Skocz do zawartości

Zdjęcie

DOOM

GOTY 2016 id Software Bethesda Switch PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
588 odpowiedzi na ten temat

#481 BeSOS Napisany 13 listopada 2017 - 19:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Dla mnie nie tyle dziwne jest że gruby gra na x0 ale czemu zamiast x0 nie ma PS4 :hmmm:
  • 0

#482 gruby Napisany 15 listopada 2017 - 09:51

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
To jedna z moich największych konsolowych porażek. wydawało mi się, że wolę exy Micro, ale ani Forza, ani sunset, ani gearsy mi się nie spodobały. I zostałem z klocem :( dobrze, że chociaż ori uratowało ten zakup. no i może state of decay2 - jedynkę obadalem krótko, bo brzydko się zestarzala, ale potencjal czuć na kilometr.

Ten post był edytowany przez gruby dnia: 15 listopada 2017 - 14:13

  • 0

#483 Schrodinger Napisany 15 listopada 2017 - 09:53

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
ale wiesz że kloca można sprzedać i kupić sobie ps4? to nie jak z nyntyendo że jak wybrałeś za dzieciaka to musisz dalej w tym gównie siedzieć
  • 0

#484 Hellmans Napisany 15 listopada 2017 - 10:17

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 011 Postów:

Może niech lepiej zostanie tak jak jest, bo jak za miesiąc przczytam w temacie o Nier że gra mu nie podeszła, to nie wiem czy to strzymie.


  • 0

#485 gruby Napisany 15 listopada 2017 - 14:13

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
wiem ale jestem za leniwy :)
  • 0

#486 BeSOS Napisany 15 listopada 2017 - 16:20

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Jeszcze cupcake i możesz sprzedawać.
  • 0

#487 Spuczan Napisany 15 listopada 2017 - 17:30

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:
Cupcake :olo:
  • 0

#488 gruby Napisany 15 listopada 2017 - 22:34

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
No doomik się rozkrecil :) na to liczyłem w końcu walka kliknela i eksploracja się otzmwirzyla. Cały czas jestem niedaleko, bo ultra violence testuje ostro moją koordynację ale gra się fajowo.
  • 0

#489 Schrodinger Napisany 16 listopada 2017 - 02:16

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Imo zmieniłbym tryb na taki żeby gra była wymagająca dla Ciebie, ale żebyś zachował flow i cisnął przed siebie, eksplorując mapki.
  • 0

#490 gruby Napisany 16 listopada 2017 - 10:05

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Tak w sumie robię, tylko idzie mi wolniej :) mam mało czasu na giereczki, więc wolę grać na możliwie wysokim poziomie trudności, bo rzadko kiedy wracam do skończonych tytułów. A tak mam zabawę na dłużej, adrenalina większa no i w przypadku dooma game play świeci jak jest wymagająco. Mam plan ukończyć przed xeno2, więc jeszcze jest czas :)
  • 0

#491 ACZ Napisany 16 listopada 2017 - 13:38

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

A jak tam wrażenia z gry LukaszSA? ;]


  • 0

#492 lukaszSA Napisany 16 listopada 2017 - 14:17

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Bardzo fajna gra. Na słuchawkach na kanapie ze Switchem w łapie gra się super.

 

Nawet mi się udało kilka osób zastrzelić w multi


Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 16 listopada 2017 - 14:19

  • 0

#493 Schrodinger Napisany 16 listopada 2017 - 14:19

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
lepiej niż na 50 calach, z ostrzejszą grafiką i 60 klatkach z głośnikami na full?
  • 0

#494 lukaszSA Napisany 16 listopada 2017 - 14:20

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Nie mam 50 cali i mam chujowe głośniki w TV, więc lepiej


  • 0

#495 tomasz Napisany 16 listopada 2017 - 15:21

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 336 Postów:
Ja tam grałem na średnim poziomie, bo kurwica mje brała jak ciągle ginąłem. To nie soulsy tylko arkadowa rzeźnia i nie lubię, jak mi flow rujnuje mój niski skill w szuterki.
  • 1

#496 BeSOS Napisany 16 listopada 2017 - 17:19

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ach ta Łukasza.
  • 0

#497 gruby Napisany 26 listopada 2017 - 18:40

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Ok, DOOM pęknięty. I dobrze, że nie brałem na Switcha... bo gierka nie warta 219 PLN :) Ok, grało mi się fajnie, adrenalinka była, nie powiem, ale nastawiałem się na mesjasza, a moim zdaniem gierka jest po prostu dobra. Mówię o tych wrzaskach o 10/10, bdla mnie to poziom mega solidnego 8/10. Poziomy może nie są aż tak prostackie, jak jakies cody, ale nie ma co ukrywać - eksploracji tu jak na lekarstwo. Strzelanie - fajne, intenstywne, ale jednak mono schematyczne, każda potyczka to arena shooter, żadnej finezji. Do tego przeciwnicy to często bullet-sponge nawet niespecjalnie reagujące na strzały, ktorym brakuje trochę kopyta. Świetnie jak zawsze strzela się z shotguna, ten karabinek też fajny, ale już minigun nie ma w sobie żadnej mocy, a przeciwnicy nawet nie mają jakichś fajnych animacji jak dostają. 

 

Głównie zapamiętam całkiem fajny klimat, piłę mechaniczną, kilka co fajniejszych miejscówek i tyle. Bardzo fajnie spędzonych 8 godzin, ale na pewno nie będę wracać po więcej. Klawo, że wam się tak spodobało. Może odeszła mi po prostu mięta do arcade shooterków, nie wiem, ale to chyba efekt słabującego rynku fps, że pierwszy niezły shooterek który nie jest corridorem i od razu wszyscy bowdownują.


  • 1

#498 Schrodinger Napisany 26 listopada 2017 - 18:50

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Mozesz sobie kupic xboxa ale nintendofagiem bedziesz juz cale zycie.
  • 1

#499 lukaszSA Napisany 26 listopada 2017 - 18:51

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Gdyby był nintendofagiem to DOOM by mu się spodobał, bo to jest gra Nintendo (jeśli chodzi o filozofię designu).


  • 0

#500 fingus Napisany 26 listopada 2017 - 18:55

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Wiadomeczka, każda porządna gra to gra nintendo jeśli chodzi o filozofię designu, jakość i dopieszczenie lub po prostu ogólny feeling. Ktoś tu chyba nie wziął dziś wszystkich pigułek. :retard:
  • 0

#501 gruby Napisany 26 listopada 2017 - 18:56

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
No przecież pisze ze to dobra gra. A że nie urywa dupy jak Doom 1 i Doom 2- to już wina ID i do nich piszcie pretensje. Ninny nie ma tu nic do rzeczy.
  • 0

#502 lukaszSA Napisany 26 listopada 2017 - 18:58

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

No niestety, takie są bomby prawdy.

 

"DOOM is the most Nintendo game that Nintendo would never make"

 

Gdyby to była gra Sony to musiałoby być jakieś dziecko i rozmowy o życiu podczas spaceru przez las.


  • 0

#503 BeSOS Napisany 26 listopada 2017 - 19:16

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Łukasza skończ już pierdolić.

Dla mnie Doom to gra na mocne 8, ostatnie levele zapamiętałem jako słabsze niż początkowe, walka szybko robi się schematyczna a grafika nie jest na poziomie mesjaszow. To nadal najlepszy shooter od dawna ale odczucia mam analogiczne co gruby. Szrot jak zawsze zamiast dodać coś sensownego do posta grubego musiał wypluć coś na poziomie 5latka z wodogłowiem. Czasem lepiej nie wyrażać opinii :reggie:
  • 0

#504 Nyjacz Napisany 27 listopada 2017 - 12:09

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

DOOM nie jest dobry dlatego, że reszta jest gówniana, ale dlatego, że większość rzeczy, jakie powinny robić fpsy, robi idealnie. Fabuła, cytując kogoś z YouTube'a jest o tym, że Doom Slayer spał. Ale się obudził.

 

Poziomy zaprojektowane są nieliniowo i często gierka oddaje graczowi swobodę w kolejności wykonywania celów. Odszukanie wszystkich sekretów często nakazuje kombinować, a te są opłacalne, bo dzięki nim ulepszamy bronie.

 

Sam design leveli, czy to na bazie, czy to w piekle jest świetny. Etapy w placówce UAC nie są do siebie podobne - każda ma swój design, a piekło to już w ogóle.

 

Bronie mają kopa, przeciwnicy są od siebie różni, a całości dopełnia idealna, IDEALNA ścieżka dźwiękowa.

 

Żeby docenić eksplorację, warto wyłączyć większość HUD-a. Bez kompasu gra się w to po prostu lepiej.

 

Minusem rzeczywiście jest zbyt nachalna konstrukcja killroomów. Przydałoby się więcej przeciwników w zaskakujących momentach, tak po prostu rozstawionych po mapie, jak w starych Doomach. I tak, poziomy mogłoby być jeszcze bardziej labiryntowate. Ale CoD nie musi być słaby, żeby DOOM się bronił, bo robi to sam!


  • 2

#505 Schrodinger Napisany 27 listopada 2017 - 12:13

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

Szrot jak zawsze zamiast dodać coś sensownego do posta grubego musiał wypluć coś na poziomie 5latka z wodogłowiem. Czasem lepiej nie wyrażać opinii :reggie:

 

Idź sobie kup Asasynka 


  • 0

#506 Texz Napisany 27 listopada 2017 - 12:29

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Gówno prawda z tymi poziomami. O ile w bazie jeszcze są ok, to pod koniec gry wszystkie robione są na zasadzie aren do multi.


  • 0

#507 Nyjacz Napisany 27 listopada 2017 - 13:53

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Wyczyść mapę ze znajdziek (tak, sensownych, bo podnoszących umiejętności, tryby broni czy wyzwań na czas), to się zdziwisz. A to, że killroomy, to napisałem jako małą wadę.


  • 0

#508 Texz Napisany 27 listopada 2017 - 14:16

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
małą wadą jest druga połowa gry :lol2:
  • 0

#509 fingus Napisany 27 listopada 2017 - 14:18

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Gra jest świetna i chyba zostało to już wyjaśnione miesiące temu, kiedy wszyscy w to graliśmy. Teraz pozostało komentowanie gustu Grubego i Texza, więc może zmienię temat i przeniosę do gawęd. :cf:
  • 0

#510 gruby Napisany 27 listopada 2017 - 15:04

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Fingus nie schizuj, przecież piszę, ze to dobra gra. Dla niektórych to chyba tylko albo Mesjasz albo crap.
  • 0



Inne z tagami: