Skocz do zawartości

Zdjęcie

Assassin's Creed Unity

Ubisoft Montreal Ubisoft PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1001 odpowiedzi na ten temat

#751 torq314 Napisany 27 listopada 2014 - 18:36

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:

Z dnia na dzień coraz gorszy foruming cos jak grafika w unity


Surowa samoocena, ale będą z ciebie ludzie jeszcze
  • 0

#752 Schrodinger Napisany 27 listopada 2014 - 18:38

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

najpierw się łamiesz, teraz 'chyba ty', co jutro? koszulka z maryją? 


  • 1

#753 fingus Napisany 27 listopada 2014 - 18:40

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Zastanawiam się, czy po moderatorsku przywołać Was do porządku czy iść po popcorn. :popcorn:

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 27 listopada 2014 - 18:40

  • 0

#754 Aleks Napisany 27 listopada 2014 - 18:44

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

tutaj macie wyjaśnienie, co do buga z oświetleniem


  • 1

#755 Druciak Napisany 27 listopada 2014 - 18:54

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Zastanawiam się, czy po moderatorsku przywołać Was do porządku czy iść po popcorn. :popcorn:

 

Mnie to dziwi dlaczego torq jako moderator wchodzi w taki spam i trolling w temacie do tego nie przeznaczonym. Jak widać to tylko potwierdza moje zdanie, że wybranie jego na moda było skończoną głupotą. :)
 


  • 0

#756 fingus Napisany 27 listopada 2014 - 18:58

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Po więcej trollowania zapraszam do wojen, a tutaj ograniczcie się do komplementowania gry, a nie siebie nawzajem.
  • 0

#757 torq314 Napisany 27 listopada 2014 - 20:01

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:



Zastanawiam się, czy po moderatorsku przywołać Was do porządku czy iść po popcorn. :popcorn:

Mnie to dziwi dlaczego torq jako moderator wchodzi w taki spam i trolling w temacie do tego nie przeznaczonym. Jak widać to tylko potwierdza moje zdanie, że wybranie jego na moda było skończoną głupotą. :)
Mnie dziwi dlaczego znów zlecieliście się i spamujecie po wątku. Pół poprzedniej strony to jest spam.

Jako moderator mógłbym warnować od razu za spamowanie, albo się trochę podroczyć albo nie mówić nic.

Z tym ostatnim mam problem - wydawało mi sie, że z Taikunem i fingusem umówiłem sie po dżentelmeńsku, że nie będą spamować po wątku z Asasynem. O Taikunie nie ma co mówić, jego poziom forumowania jest coraz niższy i dna nie widać.

Ale na fingusie się zawiodłem.

Z ocenami co jest głupotą a co nie, w wątku do tego nie przeznaczonym - robisz to samo, przeciwko czemu sie buntujesz. Zacznij naprawianie świata od siebie.

jeszcze jedno głupkowato-retoryczne pytanie o to czy to studenci kodowali i będą warny

:tak:

Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 27 listopada 2014 - 20:02

  • 0

#758 fingus Napisany 27 listopada 2014 - 20:07

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Torq, jak już się czepiasz, to czytaj uważnie, bo to ja się na Tobie zawiodłem, że nie dostrzegłeś, że o kodowaniu przez studentów było o Drajwklabie. :reggie:
  • 0

#759 torq314 Napisany 27 listopada 2014 - 20:10

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:

Torq, jak już się czepiasz, to czytaj uważnie, bo to ja się na Tobie zawiodłem, że nie dostrzegłeś, że o kodowaniu przez studentów było o Drajwklabie. :reggie:


A gdzie napisałem że to o asasyna chodzi? :hmmm:
  • 0

#760 fingus Napisany 27 listopada 2014 - 20:16

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Żadnej umowy o "nie znęcanie się nad Driveclubem" nie mieliśmy. :foch: I serio myślałem, że to jakieś świeżaki wypuszczają swoją pierwszą grę, stąd tak zawalili sprawę. To Dantejusz wprowadził mnie w błąd swoimi wyjaśnieniami, że "to przecież trudno ocenić cośtam cośtam". Myślalem - ok, ludzie bez doświadczenia, coś jak Nibris Babieno, polegli na nextgenach, powinni byli może zacząć od czegoś offline. A tu się okazuje - studio z doświadczeniem. :mog: Serio mnie to zaskoczyło.

Poza tym jednym offtopem mojego znęcania się tu nie było (co najwyżej ubolewanie, że nie będzie mi już dane zasmakować gry w pełni jej piękna :spoko:).
  • 0

#761 torq314 Napisany 27 listopada 2014 - 20:27

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:

Poza tym jednym offtopem mojego znęcania się tu nie było (co najwyżej ubolewanie, że nie będzie mi już dane zasmakować gry w pełni jej piękna :spoko:).


umówiłem się że nie będą spamować


Wpadłeś trochę, cóż, zdarza się ;)
  • 0

#762 fingus Napisany 27 listopada 2014 - 20:31

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Wejście by skomentować newsa to nie jest spam. No chyba, że domagasz się, aby w ogóle nie wchodzić do wątku i nie udzielać się. Jeśli tak, to Twoje żądania idą stanowczo zbyt daleko. Wcześniej prosiłeś, aby "nie dokuczać grze" i tego nie robię.
Spoiler

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 27 listopada 2014 - 20:31

  • 0

#763 ACZ Napisany 28 listopada 2014 - 18:10

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

DF już sprawdziło o ile patch poprawai płynnosc animacji.

 

w singlu srednia wartosc wzrosla z 24,59 fps do 25,07 fps.

w coopie z 23,90 fps do 24,29 fps

 

ogólny przyrost wyniósł 1,90%

 

.........................................................................

 

a tak poza tym cóż za porażający brak wiedzy w tym temacie.

jeden wypisuje, ze tworcy Drivecluba to studio 3rd party i nie ma pojęcia, ze to wewnetrzne studio Sony, a drugi wypisuje, ze to jacys nowicjusze nie mając pojęcia, ze wczesniej zrobili serię Motorstorm.

ale na całe szczęscie na forum jest autorytet konsolowy w postaci mojej persony, który zawsze stoi w pogotowiu, aby nakarmic wasze główki wiedzą. :^^:


  • 0

#764 torq314 Napisany 28 listopada 2014 - 18:13

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
Ten patch nie miał poprawiać wydajności, tylko eliminować bugi gameplayu.

Podobno kolejny w drodze i tamten ma poprawić wydajność. Obrąbią efekty graficzne jak znam życie, zredukują tłumy i wzrośnie wydajność. Wtedy internet będzie marudził, że gorzej wygląda, więc wrócą do poprzedniej wersji i znów spadnie wydajność.

Wydadzą w ten sposób ze cztery patche po czym wszyscy stracą zainteresowanie grą.

Casus Skyrima innymi słowy.
  • 0

#765 Druciak Napisany 28 listopada 2014 - 18:26

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Skyrim nie był spier*olony na wszystkich platformach, tylko na PS3. Tutaj sprawa dotyczy zarówno obu konsol jak i PC.


  • 0

#766 torq314 Napisany 28 listopada 2014 - 18:30

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
Fajnie że to napisałeś, myślę że bez tej informacji moja metafora jest nieczytelna.
  • 0

#767 fingus Napisany 28 listopada 2014 - 18:31

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
W Skyrim były smoki, więc porównaniu zupełnie nie na miejscu.
Spoiler

  • 0

#768 lukaszSA Napisany 28 listopada 2014 - 18:55

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Przyrost na poziomie 2.0% to zapewne nie wina pacza, tylko innej pory dnia kiedy robiono testy.


  • 0

#769 torq314 Napisany 28 listopada 2014 - 19:35

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
Tego że bugiem uprościli model oświetlenia, było.
  • 0

#770 lukaszSA Napisany 28 listopada 2014 - 19:38

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Czyli jest gorzej niż myślałem.

 

Wyjdzie jakieś GOTY z wszystkimi paczami? :olo:


  • 0

#771 fingus Napisany 28 listopada 2014 - 19:52

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Na nextgeny.
  • 0

#772 Sylvan Wielki Napisany 28 listopada 2014 - 23:31

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 610 Postów:

Sprawa WD ociera się o binarny szlam. Z Unity jest....inaczej. Ogrom ludzi narzeka, a wielu z nich nie grało w grę. Gorliwie tylko komentują to co da się udowodnić wielu pozycjom. Jasne, nowy Asasin powinien wyjść bardziej dopracowany, powinni mu dać jeszcze te 4 miesiące, ale chyba takiej tragedii nie ma, bowiem gro osób problemu nie widzi (bądź ich nie wyolbrzymia).

Wcieliłem się w cyfrową skórę Arno na 4 godziny. Na PS4 nie dostrzegłem póki co żadnego chrupnięcia, nie spotkał mnie też żaden błąd (na konsoli grałem w ubiegłym tygodniu).

Dzisiaj sprawdziłem wersję na PC. Przy maksymalnych ustawieniach gra przez większosc czasu trzyma stabilne sześćdziesiąt k/s. czasami ta wartość spadnie do 44 klatek, ale jeżeli tak pogrzebać w ustawieniach delikatnie, to przez bite 96min. miałem 59.9-60 k/s.

Póki co FC4 strasznie mnie wciągnął. Zaliczę go, pogram w międzyczasie w GTAV, i zanim zabiorę się za Inkwizycję, przysiądę na kilka godzin powalczyć z templariuszami. Zobaczę co kolejne sekwencje przyniosą.


  • 0

#773 iluck85 Napisany 01 grudnia 2014 - 19:15

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Torq tu jest największym zjebiszczem  serii AC? 

Nie granie w poprzednie części ma znaczenie? Każda odsłona jest czymś innym/nowym czy są powiązania pomiędzy np Black Flag, a Unity? Między BF, a III? itd.


  • 0

#774 torq314 Napisany 01 grudnia 2014 - 19:28

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
Nie jestem.

Ale nie ma żadnych powiązań, poza tym że są dobrzy asasyni i źli templariusze. W każdą część grasz jakby była osobną grą i nic nie tracisz. Nawet jeśli ktoś coś tam wspomina, to to nie ma znaczenia ani dla fabuły ani dla gameplayu.

W poprzednie części średnio warto grać, natomiast obie z tej generacji możesz spokojnie brać. Są całkiem różne i jakby nie nazywały się obie Assassin Creed to miałbyś dwie niezłe gry, ze wskazaniem na Unity oczywiście.

Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 01 grudnia 2014 - 19:30

  • 1

#775 iluck85 Napisany 01 grudnia 2014 - 19:33

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Ok, dzięki. 

 

Dla mnie te gry to takie flaki z olejem. Poskakałem, pobiegałem i out. 


  • 0

#776 torq314 Napisany 01 grudnia 2014 - 19:44

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
w sumie o tym jest ta seria.

z taką różnicą, że w ACIII położono gameplay całkowicie, bo miasta były małe i zasysały, w zamian doszły "tereny otwarte" poza miastami, które w praktyce były w sporej części "korytarzykami", a w ACIV pływa się statkiem i trzeba się do tego przyzwyczaić bo skala odległości między wysepkami jest kompletnie nieprawdziwa, typu z Kuby na Florydę jest 1400m, a z Kuby na sąsiednie wysepki to ze 150m i ten statek nie ma gdzie rozwinąć żagli.

Paryż przynajmniej jest na tyle duży, że samo odwiedzenie wszystkich punktów widokowych i zorientowanie się co i jak to jest z 10h.
  • 0

#777 iluck85 Napisany 01 grudnia 2014 - 19:58

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Zainteresowałem się Black Flag ze względu na piracki klimat :) 


  • 0

#778 Texz Napisany 02 grudnia 2014 - 07:26

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Paryż przynajmniej jest na tyle duży, że samo odwiedzenie wszystkich punktów widokowych i zorientowanie się co i jak to jest z 10h.

 

Jak już nie wycięli Wieży Eiffela to mogli chociaż zostawić jeszcze metro.  :ninja:


  • 0

#779 torq314 Napisany 02 grudnia 2014 - 08:20

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
metro jest, w takim samym krótkim przerywniku jak wieża eiffela.
choc w zasadzie to jest pół peronu jednej ze stacji ...

z wieży eiffela powrzucam jakieś screeny. nie jest to jakiś szał, bo o ile sama wieża jest ok i czuje się wysokosc, to jej otoczenie, z racji bardzo szerokiego horyzontu, nie wygląda najlepiej niestety.
  • 0

#780 lukaszSA Napisany 02 grudnia 2014 - 09:04

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Nie wygląda najlepiej?

 

A byłeś tam przed czy po paczu?

 


:olo:


  • 1



Inne z tagami: