Skocz do zawartości

Zdjęcie

Burnout Paradise

Criterion EA PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1245 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 03 września 2006 - 15:55

Gość__*
  • Goście
Dante, NFS zmienia sie w trybie rocznym, co jednak nie zawsze wychodzilo mu na kozysc. Do burnouta mozna dodac kilka nowych trybow, jakies usprawnienia w rozgrywce, ale za cholere nie zmieniac jego koncepcji. To najbardziej lajtowne wyscigi na konsole i takie maja pozostac. Moze byc szybciej, glosniej i ladniej, ale otwartego miasta bym nie zniosl. Przy tej predkosci to sie poprostu nie ma prawa sprawdzic. Zreszta w takich grach zazwyczaj trasy sa bardzo podobne do siebie (vide NFS) co naprawde potrafi zanudzic. Tyle.
  • 0

#32 logan Napisany 03 września 2006 - 15:57

logan

  • Forumowicze
  • 2 355 Postów:

Criterion myśli nad wykorzystaniem w Burnoucie 5 sensorów w padzie od PS3.
http://www.play3-liv...anette-ps3.html
Tilt byłby dobry, gdyby się robiło wybuch fury i w zwolnionym ruchu w powietrzu manewrowałoby się nią.



Swietny pomysl :) mam nadzieje, ze bedzie cos takiego w grze
  • 0

#33 Aras Napisany 03 września 2006 - 15:59

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
a burmoutowy paryż-dakar? :ninja:
tak mi przed chwila do głowy przyszlo- jakiś ogromnie dlugi wyścig w Burnoucie (nie endurance z Gran Turismo, ale powiedzmy 20 minutowy?).
hmm działo by się!
  • 0

#34 Gość__* Napisany 03 września 2006 - 16:04

Gość__*
  • Goście
Alez w 4 juz tak bywalo, zwlaszcza online. Moze wyscigi nie trwaly 20 minut, ale niektore przekraczaly prog 10. IMO mozna by do burnouta dodac wyscigi offroadowe (wlasnie po piachu, blocie itp). Bylo by nadwyraz ciekawie :ninjadance:
  • 0

#35 Aras Napisany 03 września 2006 - 16:05

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
z tym ze mi chodizło o brak okrążeń w takim wyścigu!! non stop nowy krajobraz- przez 20 minut z wciśniętym boostem do oporu O_o
o fajerwerkach graficznych jakie bym przy tym chciał (zachód slonca na początku, noc na końcu) pisac nie muszę- w tym temacie EA wie co dobre
  • 0

#36 ACZ Napisany 03 września 2006 - 16:14

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:
Ja tam wymagający co do sequeli nie jestem.
Mi w kolejnym Burnoucie wystarczy dopieprzona na maksa grafika i fizyka, która mnie zetrze w pył, speed i muzyka, dźwięki na kilku kanałach.
Ogólnie trudno mi sobie wyborazić, jak nowy Burnout będzie wyglądał na sprzęcie kilkadziesiąt razy mocniejszym o_O

  • 0

#37 gruby Napisany 03 września 2006 - 16:29

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Jaki Ty jesteś ograniczony. Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. Czy ja pisałem, że tilt fajny byłby przez cały wyścig?

No ale pisałeś, że czujniki ruchu to porażka.A teraz sikasz po nodze wymyślając jakieś sterowanie podczas after toucha... Twoja psychika jest zadziwiająca.
  • 0

#38 Gość__* Napisany 03 września 2006 - 16:32

Gość__*
  • Goście

ja nie wyobrażam sobie jakbym mógł napisac/powiedziec coś złego na Burn'iego. Mi nowe trasy wystarczą i juz szczam pod siebie, bo zapie*dalam jak pędziwiatr przed kojotem.

no i w zasadzie do nowych tras to sie sprowadza, bo inaczej Criterion nie wydaloby w 4 lata i 3 miesiace 5 gier z tej serii o_O no, ale jako, ze Criterion jest czescia EA to wcale mnie to nie dziwi.. w kazdym razie dla mnie seria skonczyla sie po Burnoucie 3.. i o ile dwojka byla genialna, o tyle 3jka denerwowala mnie napisami typu "super-duper boost x 100" itd.. i o ile w kolejnej czesci nie dojdzie do powaznych zmian to na prawde bedzie to kompletna porazka..
  • 0

#39 ACZ Napisany 03 września 2006 - 16:44

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:

No ale pisałeś, że czujniki ruchu to porażka.A teraz sikasz po nodze wymyślając jakieś sterowanie podczas after toucha... Twoja psychika jest zadziwiająca.

Kto sika niby po nogach? Podałem tylko przykład na wykorzystanie tilta. Mi to zwisa i nie muszą tego tilta wykorzystywać, ale jak już chcą to niech to wykorzystują, jak mają dobry pomysł na to.
  • 0

#40 leon Napisany 03 września 2006 - 21:37

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:
Ja tam bym sobie życzył powrotu (z burnouta 2) trybu Pursiut w jakieś dopasionej, zrywającej jaja formie :^^:
  • 0

#41 Scorpio Napisany 04 września 2006 - 08:19

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Hmm. Nie grałem w jedynkę, ale 2, 3 i 4 różniły się od siebie dość mocnawo klimatem (na pewno bardziej, niż kolejno wypluwane NFS:U czy nawet GT). Seria powoli idzie własnym tokiem ewolucji, a podłoże next-gen daje duże pole do popisu twórcom ograniczanym przez bebechy PS2. Z hasłem: "brak rewolucji/ewolucji" poczekałbym zatem do pierwszego oficjalnego newsa.
  • 0

#42 Yoori Napisany 04 września 2006 - 17:00

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8 527 Postów:
Tu się zgadzam z Czychem, tilt może być wykorzystywany to after toucha właśnie, pomysł niezły.
  • 0

#43 Gość__* Napisany 04 września 2006 - 19:30

Gość__*
  • Goście

IMO mozna by do burnouta dodac wyscigi offroadowe (wlasnie po piachu, blocie itp).

Dokładnie. Mozna by było zerwać z betonem i zrobic coś ala Motorstorm, tylko multiplatformowy i pewnie lepszy- criterion nie skopał jeszcze gry
  • 0

#44 Yoori Napisany 06 września 2006 - 17:02

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8 527 Postów:

IMO mozna by do burnouta dodac wyscigi offroadowe (wlasnie po piachu, blocie itp).

Dokładnie. Mozna by było zerwać z betonem i zrobic coś ala Motorstorm, tylko multiplatformowy i pewnie lepszy- criterion nie skopał jeszcze gry

Może nie zerwać ale do asfaltu dodać pare tras z błotem (tylko żeby było 3D ;) ) i pisakiem.
  • 0

#45 Grz3chu Napisany 06 września 2006 - 20:13

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:

Mozna by było zerwać z betonem i zrobic coś ala Motorstorm

wogóle mi się ten pomysł nie podoba :nie: Nie ma to jak pojeździć po asfalcie.
  • 0

#46 Gość__* Napisany 14 września 2006 - 08:23

Gość__*
  • Goście
W Oficjal PlayStation Magazyn, zaprezentowane zostały screeny i informacje.

Some quotes:

"Cell has lifted limitations, and those are the two areas that win -audio and physics. And in particular, our own brand of how we use those."

"Burnout Revenge were composed of 12 different parts, cars in Burnout will now have 80 different pieces that can get blown off in a collision."

"Audio was shortchanged on the last generation, but the PS3 has lifted the restrictions. They had 32 voices on the PS2; on the PS3, they're getting 1,000."

-Crash Mode is manipulated by the PS3 tilt functionality.

-Tracks are built in a seamless area (like a city).

-R2 is gas, L2 is brake, and x is boost because R2 and L2 are triggers. If you don't like it, it can be changed.

-New Online mode- Marked Man.

-Downloadable stuff is a Yes.




scany
http://home.comcast....ro/IMG_0455.JPG
MOOOOOCCCCC!!!!!!

http://home.comcast....ro/IMG_0456.JPG

http://home.comcast....ro/IMG_0458.JPG

http://home.comcast....ro/IMG_0459.JPG

http://xs.to/xs.php?...6374&f=scan.jpg

http://xs.to/xs.php?...&f=scan0001.jpg
  • 0

#47 Aras Napisany 14 września 2006 - 08:38

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:

-R2 is gas, L2 is brake, and x is boost because R2 and L2 are triggers. If you don't like it, it can be changed

i don't like it

a scany takie jakich oczekiwalem :klaszcze:
  • 0

#48 Texz Napisany 14 września 2006 - 08:54

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

-R2 is gas, L2 is brake, and x is boost because R2 and L2 are triggers. If you don't like it, it can be changed

i don't like it

a scany takie jakich oczekiwalem :klaszcze:

Nawet w Burnout Legends na PSP przemodelowałem sterowanie gaz/hamulec na R i L. Tak się po prostu gra dużo lepiej ;)

scany - mapka jest przycięta, nie widać całej :(
i ogólnie mały progres w porównaniu z B:R. :( :( :( oczekiwałem czegoś więcej :P
  • 0

#49 xell Napisany 14 września 2006 - 09:00

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 301 Postów:
Asfalt słabszy niż w Revenge 360 :ninja:
Fajnie wygląda ta mapka, widać , że będzie dużo ciekawych mozliwości. No i jedną z inspiracji jest Mercenaries :zakochany:
  • 0

#50 Aras Napisany 14 września 2006 - 09:06

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:

sfalt słabszy niż w Revenge 360 :ninja:

to jest scan z gazety O_o czego wy chcieliście, jakości hd? wierzysz że kolejny burnout będzi emiał cos brzydszego od poprzedniego? O_o
  • 0

#51 xell Napisany 14 września 2006 - 09:11

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 301 Postów:
To nie jest kwestia skanu :ninja:
  • 0

#52 Gość__* Napisany 14 września 2006 - 09:18

Gość__*
  • Goście

Asfalt słabszy niż w Revenge 360 :ninja:

:ninja:
hahah
luz to sa scany z PS3 te z X360 juz beda miały asfal next-genowy

PS. xellos ty sobie zartujesz? :)
Jak gra pisana od poczatku na next-geny moze wygldac gorzej od B:R ?
  • 0

#53 xell Napisany 14 września 2006 - 09:23

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 301 Postów:
A czy ja powiedziałem, że gra wygląda gorzej? Asfalt wygląda gorzej, period.
  • 0

#54 PomezZ Napisany 14 września 2006 - 10:22

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
No tak, nawet marnej jakości skany spowodowały, że mam kisiel w majtach i gorączke. Chce nowego burnouta. Nawet jeśli będzie miał gorszy asfalt niż Revenge na 360 ( LOL, Xellos - :hejka: )
  • 0

#55 xell Napisany 14 września 2006 - 10:41

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 301 Postów:

Nawet jeśli będzie miał gorszy asfalt niż Revenge na 360 ( LOL, Xellos - )

Moja wina, że tak jest? Ja tylko to punktuję.Gra jest w developingu jeszcze przynajmniej pół roku, więc pewnie wszystko dopracują, ale oceniam stan obecny :ninja:
  • 0

#56 ACZ Napisany 14 września 2006 - 14:59

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:
Nie spodziewałem się, że tak szybko nowy Burnout będzie powstawał. No, ale co się dziwić, są pod skrzydłami EA.
Ale grafa i tak będzie kosmos.
  • 0

#57 Scorpio Napisany 14 września 2006 - 15:52

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

No, ale co się dziwić, są pod skrzydłami EA.

To powinno być motto każdej gry-serii od EA :D Niestety, ogranicza to działanie z "hej, mam pomysł na nową część" na "k$%^, nie wiem co tam wpakować, a do jutra musze coś podać". Pożyjom, uwidim. Na razie B5 jako tytuł nie ziębi mnie, ani nie grzeje ... choć w poprzednie części ostro grywałem. Może dziwne ... ale ten EA to ochładza.
  • 0

#58 Yoori Napisany 14 września 2006 - 15:57

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8 527 Postów:
Nieźle to wygląda na tych skanach :)
  • 0

#59 McDrive Napisany 14 września 2006 - 17:04

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

Nieźle to wygląda na tych skanach :)

Zobaczymy jak będzie w ruchu. Gram ostro w 3 i podoba mi sie więc mam nadzieje że gra spełni moje oczekiwania.
  • 0

#60 gruby Napisany 15 września 2006 - 09:15

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Jak gra pisana od poczatku na next-geny moze wygldac gorzej od B:R ?
_________________


To akurat jst możliwe. To są scany nieskończonej gry, porównywane z obrazem HD skończonej. Xellos troszkę tutaj się wymądrza, ale fakt, że póki co asfalt może robić gorsze wrażenie. Tylko kogo to obchodzi? TO JEST BURNOUT :D Hell yeah. :)
  • 0



Inne z tagami: