Skocz do zawartości

Zdjęcie

Burnout Paradise

Criterion EA PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1245 odpowiedzi na ten temat

#1 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 14:24

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 315 Postów:

Na PS3 i Xbox 360 w 2007
 

Guildford, UK – August 29, 2006 – Buckle up and prepare to unleash automotive anarchy in the ultimate burner’s paradise. Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced that Burnout™ 5 is in development for the PlayStation�3 computer entertainment system and Xbox 360™ video game system from Microsoft�.

Burnout 5 gives players license to wreak havoc in Paradise City, the ultimate seamless racing battleground, with a massive infrastructure of traffic-heavy roads to abuse. Gone is the need to jump in and out of menus and aimlessly search for fun like many open world games; in Burnout 5, every inch of the world is built to deliver heart-stopping Burnout-style gameplay. Every intersection is a potential crash junction and every alleyway is an opportunity to rack up moving violations.

Of course, rules are made to be broken, and when gamers enter Paradise City, they’re assigned a Drivers License that quickly begins to amass a record of player’s most aggressive, reckless and destructive exploits behind the wheel. But it’s not the law that’s eyeing player’s progress … when gamers push things too hard they’ll be squaring off against the city’s most infamous burners, and these legends aren’t interested in who crosses the finish line first.

“Burnout 5 is a complete reinvention of the series, built from the ground up for the PlayStation 3 and Xbox 360,” said Alex Ward, director of game design at Criterion Games. “To create truly next-generation gameplay, we needed to create a truly next-generation game, from top to bottom.”

Burnout 5 also delivers the next level of speed and destruction, with brand new next-generation technology allowing gamers to literally rip their cars in half, in the most explosive pile-ups in the series’ history.

Burnout 5 will ship in 2007 under the EA™ brand and was developed by Criterion Games in Guildford, UK. For more information about the Burnout franchise, please visit http://www.criteriongames.com


Ciekawi mnie, co pokażą budująć grę od zera na next-geny.


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 20:34

  • 0

#2 PomezZ Napisany 29 sierpnia 2006 - 15:57

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Nie wiem co pokażą, ale oczekiwania jakim muszą sprostać mają ogromne.
  • 0

#3 Danteusz Napisany 29 sierpnia 2006 - 17:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Ja to widze tak: wielkie, otwarte miasto. Korki, setki samochodów. W tą masę niczym huragan wpada 20 ścigających się wariatów. Tworzy się gigantyczny karambol, samochody eksplodują, wbijają się w pobliskie budynki, wybucha pobliska stacja benzynowa. Po opadnięciu kurzu krajobraz jest jak po bombardowaniu. W oddali widać szalonych kierowców zbliżających się do następnej grupy samochodów...
Gra byłaby mocno nastawiona na online z udziałem kilkudziesięciu graczy. Byłyby klany, pojedynki klanowe. Miasto otwarte, coś jak w Midnight Club 3. Trasy wyznaczaliby gracze, po uzgodnieniu z przeciwnikiem. Ciekawe czy coś takiego sprawdziłoby się w praktyce.
  • 0

#4 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 17:50

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 315 Postów:

Ja to widze tak: wielkie, otwarte miasto. Korki, setki samochodów. W tą masę niczym huragan wpada 20 ścigających się wariatów. Tworzy się gigantyczny karambol, samochody eksplodują, wbijają się w pobliskie budynki, wybucha pobliska stacja benzynowa. Po opadnięciu kurzu krajobraz jest jak po bombardowaniu. W oddali widać szalonych kierowców zbliżających się do następnej grupy samochodów...
Gra byłaby mocno nastawiona na online z udziałem kilkudziesięciu graczy. Byłyby klany, pojedynki klanowe. Miasto otwarte, coś jak w Midnight Club 3. Trasy wyznaczaliby gracze, po uzgodnieniu z przeciwnikiem. Ciekawe czy coś takiego sprawdziłoby się w praktyce.

Nie wiem co pokażą, ale oczekiwania jakim muszą sprostać mają ogromne.

.
  • 0

#5 BeSOS Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:21

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Po Burnoucie Revange na X360 przez najbliższych 5 lat nie spojrzę na Burnouta - nie ważne czy z cyferką 5 czy 10 :D
  • 0

#6 Aras Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:33

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
ja nspisze tylko, że już się boję.. jak za tym nadążę? Oo
nie ma wątpliwości że to najgorętszy racer na next-geny- świiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist to to co będzie najczęściej słychac wraz z buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum :D
  • 0

#7 Texz Napisany 29 sierpnia 2006 - 19:42

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ja to widzę: widok z zewnątrz także podczas wypadku> Ale to już pisałem w temacie o przyszłych grach ze znaku Burnout.
  • 0

#8 Gość__* Napisany 29 sierpnia 2006 - 19:47

Gość__*
  • Goście
Dadzą akcje pościgowe jak z T2 czy 3 (ucieczka przed mega truckiem w jakims betonowym korycie) i kolizje na kilkaset aut z latającymi cząstkami blacharki, realistycznym dymem i wybuchami wyrywającymi gałki oczne i będzie git :twisted:
  • 0

#9 Grz3chu Napisany 29 sierpnia 2006 - 20:27

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:
O w morde...wiadomość dnia :hurra: !!!!!!
Oby B5 nie był zbyt podobny do NFS'a i trzymał poziom poprzednich części!
  • 0

#10 gruby Napisany 29 sierpnia 2006 - 21:11

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Revenge był świetny. MOtyw z wybuchami był świetny. Tylko to że samochód był czołgiem był lipny na dłuższą metę. NIech zrobią klimat 3, plus wybuchy z Revenge i będę happy. Swoją drogą graficzne wodotryski będą chyba rozwalać kineskopy, zważywszy na to, że Burnout: R w wersji na XBoxa rozwalał wszystko co widziałem. Revenge w HD było boskie, ale zupełnie nowa część... Wow. Już szykuję się na ocieranie śliny.
  • 0

#11 Texz Napisany 29 sierpnia 2006 - 21:26

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jazda po mieście. Niech dodadzą dokupywanie rzeczy do naszej fury, żeby była jeszcze bardziej mordercza. Jak w Carmie2. Ostry spoiler z kolcami, blacha na przód żeby nie rozwalać się na byle przeszkodzie, mocniejsze boki. Wow fachowo. No i furki powinny wyglądać jak te od Crash'a, a nie błyszczące się gówienka. W Revenge w HD na X360 już to było uwzględnione. No i całe miasto ... więcej rozwidleń i jeszcze większa rozpierducha. Ciekawe jak rozwiążą sprawę wypadków podczas Freeroamingu. Chciałbym osobiście żeby jeszcze dodali ludzi na ulicach i powerupy. Wiadomo dlaczego.
  • 0

#12 Gość__* Napisany 29 sierpnia 2006 - 21:34

Gość__*
  • Goście

Chciałbym osobiście żeby jeszcze dodali ludzi na ulicach i powerupy. Wiadomo dlaczego.


Ludzie na ulicach? Carmageddon :twisted: ? Fajnie byłoby móc wbić się na autostradę 10 tonowym spychaczem i przeciskac sie przez mega korek z tysiacami samochodów. Na takie tryby licze!
  • 0

#13 Grz3chu Napisany 29 sierpnia 2006 - 21:35

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:

Jazda po mieście. Niech dodadzą dokupywanie rzeczy do naszej fury, żeby była jeszcze bardziej mordercza. Jak w Carmie2. Ostry spoiler z kolcami, blacha na przód żeby nie rozwalać się na byle przeszkodzie, mocniejsze boki. Wow fachowo. No i furki powinny wyglądać jak te od Crash'a, a nie błyszczące się gówienka. W Revenge w HD na X360 już to było uwzględnione. No i całe miasto ... więcej rozwidleń i jeszcze większa rozpierducha. Ciekawe jak rozwiążą sprawę wypadków podczas Freeroamingu. Chciałbym osobiście żeby jeszcze dodali ludzi na ulicach i powerupy. Wiadomo dlaczego.

Zalatuje mi tu NFSami i Carmageddonem :|, a ja chciałbym, aby B5 był poprostu...sobą ;) bez zbędnych zapożyczeń od innych tytułów. Oczywiście pasowałyby zmiany jak najbardziej, ale szukałbym ich w nowych maxymalnie zakręconych trybach gry (już mnie ciekawi co nowego wymyślą).


Swoją drogą graficzne wodotryski będą chyba rozwalać kineskopy

ja chyba będę grać na zywkłym kineskopowym TV, żeby mnie efekty czasem nie zabiły :ninja:
  • 0

#14 gruby Napisany 29 sierpnia 2006 - 22:22

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

ja chyba będę grać na zywkłym kineskopowym TV, żeby mnie efekty czasem nie zabiły :ninja:


Ja też, ale nie ma pomocy. I tak nas zabiją ;)
  • 0

#15 Mani Napisany 29 sierpnia 2006 - 23:43

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:

ja chyba będę grać na zywkłym kineskopowym TV, żeby mnie efekty czasem nie zabiły :ninja:


Ja oprócz zwykłego TV (21 i 29 cali) mam jeszcze 19 calowy monit LCD ....raz kozie śmierć :D
  • 0

#16 Aras Napisany 30 sierpnia 2006 - 10:32

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
szczerze to ja niczego nie chcę od tego Burnouta :cojest: szybszy byc już nie może, rajcowniejszy też... żadnego dopkupywania części do auta.. tylko nowe trasy, jakiś tryb i szczerze to najwazniejsza będzie GRAFIKA ja chcę poprostu to zobaczyc i spłynąc na podłogę... przeciskanie się 500 konnym potworem przez ulice hong-kongu? i potężny gooong połączony z rykiem silnika i odgłosem gniecionej koroseri? nie wiem czy jestem na to gotowy :ninjadance: sama myśl o piękniejszym burnoucie jakoś mnie peszy :ninja:
  • 0

#17 BeSOS Napisany 30 sierpnia 2006 - 12:00

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tylko jeśli to bedzie pure online tytuł to lagi mogą zniszczyć tę grę...więc niech najbardziej się skupią właśnie na stronie technicznej.
  • 0

#18 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 14:38

Gość__*
  • Goście
wedlug mnie pomysl z otwartym miastem nie jest zbyt trafny :bue: ,lubilem burnouta bo uciekal od seri nfs(a zwlaszcza nfs:u2),nie liczyly sie tam duze felgi,ani rynkowy spojler.
Fury byly zaprojektowane przez fachowcow i juz,gracz mial do wyboru jedynie kolorek.
Niebylo bezsensownego jezdzenia po miescie i szukania guza,wszsytko bylo na ladnej prostej mapce, wystarczylo wybrac wyscig i go!

Po tej grze spodziewam sie zawrotnie szybkiego i dzikiego wyscigu pieknie zaprojektowanych fur, ZNISZCZEN i grafiki ktora mnie zdazy pociac przez pierwsze 15 min obcowania z nia.
  • 0

#19 Yoori Napisany 30 sierpnia 2006 - 16:47

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8 527 Postów:
Extra wiadomość, jestem bardzo chappy :D

Myśle że Criterion nas nie zawiedzie :^^:
  • 0

#20 syon Napisany 30 sierpnia 2006 - 16:54

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Z jednej strony radość a z drugiej obawa. Radość bo budują gre od podstaw, nowy engine i takie tam. Obawa bo zmian w rozgrywce może być nie wiele i ponownie dostaniemy odgrzewany tytuł z lepszą grafą :|
  • 0

#21 ACZ Napisany 02 września 2006 - 16:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
Criterion myśli nad wykorzystaniem w Burnoucie 5 sensorów w padzie od PS3.
http://www.play3-liv...anette-ps3.html
Tilt byłby dobry, gdyby się robiło wybuch fury i w zwolnionym ruchu w powietrzu manewrowałoby się nią.
  • 0

#22 gruby Napisany 03 września 2006 - 13:58

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Tilt byłby dobry, gdyby się robiło wybuch fury i w zwolnionym ruchu w powietrzu manewrowałoby się nią.

Myślałem, że jeszcze niedawno mówiłęś, że ruszanie się przy graniu to porażka. Ochłoń więc i skrytykuj Criterion za to bezczeszczenie rozgrywki.
  • 0

#23 Scorpio Napisany 03 września 2006 - 14:13

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Tilt w wyścigówkach ... hehe ... ta, a ile będzie bluzgów przez użycie "niechcący". Ile to bowiem razy biorąc ciasny zakręt przechylamy padem/się razem z padem :P Jeśli to ma być wrzucenie możliwości dla samej możliwości bez doprowadzenia, to albo wyłączę albo postoję :)
  • 0

#24 Danteusz Napisany 03 września 2006 - 14:15

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Tilt w wyścigówkach ... hehe ... ta, a ile będzie bluzgów przez użycie "niechcący". Ile to bowiem razy biorąc ciasny zakręt przechylamy padem/się razem z padem Jeśli to ma być wrzucenie możliwości dla samej możliwości bez doprowadzenia, to albo wyłączę albo postoję

Nie masz się o co martwić bo najprawdopodobniej tilt w grach będzie opcją a nie koniecznością.
  • 0

#25 MaxVarEmreis Napisany 03 września 2006 - 14:18

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Tilt w wyścigówkach ... hehe ... ta, a ile będzie bluzgów przez użycie "niechcący". Ile to bowiem razy biorąc ciasny zakręt przechylamy padem/się razem z padem Jeśli to ma być wrzucenie możliwości dla samej możliwości bez doprowadzenia, to albo wyłączę albo postoję

Nie masz się o co martwić bo najprawdopodobniej tilt w grach będzie opcją a nie koniecznością.

Spekulował bym. Nie jestem pewny czy w takim Resistance jest inny sposób na "strzepniecie" przeciwnika z siebie.
  • 0

#26 Gość__* Napisany 03 września 2006 - 15:32

Gość__*
  • Goście
Mowie stanowczo NIE!!! free roamingowi, jakims zbednym upgrade'om. Burnout ma byc taki jak dotychczas. Odpala sie go i gra. Ktos wczesniej napisal, ze oczekuje tylko wyrywajacą zeby grafe. Podpisuje sie pod tym rekami i nogami i wszystkim innym co tam mam :D
  • 0

#27 Danteusz Napisany 03 września 2006 - 15:37

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Tylko że jeśli nie zmienią formuły z poprzednich części zacznie się narzekanie na brak zmian. Widać to już było w przypadku Revenge. Tym razem muszą zajść poważne zmiany, bo piąta taka sama gra się nie sprzeda. Spójż na serię NFS: co chwilę zmiana założeń rozgrywki, dzięki temu każda kolejna część osiąga szczyty list sprzedaży.
  • 0

#28 Gość__* Napisany 03 września 2006 - 15:51

Gość__*
  • Goście

Mowie stanowczo NIE!!! free roamingowi, jakims zbednym upgrade'om. Burnout ma byc taki jak dotychczas. Odpala sie go i gra.

niech jeszcze wychodzi 2 razy w roku, kosztuje pelna cene, zawiera 2 nowe samochody, 3 nowe trasy i 1 jeden nowy tryb :niepewny:
  • 0

#29 Aras Napisany 03 września 2006 - 15:52

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:

Tylko że jeśli nie zmienią formuły z poprzednich części zacznie się narzekanie na brak zmia

ja nie wyobrażam sobie jakbym mógł napisac/powiedziec coś złego na Burn'iego. Mi nowe trasy wystarczą i juz szczam pod siebie, bo zapie*dalam jak pędziwiatr przed kojotem.

PS ale tunig optyczny (nie wpływający w żadnym wypadku na prowadzenie/szybkośc auta!) by mnie ucieszył- w sam raz do zabawy online i wyróżnienia swej stajni, ale żadnej zmiany parametrów :!:
  • 0

#30 ACZ Napisany 03 września 2006 - 15:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:

Myślałem, że jeszcze niedawno mówiłęś, że ruszanie się przy graniu to porażka.

Jaki Ty jesteś ograniczony. Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. Czy ja pisałem, że tilt fajny byłby przez cały wyścig?
  • 0



Inne z tagami: