Skocz do zawartości

Zdjęcie

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

PC PS3 PS4 Square Enix MMO

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#31 Tawotnica Napisany 10 styczeń 2018 - 23:30

Tawotnica

    Samus Aran

  • Reformatorzy
  • 10030 Postów:

caV63SH.jpg

 

NV4egJP.jpg

 

Heavensward done. 40 minut creditsów znowu obejrzane :olo: 

 

Dużo lepsze niż podstawka, praktycznie pod każdym względem. Latające chocobosy (i inne wierzchowce) mocno usprawniają sidequesting, poza tym fajnie ich zdobywanie jest wplecione w main quest. Każdy nowy region zaczynamy bez możliwości latania i musimy wykonać 5 zadań + zerbać 10 kryształów na mapie. 

 

Mimo nieco wtórnej pętli nowy region -> zbieranie kryształów -> bossek -> w cholerę sidequestów po odblokowaniu latania nie nudzi się i jest dość różnorodnie. Nie wspominałem wcześniej chyba o tym, że dungeony na hard nie tylko mają mocniej bijących i wytrzymalszych przeciwników, ale też mocno przemodelowany layout samego labiryntu i nowy moveset dla bossków. Taki jakby remix znanej już miejscówki. 

 

Np. jeden z lochów to biblioteka, w której mid-boss na normal to był robak w książce, dość łatwy do ubicia, bo tylko raz na jakiś czas robił atak aoe na pół planszy i łatwo było się za niego schować. Na hard wylazł z książki i zaczął ją przyzywać, aby spadała z góry na graczy :doge: 

 

Fabularnie bywa prze-epicko z wieloma z wstawkami telenoweli brazylijskiej pomiędzy. Kto tu się nagle okazuje siostrą, synem, bratem kogoś innego to ja nawet nie. :o 

 

Do tego iście Finalowa oprawa i można tracić życie na bieganie od znacznika do znacznika, czytając po drodze ściany tekstu. Square zna swoich fanów i co chwila serwuje im throwbacki takie jak to:

 

Matoya's Cave Theme

 

:tak: 


  • 1



Inne z tagami: