Twórcą Mass Effect też grożono śmiercią po aferze z zakończeniem. W takich chwilach jestem za całkowitą kontrolą Internetu. Ludzie są zbyt głupi, żeby być wolni.
Wirtualna Rzeczywistość - Oculus Rift, Morpheus, HTC Vive i inne...
#61 Napisany 31 marca 2014 - 09:58
#62 Napisany 31 marca 2014 - 10:01
jak na trzyczęściową sagę z tak dobrze rozbudowanym uniwersum, to rzeczywiście było lipne
#63 Napisany 31 marca 2014 - 10:04
Już na tym forum dawno ustaliliśmy, że nie było lipne. Było świetne. Możesz mieć inne zdanie, ale będzie ono błędne
#64 Napisany 31 marca 2014 - 10:23
#65 Napisany 08 maja 2014 - 16:46
Norweska armia wykorzystuje Oculus Rift... w czołgach
+ jeszcze jedno info:
Facebook zamierza stworzyć wirtualną rzeczywistość dla miliardów graczy
a o Morfeuszu coś tam słychać, czy dalej zapowiada się na jeszcze większego trupa od innych "wynalazków" Sony?
#66 Napisany 08 maja 2014 - 16:58
a o Morfeuszu coś tam słychać, czy dalej zapowiada się na jeszcze większego trupa od innych "wynalazków" Sony?
SZCZĘKI TRZY DE!
#67 Napisany 08 maja 2014 - 21:28
z tymi miliardami graczy to mi sie przypominają miliardy graczy i zen grania zapowiadane przez MS przed premeirą X360.
#68 Napisany 08 maja 2014 - 21:31
#69 Napisany 08 maja 2014 - 22:06
mi sie jeszcze przypominają reklamy dreamcasta w tv z haslem "dla 6 miliardów graczy".
wszystko łączy jedno. sprzety, ktore sie reklamowaly miliardami, sprzedaly sie najgorzej, a wiec oculusa czeka to samo.
#70 Napisany 08 maja 2014 - 22:23
no rzeczywiście gówniane PS3 "niszczyło" sprzedażą X360 przez większość czasu... weź wyjdź
#71 Napisany 08 maja 2014 - 23:17
x360 sprzedal sie najgorzej w odchodzącej generacji, takie są fakty.
#72 Napisany 13 maja 2014 - 22:33
gralibyście?
#73 Napisany 13 maja 2014 - 22:50
Nie
#74 Napisany 13 maja 2014 - 23:04
Ja bym to sprawdził w takich produkcjach:
Wszystko raczej w formie ciekawostki, bo codziennie raczej bym tak nie grał.
#75 Napisany 07 czerwca 2014 - 12:58
#76 Napisany 25 czerwca 2014 - 13:01
Oculus przejął firmę odpowiedzialną za najlepszy kontroler w historii branży
facebook zaczyna już inwestować, będzie tylko lepiej
#77 Napisany 25 czerwca 2014 - 15:29
no nie za bardzo, bo nadal brak gier...
#78 Napisany 25 czerwca 2014 - 15:41
masz tu całą listę, nie pisz bzdur, do tego jeszcze dojdzie (albo już doszło) sporo tytułów przystosowanych przez samych graczy (przykł. Skyrim)
a przypomnę jeszcze, że OR nie miał premiery i nawet nie wiadomo kiedy dokładnie wyjdzie
#79 Napisany 25 czerwca 2014 - 15:43
przeczytaj moje posty z poprzedniej strony, te od dołu strony.
#80 Napisany 25 czerwca 2014 - 15:45
ależ nawet przechodzenie staroci na tych goglach to będzie całkowita nowa jakość doznań, duża większa nowość niż kolejne kontynuacje i kotlety HD na konsolach.
#81 Napisany 06 lipca 2014 - 02:32
http://www.cdaction....wnie-wideo.html
+ 2 nowe newsy:
- Sprzedaż Oculus Rift DK2 do Chin zawieszona. Przyczyną "ekstremalna odsprzedaż" gogli
- Sony niepewne sukcesu Morpheusa
Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 08 lipca 2014 - 07:01
#82 Napisany 02 sierpnia 2014 - 19:28
#83 Napisany 18 sierpnia 2014 - 21:20
#84 Napisany 30 października 2014 - 14:51
Dupy Dżejmsowi Kameronowi ten Okulus Rift w najmniejszym stopniu nie urwał.
http://uk.ign.com/ar...ift-and-vr-tech
#85 Napisany 24 lutego 2015 - 17:40
4 marca na GDC Valve pokaże swoją odpowiedź na Oculusa i Morpheusa - SteamVR.
Oprócz tego pokażą poprawiony steam controller.
Valve to ogólnie ostatnimi czasy więcej zapowiada niż wprowadza (Steam OS, Steam Box, Steam Controller, SteamVR).
#86 Napisany 24 lutego 2015 - 18:06
#87 Napisany 25 lutego 2015 - 08:52
W ogóle cokolwiek z tego jest już w sprzedaży?
ja już mam wrażenie, że każdy teraz czeka aby ktoś inny ruszył z tym pierwszy i sprawdził czy się sprzeda w ogóle
#88 Napisany 01 marca 2015 - 22:05
#89 Napisany 04 marca 2015 - 18:03
na GDC Sony pokazalo nowy prorotyp Morfeusza.
premiera ma sie odbyc na wiosne 2016.
Nowy prototyp Morfeusza otrzymał wyświetlacze OLED o rozdzielczości 1920x1080 z wykorzystaniem RGB. Zwiększono także przekątne ekranów z 5 cali do 5,7 cala. Zmianie uległo także opóźnienie z 36 ms do 18 ms. Odświeżanie także jest najlepszym na rynku - 120 Hz, co pozwolić ma na lepszy obraz i mniejsze problemy ludzi z VR.
Morfeusz ponadto dostał trzy nowe diody LED by usprawnić śledzenie nas w pomieszczeniu. Teraz najnowszy prototyp ma 9 diod odpowiedzialnych za wykrywanie ruchu.
Zmienił się także design sprzętu na przyjemniejszy dla oka i użytkowania. Obudowa została zmieniona tak, że nie trzeba całego hełmu ściągać z głowy, a jedynie odchylić go do góry. Hełm jest też lżejszy więc nie będziemy tak szybko się z nim męczyć.
#90 Napisany 05 marca 2015 - 08:42
zmieniłem nazwę tematu na bardziej uniwersalną
a tutaj test HTC Vive (okulary od Valve) przez PC Lab