Skocz do zawartości

Zdjęcie

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

PC PS3 PS4 Square Enix MMO

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
38 odpowiedzi na ten temat

#31 Tawotnica Napisany 10 styczeń 2018 - 23:30

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11470 Postów:

caV63SH.jpg

 

NV4egJP.jpg

 

Heavensward done. 40 minut creditsów znowu obejrzane :olo: 

 

Dużo lepsze niż podstawka, praktycznie pod każdym względem. Latające chocobosy (i inne wierzchowce) mocno usprawniają sidequesting, poza tym fajnie ich zdobywanie jest wplecione w main quest. Każdy nowy region zaczynamy bez możliwości latania i musimy wykonać 5 zadań + zerbać 10 kryształów na mapie. 

 

Mimo nieco wtórnej pętli nowy region -> zbieranie kryształów -> bossek -> w cholerę sidequestów po odblokowaniu latania nie nudzi się i jest dość różnorodnie. Nie wspominałem wcześniej chyba o tym, że dungeony na hard nie tylko mają mocniej bijących i wytrzymalszych przeciwników, ale też mocno przemodelowany layout samego labiryntu i nowy moveset dla bossków. Taki jakby remix znanej już miejscówki. 

 

Np. jeden z lochów to biblioteka, w której mid-boss na normal to był robak w książce, dość łatwy do ubicia, bo tylko raz na jakiś czas robił atak aoe na pół planszy i łatwo było się za niego schować. Na hard wylazł z książki i zaczął ją przyzywać, aby spadała z góry na graczy :doge: 

 

Fabularnie bywa prze-epicko z wieloma z wstawkami telenoweli brazylijskiej pomiędzy. Kto tu się nagle okazuje siostrą, synem, bratem kogoś innego to ja nawet nie. :o 

 

Do tego iście Finalowa oprawa i można tracić życie na bieganie od znacznika do znacznika, czytając po drodze ściany tekstu. Square zna swoich fanów i co chwila serwuje im throwbacki takie jak to:

 

Matoya's Cave Theme

 

:tak: 


  • 1

#32 Tawotnica Napisany 18 styczeń 2018 - 22:10

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11470 Postów:

Nowe miasto jest  :zakochany:

 

Spoiler

  • 1

#33 Tawotnica Napisany 24 luty 2018 - 22:26

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11470 Postów:
Taki wygląd mój przed ostatnią misją:
myaDmLC.jpg

Doznałem w ciągu prawie 300h rozgrywki niezłej ®ewolucji mmorpgowej.

Od "ale ja lubię zwiedzać, po co tyle fast travel" do "geez, czemu w tym regionie nie ma więcej kryształów do których mogę warpować".

Od "ej, ale dlaczego oni nie czekają na mnie aż cutscenkę obejrzę" do "bosz, ileż można czekać na noobów patrzących na cutscenki".

Od "solowe misje są lepsze, bo mogę sobie sam wyznaczać tempo" do "solowe misje to największa zamuła, dawać więcej raidów"

Od "mmo są za proste, nikogo takie walki" do "k****, dwie godziny na extreme i mam dosyć życia".
a na dodatek między tym całym bieganiem od znacznika do znacznika kryje się kozacka fabuła, w Stormblood jeszcze bardziej niż w poprzednich częściach.

Pewnie w marcu zrobię przerwę, ale teraz to dopiero się zacznie jazda. Do końca abo będzie grube farmienie :gusta: Lakshmi extreme czeka. Dat music:


:tak:

a w sierpniu będę tu: https://www.wildfaer.../en/77-dortmund

August 25, 2018 - Dormund (Konzerthaus) - FINAL FANTASY XIV Orchestra Concert 2018 -Eorzean Symphony-


tu trochę ciemno, bo za późno wdusiłem share:
wWA1Vov.jpg

ALE STORMBLOOD SKOŃCZONE! :good:
  • 3

#34 Tawotnica Napisany 06 marzec 2018 - 20:30

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11470 Postów:
Dalej gram:

n11TvIC.jpg

Item level 333, jeszcze 7 i Byakko extreme, 17 i Kefka extreme. Takie tam farmienie, ale przy okazji atakuję wszystkie te dziwne rzeczy poboczne, które olałem bo cisnąłem fabułę. Sightseeing log jest spoko, bo to nie tylko znajdowanie miejscówek, ale czasem też rozkminianie jak w ogóle się tam dostać.

Największy minus teraz to czas potrzebny na zdobycie dobrego eq. Z dodanego raidu Sigmascape można wymienić za loot ekwipunek na poziomie 360, ale twórcy ograniczyli zdobywanie itemków do 1 na tydzień z każdego z czterech raidów. Cóż, czymś muszą rozciągać rozgrywkę do kolejnej łatki, żeby wysysać ludziom kasę za abo z kieszeni :dunno:
  • 4

#35 Mauro Napisany 07 marzec 2018 - 10:49

Mauro

    Krul Nordschleife

  • Forumowicze
  • 5780 Postów:

O też grałem w FF 14, świetna gra ciągle się zbieram do powrotu ale boje się znowu wchodzić w mmo  :unsure:

 

Na jakim serwerze grasz Tawot?


Ten post był edytowany przez Mauro dnia: 07 marzec 2018 - 10:53

  • 0

#36 Tawotnica Napisany 07 marzec 2018 - 12:54

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11470 Postów:

Chaos, Omega. 


  • 0

#37 Tawotnica Napisany 26 sierpień 2018 - 08:58

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11470 Postów:

 

Byłem wczoraj na tym koncercie, robi niesamowite wrażenie na żywo - ciary od pierwszego do ostatniego kawałka. Publiczność nie wzięła się z przypadku, o dziwo ok. 40% to healerzy. Skąd to wiem? Naoki Yoshida, producent gry na wstępie zrobił mały rekonesans pytając publiczność jakimi klasami postaci grają. 

 

Koncert wykonywała Neue Philharmonie Westfalen, trwał ok 2,5h z 15 minutową przerwą między pierwszą (ARR) a drugą (Heavensward) częścią. Nie było Stormblood, bo to widocznie jeszcze za świeży dodatek. Yoshida i kompozytor, Masayoshi Soken co jakiś czas wychodzili na scenę zapowiedzieć kolejne utwory i opowiedzieć trochę trivii. Motyw do trailera Heavensward ponoć powstał w dwa tygodnie (!) i mówimy tutaj o czasie w którym został skomponowany i nagrany. 

 

Ogromny ekran wiszący nad orkiestrą pokazywał odpowiednie do muzyki fragmenty gry i nagrania na żywo wykonawców, więc nawet jak ktoś grał dawno to był w stanie sobie przypomnieć wszystkie walki i najbardziej chwytające za serce momenty z gry. Świetny był patent w którym nagle orkiestra przestała grać i zamarzła w miejscu, a z tła wyłania się ten warian Soken z bębnem i Mooglem za nim, grając motyw zatrzymujący czas. Kto nie grał nie zatrybi o co chodzi, ale cała salę zerwało z krzeseł. 

 

Dla mnie jedną z największych atrakcji był motyw Shivy zagrany wyłącznie kwartetem smyczkowym. Bardziej ciarogennie się nie da! Nie zabrakło Susan Calloway, która zachwyciła publiczność wykonaniem Answers i Dragonsong. Bombastyczny boss theme z Heavensward usłyszeć na żywo i popatrzeć jak się orkiestra ściera z tym utworem :bowdown: 

 

Na koniec były trzy dogrywki i oklaski, aż zaczynały łapy boleć. Kto wytrwał do samego końca mógł zobaczyć Sokena zakradającego się za pianino i grającego jiggle po level upie. :olo: 

 

Takie wydarzenia oddają mi trochę wiarę w społeczność, bo klimat był niesamowicie przyjazny. Ludzie przyjechali z całej Europy do Dortmundu (pierwszy koncert EO w Europie), entuzjazm publiczności był autentyczny i zaraźliwy, co można było zauważyć w przerwie jak każdy wspominał pierwszą część i odpowiadał anegdoty typu "i w ten sposób nauczyłem się stackować". 

 

10/10, poszedłbym raz jeszcze.  

 

 


  • 5

#38 Tawotnica Napisany 16 listopad 2018 - 20:44

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11470 Postów:


Here are some of the new features and announcements that you can expect from 5.0:

  • Multiple New Jobs
  • Level Increase from 70 to 80
  • Battle System Maintenance (reorganizing roles)
    • TP/MP will be combined into a single resource
  • Areas
    • The Rak’ Tika Greatwood
    • Amh Araeng
  • Beast Tribes
    • The Nu Mou
  • Primals
  • Dungeons (aiming for 9)
  • High-End Raid Series
  • Alliance Raids
  • End-Game Content for Disciples of the Land and Hand
    • Restoration of the Holy See of Ishgard (rebuild with crafters and gatherers)
    • User controlled farms
  • Housing in Ishgard
  • New Gear and Recipes
  • NPC Batlte-Assist “Trust” System
    • Can bring NPCs to clear Shadowbringer dungeons
  • New Game+
    • Replay old missions (Main or side quests) at your current level
  • World Visit System (Cross World Access)
    • Visit worlds in your same data center
    • You can play quests in these visiting worlds
    • Coming out before 5.0
  • New Playable Race (will “probably” be the last)
    • Hinted as a bunny race
  • New North American and European Data Centers and World Regrouping

https://www.hardcore...er-2019/318263/
 
Najs. Wakacje/lato mam z głowy

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 16 listopad 2018 - 20:45

  • 0

#39 Schrodinger Napisany 16 listopad 2018 - 20:47

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 57770 Postów:

trailer ładnie wygląda ale gameplay słaby to wyglądał jak w najgorszym MMORPGach z PC pamietam 


  • 0



Inne z tagami: