Przez IGN gra zostala wybrana jako najodważniejsza gra AAA tego roku.
Alien: Isolation
#121 Napisany 24 listopada 2014 - 22:15
#122 Napisany 24 listopada 2014 - 22:24
#123 Napisany 24 listopada 2014 - 22:30
Bezwzględnie
#124 Napisany 25 listopada 2014 - 00:06
#125 Napisany 25 listopada 2014 - 08:59
Przez IGN gra zostala wybrana jako najodważniejsza gra AAA tego roku.
Nie wiem co to oznacza dokladnie, ale gra jest swietna.
Kupilem
Zajebiscie Zacznij na Hardzie, mowie powaznie.
Ja dopiero bede gral cos w weekend, w tygodniu brak czasu teraz, ale w piatek nadrobie i w Aliena i DA.
#126 Napisany 25 listopada 2014 - 12:02
Pograłem chwilkę, jestem na stacji i spotkałem tego koleżkę, ale Aliena jeszcze nie. Klimat miażdży jak na razie. Jak na razie mogę grać jak lubię - czyli łazić powoli, wszędzie zaglądać i chłonąć atmosferę. Pewnie się to zmieni, kiedy trzeba będzie się chować przed obcym, ale odpaliłem na hard, więc mam nadzieję, że te elementy też docenię.
#127 Napisany 25 listopada 2014 - 12:31
do sneak peaka Aliena niewiele Ci brakuje
#128 Napisany 27 listopada 2014 - 23:13
#129 Napisany 27 listopada 2014 - 23:36
Miałem to samo. Potem zaczęły się na dobre światła oraz dymy i gra wyładniała.
#130 Napisany 01 grudnia 2014 - 09:49
tak jak pogralem to gierka troche Bioshocka mi przypomina z uciekaniem przed Alienem
#131 Napisany 01 grudnia 2014 - 09:52
Nie da się w to grać przy osłabionym antybiotykiem organizmie, więc na razie odpuściłem .
Ale przekleję swoje wrażenia z pierwszych kilu godzin:
Pograłem nieco dłużej i jestem w piątej misji. Na początku myślałem sobie, że wybaczam słaby początek, czekam aż się rozkręci i zacznie gra właściwa. Potem miałem pierwsze ciche starcie z ludźmi - bez trackera, bez broni, dramat. Ciężko mi było się przebić przez tę malutką planszę, aż wreszcie ogarnąłem sposób, w jaki trzeba grać. Potem już z trackerem jest bajeczka a i levele stały się mniej liniowe.
Uwielbiam takie (pół) skradanki FPP. Można siedzieć i kombinować jak obejść przeciwników mając ograniczone pole widzenia, ale przy okazji korzystać z jakichś narzędzi wspomagających orientację. W tego typu grach jest to albo jakiś tryb widzenia przez ściany albo wtopiony w HUD radar czy coś innego. A tutaj jest ten genialny tracker, który trzeba trzymać i który trochę ogranicza pole manewru, więc nie można z niego korzystać cały czas. No i jest mega klimatycznym gadżetem . I podoba mi się to, że w sumie można się zaczaić i kminić przez 10min jak otworzyć sobie drogę przed androidami, ale można kombinować z systemami zabezpieczeń, albo można spanikować i próbować biec przed siebie nie oglądając się liczyć na to, że uda się zdążyć do nieco bardziej bezpiecznego miejsca. Wygląda mi to właśnie na typ gry, który uwielbiam. To samo podobało mi się w Deus Ex, tym samym zachwycałem się w Dishonored. Ta swoboda wpisana w bardzo skradankowy charakter gry, gdzie plansze są w miarę otwarte (a nie cyklem pomieszczeń "do zaliczenia" poprzecinanych korytarzami jak np w ostatnim Splinter Cell).
Nie miałem jeszcze okazji konkretniej chować się i kombinować z Obcym (poza jednym momentem, kiedy trzeba), ale rozwalił mnie jeden motyw. Łażąc po planszy słyszę jakieś tłuczenie itp. Przyzwyczajony do typowych gierek, myślę że to jakieś ambientowe zaloopowane dźwięki tła. Potem zauważam, że przy okazji reaguje na chwilkę tracker, więc domyślam się, że to taki fajny motyw, że niby gdzieś ten Alien sobie biega. Generalnie ignorowałem to, myśląc, że to taki bajer, a tu jakie zaskoczenie, kiedy ni z tego ni z owego obcy wylazł sobie z tego szybu wentylacyjnego, gdzie przed sekundą go widziałem, rozejrzał się, ja zamarłem, ale na szczęście szybko wrócił... Zupełnie się tego nie spodziewałem, myśląc, że gra dawkuje etapy dzieląc je na takie z ludźmi/androidami czy alienem. Teraz wiem, że trzeba być czujnym cały czas, a te dziwne dźwięki i szalejący sekundę tracker to nie bajer mający dodawać klimatu, a realne ostrzeżenie .
Ja nie znam się na tym uniwersum, widziałem tylko kilka filmów, ale podobno Obcy generalnie nie widzi? Czyli teoretycznie nawet jeśli skieruje łeb w moją stronę, a ja nie wydam dźwięku, to nie powinien mnie "zobaczyć"?
#132 Napisany 01 grudnia 2014 - 11:49
Nie musi widzieć...Czuje.
#133 Napisany 01 grudnia 2014 - 12:25
Wypróbowałem tego Aliena wraz z kolesiem w ostatnią sobotę. Wersja Master Race, w tle wspomagacze w postaci Jimiego oraz kilku mniej procentowych kolegów. Zaczęliśmy od DLC, by zobaczyć o co w ogóle chodzi. Teraz wiem jedno - mieszanka szumu w głowie i absolutnej ciemności gwarantuje paniczną ucieczkę kota po tym, jak prawie dostałem zawału serca i wydałem z siebie niekontrolowany krzyk; Obcy wtargnął z pełnym impetem do kanału wentylacyjnego, w którym się kryłem. Krótkie pyknięcie miotacza ognia posłużyło jedynie jako sposób na oświetlenie mojej nadchodzącej śmierci.
Jeśli podstawka tak niszczy to ja szykuję się do przejścia tego tytułu jak tylko skończę DAI. Czyli za jakieś pół roku:P
#134 Napisany 02 grudnia 2014 - 08:17
ja jestem w pierwszej lokacji po spotkaniu Obcego i musze jakos tych ludzi poomijac w lobby i distac sie na 2 pietro i ciagle do mnie strzelaja...gdziekolwiek bym nie polazl, cos zle robie? Mam wylaczyc/wlaczyc tam naglosnienie? bo nie widze roznicy szczerze mowiac...
#135 Napisany 02 grudnia 2014 - 09:35
#136 Napisany 02 grudnia 2014 - 09:42
no to slabe...mam nadzieje ze cala gra nie ejst tak zjebana pod tym wzgledem
#137 Napisany 02 grudnia 2014 - 15:43
Niedługo dostaniesz motion tracker i gra nabiera rumieńców. Właśnie przeszedłem kolejna misję i jestem na razie zachwycony. Owszem gra wymaga sporej dozy cierpliwości i na pewno nie jest to tytuł dla każdego, ale mi się bardzo podoba to planowanie każdego kawałka trasy, obserwowanie otoczenia, powolne przekradanie, kombinowanie. Alien jest genialnie zaprojektowany pod względem AI i ta doza nieprzewidywalności jest mocnym elementem gry. Dzięki temu każde kolejne podejście po śmierci jest inne i jak na razie mnie nie męczy. Trzeba kombinować, a nie uczyć się gry na pamięć. To mi się bardzo podoba, ja tam lubię bawić się jedną misją kombinując przez dwie godziny, chłonąc klimat, a nie lecąc przez siebie na hurra z uczuciem grania w wydmuszkę bez charakteru.
Narzekano sporo na checkpointy, po pierwszych dwóch godzinach też myślałem, że quick save spowodowałby, że grałoby się lepiej. Może i byłoby łatwiej, ale wtedy gra straciłaby właśnie tę atmosferę nieprzewidywalności, konieczności kombinowania. Save/load na zmianę po prostu by ją zepsuł. A tak każda podróż do save pointa (które swoją drogą są bardzo sprytnie porozkładane, ale też często zdradliwe kiedy np są umieszczone zaraz przy otworze wentylacyjnym, z którego może wyskoczyć obcy) to wyzwanie a każdy kolejny save to triumf i mega satysfakcja. I nie jest to tylko zaliczanie kolejnych punktów kontrolnych, bo gra ma konstrukcję metroidvanii, z celami umiejscowionymi w różnych miejscach, więc jest wyraźne to uczucie chodzenia po prawdziwej stacji, a nie tylko korytarzykowej scenografii.
Miałem ogromne nadzieje co do tej gry, zapowiedzi kreowały Alien: Isolation na tytuł, który będę uwielbiał. Potem pojawiły się pierwsze opinie i recenzje, które mówiły, że gra po prostu się nie udała. Miałem brać na premierę, a tak straciłem zainteresowanie. Jednak dzięki temu, że Obcy nie okazał się być komercyjnym hitem, gra szybko traciła na wartości. Trafiło się za niewiele ponad stówkę, więc pomyślałem, że sprawdzę. I jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Co prawda dopiero 1/4 gry za mną, ale już czuję, że inwestycja się zwróciła. Jeśli w którymś momencie gra rzeczywiście się zepsuje, to przestanę grać, aby nie niszczyć sobie pozytywnego wrażenia...
#138 Napisany 02 grudnia 2014 - 16:28
#139 Napisany 02 grudnia 2014 - 16:59
Rozpocząłem grę i wczoraj wieczorem miałem chyba zlasowany mózg, bo nie mogę wyjść z tej lokacji co zasilanie trzeba przywrócić, na samym początku
Na usprawiedliwienie dodam, że wcześniej grałem w Wolfa i tam tylko nazioli ubijałem i było późno w nocy(3 to już w sumie nad ranem ), dziś to przejdę.
#140 Napisany 04 grudnia 2014 - 09:15
1.Przeczytajcie ten artek:
http://typesetinthefuture.com/alien/
2. Zagrajcie w Alien Isolation
3. Wybudujcie ołtarz i oddajcie pokłon /prezentacja poniżej/ twórcom gry za ich przywiązanie do detali
#141 Napisany 09 grudnia 2014 - 21:04
Nowa aktualka wprowadzi 2 nowe poziomy trudności.
Novice:
- Obcy reaguje dużo wolniej, dłużej uczy się zachowań, łatwiej jest go rozproszyć
- Dużo łatwiejsza walka
- Dużo więcej zasobów
Nightmare (dla masochistów):
- Zepsuty czujnik ruchu
- Miotacz ognia działający jak w prawdziwym życiu
- Zmniejszona ilość zasobów
- Bez HUDa - brak paska życia, licznika naboi, brak znacznika baterii w latarce
- Groźniejsi, bardziej agresywni i wytrzymalsi wrogowie
- Trudniejsze do hackowania systemy
- Inteligencja Obcego podkręcona na maksymalny poziom
#142 Napisany 10 grudnia 2014 - 10:39
Ogólnie - niedoceniona perełka i Soulsy skradanek.
#143 Napisany 10 grudnia 2014 - 14:08
dla wielu graczy to goty 2014.
#144 Napisany 10 grudnia 2014 - 15:01
Oj Twilite kusisz. Będzie trzeba chyba dopisać tą gierkę do listy prezentów pod choinkę.
#145 Napisany 10 grudnia 2014 - 20:11
twilitekid a grasz na hard?
#146 Napisany 10 grudnia 2014 - 20:53
Nie inaczej.
#147 Napisany 11 grudnia 2014 - 21:11
Myślą nad kolejną częścią.
Creative Assembly discusses the idea for a sequel to Alien Isolation on a daily basis, lead game designer Gary Napper has revealed, stating that if a sequel does get greenlit, he would like it to place a greater emphasis on the player's interaction with the environment while sticking "to the same terrifying single Alien approach".
"The plot for a sequel is a daily topic in the studio sometimes," Napper told AvPGalaxy. "People have their own ideas for where it should go, our writers have some solid concepts and yes, we do have a great opportunity to continue her story."
"I think the action oriented 'Aliens' style game is very different from what Isolation is," he continued. "If we made a sequel I would like to stick to the same terrifying single Alien approach but do more with the environment and interactivity within it."
http://www.videogame...e_assembly.html
#148 Napisany 04 stycznia 2015 - 23:34
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 04 stycznia 2015 - 23:34
#149 Napisany 05 stycznia 2015 - 00:56
#150 Napisany 05 stycznia 2015 - 08:13
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|