Skocz do zawartości

Zdjęcie

DOOM

GOTY 2016 id Software Bethesda Switch PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
588 odpowiedzi na ten temat

#541 Nyjacz Napisany 04 stycznia 2018 - 09:41

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 003 Postów:
Przecie wlasnie napisalem, ze DOOM nie wymaga skilla, olo. Zaznaczylem, ze gralem w skillowe gierki na PC i w te mniej na konsole. I ze DOOM na pada nie jest za szybki? : P
  • 0

#542 Texz Napisany 04 stycznia 2018 - 10:26

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Przez te orby wypadające po killach gierka to najprawdziwszy spacer po parku. W końcu jak taki każual mógłby się pochwalić podobnymi osiągnięciami.
  • 0

#543 Nyjacz Napisany 07 stycznia 2018 - 17:25

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 003 Postów:

Ostatni poziom ogrywałem w pełni na telewizorze i w sumie bardzo dobre wrażenia.

 

1xn2o81.jpg

 

ydYj0Fr.jpg

 

2uy7Hx5.jpg

 

Przy okazji pyknąłem trzy meczyki w multika i dotarło do mnie, że ta wersja zawiera wszystkie DLC. Nowe areny są mocne, a z racji wielu aktualizacji i zmian od czasu premiery, DOOM to obecnie świetny multik i pewnie jeden z lepszych na pstryczka.

 

No i tryb arcade, kampania dla jednego gracza w tym trybie na Ultra-Nightmare to gorące gówno, polecam.


  • 1

#544 lukaszSA Napisany 21 lutego 2018 - 08:16

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Wyszedł bardzo dobry patch na Switcha. Poprawiona optymalizacja, naprawiony bug z dźwiękiem i najważniejsze - celowanie gyro :banderas: Headshoty lecą teraz jak wściekłe


  • 2

#545 Nyjacz Napisany 23 lutego 2018 - 09:13

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 003 Postów:

Okej, to trzeba powiedzieć: NintenDOOM od pory ostatniego patcha to już absolutnie, niebagatelnie, totalnie i z całą pewnością kompletna wersja tej gry. Trochę pograłem!

 

  1. Wizualnie jest zdecydowana poprawa, nawet na telewizorze wygląda to bardzo dobrze. Nie testowałem w trybie handheld, ale tam musi być już ostra jazda. Zapomnijcie o niektórych rozmazanych screenach, które tu dałem!
  2. Bugi naprawione, klatki bardziej stabilne - różnica jest odczuwalna podczas dużych starć.
  3. I chyba najważniejsze. Celowanie żyroskopem to miazga. Najpierw zrobiłem mały test: chciałem iść po wyznaczonej przez siebie ścieżce mając celownik zaczepiony na konkretnym na punkcie wyżej po prawej. Różnica między celowaniem analogiem a żyroskopem była znacząca. Poszedłem siekać demony! No kurczę, nie tylko jest to najbliższe myszce doświadczenie na konsolach, ale gra wydaje się płynniejsza i jeszcze bardziej dynamiczna. Przejdę tak tryb Nightmare, to wprawię się przed Wolfensteinem II. Chciałem go kupić na PS4 za niedługo, ale w takim wypadku jest szansa, że poczekam.

  • 4

#546 gruby Napisany 23 lutego 2018 - 19:26

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Mega mnie kusi DOOM na switcha. Na xboxie pada ma jakiegoś laga i sterowanie (u mnie) to głównie strafowanie, czuję że gyro to dokładnie to czego ta gra potrzebuje. Jak będzie jakaś używka to wezmę, bo był w tym doomie potencjał.


  • 0

#547 ACZ Napisany 28 marca 2018 - 19:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:

Jutro na PS4 Pro i Xboxa One X wyląduje aktualka z 4K.


  • 0

#548 Nyjacz Napisany 31 marca 2018 - 09:01

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 003 Postów:

Kooooogo obchodzi 4K, skoro sterowanie ruchowe na Switcha to pierdolone złoto? Posiadacze wersji na mniejszą konsolę, apeluję - przejdźcie ze trzy poziomy z gyro aiming, ale oczywiście w trybie handheld. Nieprawdopodobnie niesamowite!

 

Ogólnie id/Bethesda to 10/10 wsparcia gry po premierze. Darmowe wszystkie DLC do multika. Darmowy tryb Arcade Mode (!).Darmowe ostre rozbudowanie SnapMap (polecam przejść 10 leveli z jakiejś listy najlepszych map). Sympatyczne apdejty, jak np. widok broni z pierwszego DOOMka czy Photo Mode.

 

Na Switcha gyro, naprawienie wszystkich błędów.

 

No i koniec końców to najładniejsza gra na konsole w konfiguracji 1080/60, a teraz nawet 4K/60.

 

Niech to E3 rozpierdoli id z nowym DOOMem.

 

Spoiler

 

PS. W sumie gdyby w DOOMie był tryb VR, to grałoby się podobnie jak z gyro, ale jeszcze lepiej.


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 31 marca 2018 - 09:04

  • 0

#549 lukaszSA Napisany 31 marca 2018 - 11:20

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:


  • 0

#550 Nyjacz Napisany 31 marca 2018 - 11:31

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 003 Postów:

Przecież to zupełnie inna gra, inaczej zaprojektowany gameplay. Ja mówię, żeby zrobić to na zasadzie RE7. Na Switchu celujesz ruchem rąk, na VR byś celował głową, jak w RE7.


  • 0

#551 lukaszSA Napisany 31 marca 2018 - 11:33

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Pewnie by się dało, ale VR bombi tak mocno że szkoda zachodu :reggie:

Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 31 marca 2018 - 11:34

  • 0

#552 Nyjacz Napisany 31 marca 2018 - 12:08

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 003 Postów:

Chyba szybciej przygotowaliby wersję VR niż grę VR, czyż nie? :olo:


  • 0

#553 lukaszSA Napisany 01 kwietnia 2018 - 09:26

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

No nie wiem. Gra VR to jakieś badziewie. Studenci to pewnie klepali na darmowej praktyce.

 

No i grę VR puszczasz w osobnym pudełku, więc jak kupi je te 25 osób które grają na VR to 'coś' zarobisz. Tryb VR za darmo byłby kompletną stratą pieniędzy.


  • 0

#554 Danteusz Napisany 01 kwietnia 2018 - 09:37

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Gdyby tylko ludzi wymyślili jajo zarabiać na dodatkowej zawartości do już wydanej gry... ????
  • 0

#555 lukaszSA Napisany 01 kwietnia 2018 - 09:43

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Tryb VR w DLC to poziom zbroi dla konia :ohgod:


  • 0

#556 Danteusz Napisany 01 kwietnia 2018 - 13:06

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Wiadomo, najlepiej jak wszystko jest za darmo
  • 0

#557 nole Napisany 01 kwietnia 2018 - 13:46

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:
A propos, najlepszy future racer ever otrzymał ostatnio pełną, pozbawioną jakichkolwiek kompromisów obsługę VR za darmo właśnie.
  • 0

#558 Danteusz Napisany 01 kwietnia 2018 - 13:48

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

A propos, najlepszy future racer ever otrzymał ostatnio pełną, pozbawioną jakichkolwiek kompromisów obsługę VR za darmo właśnie.

Zapomniałeś dodać że został wydany przez właściciela największej platformy VR dedykowanej grom ;)
  • 0

#559 Nexus Napisany 01 kwietnia 2018 - 15:15

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Dżizes, da się przy tych prędkościach w ogóle wytrzymać na dłużej w VR?
  • 0

#560 Wezyr Napisany 02 kwietnia 2018 - 11:02

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 411 Postów:
Czytałem na konkurencyjnych forach i gra dzięki 120fpsom jest zdecydowanie mniej rzygogenna, niż inne racery.
  • 0

#561 Marbel Napisany 08 kwietnia 2018 - 16:21

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 9 284 Postów:
Jestem na etapie Wieże Argentu i było kilka grubych i niełatwych etapów gdzie myślałem że już nie dam rady. Kilka razy trzeba było zginąć by poznać mapkę i odpowiednią taktykę opracować. Jakoś się gra tak zintensyfikowała że mam wrażenie że zaraz koniec. Szkoda by było bo zaczynam się wkręcać. Daleko jeszcze?
  • 0

#562 Tawotnica Napisany 08 kwietnia 2018 - 16:28

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Argent Tower? Nawet nie jesteś w połowie. 


  • 0

#563 Marbel Napisany 08 kwietnia 2018 - 16:41

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 9 284 Postów:
O to pięknie. Od początku poziom Ultraprzemoc, jak na mnie to pewnie za wysoki ale bawię się nieźle.
Tylko się boję co będzie dalej skoro w niektórych miejscach nie wiedziałem gdzie uciekać - tyle badassów na mnie nacierało!
  • 0

#564 Rudolf Napisany 08 kwietnia 2018 - 16:49

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 738 Postów:
Ultra violence jest idealne, gra jest wyzwaniem, bo trzeba korzystać z wszystkiego, ale nie ma tak, że się zacinasz na nie wiadomo ile.

Sam skończyłem ostatnio i mocarne 9 wystawiam. W drugiej połowie gry można by trochę zmienić proporcje i może nawet uwalić pewne etapy, ale nie zmienia to faktu, że dla mnie to wciąż jest najlepszy shooter tej generacji.
  • 0

#565 Nyjacz Napisany 12 kwietnia 2018 - 07:49

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 003 Postów:

I couldn’t give you any guesses as to what we’re going to announce and when those games will be out. But I will say, we have a lot of new stuff to talk about at E3. Whether or not folks realise it, this is the hell on Earth time for us with E3. We are in the midst of so much planning and work for all of that content but I’m really excited

 

https://gadgets.ndtv...e3-2018-1836254

 

Kolejna cegiełka potwierdzająca nowego DOOMa z podtytułem Death on Earth.


  • 0

#566 Nyjacz Napisany 12 kwietnia 2018 - 07:56

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 003 Postów:

Ultra violence jest idealne, gra jest wyzwaniem, bo trzeba korzystać z wszystkiego, ale nie ma tak, że się zacinasz na nie wiadomo ile.

Sam skończyłem ostatnio i mocarne 9 wystawiam. W drugiej połowie gry można by trochę zmienić proporcje i może nawet uwalić pewne etapy, ale nie zmienia to faktu, że dla mnie to wciąż jest najlepszy shooter tej generacji.

 

Ale to właśnie druga połowa gry jest lepsza. Pod względem eksploracji, to poziomy od drugiego do piekła są bardziej złożone, a także jest w nich dowolność w wyborze celu, co jest supa. Ale ta wieża Argentu czy tam jeden poziom wcześniej są dość mało doomowe (za wyjątkiem Foundry!). Natomiast druga połowa gry jest raczej bardziej liniowa i korytarzowa, ale lokacje designersko lepsze, wrogów więcej, broni więcej, więc potyczki są o wiele bardziej emocjonujące i syte.


  • 0

#567 Schrodinger Napisany 12 kwietnia 2018 - 08:39

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
dwójka? mam nadzieję że zachowają konstrukcję gierki z jedynki bez jakichś udziwnień i openworldów
  • 0

#568 Nyjacz Napisany 12 kwietnia 2018 - 09:29

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 003 Postów:

Ja bym widział podobną konstrukcję, ale więcej przeciwników między kill-roomami, a w kill-roomach nie mam nic przeciwko by CZASEM pojawiały się jakieś batalie, gdzie inni żołnierze walczą razem z nami, nawet czołgami, oczywiście zawsze na koniec potyczki wszyscy giną, bo DOOM Slayer ma być samotny. Po prostu większe potyczki z np. dwoma Spider-Mastermindami i baronami, gdzie jakiś tam damage zdejmują nam chodzące rekwizyty. Nie wyobrażam sobie Ziemi całkiem opustoszałej, stąd taka wizja, która jednocześnie nie zrobi nam z tego CoDa - w co wierzę, bo twórcy wiedzą za co DOOM został doceniony.

 

No i design świata. Widziałbym Ziemię całkowicie dzisiejszą, nie jakieś cyberpunki, a piekło bardziej gotyckie, zamki i miasta piekielne. Nie obraziłbym się, gdyby odgłosy wrogów były inne. W oryginalnych Zagładach brzmiały jak demoniczne zwierzęta, a w nowym DOOMie niestety jak generyczne stworki.


  • 0

#569 fingus Napisany 12 kwietnia 2018 - 11:09

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Nigdy nie lubiłem w strzelankach towarzystwa kontrolowanych przez ai przydupasów czy tam biegania z jakąś armią żołnierzyków. :ohgod:
  • 0

#570 Nyjacz Napisany 12 kwietnia 2018 - 11:15

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 003 Postów:

No ja też. Mówię o czymś takim, że DOOM Slayer wychodzi z jakiegoś budynku, a tam dwa Spider-Mastermindy, osiem Arch-Vile'i, cztery Barony i szesnaście Impów walczą z wycinkiem armii operującej czołgami i cięższą bronią, ale już są na wykończeniu, czołgi wybuchają, marinesy tylko potrafią nam ubić 4 Impy i jednego Barona, po czym umierają pod helikopterem rzuconym przez Spider-Masterminda, a my ciągle walczymy na arenie.


  • 0



Inne z tagami: