#31 Gość__* Napisany 03 września 2006 - 15:55
#32 Napisany 03 września 2006 - 15:57
Criterion myśli nad wykorzystaniem w Burnoucie 5 sensorów w padzie od PS3.
http://www.play3-liv...anette-ps3.html
Tilt byłby dobry, gdyby się robiło wybuch fury i w zwolnionym ruchu w powietrzu manewrowałoby się nią.
Swietny pomysl mam nadzieje, ze bedzie cos takiego w grze
#33 Napisany 03 września 2006 - 15:59
tak mi przed chwila do głowy przyszlo- jakiś ogromnie dlugi wyścig w Burnoucie (nie endurance z Gran Turismo, ale powiedzmy 20 minutowy?).
hmm działo by się!
#34 Gość__* Napisany 03 września 2006 - 16:04
#35 Napisany 03 września 2006 - 16:05
o fajerwerkach graficznych jakie bym przy tym chciał (zachód slonca na początku, noc na końcu) pisac nie muszę- w tym temacie EA wie co dobre
#36 Napisany 03 września 2006 - 16:14
Mi w kolejnym Burnoucie wystarczy dopieprzona na maksa grafika i fizyka, która mnie zetrze w pył, speed i muzyka, dźwięki na kilku kanałach.
Ogólnie trudno mi sobie wyborazić, jak nowy Burnout będzie wyglądał na sprzęcie kilkadziesiąt razy mocniejszym o_O
#37 Napisany 03 września 2006 - 16:29
No ale pisałeś, że czujniki ruchu to porażka.A teraz sikasz po nodze wymyślając jakieś sterowanie podczas after toucha... Twoja psychika jest zadziwiająca.Jaki Ty jesteś ograniczony. Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. Czy ja pisałem, że tilt fajny byłby przez cały wyścig?
#38 Gość__* Napisany 03 września 2006 - 16:32
no i w zasadzie do nowych tras to sie sprowadza, bo inaczej Criterion nie wydaloby w 4 lata i 3 miesiace 5 gier z tej serii o_O no, ale jako, ze Criterion jest czescia EA to wcale mnie to nie dziwi.. w kazdym razie dla mnie seria skonczyla sie po Burnoucie 3.. i o ile dwojka byla genialna, o tyle 3jka denerwowala mnie napisami typu "super-duper boost x 100" itd.. i o ile w kolejnej czesci nie dojdzie do powaznych zmian to na prawde bedzie to kompletna porazka..ja nie wyobrażam sobie jakbym mógł napisac/powiedziec coś złego na Burn'iego. Mi nowe trasy wystarczą i juz szczam pod siebie, bo zapie*dalam jak pędziwiatr przed kojotem.
#39 Napisany 03 września 2006 - 16:44
Kto sika niby po nogach? Podałem tylko przykład na wykorzystanie tilta. Mi to zwisa i nie muszą tego tilta wykorzystywać, ale jak już chcą to niech to wykorzystują, jak mają dobry pomysł na to.No ale pisałeś, że czujniki ruchu to porażka.A teraz sikasz po nodze wymyślając jakieś sterowanie podczas after toucha... Twoja psychika jest zadziwiająca.
#40 Napisany 03 września 2006 - 21:37
#41 Napisany 04 września 2006 - 08:19
#42 Napisany 04 września 2006 - 17:00
#43 Gość__* Napisany 04 września 2006 - 19:30
Dokładnie. Mozna by było zerwać z betonem i zrobic coś ala Motorstorm, tylko multiplatformowy i pewnie lepszy- criterion nie skopał jeszcze gryIMO mozna by do burnouta dodac wyscigi offroadowe (wlasnie po piachu, blocie itp).
#44 Napisany 06 września 2006 - 17:02
Może nie zerwać ale do asfaltu dodać pare tras z błotem (tylko żeby było 3D ) i pisakiem.Dokładnie. Mozna by było zerwać z betonem i zrobic coś ala Motorstorm, tylko multiplatformowy i pewnie lepszy- criterion nie skopał jeszcze gryIMO mozna by do burnouta dodac wyscigi offroadowe (wlasnie po piachu, blocie itp).
#45 Napisany 06 września 2006 - 20:13
wogóle mi się ten pomysł nie podoba Nie ma to jak pojeździć po asfalcie.Mozna by było zerwać z betonem i zrobic coś ala Motorstorm
#46 Gość__* Napisany 14 września 2006 - 08:23
Some quotes:
"Cell has lifted limitations, and those are the two areas that win -audio and physics. And in particular, our own brand of how we use those."
"Burnout Revenge were composed of 12 different parts, cars in Burnout will now have 80 different pieces that can get blown off in a collision."
"Audio was shortchanged on the last generation, but the PS3 has lifted the restrictions. They had 32 voices on the PS2; on the PS3, they're getting 1,000."
-Crash Mode is manipulated by the PS3 tilt functionality.
-Tracks are built in a seamless area (like a city).
-R2 is gas, L2 is brake, and x is boost because R2 and L2 are triggers. If you don't like it, it can be changed.
-New Online mode- Marked Man.
-Downloadable stuff is a Yes.
scany
http://home.comcast....ro/IMG_0455.JPG
MOOOOOCCCCC!!!!!!
http://home.comcast....ro/IMG_0456.JPG
http://home.comcast....ro/IMG_0458.JPG
http://home.comcast....ro/IMG_0459.JPG
http://xs.to/xs.php?...6374&f=scan.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0001.jpg
#47 Napisany 14 września 2006 - 08:38
i don't like it-R2 is gas, L2 is brake, and x is boost because R2 and L2 are triggers. If you don't like it, it can be changed
a scany takie jakich oczekiwalem
#48 Napisany 14 września 2006 - 08:54
Nawet w Burnout Legends na PSP przemodelowałem sterowanie gaz/hamulec na R i L. Tak się po prostu gra dużo lepieji don't like it-R2 is gas, L2 is brake, and x is boost because R2 and L2 are triggers. If you don't like it, it can be changed
a scany takie jakich oczekiwalem
scany - mapka jest przycięta, nie widać całej
i ogólnie mały progres w porównaniu z B:R. oczekiwałem czegoś więcej
#49 Napisany 14 września 2006 - 09:00
Fajnie wygląda ta mapka, widać , że będzie dużo ciekawych mozliwości. No i jedną z inspiracji jest Mercenaries
#50 Napisany 14 września 2006 - 09:06
to jest scan z gazety O_o czego wy chcieliście, jakości hd? wierzysz że kolejny burnout będzi emiał cos brzydszego od poprzedniego? O_osfalt słabszy niż w Revenge 360
#51 Napisany 14 września 2006 - 09:11
#52 Gość__* Napisany 14 września 2006 - 09:18
Asfalt słabszy niż w Revenge 360
hahah
luz to sa scany z PS3 te z X360 juz beda miały asfal next-genowy
PS. xellos ty sobie zartujesz?
Jak gra pisana od poczatku na next-geny moze wygldac gorzej od B:R ?
#53 Napisany 14 września 2006 - 09:23
#54 Napisany 14 września 2006 - 10:22
#55 Napisany 14 września 2006 - 10:41
Moja wina, że tak jest? Ja tylko to punktuję.Gra jest w developingu jeszcze przynajmniej pół roku, więc pewnie wszystko dopracują, ale oceniam stan obecnyNawet jeśli będzie miał gorszy asfalt niż Revenge na 360 ( LOL, Xellos - )
#56 Napisany 14 września 2006 - 14:59
Ale grafa i tak będzie kosmos.
#57 Napisany 14 września 2006 - 15:52
To powinno być motto każdej gry-serii od EA Niestety, ogranicza to działanie z "hej, mam pomysł na nową część" na "k$%^, nie wiem co tam wpakować, a do jutra musze coś podać". Pożyjom, uwidim. Na razie B5 jako tytuł nie ziębi mnie, ani nie grzeje ... choć w poprzednie części ostro grywałem. Może dziwne ... ale ten EA to ochładza.No, ale co się dziwić, są pod skrzydłami EA.
#58 Napisany 14 września 2006 - 15:57
#59 Napisany 14 września 2006 - 17:04
Zobaczymy jak będzie w ruchu. Gram ostro w 3 i podoba mi sie więc mam nadzieje że gra spełni moje oczekiwania.Nieźle to wygląda na tych skanach
#60 Napisany 15 września 2006 - 09:15
Jak gra pisana od poczatku na next-geny moze wygldac gorzej od B:R ?
_________________
To akurat jst możliwe. To są scany nieskończonej gry, porównywane z obrazem HD skończonej. Xellos troszkę tutaj się wymądrza, ale fakt, że póki co asfalt może robić gorsze wrażenie. Tylko kogo to obchodzi? TO JEST BURNOUT Hell yeah.