Skocz do zawartości

Zdjęcie

Evolve

Turtle Rock Studios 2K Games PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
126 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 07 stycznia 2014 - 19:48

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 169 Postów:
Coopowa strzelanina od twórców Left 4 Dead, czyli Turtle Rock Studios.
4 graczy kontra wielkie monstrum, które z rundy na rundę rośnie w siłę.
Gra wyjdzie w tym roku na PS4, XO i PC.
 
Więcej info i pierwsze skriny pojawią się w lutowym Game Informerze.
 
cov_250_l.jpg

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:43

  • 0

#2 Schrodinger Napisany 07 stycznia 2014 - 19:50

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
evolva? :cf:

large04.jpg
  • 0

#3 Cola Napisany 08 stycznia 2014 - 07:52

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Šmiechy hihi, a arty wyglądają kozacko. Polowanie na wielkiego obcego może być co najmniej super.
  • 0

#4 BeSOS Napisany 08 stycznia 2014 - 10:02

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nikogo coopowa gra multi. Oprocz maxa i nolifow.
  • 0

#5 Kaxi Napisany 08 stycznia 2014 - 11:01

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Jedyn ma rację. Chyba.


  • 0

#6 fingus Napisany 08 stycznia 2014 - 11:41

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Jeśli ma split screena, to wszystkich. Oprócz nołajfów i ludzi bez przyjaciół. :cf:
  • 1

#7 BeSOS Napisany 08 stycznia 2014 - 11:48

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Juz wystarczy tego syfu, division, titanfall, destiny.... Wszystkie fajnie wyglądają tylko czemu są nastawione na online :(
  • 0

#8 Shinigami Napisany 08 stycznia 2014 - 11:49

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Bo 2014 to nie 1997 żeby z online'a nie korzystać.
  • 2

#9 Daddy Napisany 08 stycznia 2014 - 11:49

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 950 Postów:

Jeśli ma split screena, to wszystkich. Oprócz nołajfów i ludzi bez przyjaciół. :cf:

 

Z przyjaciółmi można wiele innych pasjonujących rzeczy porobić, a nie ciupać w giereczki.

 

Ja lubię grać sam, bo mam kontrolę nad wszystkim, gram we własnym tempie, można zrobić pauzę na siku itp. A jak coop to raczej online już.

 

Ale to nie ten temat.

 

Co do gry - jak na razie :nikogo: , ganianie w 4 za mutującym stworem - to ma być cała gra? Lolo.


Ten post był edytowany przez DaddyMadCaddy dnia: 08 stycznia 2014 - 11:50

  • 0

#10 fingus Napisany 08 stycznia 2014 - 12:00

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Samemu to można wiele pasjonujących rzeczy porobić, a nie ciupać w giereczki - np. przeczytać jakąś książkę lub pouczyć się czegoś pożytecznego. A ciupanie w giereczki to właśnie jedna z tych pasjonujących rzeczy, jakie można robić ze znajomymi. Gdyby nie coop offline, to kąsolki nie miałyby żadnego atutu wobec pecetów. :tur story:
  • 1

#11 Daddy Napisany 08 stycznia 2014 - 12:27

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 950 Postów:

Samemu to można wiele pasjonujących rzeczy porobić, a nie ciupać w giereczki - np. przeczytać jakąś książkę lub pouczyć się czegoś pożytecznego. A ciupanie w giereczki to właśnie jedna z tych pasjonujących rzeczy, jakie można robić ze znajomymi. Gdyby nie coop offline, to kąsolki nie miałyby żadnego atutu wobec pecetów. :tur story:

 

A do PC nie da się podłączyć drugiego pada? :hmmm:

 

Bronisz co chwilę tego kanapowego coopa jakby to było nie wiadomo jakie przeżycie i jedyny sens grania w giereczki (jak się grało w Skyrim w coopie?) - dla Ciebie może i jest, dla mnie nie bardzo :reggie: Nie przekonamy się nawzajem.


  • 0

#12 Stan Napisany 08 stycznia 2014 - 12:30

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

L4D jest spoko na troche, to tez pewno będzie. Jeżeli chodzi o FPSy to multi jak najbardziej za

 

(stawianie na multi w RPGach to zuo w czystej postaci!)


  • 0

#13 ACZ Napisany 08 stycznia 2014 - 13:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 169 Postów:

A do PC nie da się podłączyć drugiego pada? :hmmm:

gry na pc nie mają split screena, np. w codach na konsole jest split do robienia misji spec ops, a w wersjach na pc nie ma.


  • 0

#14 ACZ Napisany 08 stycznia 2014 - 15:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 169 Postów:

Będzie też tryb dla pojedynczego gracza.

 

info z GI:

Twórcy m.in. Left 4 Dead stworzyli tytuł, który polega na czyszczeniu kolejnych planet z wszelkiej maści maszkar w celu ich zasiedlenia przez ludzi. Środowisko będzie bogate i nieprzewidywalne - mniejsze potwory będą mogły pożywiać się i rosnąć, więc z biegiem czasu sprawią nam więcej problemów.

Jeśli postanowimy podążyć za potworami, będziemy mogli je wytropić na podstawie zostawianych przez nich śladów, tak jak robią to prawdziwi łowcy. Postacie będą mogły być medykami, szturmowcami, żołnierzami wsparcia lub traperami - każdy z nich będzie miał swój własny zakres obowiązków, umiejętności oraz wyposażenie.

Amunicja będzie nielimitowana, ale każdego łowcę można podnieść maksymalnie trzy razy zanim na stale odejdą z tego świata. Gra jest zaplanowana jako czteroosobowy co-op, ale rozgrywka ruszy nawet wtedy, kiedy nie zbierze się czwórka graczy - wtedy w ich miejsce wejdą sterowani przez sztuczną inteligencję towarzysze, jednak w dowolnym momencie będzie można przejąć kontrolę nad pozostałymi członkami drużyny.

 


  • 0

#15 fingus Napisany 08 stycznia 2014 - 15:17

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Bronisz co chwilę tego kanapowego coopa jakby to było nie wiadomo jakie przeżycie i jedyny sens grania w giereczki (jak się grało w Skyrim w coopie?) - dla Ciebie może i jest, dla mnie nie bardzo :reggie: Nie przekonamy się nawzajem.

Nie zamierzam skłaniać Cię do zmiany growych upodobań, tylko pokazać, że nie są one jedyne możliwe, ani najlepsze dla wszystkich, więc nie ma sensu, abyś hejtował to, co inne. Coopa bronię, bo go lubię i zależy mi, aby nadal był obecny w grach. Na szczęście twórcy jeszcze o nim nie zapomnieli i najlepsze gry odchodzącej generacji miały go zaimplementowanego ( :yes:). W oczywiście singla też gram, o ile gra mi się bardzo spodoba i się wciągnę, ale np. mój ostatni tydzień singlowania, to jedno odpalenie konsoli i "popykanie" pół godziny. Tru #suche story.

Fyf1TX0.png
  • 0

#16 Kradziej Napisany 08 stycznia 2014 - 16:17

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Kto narzeka na tę grę ten chyba nie grał w Left 4 Dead i Left 4 Dead 2, moim nieskromnym zdaniem dwie z najlepszych gier minionej generacji, kapitalne grańsko w to było.
  • 0

#17 Stan Napisany 08 stycznia 2014 - 16:35

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Kto narzeka na tę grę ten chyba nie grał w Left 4 Dead i Left 4 Dead 2, moim nieskromnym zdaniem dwie z najlepszych gier minionej generacji, kapitalne grańsko w to było.

no bez przesady :cf: 


  • 0

#18 Daddy Napisany 08 stycznia 2014 - 17:42

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 950 Postów:

Bronisz co chwilę tego kanapowego coopa jakby to było nie wiadomo jakie przeżycie i jedyny sens grania w giereczki (jak się grało w Skyrim w coopie?) - dla Ciebie może i jest, dla mnie nie bardzo :reggie: Nie przekonamy się nawzajem.

Nie zamierzam skłaniać Cię do zmiany growych upodobań, tylko pokazać, że nie są one jedyne możliwe, ani najlepsze dla wszystkich, więc nie ma sensu, abyś hejtował to, co inne. Coopa bronię, bo go lubię i zależy mi, aby nadal był obecny w grach. Na szczęście twórcy jeszcze o nim nie zapomnieli i najlepsze gry odchodzącej generacji miały go zaimplementowanego ( :yes:). W oczywiście singla też gram, o ile gra mi się bardzo spodoba i się wciągnę, ale np. mój ostatni tydzień singlowania, to jedno odpalenie konsoli i "popykanie" pół godziny. Tru #suche story.

Fyf1TX0.png

 

Ja hejtuję to, co inne? Gdzie konkretnie? Może w pierwszym zdaniu mojego pierwszego posta w tym temacie? Jakby się bardzo uprzeć (albo bardzo chcieć się przyczepić), to można tak to jedno zdanie odebrać, to prawda, ale nie zauważyłeś w nim przede wszystkim ironii odnoszącej się do Twojego wpisu wcześniej?

 

Poza tym nie pomijaj w swojej ocenie moich słów wyrażeń "ja" oraz "dla mnie" - nigdzie nie piszę, że jest jedyna słuszna opcja, tylko ja tak wolę grać, a Tobie nie bronię tego, co Ty wolisz, co też nadmieniłem. Ja też w coop potrafię zagrać i zazwyczaj nie mam nic przeciwko zaimplementowaniu go w jakiejś grze, ale akurat w giereczki wolę zazwyczaj grać sam. Ale z reguły odpadają dla mnie gry, które są "online/coop only" :reggie:

 

Kto narzeka na tę grę ten chyba nie grał w Left 4 Dead i Left 4 Dead 2, moim nieskromnym zdaniem dwie z najlepszych gier minionej generacji, kapitalne grańsko w to było.

 

Nie narzekam, tylko piszę, że nikogo :cf: A poważniej, z tego zdania, co Czyś napisał w pierwszym poście nic ciekawego się nie zapowiadało, stąd taka moja reakcja, gdyż generalnie takie gry mnie nie bawią :fa: Ale przyznaję, że nie grałem w żadną część L4D, choć mam obie. Ale kiedyś pewnikiem w nie pyknę.


  • 0

#19 Nyjacz Napisany 08 stycznia 2014 - 21:12

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:

To jest info, po którym na pewno szybciej zdecyduję się na zakup PS4. Kapitalnie, L4D to jedna z najlepszych gier EVER.


  • 0

#20 ACZ Napisany 09 stycznia 2014 - 14:38

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 169 Postów:

wysyp informacji.

 

pssite.com:

 

  • Gra jest tworzona od 3 lat.
  • Turtle Rock wyznaczyło do prac 75 pracowników.
  • Potwory ewoluują pożywiając się inną zwierzyną.
  • Tryb Hunt pozwala wcielać się w skórę przeciwnika.
  • Potwory wygrywają jeśli pokonają całą czwórkę graczy lub zabiją ich w tym samym momencie. Gracze wygrywają jeśli ubiją cele.
  • Grając jako potwór, po wyewoluowaniu w ostateczną formę, gracz otrzyma zadanie do wykonania - po jego wykonaniu, jego drużyna wygrywa, niezależnie od stanu łowców. Zaprezentowany fragment kazał graczom zniszczyć barierę i zabijać cywilów.
  • Jeśli gracz zginie, to przelatujący w dwuminutowych odstępach statek powietrzny zrzuci go z powrotem obok jego przyjaciół. Jeśli ktoś więcej zginie podczas oczekiwania na odrodzenie innego gracza, to razem pojawią się wraz z najbliższym zrzutem.
  • O nielimitowanej amunicji już słyszeliśmy, ale bronie będą różnić się od siebie szybkostrzelnością, pojemnością magazynka, celnością i siłą ognia.
  • Postaci będą biegać automatycznie, jeśli gracz nie będzie przez chwilę strzelał. Kiedy wycelujemy, ruch postaci się zwolni.
  • Szturmowiec Markov ma za zadanie zadawać jak najwięcej obrażeń i będzie posiadał tarczę. Wyposażony w miny i dwie bronie, jest przygotowany na największe potwory.
  • Medyk Val będzie leczył wszystkich, którzy znajdą się blisko niego. W celach ofensywnych, będzie posiadał specjalną snajperkę, która podwoi obrażenia innych graczy, którzy będą strzelać do trafionego przez niego celu.
  • Żołnierz wsparcia Hank, będzie mógł wzmacniać efekty umiejętności innych graczy. Posiada specjalne działko laserowe, które ograniczy ruchy zwierzyny. Oprócz tego, będzie mógł rzucać na innych graczy tarcze, które zmniejszą otrzymywane obrażenia.
  • Traper Griffin będzie przenosił pułapki, dzięki czemu może chwytać szwendające się potwory. Oprócz tego będzie też posiadał środek uspokajający, dzięki czemu spowolni i podświetli trafione potwory. Jego harpun będzie mógł zatrzymać potwory przed ucieczką. Jako najbardziej zaawansowana klasa, zostanie wyposażony w aktywowane głosem markery, które zareagują, kiedy w pobliżu pojawią się przeciwnicy i zwabi je w jednym miejscu.
  • Wszystkie postacie wyposażone są w jetpacki do szybkiego przemieszczania się. Podwójne wciśnięcie klawisza odpowiedzialnego za jego odpalenie spowoduje, że postać wykona unik.
  • Turtle Rock obiecuje nowe wariacje na temat klas postaci, z różnym wyposażeniem.
  • Potwór z grafik wstępnych nazywa się Goliath i jest hybrydą goryla, węża i ksenomorfa. W swojej ostatecznej formie ma ponad 30 stóp wysokości, a jego potęga przerazi każdego gracza. Na początku, kiedy jest jeszcze mały, może uderzać pięścią, skakać na dalekie odległości i wspinać się po ścianach.
  • Goliath posiada cztery umiejętności specjalne - dwie z nich wybiera się na pierwszym poziomie doświadczenia, każdą kolejną z następnymi poziomami. Jest to ładowalny atak, atak z doskoku, rzut kamieniem i zianie ogniem.
  • Niektóre potwory żyjące w światach które spotkamy będą tak duże i niebezpieczne jak Goliath. Potwory będą rosnąć i zwiększać ilość pancerza wraz z kolejnymi pożeranymi ofiarami. Podczas zmiany wytwarzają kokon i są podatne na obrażenia.
  • Bieganie pozostawia ślady w błocie, martwa zwierzyna przyciąga ptaki i inne pasożyty, a szybkie skoki straszą ptaki, które mogą zdradzić naszą pozycję.
  • Jeśli ciągle mało nam umiejętności, to zabijanie specjalnych potworów doda nam parę perków.
  • Mecze rozgrywane przez ekipę Game Informer trwały około 10-15 minut.
  • Przykładowe potwory to m.in. Sloth [leniwiec], duży jak Goliath, atakuje tylko kiedy zostanie sprowokowany. Trap Jaws wygląda jak krzyżówka psa i dinozaura - samotny jest słaby, ale kiedy spotkamy go w grupie, trzeba będzie uważać. Spotter działa jak mobilny detektor ruchu - przydatny do polowań. Nawet rośliny będą niebezpieczne - chwycą każdego, kto się do nich zbliży - będzie wymagana interwencja innego członka drużyny, by się oswobodzić.

  • 0

#21 fingus Napisany 09 stycznia 2014 - 23:11

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Ja hejtuję to, co inne? Gdzie konkretnie? Może w pierwszym zdaniu mojego pierwszego posta w tym temacie?

Tak właśnie odebrałem to drwiące podśmiewanie się z coopa i szydercze dopytywanie, dlaczego go bronię (podszyte sugestią, iż jest to rzecz niewarta obrony). :foch: Widać hejtujesz, sam tego nie czując - ot, natura punka przeważyła nad naturą nauczyciela.
Spoiler

  • 0

#22 Daddy Napisany 09 stycznia 2014 - 23:37

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 950 Postów:
Ale nad wszystkim czuwa ojcowska mądrość i roztropność, dziadku :cf:

EOT ;)
  • 0

#23 Spuczan Napisany 11 stycznia 2014 - 12:32

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 055 Postów:

Goliath:

 

goliath0110_610a.jpg
 
goliath0110_610b.jpg
 
goliath_ability_effects.jpg
 
goliath_process_01.jpg
 
goliath_process_04.jpg
 

  • 0

#24 Schrodinger Napisany 11 stycznia 2014 - 12:34

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
juz widzę to nabijanie statsów, jak kumpel boss bedzie się podkładał swojej drużynie :hihi:
  • 0

#25 ACZ Napisany 15 stycznia 2014 - 16:32

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 169 Postów:

pssite.com:

Markov, jeden z łowców wydaje się być rodzajem "tanka". Będzie posiadał dużo życia, a na jego wyposażenie złoży się: podręczne urządzenie do generowania tarczy, karabin miotający wiązki elektryczności na dużą odległość, karabin szturmowy oraz miny pozwalające mu zakładać pułapki.

 

Evolve_markov-605x340.jpg


  • 0

#26 ACZ Napisany 18 stycznia 2014 - 00:21

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 169 Postów:

design postaci zajeżdża Brinkiem.

 

Griffin:

griffin-far_610.jpg

 

Hank:

hank-firing_610.jpg

 

hank-midrangealt.jpg


  • 0

#27 Ryan Napisany 18 stycznia 2014 - 11:05

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Całkiem fajna stylówa postaci. :) Me gusta. :gusta:
  • 0

#28 ACZ Napisany 21 stycznia 2014 - 07:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 169 Postów:

Val:

val_stand4_610.jpg

 

val_run1_610.jpg


  • 0

#29 Shinigami Napisany 21 stycznia 2014 - 12:36

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Bardziej mi to wygląda na L4D z małą domieszką Borderów niż Brink.


  • 0

#30 leon Napisany 07 lutego 2014 - 21:33

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:


  • 0



Inne z tagami: