powiem tak - ja mam 1tb toshiby na dodatkowe instalki gier i jest dobry. w pendrive'y się nie bawię.
Xbox One pomoc
#31 Napisany 02 grudnia 2014 - 16:53
#32 Napisany 08 grudnia 2014 - 15:15
Pytania:
Można grę uruchomić z płytki jeśli jest zrzucona na dysk? - jeśli tak to jak?
Można włączyć "tryb" offline PRZED zalogowaiem się?
#33 Napisany 08 grudnia 2014 - 15:23
Pytania:
Można grę uruchomić z płytki jeśli jest zrzucona na dysk? - jeśli tak to jak?
Można włączyć "tryb" offline PRZED zalogowaiem się?
1. nie
2. nie (choć nie sprawdzałem opcji profilu w settings będąc przed zalogowaniem...)
#34 Napisany 01 maja 2015 - 11:29
Zaczęło mi się pobierać jakieś drugie Halo Master Chief Collection, też waży 60GB tylko ma inną ikonkę. WTF?
#35 Napisany 01 maja 2015 - 11:40
#36 Napisany 01 maja 2015 - 11:41
60GB?
#37 Napisany 01 maja 2015 - 11:53
#38 Napisany 01 maja 2015 - 12:08
Mam cyfrową wersję. Dzisiaj wyskoczyło "gotowe do zainstalowania", to kliknąłem instaluj. Dopiero potem patrzę, że to ma 60GB.
#39 Napisany 02 maja 2015 - 19:55
#40 Napisany 02 maja 2015 - 22:57
Ney jak kupię Xboxa to bedziemy grać w halo ?
#41 Napisany 02 maja 2015 - 23:42
Wyjaśniło się o co chodzi z tymi 120 giga? Bo sam chce kupić cyfrowo kolejce, ale rozmiar straszy
Kolekcja ma 60, bo przecież ją przeszedłem
Pobieram z ciekawości, ale obstawiam, że to to samo z innego regionu. Napiszę jutro.
#42 Napisany 03 maja 2015 - 05:54
Tak, jedziemy cała serie na legendary na coopie
#43 Napisany 03 maja 2015 - 10:24
Zagadka rozwiązana. Na marketplace są dwie wersje Halo Master Chief Collection:
a) cyfrowe Halo MCC do kupienia luzem
b) cyfrowe Halo MCC z bundla z konsolą, które w jednej paczce oprócz gry z punktu a) ma jeszcze wrzucone Halo Channel i Halo Nightfall, czyli dwie (chyba) darmowe pierdoły.
Z jakiegoś powodu konsola pozwala pobrać więc to samo jako osobna gra.
edit: a inna ikonka zmienia się po ściągnięciu większej części danych
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 03 maja 2015 - 10:35
#44 Napisany 03 maja 2015 - 14:31
To jeszcze inne pytanie. Zmieniłem sobie język w konsoli na angielski, żeby mnie Forza nie straszyła polskimi DJami w radiu. Widzę, że zmieniło się też menu konsoli, a ceny w sklepach są w dolarach. Jak to działa? Mam powiedzmy polską zdrapkę na 50zł, to mogę jej używać tylko w polskim marketplace? Czy to się jakoś przelicza?
edit: ok, poczytałem faq
"Wartość przechowywanej gotówki
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 03 maja 2015 - 14:58
#45 Napisany 04 maja 2015 - 10:58
dokładnie tak jest - każdy region ma osobny 'portfel' i kasa ze zdrapek się nie konwertuje, ale zmieniać regiony można bez ograniczeń.
natomiast jak podpiętą ma się kartę albo paypala, to można zmieniając regiony zorientować się w jakiej walucie wyjdzie dany zakup najtaniej (najczęściej oczywiście w amerykańskich dolcach) i tak kupić.
#46 Napisany 04 maja 2015 - 16:56
#47 Napisany 23 sierpnia 2015 - 13:40
Planuję kupić półkę pod tv by się zmieściły wszystkie konsole - pod X360, PS3 i przede wszytkim pod XOne. Półkę będę sam projektował, ale ze względu na ograniczone miejsce i konieczność zachowania symetryczności mogę uzyskać dziurę i wielkości 41,5 cm x 15 cm (szerokość X wysokość) na każdy sprzęt. Długa będzie na ok 40 cm z przodu i z tyłu bez osłony, a więc tu będzie miała przewiew.
No i właśnie o oddychanie XOne mi chodzi. Ona ma główną wentylację od góry. Czy pozostawienie ok 6 cm od góry i po 4 cm po bokach będzie wystarczające? Nie chciałbym przegrzać mojej głównej zabawki do grania.
#48 Napisany 24 sierpnia 2015 - 09:48
No i właśnie o oddychanie XOne mi chodzi. Ona ma główną wentylację od góry. Czy pozostawienie ok 6 cm od góry i po 4 cm po bokach będzie wystarczające? Nie chciałbym przegrzać mojej głównej zabawki do grania.
raczej ok. mnie się wydaje, ze konsolka 'oddycha' z każdej strony, ale te kilka cm powinno wystarczyć.
#49 Napisany 24 sierpnia 2015 - 10:03
Niby ratuje Cię że pleców nie będzie więc odprowadzanie do tyłu będzie, ale i tak nie masz gwarancji że będzie tam odpowiedni ruch powietrza.
#50 Napisany 24 sierpnia 2015 - 11:28
#51 Napisany 04 października 2015 - 19:42
- od wczoraj pady bezprzewodowe od XONE nie trzymają połączenia dłużej niż 2 minuty. Rozłączają się na paręnaście sekund. Przeszedłem przez wszystkie punkty z support.xbox.com, tj. aktualizacja oprogramowania padów, ponowne połączenie z konsolą, wyłączenie lub usunięcie wszystkich urządzeń/metalowych elementów mogących zakłócać połączenie bezprzewodowe. Nic nie pomogło.
- dzisiaj do tego dochodzą problemy z netem bezprzewodowym. Dokładnie tak jak z padami, co parę minut czkawka w połączeniu. W najlepszym wypadku powoduje to lagi w grze, w najgorszym komunikat "can't connect to xbox live" jak w D4.
Gram więc z padem na kablu i wyłączonym netem Słaba opcja. Przed chwilą w Sunset Overdrive znowu mi pad zaczął nawalać - zacinają się kierunki wybierane gałkami do takiego stopnia, że dopiero odłączenie kabla USB i ponowne połączenie pomaga. Nie jest to wina kontrolerów ani kabla, bo z PC działają normalnie.
Co powinienem teraz najlepiej zrobić? Pisać na tym śmiesznym forum supportowym? Odnieść do sklepu i prosić o wymianę gwarancyjną? Chciałbym na premierę w Tomb Raidera zagrać, więc średnio widzi mi się wysyłka gdzieś do UK.
#52 Napisany 07 października 2015 - 15:50
nic o czym piszesz nie jest oczywiście normalnie. sporadycznie pad może stracić łączność z konsolą, ale nie co kilka minut. na xbone korzystam wyłącznie z netu bezprzewodowego i też żadnych przygód nie miałem. statsy są dobre, moc 100%, utrata pakietów max 1% (i to pewnie przez dostawcę), nie rozłącza.
ciekawe czy to możliwe że zj***li coś akurat w tej dziwnej wersji którą masz...
w każdym razie skoro podpowiedzi supportu nic nie dają i nie zmienia też nic zupełne wyłączenie konsoli (czasem ciągłe usypianie jej powoduje różne anomalia), to kontaktowałbym się z serwisem ms. przez sklep nic bym nie załatwiał, tylko zadzwonił na polską infolinię i pogadał z nimi.
EDIT
tu jeszcze można zarejestrować konsolę i coś poklikać (pewnie można też zgłosić usterkę): https://myservice.xb...es/Welcome.aspx
Ten post był edytowany przez vagrant3 dnia: 07 października 2015 - 15:56
#53 Napisany 08 października 2015 - 12:18
z forum pe:
Od dłuższego czasu konsola moja miała problemy z łącznością z padem. Na początku coś tam zrywało od czasu do czasu, ale ostatnio przybrało to bardzo na sile i nie było 10 minut grania bez upierdliwego rozłączania. Byłem zmuszony do grania na kablu co było dość niewygodne. Stwierdziłem, że trzeba w końcu wysłać konsolę do serwisu. No i teraz cała procedura:
- zgłoszenie zrobione w czwartek 10 września
- w piątek 11 września kurier odbiera paczkę z konsolą
- we wtorek 15 września paczka dociera do niemieckiego serwisu
- w czwartek 17 zostaje do mnie odesłana konsola
- dziś, czyli 22 września, przywozi mi kurier sprzęt
Konsola nówka sztuka razem z miesięcznym Goldem i wszystko działa tak jak należy Serwis MS jak zwykle nie zawodzi.
EDIT.
wniosek? nie ma się co patyczkować - coś nie działa, to od razu do serwisu.
Ten post był edytowany przez vagrant3 dnia: 08 października 2015 - 12:31
#54 Napisany 08 października 2015 - 15:25
No to przed chwilą wróciłem z UPS Access Pointa - paczka nadana. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie tak gładko jak u gościa z forum pe.
#55 Napisany 08 października 2015 - 15:32
zgłaszałeś usterkę przez stronę?
#56 Napisany 08 października 2015 - 16:18
Tak, trzymałem się punkt po punkcie ich procedur zlecenia serwisowego.