Skocz do zawartości

Zdjęcie

Azure Striker Gunvolt

Inti Creates 3DS Switch PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
20 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 07 marca 2014 - 06:33

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

 

http://www.gunvolt.com/

 

screeny: http://www.4gamer.ne...99/20140306072/

 

Ogłoszona na BitSummit nowa gra run & gun, która będzie miała premierę już tego lata (w Japonii, na zachodzie pewnie trochę później, bo jeszcze nie ma nawet ratingu ESRB)

 

Ja po trailerze już mam trochę mokro w majtkach, bo brzmi i wygląda to jak duchowy spadkobierca MegaMan Zero, a to znaczy hardcore pełną gębą i w najlepszym wypadku metroidvania!! Boję się tylko, że będzie przekombinowana w jakieś transformacje albo niepotrzebnie wciśnięte elementy na drugim ekranie (na tego rodzaju bolączki cierpiały obydwa MegaMany ZX). 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 02 lutego 2020 - 14:06

  • 0

#2 Ryan Napisany 07 marca 2014 - 08:10

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nom, faktycznie wygląda MegaManowo. Grafika mi się nie podoba, ale muza dobra. :)
  • 0

#3 mic Napisany 07 marca 2014 - 16:09

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Mi się cały trailer ogólnie podobał, grafika ładna jak dla mnie = duża szansa, że kupie :-)
  • 0

#4 ACZ Napisany 07 marca 2014 - 16:26

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

no jak gre robi Inafune to wiadomo, bedzie co najmniej dobra.


  • 0

#5 Tawotnica Napisany 07 marca 2014 - 16:59

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

fajnie, że Inafune po odejściu z Capcomu nadal dostarcza gry na konsole i nie podzielił losu innych znanych producentów jak Yuji Naka czy Hironobu Sakaguchi, którzy teraz trzaskają tylko minigieki na komórki


  • 0

#6 Tawotnica Napisany 14 marca 2014 - 12:20

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

http://www.siliconer...america-summer/

 

Lato, lato wszędzie! (oprócz oczywiście w Europie, gdzie będzie później z powodu lokalizacji na wiele języków :ok:


  • 0

#7 Tawotnica Napisany 07 kwietnia 2014 - 19:05

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

gunv.png

 

http://gunvolt.com/en/en_index.html

 

^jest już oficjalna stronka po angielsku. "Azule" :olo: 


  • 0

#8 Tawotnica Napisany 18 lipca 2014 - 11:47

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Podbitka, bo mamy pierwszą datę premiery: 20.09. w Japonii

QVbQ2SS.jpg

Z8q2o9Z.jpg

http://www.inside-ga...7/18/78695.html

Miejmy nadzieję, że nie ma dużo do lokalizowania i przejdzie szybko przez ratingi to może jeszcze w tym roku w Eu zagramy.
  • 0

#9 erzetPL Napisany 18 lipca 2014 - 16:58

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:
Świetnie się zapowiada. :tak: liczę na szybką lokalizację, ale pewnie i tak pogram po czasie, bo mam dużo zaległości.
  • 0

#10 Tawotnica Napisany 14 sierpnia 2014 - 16:17

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

 

Our fans spoke, and we listened -- #Gunvolt's NA Aug. 29th release date is
as close to the Jpn release as possible (just abt 1 week later!)

Gruuubo, jeszcze w tym miesiącu! Wiążę spore nadzieje z tą giereczką. Jurop jak zwykle poczeka przez tłumaczenia na 5 języków trochę dłużej.
  • 0

#11 Tawotnica Napisany 20 sierpnia 2014 - 02:43

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

WANT HARD:

 

 

http://www.famitsu.c...8/20059457.html

 

http://gunvolt.com/mighty/index.html

 

Mighty Gunvolt  :please:  :please:  :please:

 

To praktycznie 8-bitowy Mega Man 11 i będzie jeszcze w tym roku.

 

IZZ53th.jpg

 

J4CD8AQ.jpg

 

CmdJF36.jpg

 

Inti Creates :bowdown:


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 sierpnia 2014 - 02:46

  • 0

#12 Kaxi Napisany 20 sierpnia 2014 - 07:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Jak się ma zwiastun do screenów które wrzuciłeś?


  • 0

#13 cybercotlet Napisany 20 sierpnia 2014 - 08:57

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 598 Postów:

Byś obejrzał do końca to byś wiedział  :peace:


  • 0

#14 Kaxi Napisany 20 sierpnia 2014 - 09:43

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

W pracy jestem...


  • 0

#15 cybercotlet Napisany 20 sierpnia 2014 - 10:23

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 598 Postów:

Ja też :D


  • 0

#16 Tawotnica Napisany 20 sierpnia 2014 - 13:09

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

Przeszedłem pierwszy level i trochę mnie martwi system walki. Strzela się z pukawki w przeciwników a potem trzyma R i czeka w bezpiecznym miejscu aż im ściągnie pasek życia (strzał z pistoletu działa na zasadzie lock-ona, a R wypuszcza falę piorunów dookoła Gunvolta działające jako finisher) Bossek był spoko, ale przypakowanym atakiem specjalnym (hotkey na ekranie dotykowym za to odpowiada) można go było zaorać na 2 hity. Mam nadzieję, że w dalszych etapach będzie trochę więcej finezji. Jeżeli nie w zwykłym rozwalaniu przeciwników to może w chainowaniu, bo lock-on ma parę rodzajów, których jeszcze nie rozkminiłem. Będzie też więcej broni i specjali . 

 

Na plus piękny spritework, bardzo ładnie wyróżniający się przy subtelnym 3D. Z tego, co czytałem na gafie fabuła i dialogi są  tak beznadziejne, że w zlokalizowanej wersji całą historię okrojono tak o 2/3 tekstu :olo: 


  • 0

#17 Tawotnica Napisany 21 sierpnia 2014 - 21:33

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

One and done! Nie zawiodłem się. Inti jako weterani gatunku dostarczyli ciekawą wariację na temat run & gun, która przede wszystkim hardkorowym fanom score attacków powinna dać mnóstwo frajdy.

Zacznijmy może od tego, że estetyka gry oraz sterowania z miejsca przypominają serię MMZ. Prędkość Gunvolta, dashe czy wall jumpy wchodziły bardzo intuicyjnie i od pierwszych leveli czułem się jak ryba w wodzie.

 

Mimo podobnej fizyki i struktury gry Azure Striker nie jest po prostu klonem Megamanów. Twist w mechanice polega na zaznaczaniu przeciwników pukawką. Kiedy w standardowym MM strzelasz i ciachasz, pozbywając się raz po raz reploidów tak w Gunvolcie pistolet służy jedynie do tagowania przeciwników i zabiera im bardzo mało HP. Otagowanych wrogów załatwia się  falą błyskawic pojawiającą się dookoła głównego bohatera, działających na obszarze całego ekranu. Wygląda to niesamowicie stylowo. Generalnie w kategorii „stylish design” Gunvolt dostaje ode mnie 5/5 gwiazdek, bardzo mi się podoba subtelny efekt 3D (do obczajenia na miiverse):
4ubOrhn.jpg
twRdJ9c.jpg

 

Błyskawice te oprócz funkcji ofensywnej działają również jako tarcza przed różnego rodzaju pociskami typu rakiety, bomby etc. Taki wybór twórców, z pozoru „łamiący” poziom trudności gry sprowadza rozgrywkę bardziej do klimatów dodge-em-up niż typowego jump’n’runa. Szczególnie widoczne jest to przy walkach z bossami. Jedynie w początkowej fazie trzeba zadbać o odpowiednie przycelowanie bronią w celu tagowania, a potem wystarczy się skupić na unikaniu, samemu siejąc spustoszenie. Pyszna zabawa, proszę spojrzeć na tą symfonię rozpiardolu:
7jG8jqU.jpg

 

Nie trzeba być geniuszem, żeby wykminić prostą strategię „zaznacz i się schowaj, aż rozdupisz wszystko”, więc samo przebrnięcie przez levele nie powinno sprawić kłopotu nawet początkującym graczom. Dodać do tego częste check-pointy i nieskończona ilość retry, a otrzyma się dosyć niski poziom trudności, nawet nie ma kolców zabijających przy pierwszym dotknięciu :( . Mimo wszystko uważam, że gierka jest dobrze wyważona przez satysfakcjonujący system łączenia kombosów i świetne walki z szefkami. Jedyne „ale” jakie mam to średni level design. Mała różnorodność przeciwników i elementy platformowe na jedno kopyto w połączeniu z mocno przepakowanym bohaterem szybko nudzą, co biorąc pod uwagę zachęcający do powtarzania leveli system rankingowy jest imo największą wadą gry.

 

Wspomniane rankingi wyglądają tak jak w MMZ, gdzie oceniany jest czas przejścia, zadane obrażenia i ilość kombosów:
uQ8D7Yq.jpg

Oprócz powtarzania plansz w celu poprawienia swojego wyniku można też farmić chipy, które w sklepikach wymienia się na ekwipunek:
7qz3r1I.jpg
E8RfBBe.jpg

Ta erpegowa strona gierki jest rozwiązana trzytorowo – nowe umiejętności zdobywa się wraz z wyższym levelem, nowe bronie zdobywa się pokonując szefków, nowe eq zdobywa się farmiąc chipy:
T8pT7lD.jpg
af5vAT4.jpg

 

Nie zapomniano też o zbieractwie. W każdym levelu schowany jest jeden kryształ i parę medali. Krzystały nie wiem co dają, bo jeszcze nie zebrałem wszystkich, medale to dodatkowy chip pod koniec planszy:
yGiedLn.jpg

Całość gry bez wielokrotnego powtarzania plansz to ok. 5h, cena po przeliczeniu z jenów to ~60zł:
4pCpk55.jpg

 

Gunvolt po Shovel Knighcie jest kolejną giereczką, na którą posiadacze Europejskich 3DSów mogą się ślinić jak w końcu przetłumaczą na te 5 języków.      

Bonus spoiler, jakby ktoś chciał już teraz zobaczyć ostatniego szefka:

Spoiler


  • 0

#18 Tawotnica Napisany 22 sierpnia 2014 - 18:41

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

o, ja głupi! o, ja szczęśliwy! 

 

Dopiero teraz odkryłem, że na cyfrowym paragonie Armed Blue jest kod do ściągnięcia Mighty Gunvolt. Efekt? 

 

On3smSt.jpg

 

kSCw5OF.jpg

 

DJbXJ1T.jpg

 

Niestety to nie "pełnoprawna" giereczka, a pięciolevelowy demake, który przypomina tą 8-bitową minigierkę z MMZCollection. Mimo wszystko miły prezencik. Czekam na Mighty No. 9 teraz.

 

Btw. zebranie kryształków odblokowuje dobry ending gry, Castlevania-style.  


  • 0

#19 Tawotnica Napisany 25 sierpnia 2014 - 22:47

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

Gra jeszcze się wszędzie nawet nie ukazała, a Inafking i Inti już planują sequel oraz DLC do Mighty GV:

 

http://www.siliconer...ty-gunvolt-dlc/

 

Nie pogardzę. :notbad: 

 


  • 0

#20 jakub Napisany 15 marca 2015 - 09:36

jakub

    Link

  • Narybek
  • 255 Postów:

http://inticreates.c...nt-be-long-now/

 

jak ktoś czeka, to powinno być niedługo.


  • 0

#21 nole Napisany 02 lutego 2020 - 13:52

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

23 kwietnia wychodzi na PS4 dwupak w dobrej cenie.

 

https://www.dualshoc...o-ps4-in-april/


Ten post był edytowany przez nole dnia: 02 lutego 2020 - 13:53

  • 0



Inne z tagami: