#541 Napisany 04 stycznia 2018 - 09:41
#542 Napisany 04 stycznia 2018 - 10:26
#543 Napisany 07 stycznia 2018 - 17:25
Ostatni poziom ogrywałem w pełni na telewizorze i w sumie bardzo dobre wrażenia.
Przy okazji pyknąłem trzy meczyki w multika i dotarło do mnie, że ta wersja zawiera wszystkie DLC. Nowe areny są mocne, a z racji wielu aktualizacji i zmian od czasu premiery, DOOM to obecnie świetny multik i pewnie jeden z lepszych na pstryczka.
No i tryb arcade, kampania dla jednego gracza w tym trybie na Ultra-Nightmare to gorące gówno, polecam.
#544 Napisany 21 lutego 2018 - 08:16
Wyszedł bardzo dobry patch na Switcha. Poprawiona optymalizacja, naprawiony bug z dźwiękiem i najważniejsze - celowanie gyro Headshoty lecą teraz jak wściekłe
#545 Napisany 23 lutego 2018 - 09:13
Okej, to trzeba powiedzieć: NintenDOOM od pory ostatniego patcha to już absolutnie, niebagatelnie, totalnie i z całą pewnością kompletna wersja tej gry. Trochę pograłem!
- Wizualnie jest zdecydowana poprawa, nawet na telewizorze wygląda to bardzo dobrze. Nie testowałem w trybie handheld, ale tam musi być już ostra jazda. Zapomnijcie o niektórych rozmazanych screenach, które tu dałem!
- Bugi naprawione, klatki bardziej stabilne - różnica jest odczuwalna podczas dużych starć.
- I chyba najważniejsze. Celowanie żyroskopem to miazga. Najpierw zrobiłem mały test: chciałem iść po wyznaczonej przez siebie ścieżce mając celownik zaczepiony na konkretnym na punkcie wyżej po prawej. Różnica między celowaniem analogiem a żyroskopem była znacząca. Poszedłem siekać demony! No kurczę, nie tylko jest to najbliższe myszce doświadczenie na konsolach, ale gra wydaje się płynniejsza i jeszcze bardziej dynamiczna. Przejdę tak tryb Nightmare, to wprawię się przed Wolfensteinem II. Chciałem go kupić na PS4 za niedługo, ale w takim wypadku jest szansa, że poczekam.
#546 Napisany 23 lutego 2018 - 19:26
Mega mnie kusi DOOM na switcha. Na xboxie pada ma jakiegoś laga i sterowanie (u mnie) to głównie strafowanie, czuję że gyro to dokładnie to czego ta gra potrzebuje. Jak będzie jakaś używka to wezmę, bo był w tym doomie potencjał.
#547 Napisany 28 marca 2018 - 19:58
Jutro na PS4 Pro i Xboxa One X wyląduje aktualka z 4K.
#548 Napisany 31 marca 2018 - 09:01
Kooooogo obchodzi 4K, skoro sterowanie ruchowe na Switcha to pierdolone złoto? Posiadacze wersji na mniejszą konsolę, apeluję - przejdźcie ze trzy poziomy z gyro aiming, ale oczywiście w trybie handheld. Nieprawdopodobnie niesamowite!
Ogólnie id/Bethesda to 10/10 wsparcia gry po premierze. Darmowe wszystkie DLC do multika. Darmowy tryb Arcade Mode (!).Darmowe ostre rozbudowanie SnapMap (polecam przejść 10 leveli z jakiejś listy najlepszych map). Sympatyczne apdejty, jak np. widok broni z pierwszego DOOMka czy Photo Mode.
Na Switcha gyro, naprawienie wszystkich błędów.
No i koniec końców to najładniejsza gra na konsole w konfiguracji 1080/60, a teraz nawet 4K/60.
Niech to E3 rozpierdoli id z nowym DOOMem.
PS. W sumie gdyby w DOOMie był tryb VR, to grałoby się podobnie jak z gyro, ale jeszcze lepiej.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 31 marca 2018 - 09:04
#549 Napisany 31 marca 2018 - 11:20
#550 Napisany 31 marca 2018 - 11:31
Przecież to zupełnie inna gra, inaczej zaprojektowany gameplay. Ja mówię, żeby zrobić to na zasadzie RE7. Na Switchu celujesz ruchem rąk, na VR byś celował głową, jak w RE7.
#551 Napisany 31 marca 2018 - 11:33
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 31 marca 2018 - 11:34
#552 Napisany 31 marca 2018 - 12:08
Chyba szybciej przygotowaliby wersję VR niż grę VR, czyż nie?
#553 Napisany 01 kwietnia 2018 - 09:26
No nie wiem. Gra VR to jakieś badziewie. Studenci to pewnie klepali na darmowej praktyce.
No i grę VR puszczasz w osobnym pudełku, więc jak kupi je te 25 osób które grają na VR to 'coś' zarobisz. Tryb VR za darmo byłby kompletną stratą pieniędzy.
#554 Napisany 01 kwietnia 2018 - 09:37
#555 Napisany 01 kwietnia 2018 - 09:43
Tryb VR w DLC to poziom zbroi dla konia
#556 Napisany 01 kwietnia 2018 - 13:06
#557 Napisany 01 kwietnia 2018 - 13:46
#558 Napisany 01 kwietnia 2018 - 13:48
Zapomniałeś dodać że został wydany przez właściciela największej platformy VR dedykowanej gromA propos, najlepszy future racer ever otrzymał ostatnio pełną, pozbawioną jakichkolwiek kompromisów obsługę VR za darmo właśnie.
#559 Napisany 01 kwietnia 2018 - 15:15
#560 Napisany 02 kwietnia 2018 - 11:02
#561 Napisany 08 kwietnia 2018 - 16:21
#562 Napisany 08 kwietnia 2018 - 16:28
Argent Tower? Nawet nie jesteś w połowie.
#563 Napisany 08 kwietnia 2018 - 16:41
Tylko się boję co będzie dalej skoro w niektórych miejscach nie wiedziałem gdzie uciekać - tyle badassów na mnie nacierało!
#564 Napisany 08 kwietnia 2018 - 16:49
Sam skończyłem ostatnio i mocarne 9 wystawiam. W drugiej połowie gry można by trochę zmienić proporcje i może nawet uwalić pewne etapy, ale nie zmienia to faktu, że dla mnie to wciąż jest najlepszy shooter tej generacji.
#565 Napisany 12 kwietnia 2018 - 07:49
I couldn’t give you any guesses as to what we’re going to announce and when those games will be out. But I will say, we have a lot of new stuff to talk about at E3. Whether or not folks realise it, this is the hell on Earth time for us with E3. We are in the midst of so much planning and work for all of that content but I’m really excited
https://gadgets.ndtv...e3-2018-1836254
Kolejna cegiełka potwierdzająca nowego DOOMa z podtytułem Death on Earth.
#566 Napisany 12 kwietnia 2018 - 07:56
Ultra violence jest idealne, gra jest wyzwaniem, bo trzeba korzystać z wszystkiego, ale nie ma tak, że się zacinasz na nie wiadomo ile.
Sam skończyłem ostatnio i mocarne 9 wystawiam. W drugiej połowie gry można by trochę zmienić proporcje i może nawet uwalić pewne etapy, ale nie zmienia to faktu, że dla mnie to wciąż jest najlepszy shooter tej generacji.
Ale to właśnie druga połowa gry jest lepsza. Pod względem eksploracji, to poziomy od drugiego do piekła są bardziej złożone, a także jest w nich dowolność w wyborze celu, co jest supa. Ale ta wieża Argentu czy tam jeden poziom wcześniej są dość mało doomowe (za wyjątkiem Foundry!). Natomiast druga połowa gry jest raczej bardziej liniowa i korytarzowa, ale lokacje designersko lepsze, wrogów więcej, broni więcej, więc potyczki są o wiele bardziej emocjonujące i syte.
#567 Napisany 12 kwietnia 2018 - 08:39
#568 Napisany 12 kwietnia 2018 - 09:29
Ja bym widział podobną konstrukcję, ale więcej przeciwników między kill-roomami, a w kill-roomach nie mam nic przeciwko by CZASEM pojawiały się jakieś batalie, gdzie inni żołnierze walczą razem z nami, nawet czołgami, oczywiście zawsze na koniec potyczki wszyscy giną, bo DOOM Slayer ma być samotny. Po prostu większe potyczki z np. dwoma Spider-Mastermindami i baronami, gdzie jakiś tam damage zdejmują nam chodzące rekwizyty. Nie wyobrażam sobie Ziemi całkiem opustoszałej, stąd taka wizja, która jednocześnie nie zrobi nam z tego CoDa - w co wierzę, bo twórcy wiedzą za co DOOM został doceniony.
No i design świata. Widziałbym Ziemię całkowicie dzisiejszą, nie jakieś cyberpunki, a piekło bardziej gotyckie, zamki i miasta piekielne. Nie obraziłbym się, gdyby odgłosy wrogów były inne. W oryginalnych Zagładach brzmiały jak demoniczne zwierzęta, a w nowym DOOMie niestety jak generyczne stworki.
#569 Napisany 12 kwietnia 2018 - 11:09
#570 Napisany 12 kwietnia 2018 - 11:15
No ja też. Mówię o czymś takim, że DOOM Slayer wychodzi z jakiegoś budynku, a tam dwa Spider-Mastermindy, osiem Arch-Vile'i, cztery Barony i szesnaście Impów walczą z wycinkiem armii operującej czołgami i cięższą bronią, ale już są na wykończeniu, czołgi wybuchają, marinesy tylko potrafią nam ubić 4 Impy i jednego Barona, po czym umierają pod helikopterem rzuconym przez Spider-Masterminda, a my ciągle walczymy na arenie.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|