Skocz do zawartości

Jaki nowy telefon / chciałbyś mieć / oraz jaki masz???


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
3595 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 16 maj 2004 - 12:18

Gość__*
  • Goście
http://www.komforum.prv.pl

Wiecie, że N 7650 można użyć jako pilota, przykład mamy już dany program w telefonie i idziemy do jakiegoś sklepu np. MM i przełączamy programy w televizorach :twisted: To już dawno było mówione ale jak by ktoś nie wiedział :P
  • 0

#32 Jakuza Napisany 21 maj 2004 - 23:04

Jakuza

    Blanka

  • Narybek
  • 225 Postów:
Ja mam teraz wysłużonego Siemensa ME45 i prawdopodobnie zmienie go na Motorolę V300 ( za jakis miesiąc :D )
  • 0

#33 Jedyn Napisany 22 maj 2004 - 21:08

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19807 Postów:
ja mam SE T630 a chciałbym Nokie 6600(tak apropos, kto wczesniej napisal,że 7650 jest lepsza- bzdura- 7650 ma słabszy wyswietlacz - 4tys zamiast 65 tys. kolorów, nie ma nagrywania filmów i kilku innych aplikacji).
  • 0

#34 luck1985 Napisany 22 maj 2004 - 21:25

luck1985

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2501 Postów:
Ludzie odpowiedzcie mi na pytanie ! Czy uzywace wszytkich tych funkcji ktorej tutaj zamieszczacie i wogole ? co za roznica ze telefon ma 4 ty a tamten ma 10 tys kolorow , to jest takie wazne ? ja rozumiem ze uzywacie tych funkcji przez 1 miesiacz odkad macie telefon , czy takie extra jest nagrywanie filmow na komorce ? ja nie wiem bo nie mialem takiej komorki i raczej nie bede miec bo jest mi to nie potrzebne , telefony maja za duzo rzeczy wpychanych do srodka , w Japoni dzieki komorce mozna otworzyc dom np , taka funkcje rozumiem , ale nagrywanie czy robienie zdjec ? Na allegro w niektorych aukcjach jest napisane " sory za jakosc zdjecia ale zrobilem je na telefonie" hehhe .Ja sie tylko pytam czy wy na serio tego uzywacie , bo jestem ciekaw ,nie zebym mial tutaj kogos za debila czy analfabete , poprostu sie pytam z czystej ciekawosci .........
  • 0

#35 Gość__* Napisany 22 maj 2004 - 21:39

Gość__*
  • Goście
Czasami fajnie jest sobie strzelic fotke fonem i nagrac klip video. Ale to sie dosyc szybko nudzi... Jezeli ktos chce nagrywac to kupuje kamere :)
  • 0

#36 Gość__* Napisany 22 maj 2004 - 22:47

Gość__*
  • Goście
Jędrek-Rejestrator Video,Video Recorder cos takiego ;p
  • 0

#37 Gość__* Napisany 23 maj 2004 - 10:00

Gość__*
  • Goście
Ok, dzieki
  • 0

#38 Gość__* Napisany 24 maj 2004 - 15:34

Gość__*
  • Goście
Ja w tej chwili posiadam starego dobrego 'Eryka' R320S i jestem z niego bardzo zadowolony.A co do telefonu jaki chcialbym miec to nowego Eryka P800:)
  • 0

#39 wrog Napisany 28 maj 2004 - 19:38

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:
Obecnie posiadam Nokie 6600, narazie wystarcza, ale SE P900 kusi :)
  • 0

#40 Gość__* Napisany 02 czerwiec 2004 - 18:18

Gość__*
  • Goście
Ma ktos z Was moze Nokie 6800? Zastanawiam sie nad nia bo niedlugo koma zmieniam...
  • 0

#41 luck1985 Napisany 02 czerwiec 2004 - 20:15

luck1985

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2501 Postów:
Co do komorki 3510 ew 3510 i wystarczyla by mi w spokoju :D wymagajacy nie jestem jezeli chodzi o komorki byle bygralo i drzwonilo moze samsung c 100 jakis samsung na wzor V z podwojnym wyswietlaczem .
  • 0

#42 Shinigami Napisany 03 czerwiec 2004 - 21:30

Shinigami

    bilf

  • Forumowicze
  • 32742 Postów:
Ja mam NOkie 3510i a chciałbym mieć tego SE z wbudowanym aparatem (kurcze zapomniałem jak się nazywa).
  • 0

#43 Gotenks Napisany 05 czerwiec 2004 - 19:47

Gotenks

    Pikachu

  • Narybek
  • 87 Postów:
Ja mam już od roku Sony Ericsson T300. Jak dotąd nie narzekam, zresztą nie używam go za często. Aparat cyfrowy poużywałem przez kilka pierwszych dni, teraz leży gdzieś w szafie...
  • 0

#44 Jedyn Napisany 23 czerwiec 2004 - 22:11

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19807 Postów:
dla mnie w komórce nie musi być gier, nagrywanie "video" też nie ma sensu bo trwa to góra 15 sekund i w 15 klatkach raczej żałośnie wygląda. Aparat to fajna sprawa,ale tyl;ko jak sie zdjecia trzyma w telu bo na komp. mało które zdjęcia wyglądają dobrze. A jak jest jakaś impra to zawsze moża fotkę strzelić i nastepnego dnia obejrzec co sie tam zarejestrowało 8) . ja jestem zwolennikiem wszelkiego rodzaju nowinek technologicznych wiec nie narzekam jak się komórki rozwijają
  • 0

#45 Gość__* Napisany 01 lipiec 2004 - 20:50

Gość__*
  • Goście
MI OSOBISCIE SIE NIE PODOBA, ZE NOKIA WCINA SIE W RYNEK KONOL KIESZONKOWYCH :evil: MAM NADZIEJE, ZE ICHTELEFONY OKAZA SIE STRASZNA PORAZKA :o

Ja nie zabardzo "pakuje" pieniadze w telefony, bo nie mam takiej potrzeby. Zadzwonia do mnie raz na miesiac, odbiore jednego smsa na tydzien.

Osobiscie posiadam NOKIE 5510. Bardzo fajna, ale uzwyana dlatego bede musial nad nia troche popracowac ;)

  • 0

#46 Gość__* Napisany 02 lipiec 2004 - 21:50

Gość__*
  • Goście
Ja mam ericssona GH688. Mam 2 funkcje: dzwonienie i SMSy. I jestem zadowolony, bo więcej mi nie potrzeba.
  • 0

#47 Gość__* Napisany 06 lipiec 2004 - 21:27

Gość__*
  • Goście
ja mam Siemens'a MC60 i jest nawet zacny :]
  • 0

#48 Gość__* Napisany 10 lipiec 2004 - 14:53

Gość__*
  • Goście
A ja mam Motorole v300 przerobiona przeze mnie na v600 :D I mam wszystko: 8Mb pamieci, dzwonki MP3, gry JAVA 2.0, nagrywanie i odtwarzanie sekwencji video itp. I jestem zajebiscie zadowolony. I tak kupilem v300 za 700zl a teraz mam telefon za 1100zl :lol:
  • 0

#49 Sotaku Napisany 15 lipiec 2004 - 08:21

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 37963 Postów:
Ja mam siemensa s55 i jestem z niego zadowolony, ostatnio pogrywam w townsmen i giera jest super :lol:
  • 0

#50 Gość__* Napisany 16 lipiec 2004 - 11:52

Gość__*
  • Goście
Nokia 3100. weźcie w ogóle, gry są tragiczne (wqrzający snake, schematyczny bowling i nudne wyścigi), ale za to nie przeszkadza mi w pisaniu sesemesów :P

a pamiętam, jak ojciec dawno temu zdobył starego Maxona... to dopiero była broń ofensyno-defensywna... i jeszcze miał specjalną podstawkę do ładowania, a ładować trzeba go było cały dzień, żeby działał potem przez kilka godzin :)
  • 0

#51 cappo Napisany 16 lipiec 2004 - 15:53

cappo

    Link

  • Forumowicze
  • 314 Postów:

a pamiętam, jak ojciec dawno temu zdobył starego Maxona... to dopiero była broń ofensyno-defensywna... i jeszcze miał specjalną podstawkę do ładowania, a ładować trzeba go było cały dzień, żeby działał potem przez kilka godzin

hehehe...przypomniales mi o mojej "armacie", ktora lezy gdzies gleboko w podziemiach, bo nigdzie nie moglem dla niej znalezc miejsca...a zwie sie ona philips twist...raz jak nia rzucilemw w kolege to malo brakowalo a polamalbym go :lol: (to byl zart...tak naprawde to nie dam rady nia rzucic :twisted: )aktualnie nie posiadam telefonu, ale mam swoja stara karte 8) ...a chcialbym miec nokie n-gage QD :wink:
  • 0

#52 miazga Napisany 16 lipiec 2004 - 16:17

miazga

    Mega Man

  • Narybek
  • 112 Postów:
Sony Ericsson T-610. Zadowolony jestem, bo ma ładny wyświetlacz, aparat (prosty bo prosty ale zawsze) no i można sobie z drugim Ericssonkiem przesyłać np. dzwonki dzięki takiemu czemuś, co się zwie port podczerwieni hehe 8)
  • 0

#53 Gość__* Napisany 16 lipiec 2004 - 16:35

Gość__*
  • Goście
wedlug mnie najfajniejszym telefonem jet Nokia 3650, ktora ma wrecz rewelacyjny aparat foto.. zdjecia z niej wychodza bardzo profesjonalnie :)

Dodany obrazek
  • 0

#54 Gość__* Napisany 16 lipiec 2004 - 16:42

Gość__*
  • Goście
A ja mam od prawie roku Nokie 6100 i na razie jestem z niej zadowolona,
chociaż czasem już myślie o zmianie na jakieś lepsze cacko :twisted:
  • 0

#55 logan Napisany 20 lipiec 2004 - 12:22

logan

  • Forumowicze
  • 2094 Postów:
ja mam 3210 i taki telefon w zupełności mi wystarcza. Ważne że moge z niego dzwonić i wysyłać smsy, a jak mi go ukradną to nie będe się tak tym przejmował jak bym stracił np. taką 6600. W sumie to zastanawiam się czy nie sprzedać jej i nie kupić sobie jakigoś tańszego telefonu.
  • 0

#56 syon Napisany 20 lipiec 2004 - 14:23

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:

A ja mam od prawie roku Nokie 6100 i na razie jestem z niej zadowolona,
chociaż czasem już myślie o zmianie na jakieś lepsze cacko :twisted:


Mam ten sam, ale jedyne co mi przychodzi do głowy jeśli chodzi o zmiane to wymiana obudowy :twisted: bo po prostu obecny kolor (czyt. złoty) jest do bani :? i te głupie dzwonki polifoniczne... "do piekła"...
  • 0

#57 Gość__* Napisany 21 lipiec 2004 - 15:53

Gość__*
  • Goście

Mam ten sam, ale jedyne co mi przychodzi do głowy jeśli chodzi o zmiane to wymiana obudowy bo po prostu obecny kolor (czyt. złoty) jest do bani i te głupie dzwonki polifoniczne... "do piekła"...


Syon ja już jakiś czas temu kupiłam se nową obudowę srebrną z ptaszkiem Twety. Oryginalnie miałam granatową i też mi się za bardzo nie podobała :roll: A co do tych dzwonków to mi się wydaje że nie są takie złe :P
  • 0

#58 syon Napisany 21 lipiec 2004 - 16:38

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:

Syon ja już jakiś czas temu kupiłam se nową obudowę srebrną z ptaszkiem Twety. Oryginalnie miałam granatową i też mi się za bardzo nie podobała :roll:


Niedługo będe szukał obudowy kolorowej :lol:

A co do tych dzwonków to mi się wydaje że nie są takie złe :P


No mając do wyboru "Get Up, Stand Up" ver. polifoniczna albo ta zwykła (tu,tu srutu, jakoś to tam sie nazywa), wybrałem to drugie :roll:
  • 0

#59 Gość__* Napisany 07 sierpień 2004 - 09:04

Gość__*
  • Goście
...a ja mam Nokie 6100 i Motorole C550 a do niej P2k oraz PST i nic więcej nie potrzeba - można zgrywać i wgrywać zdjęcia , gry i takie tam . A co bym chciał mieć? hmm nie wiem , to mi wystarcza , no może szczęścia w totka :D , pozdr
  • 0

#60 Gość__* Napisany 10 sierpień 2004 - 11:11

Gość__*
  • Goście

MI OSOBISCIE SIE NIE PODOBA, ZE NOKIA WCINA SIE W RYNEK KONOL KIESZONKOWYCH :evil: MAM NADZIEJE, ZE ICHTELEFONY OKAZA SIE STRASZNA PORAZKA :o

Powiem tyle! Co za kretyn skończony! Wiesz ze dzięki "ładowaniu" się Nokii i innych firm (w przyszłości) ceny innych konsol przenosnych i gier na nie będzie spadać? To sie nazywa konkurencja, a czym większa konkurecnja tym lepiej dla Nas! Ja miałem GBA ale sprzedałem bo nie bede dawać za gry 200 zł, siano dolozylem do aparatu cyfrowego!
Teraz poluje na N-Gage na Allegro! Gry bede miec za damke z neta!

A teraz jestem posiadaczem Siemensa S55 i jestem z niego zadowolony... mam kabel serwisowy i z telefonem mozna zrobic co sie tylko da! Zmienic wszystko! A wymieniam go dlatego ze w grudniu konczy mi sie gwarancja a chcialbym miec mp3 i fona w jednym. Teraz to mi sie te gadzety walaja po kieszeniu!
  • 0