Skocz do zawartości

Zdjęcie

Alien: Isolation

Creative Assembly Sega PS4 PS3 XONE X360 Switch PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
466 odpowiedzi na ten temat

#31 Sotaku Napisany 15 styczeń 2014 - 08:42

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 39114 Postów:

Ciekawy pomysł, ale trzeba czymś jeszcze zająć gracza między chowaniem się, też mi się wydaje, ze samo chowanie się na statku, który raczej zróżnicowaniem scenerii nie powali może z czasem zrobić się nudne


  • 0

#32 ACZ Napisany 15 styczeń 2014 - 17:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32514 Postów:

pssite.com:

Po skończeniu prac nad Viking: Battle For Asgard, Alistair Hope i Jude Bond z Creative Assembly zaczęli tworzyć prototyp survival-horroru, który, mieli nadzieję, kupi SEGA. Mieli nadzieję, że firma pozwoli im się zabawić z posiadaną licencją Obcego. Nie byliśmy gotowi na tworzenie takiej gry. Chęci były, ale brakowało ludzi i narzędzi - mówi Hope.
 
Stworzone "fanowskie demo" viralowo rozeszło się wśród pracowników SEGI i pomysł gry opartej na oryginalnym Obcym stał się rzeczywistością. Zaczęły się jednak pytania - jak studio od gier strategicznych ma zrobić horror?
Od gier strategicznych? Robiliśmy też gry sportowe. - dopowiada Bond.
 
Kontynuuje - Gdy zaczynaliśmy, była nas garstka - paczka fanów Aliena z ludźmi odpowiedzialnymi za serię Total War. Teraz mamy całe piętro dla siebie i około setki ludzi, w tym wielu utalentowanych twórców z zamkniętych studiów w Wielkiej Brytanii.
 
Hope zarzeka się także, że jego ekipa zna Obcego na wylot i wielką uwagę przywiązują do detali. Po zatwierdzeniu projektu uzyskali nawet dostęp do materiałów z czasów tworzenia filmu w siedzibie 20th Century Fox. Wiele fajnych pomysłów nie dostało się na wielki ekran, często z powodu ograniczonej technologii i budżetu.

 


  • 0

#33 Kazuo Napisany 15 styczeń 2014 - 17:52

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13095 Postów:

Pamiętam Alien Resurrection z psx'a - wtedy pierwszy raz w życiu musiałem zmieniać gacie podczas grania. Jeżeli Isolation będzie miało chociaż 1/4 klimatu tamtej gry, to biorę w ciemno.


  • 1

#34 ACZ Napisany 17 styczeń 2014 - 14:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32514 Postów:

W Resurrection grałem tylko trochę, w sam początek. Pirata odpaliłem jedynie po to, aby zobaczyć grafę, bo ten tytuł nieźle cisnął graficznie PSXa. Jak mi facehugger znienacka wskoczył na ryj to też się posrałem. Gra z tego co pamiętam obsługiwała myszkę do PSXa. Ale Alien Trilogy (nie grałem) było dużo lepiej oceniane, mimo że to gra z ery, w której przeciwnicy byli jeszcze bitmapami.
 
pssite.com:

Alistair Hope, który odpowiada w Creative Assembly za kreatywną stronę projektu, powiedział w wywiadzie dla Edge:

"Myślę, że zespół mocno inspirował się pierwszymi grami z serii Dead Space i Resident Evil."

Z kolei Gary Nappar najpierw potwierdził słowa poprzednika, a później narzekał na stan obecnych, wysokobudżetowych horrorów:
 
"Ale te marki poszły w kierunku... hmm. Myślę, że fani piewszych odsłon zostali zepchnięci na drugi plan i czasami nowe odsłony tych gier przypominają bardziej Gears of War. Filmowość i tony broni nie są porównywalne do chowania się w szafach - doświadczenia, które towarzyszyło mi podczas grania w stare horrory.
Na szczęście ten aspekt został wykorzystany i wywyższony przez producentów Indie, którzy tworzą te głębokie, pełne napięcia i klimatyczne produkcje. Ostatnio rzadko widujemy takie elementy w wysokobudżetowych produkcjach."


  • 0

#35 Kazuo Napisany 17 styczeń 2014 - 14:41

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 13095 Postów:

Za czasów Resurrection miałem z 10 lat i nie było większych oporów, żeby pykać w Residenty czy Silenty, ale tej gry autentycznie bałem się odpalić :mellow:

 

Kurde, nie jestem i nigdy zresztą nie byłem fanem Aliena, ale jak goście dostarczą w końcu porządny survival horror, to chyba nawet kupię na premierę. Żeby tylko nie skończyło się jak z ostatnim Obcym - wielkie ochy i achy, a na końcu wyszło krapidło największego kalibru.


  • 0

#36 psxfan Napisany 13 marzec 2014 - 22:33

psxfan

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 466 Postów:

wiecie że na pad od ps4 podczas grania bedzie zmieniał kolor tej lampki na zielony i wydawał znane wszystkim pikanie radaru 

 

duży plus do klimatu, 


  • 0

#37 Cola Napisany 21 marzec 2014 - 11:09

Cola

    Kinda Funny best friend

  • Forumowicze
  • 4153 Postów:

Sporo nowego materiału z rozgrywki. Zapowiada się co najmniej świetnie  :tak:

 


  • 0

#38 ACZ Napisany 30 marzec 2014 - 19:32

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32514 Postów:

Premiera 7 października.


  • 0

#39 nole Napisany 07 kwiecień 2014 - 16:44

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4746 Postów:
Dźwięk będzie odgrywał w grze niezwykle ważną rolę.


  • 0

#40 Inuki Napisany 26 kwiecień 2014 - 20:33

Inuki

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1116 Postów:

Po obejrzeniu poniższego filmiku (jak dla mnie udawanego) gierka wyleciała z listy oczekiwanych, niestety :(

 

 

Chowanie się w szafce? Z pikającym czujnikiem ruchu? Serio? Ten Alien naprawdę taki tępy? :blah: :trup: Specem od serii nie jestem, Obcy ócz chyba nie mieli, ale za to czuły i słyszały inne istoty, więc panienka powinna chyba już dawno być na drugim świecie? Jeżeli się mylę to proszę, poprawcie mnie. Może jeszcze wróci mi nadzieja na wysoki poziom tej gry, ale na tą chwilę jest załamka :fp:


Ten post był edytowany przez Inuki dnia: 26 kwiecień 2014 - 20:34

  • 0

#41 Stan Napisany 26 kwiecień 2014 - 20:36

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24551 Postów:

Za bardzo marudzisz :reggie: 


  • 0

#42 Pawlik Napisany 26 kwiecień 2014 - 20:47

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 12956 Postów:
Ta czarnulka urocza.
  • 0

#43 psxfan Napisany 26 kwiecień 2014 - 21:24

psxfan

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 466 Postów:

że tak powiem, kiedy sie strzela  :cf:  bo wszystko jest tylko brakuje gun-a w łapie 


  • 0

#44 Psycho-Mantis Napisany 26 kwiecień 2014 - 22:22

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:

Co to za horror jak im rozkręcili dźwięk w słuchawkach w ciemnym pokoju i nie dali broni. Horror powinien być jak Silent Hill 2 gdzie człowiek czuje ulgę gdy już widzi przeciwnika. :olo:


  • 0

#45 Stan Napisany 09 lipiec 2014 - 20:45

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24551 Postów:

Ciekawa sprawa, jeżeli kupicie gre w pre-orderze dostaniecie bonusowo dwie misje rozgrywająca sie na USCSS Nostromo:

 

 

Zatrudniono nawet aktorów z filmów. Mocna rzecz. Aby w PL mieć oba dodatki trzeba zamówić grę na muve.pl


  • 0

#46 burnstein Napisany 09 lipiec 2014 - 20:57

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 44013 Postów:

Tak mocny zabieg sugeruje crapa którego trzeba sprzedać zanim pojawią się pierwsze oceny.


  • 0

#47 ACZ Napisany 20 sierpień 2014 - 19:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32514 Postów:

Gary Napper, główny designer:

Moją ulubioną wersją jest ta na PS4. I mówię to jako ogromny fan Microsoftu. Tak, to jest dla mnie dziwne. Ale powodem jest coś "małego". Sprawiliśmy, że DualShock 4 działa jak czujnik ruchu z gry. Światełko w padzie podświetla się równocześnie z radarem w grze. I jeśli Obcy się zbliża - światło mruga szybciej.
Całość pozwala się jeszcze bardziej wczuć w grę gdy grasz po ciemku, a światło czujnika ruchu jest nie tylko w grze, ale i na Twoich nogach.

...

Przygotowaliśmy specyficzne rzeczy dla każdej z platform. Ale jeśli jesteś zainteresowany grą w ostatecznym wydaniu, pozwalającym wczuć się w nią najlepiej jak tylko się da - to ta na PS4 jest idealna.

 


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 20 sierpień 2014 - 19:44

  • 0

#48 ACZ Napisany 09 wrzesień 2014 - 17:09

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32514 Postów:

gra jest juz w tłoczni.

 

nowy trailer:


  • 0

#49 Stan Napisany 09 wrzesień 2014 - 17:21

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24551 Postów:

Wiara z branży co już grała na targach jakiś(gamescom pewno), mówi że to jest gra na która fimowy Obcy zasługuje, Oby sie sprawdziło. Jaram się ^_^ 


  • 0

#50 fingus Napisany 09 wrzesień 2014 - 19:07

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34624 Postów:
To jest ta, co to ją Gearbox robi, czy jakaś inna?
  • 0

#51 Stan Napisany 09 wrzesień 2014 - 19:09

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24551 Postów:

Ta robi Creative Assembly. 


  • 0

#52 BeSOS Napisany 09 wrzesień 2014 - 21:32

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23644 Postów:
Jakos szybko ja zrobili. Czuje sredniaka.
  • 0

#53 Stan Napisany 09 wrzesień 2014 - 21:40

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24551 Postów:

2 lata już ja chyba robią, to nie jakoś uber szybko 


  • 0

#54 Kradziej Napisany 09 wrzesień 2014 - 22:55

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15859 Postów:
6 lat robią, zaczęli w 2008 po premierze Viking.
  • 0

#55 Stan Napisany 09 wrzesień 2014 - 22:56

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24551 Postów:

A ja słyszałem tylko o dwóch :hmmm: 

 

ale to tym lepiej chyba


  • 0

#56 fingus Napisany 09 wrzesień 2014 - 23:05

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34624 Postów:
Pewnie, patrz ile Duke Nukem Forevah robili - i giereczka brylancik wyszła.
  • 0

#57 Stan Napisany 09 wrzesień 2014 - 23:06

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 24551 Postów:

Taa... 


  • 0

#58 Kradziej Napisany 10 wrzesień 2014 - 07:29

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15859 Postów:
Niewykluczone, że od dwóch lat trwa pełna produkcja, a wcześniej to jakieś prototypy i technologię klepali ;) Podobno dla członków studia strasznie irytujące było, że podczas nie mogli nic mówić o swojej grze kiedy pimpowane było Colonial Marines :P
  • 0

#59 nole Napisany 10 wrzesień 2014 - 10:06

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4746 Postów:

Aaaaa, Creative Assembly to ci od tego "kilera" Stormrise na PS3/X360. :hihi: 

Spoiler


  • 0

#60 MaxVarEmreis Napisany 10 wrzesień 2014 - 10:09

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Aaaaa, Creative Assembly to ci od tego "kilera" Stormrise na PS3/X360. :hihi: 

 

Nie, raczej Ci od najlepszych RTSów, czyli serii Total War.


  • 2



Inne z tagami: