Wirtualna Rzeczywistość - Oculus Rift, Morpheus, HTC Vive i inne...
#31 Napisany 26 marca 2014 - 08:29
10%,to nie jest dużo.1/10 ma problem z 3d, 9 gra i nie ma problemu. 40%, to dużo
Ale zostawmy 3ds, bo to inna dziedzina. Konsola, handheld.
Ciekawe jak oculus się sprawdzi w dynamicznych grach- FPS np.
PC maja problem z kupnem gry za 119zl w dniu premiery. Watpie czy otacon wydalby na to 2k w dniu premiery.
#32 Napisany 26 marca 2014 - 09:14
Na PC wydałem 3k to i na gogle z 1k bym wydał. próbuj dalej.
#33 Napisany 26 marca 2014 - 09:23
Wiadomo, pokoik z piecem 2 na 2 metry, to okularki się przydadzą, żeby nie grać jak kmiot wciśnięty między biurko, a ścianę z twarzą 10 cm od monitorka.
#34 Napisany 26 marca 2014 - 09:24
współczuję ci warunków mieszkaniowych. napisz do mopsu
#35 Napisany 26 marca 2014 - 09:26
'Chyba ty', szczyt możliwości Otacona
#36 Napisany 26 marca 2014 - 09:39
gdy nie masz riposty wypomnij 'chyba ty'
#37 Napisany 26 marca 2014 - 09:48
Użycie 'chyba ty' oznacza 'poddaję się'
#38 Napisany 26 marca 2014 - 09:55
nawet jeśli 'chyba ty' jest prawdziwe?
#39 Napisany 26 marca 2014 - 10:00
2 byś nie dal, mialbys drugiego kompa za to
#40 Napisany 26 marca 2014 - 10:02
2k bym nie dał. Za dużo, chyba żeby czepało jajo
#41 Napisany 26 marca 2014 - 10:13
Czyli Fuckbook 3D potwierdzony. Czekam!
#42 Napisany 26 marca 2014 - 10:18
Dywersyfikacja? To obiecujący rynek, a nie mogą w nieskończoność być królem social media, prawda?Nie mam pojęcia po co Facebookowi OR.
#43 Napisany 26 marca 2014 - 11:31
Kumpel coś takiego stworzył ostatnio - może ktoś znajdzie tam coś inspirującego, nie wiem :
#44 Napisany 26 marca 2014 - 11:51
Czy przypadkiem ludzie nie składali się na ten projekt przez Kickstartera?
Sprzedaż Oculus Rift to dowód na to, że nie rozumiemy Kickstartera
#45 Napisany 26 marca 2014 - 12:25
#46 Napisany 26 marca 2014 - 13:23
Czy przypadkiem ludzie nie składali się na ten projekt przez Kickstartera?
Sprzedaż Oculus Rift to dowód na to, że nie rozumiemy Kickstartera
Przerażające są te komentarze. Jeżeli większość młodych ludzi tak myśli, to nie dziwię się, że bezrobocie wśród nich wynosi koło 30%. Rekiny biznesu ciągnący kasę od rodziców
#47 Napisany 26 marca 2014 - 13:36
ci sami narzekają na Xbox One i jego dodatkowe opcje TV, a potem lecą po PS4 bez gier, argumentując przy tym, że chcą sprzęt tylko do gier
#48 Napisany 26 marca 2014 - 14:47
3d w 3dsie też nie dla każdego a sprzedaje się tego miliony.
co za bzdury.
3DS nie szprzedaje sie ze względu na 3d, a ze względu na gry. przeciez po premierze 3ds, gdy nie bylo gier sprzedaz tej konsoli byla tak marna, ze Ninny musialo ostro ciąc cenę, a ci co kupili konsolę wczesniej mieli program ambasadora zeby ich jakos udobruchac.
juz nawet nie wspominam o tym, ze wiekszosc graczy sprawdza tryb 3d tylko na poczatku gry, a przez reszte czasu ma ten tryb wylaczony. ot ciekawostka.
wracając do oculusa.
deweloperzy nie są zbytnio zadowoleni.
Markus Persson, tworca Minecrafta, po tej wiadomosci automatycznie skasowal portowanie gry na OR.
jego twitt:
We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out.
z jego bloga:
Facebook nie jest firmą o korzeniach entuzjastycznych dla technologii. Facebook nie jest firmą technologiczną. Facebook troszczy się wyłącznie o powiększanie bazy danych użytkowników i nic więcej.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 26 marca 2014 - 14:48
#49 Napisany 26 marca 2014 - 14:56
Tyle że to raczej nie jest rynek o rozmiarze który by interesował Facebooka. Chyba że to mocno przyszłościowy zakup, może liczą że za 5 lat VR będzie tym czym 5 lat temu były smartfonyDywersyfikacja? To obiecujący rynek, a nie mogą w nieskończoność być królem social media, prawda?
Nie mam pojęcia po co Facebookowi OR.
#50 Napisany 26 marca 2014 - 14:59
#51 Napisany 26 marca 2014 - 15:03
ci sami narzekają na Xbox One i jego dodatkowe opcje TV, a potem lecą po PS4 bez gier, argumentując przy tym, że chcą sprzęt tylko do gier
Gdyby jeszcze cena obu sprzetow byla jednakowa.
#52 Napisany 26 marca 2014 - 18:10
#53 Napisany 26 marca 2014 - 18:18
dalej nic nie ma na ten sprzęt...
#54 Napisany 26 marca 2014 - 18:21
#55 Napisany 26 marca 2014 - 19:38
w wojnach juz ci raz wkleilem link do gier, ktore juz są lub są w produkcji.
wklejam jeszcze raz:
http://vreality.pl/l...er-oculus-rift/
wymien mi wiec chociaz 3 NOWE gry AAA od duzych wydawcow, ktore są w produkcji na OR.
nie ma ani jednej? aha...
skoro ani jedna duza gra AAA robiona na ps4/xo/pc nie zmierza na oculusa to w co bedziesz gral? chyba jedynie w te kilka staroci co wyszly.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 26 marca 2014 - 19:39
#56 Napisany 26 marca 2014 - 20:28
A teraz otwieraj gębę i łap plwocine lepką bo z gardła
#57 Napisany 26 marca 2014 - 20:32
czyli tak jak napisalem, w produkcji same starocie, ktore juz są na rynku i jakies male projekty indie, ktore są bardziej tech demami niz grami.
nowych duzych tytulow na horyzoncie BRAK.
#58 Napisany 26 marca 2014 - 21:06
#59 Napisany 27 marca 2014 - 18:06
Ludzie zaczęli kupować akcje na giełdzie firmy z Oculus w nazwie.. medycznej XD
http://kotaku.com/pe...e-oc-1552319497
#60 Napisany 31 marca 2014 - 09:25
Twórcom Oculus Rifta grożono śmiercią
Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 31 marca 2014 - 09:54