Skocz do zawartości

Zdjęcie

DOOM

id Software Bethesda Switch PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
574 odpowiedzi na ten temat

#571 OlFunkyBastard Napisany 01 lipiec 2018 - 11:38

OlFunkyBastard

    Chocobo

  • Narybek
  • 20 Postów:

doomne-niedziele-w-kazda-niedziele-od-20

 

Dziś od 20:00 gramy w DOOMa na Nintendo Switch, jeśli ktoś chciałby dołączyć do gry zapraszamy na Discorda. :)


  • 0

#572 drAKul Napisany 24 lipiec 2018 - 11:31

drAKul

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1258 Postów:
Wow. Dawno nie miałem takiej wczujki w grze. Muza, brutalność + ciągłe zapieprzanie na wszystkie strony pozwalają całkowicie wsiąknąć w klimat mordu piekielnych hord. Skaczesz, strafujesz i naparzać we wszystkich kierunkach. Niesamowite jak gra przypomina feelingiem stary Doom jeszcze z PC. Jedyne co mnie trochę denerwowało to lekkie rozmycie w trybie handheld dający to wkurzające wrażenie niemożności złapania ostrości (ludzie z wadą wzroku wiedzą OCB). Ale pozatym PETARDA. Bawiłem się przednio 8+
  • 0

#573 Nyjacz Napisany 31 sierpień 2018 - 15:50

Nyjacz

    gram w gierki

  • Forumowicze
  • 8064 Postów:

Pograłem z 1,5h w DOOM VFR. Za wcześnie na recenzję, ale słuchajcie, trochę w internetach kłamali. To nie tylko nie jest syf, ale przede wszystkim to normalna gra!

 

 

 

Tę Zagładę reklamowano i omawiano jako grę z teleportacją zamiast klasycznego sterowania :pf:, tym czasem w opcjach można włączyć "free movement" i gra się jak w normalnego FPSa: czyli chodzimy lewym analogiem, a obracamy się prawym i głową. Dodatkowo dashe we wszystkich kierunkach i teleportowanie się w miejsce wrogów. No kurczę, świetnie się w to pyka, bo jest feeling grania w normalnego DOOMa, ale w VR. Nie wiem dlaczego przy marketingu skupiono się jedynie na przemieszczaniu się teleportacją, bo to prawie w ogóle mnie nie interesowało... Rozumiem, że niektórzy rzygają, ale bez przesady - skoro DOOM VFR może być normalną (ale uproszczoną i skróconą) odsłoną DOOMa, to warto by było go w ten sposób reklamować.

 

Dobra, to z minusów, które zaobserwowałem do tej pory: polski dubbing to naprawdę gówno. Główny bohater mówi nam co mamy robić poprzez jego myśli w głowie, ale brzmi do żałośnie i dziecinnie. Szkoda, że postać nieco spowalnia ruchy, gdy strzelamy. No i moment z gaśnicą... serio? Serio, kurwa, w DOOMie będziemy gasić płomienie? :clown:

Z tego, co przejechałem na YT, to dopiero liznąłem grę, a prawdziwe batalie z demonami przede mną, więc szczerze mówiąc ciężko się nie jarać. IMO ta gierka we free movement udowadnia, że spokojnie dałoby się zrobić nawet Eternala w takiej wersji. Ale bym orał  :lol2:


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 31 sierpień 2018 - 15:51

  • 1

#574 Sylvan Wielki Napisany 03 wrzesień 2018 - 12:00

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7491 Postów:



Skurczysyn :bowdown: :mog:


  • 1

#575 Nyjacz Napisany 03 wrzesień 2018 - 12:50

Nyjacz

    gram w gierki

  • Forumowicze
  • 8064 Postów:

Wrzucałem pewnie ze 3 razy. Największe wrażenie robi znajomość dmg każdego potwora różną kombinacją broni.


  • 0



Inne z tagami: