#481 Napisany 13 listopada 2017 - 19:42
#482 Napisany 15 listopada 2017 - 09:51
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 15 listopada 2017 - 14:13
#483 Napisany 15 listopada 2017 - 09:53
#484 Napisany 15 listopada 2017 - 10:17
Może niech lepiej zostanie tak jak jest, bo jak za miesiąc przczytam w temacie o Nier że gra mu nie podeszła, to nie wiem czy to strzymie.
#485 Napisany 15 listopada 2017 - 14:13
#486 Napisany 15 listopada 2017 - 16:20
#487 Napisany 15 listopada 2017 - 17:30
#488 Napisany 15 listopada 2017 - 22:34
#489 Napisany 16 listopada 2017 - 02:16
#490 Napisany 16 listopada 2017 - 10:05
#491 Napisany 16 listopada 2017 - 13:38
A jak tam wrażenia z gry LukaszSA? ;]
#492 Napisany 16 listopada 2017 - 14:17
Bardzo fajna gra. Na słuchawkach na kanapie ze Switchem w łapie gra się super.
Nawet mi się udało kilka osób zastrzelić w multi
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 16 listopada 2017 - 14:19
#493 Napisany 16 listopada 2017 - 14:19
#494 Napisany 16 listopada 2017 - 14:20
Nie mam 50 cali i mam chujowe głośniki w TV, więc lepiej
#495 Napisany 16 listopada 2017 - 15:21
#496 Napisany 16 listopada 2017 - 17:19
#497 Napisany 26 listopada 2017 - 18:40
Ok, DOOM pęknięty. I dobrze, że nie brałem na Switcha... bo gierka nie warta 219 PLN Ok, grało mi się fajnie, adrenalinka była, nie powiem, ale nastawiałem się na mesjasza, a moim zdaniem gierka jest po prostu dobra. Mówię o tych wrzaskach o 10/10, bdla mnie to poziom mega solidnego 8/10. Poziomy może nie są aż tak prostackie, jak jakies cody, ale nie ma co ukrywać - eksploracji tu jak na lekarstwo. Strzelanie - fajne, intenstywne, ale jednak mono schematyczne, każda potyczka to arena shooter, żadnej finezji. Do tego przeciwnicy to często bullet-sponge nawet niespecjalnie reagujące na strzały, ktorym brakuje trochę kopyta. Świetnie jak zawsze strzela się z shotguna, ten karabinek też fajny, ale już minigun nie ma w sobie żadnej mocy, a przeciwnicy nawet nie mają jakichś fajnych animacji jak dostają.
Głównie zapamiętam całkiem fajny klimat, piłę mechaniczną, kilka co fajniejszych miejscówek i tyle. Bardzo fajnie spędzonych 8 godzin, ale na pewno nie będę wracać po więcej. Klawo, że wam się tak spodobało. Może odeszła mi po prostu mięta do arcade shooterków, nie wiem, ale to chyba efekt słabującego rynku fps, że pierwszy niezły shooterek który nie jest corridorem i od razu wszyscy bowdownują.
#498 Napisany 26 listopada 2017 - 18:50
#499 Napisany 26 listopada 2017 - 18:51
Gdyby był nintendofagiem to DOOM by mu się spodobał, bo to jest gra Nintendo (jeśli chodzi o filozofię designu).
#500 Napisany 26 listopada 2017 - 18:55
#501 Napisany 26 listopada 2017 - 18:56
#502 Napisany 26 listopada 2017 - 18:58
No niestety, takie są bomby prawdy.
"DOOM is the most Nintendo game that Nintendo would never make"
Gdyby to była gra Sony to musiałoby być jakieś dziecko i rozmowy o życiu podczas spaceru przez las.
#503 Napisany 26 listopada 2017 - 19:16
Dla mnie Doom to gra na mocne 8, ostatnie levele zapamiętałem jako słabsze niż początkowe, walka szybko robi się schematyczna a grafika nie jest na poziomie mesjaszow. To nadal najlepszy shooter od dawna ale odczucia mam analogiczne co gruby. Szrot jak zawsze zamiast dodać coś sensownego do posta grubego musiał wypluć coś na poziomie 5latka z wodogłowiem. Czasem lepiej nie wyrażać opinii
#504 Napisany 27 listopada 2017 - 12:09
DOOM nie jest dobry dlatego, że reszta jest gówniana, ale dlatego, że większość rzeczy, jakie powinny robić fpsy, robi idealnie. Fabuła, cytując kogoś z YouTube'a jest o tym, że Doom Slayer spał. Ale się obudził.
Poziomy zaprojektowane są nieliniowo i często gierka oddaje graczowi swobodę w kolejności wykonywania celów. Odszukanie wszystkich sekretów często nakazuje kombinować, a te są opłacalne, bo dzięki nim ulepszamy bronie.
Sam design leveli, czy to na bazie, czy to w piekle jest świetny. Etapy w placówce UAC nie są do siebie podobne - każda ma swój design, a piekło to już w ogóle.
Bronie mają kopa, przeciwnicy są od siebie różni, a całości dopełnia idealna, IDEALNA ścieżka dźwiękowa.
Żeby docenić eksplorację, warto wyłączyć większość HUD-a. Bez kompasu gra się w to po prostu lepiej.
Minusem rzeczywiście jest zbyt nachalna konstrukcja killroomów. Przydałoby się więcej przeciwników w zaskakujących momentach, tak po prostu rozstawionych po mapie, jak w starych Doomach. I tak, poziomy mogłoby być jeszcze bardziej labiryntowate. Ale CoD nie musi być słaby, żeby DOOM się bronił, bo robi to sam!
#505 Napisany 27 listopada 2017 - 12:13
Szrot jak zawsze zamiast dodać coś sensownego do posta grubego musiał wypluć coś na poziomie 5latka z wodogłowiem. Czasem lepiej nie wyrażać opinii
Idź sobie kup Asasynka
#506 Napisany 27 listopada 2017 - 12:29
Gówno prawda z tymi poziomami. O ile w bazie jeszcze są ok, to pod koniec gry wszystkie robione są na zasadzie aren do multi.
#507 Napisany 27 listopada 2017 - 13:53
Wyczyść mapę ze znajdziek (tak, sensownych, bo podnoszących umiejętności, tryby broni czy wyzwań na czas), to się zdziwisz. A to, że killroomy, to napisałem jako małą wadę.
#508 Napisany 27 listopada 2017 - 14:16
#509 Napisany 27 listopada 2017 - 14:18
#510 Napisany 27 listopada 2017 - 15:04
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|