Zatem początek nowego Doom, to kod do bety umieszczony w najnowszym Wolfensteinie.
http://www.wolfenstein.com/pl/doom
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 22 stycznia 2019 - 00:06
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 22 stycznia 2019 - 00:06
Jak wrócą do korzeni to fingus gra dla Ciebie.
No niby Rage otworzył wrota idTech na przestrzenie. To może być większe pole strzelankowe. Byle bez pojazdów, bez sztucznych ciemności, z dynamiką starć RAGE, ale w klimatach pierwszego Doom. I z taką ilością oponentów.
Ech, marzenie.
Ciekawi mnie co zrobią z multi. Czy pójdą w nowoczesność (pewnie tak), czy spróbują w jakiś sposób nagiąć czasoprzestrzeń i rzeczywistość i zrobią wciągające, megamiodne tryby do multi na wzór tych pierwszych, takich bardziej czystych i prymitywnych DM.
Zaczarujta rzeczywistość id Software. Tak czy siak, kupię. Ale chciałbym mieć z tego radochę!
No i inne pytanie - czy jak środowisko odwraca się od 3D a sam Carmack, największy zwolennik tego trybu, odszedł do Occulusa, to idSoftware jeszcze pracuje nad techniką 3D, czy odpuściło ...
Dużo pytań, dużo wątpliwości, dużo "chcę ... nie wiem do końca czego ale chcę ... znaczy by było jak teraz ale jak kiedyś". Czekamy na pierwsze info. Nawet pierwszy screen by się przydał
Być może były ludzie którzy jarali się Doom3 (albo dodatkiem) - ja do nich nie należę - tzn FPS jak FPS - spoko, ale jakby rzucili innym tytułem tobym nie widział różnicy/problemu.
Recepta na część 4 żeby był klimat z 2 ?
- szybka rozgrywka (bieganie <i kiwki na boki> w D2 z rocket launcherem i strzelanie w biegu było mistrzowskie)
- bronie niekoniecznie muszą być "takie same" - ale : dwururka powinna być i dopracowana na maksa. Chainsaw niech se tam będzie - w połączeniu z berserkiem może być fajna jatka. Szybki rocket launcher gdzie przy szybkim strafe można obserwować rakiete.
- lizanie ścian celem znalezienia tajnych miejsc (bonusowo)
Niestety w dobie kiedy w grach wszystko musi się "świecić i błyszczeć, w zwykłej kałuży na chodniku musi odbijać się cała panorama, nie możemy co liczyc przede wszystkim na spełnienie punktu pierwszego. nie chodzi mi nawet o ograniczenia sprzętowe ale raczej tendencje gdzie (moim zdaniem) - wszystko dzieje się tak powoli. Bohater wolno biega bo realizm że się męczy więc nie może być za szybko. Jakaś bazooka to super high endowa broń i maks 3 pociski z reloadem 30 sekund.
Nie wierzę już w żadne takie powroty do korzeni.
Będzie średniaczek 7/10.
średniaczek = 7/10
BEKA Z ŻYDA
prowo,
W sumie to bedzie jak z DNF i owszem bedzie sredniaczek
Będzie pasztet ze słabą grafą i starym gameplayem
umżyj w bólu
Jest już temat o D4, pamiętam.
Jak widać nie zmieniłem poglądów:Doom 2 był dobry, podobał mi się. Jeśli zachowają klimat i styl, to będzie dobrze.
Dwójka była bardzo fajna, ciekawe ile tego starego klimatu zostanie. I czy będą nawiązania fabularne.
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 20 lutego 2014 - 22:00
Aż też sobie sprawdziłem i widzę, że teraz spoglądam na ten tytuł o wiele przychylniej.
Nie kręcą mnie za bardzo fpsy które są tylko fpsami, więc ani kawałeczek mego boskiego ciała nie czeka na tego szrota.
To poprzedni temat był bezprawny, bo bez oficjalnego potwierdzenia pracy nad grą było
(tak, tak, faktycznie, nie szukałem)
Dwa dźwięki w tym teaserze przekonały mnie do zakupu.
ujrzawszy tego szatana dzieciństwo mi się przypomniało i nostalgia naszła
Wszyscy mówią "kupuję" a potem nie kupują. Ja mówię. I kupię
Jak do czasu premiery kupię sobie kartę graficzną to....może i kupię ale pewnie nie
no nie, tak mi się skojarzyło
Nie wiedziałem, że taki z Ciebie krypto troll. Gratuluje
Doskonale pamietam walke z nim, a nastepnie strzelanie do lemingow.
Tam jakos jeszcze ukryty level z Wolfa byl.
Na PS3 jest trofeum za zabicie go "z piąchy".W Doomie był taki gość:
- Fast-paced combat against multiple enemies at once - Doom 3 this ain't.
- Set outside a massive UAC research facility on Mars as it's being invaded by the forces of Hell.
- Hellknights, cyberdemons, revenants, mancubii, and other classic monsters were spotted throughout the demo.
- Classic Doom weapons, including the fan-favorite double-barrell shotgun return. Plasma rifle, rocket launcher, and the good old chainsaw were also shown off.
- Go fast. "Doom is not about about taking cover" said executive producer Marty Stratton.
- Doom is powered by IdTech 6, and will be for PC, PS4, and Xbox One. They are "committed" to 1080P at 60 frames-per-second.
- Wonderfully gory close range executions, including special ones for dropping down on enemies from above.
- Revenants now have jetpacks and can hover about while firing rockets at you.
- At least one weapon, the combat shotgun, has an alternate fire mode, which allows you to charge up and release multiple shells in rapid succession.
- Sprinting, double-jumping and mantling are all possible, making for very fluid motion during combat.
- Enemies can teleport in for old-school style ambushes
- Dying results in a crazy fatality scene depending on what killed you a la Dead Space. Revenants rip your arms off and punch straight through your combat helment.
- Old school mechanics. No reloading your clip, hold as many weapons as you want, health and ammo pick-ups etc. NO REGENERATING HEALTH.
Jest doskonale.
Jak zobaczę gameplay uwierzę.
Będzie hicior na poziomie Rage, 7/10
Czekam, ale również jestem niedowiarkiem.
Nowy Wolf pozwala wierzyć, Bethesda raczej dba o jakość gier firm pod sobą teraz, nie bez powodu skasowali Dooma 4.