Skocz do zawartości

Zdjęcie

Burnout Paradise

Criterion EA PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1245 odpowiedzi na ten temat

#61 Ganon Napisany 15 września 2006 - 23:55

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 362 Postów:

Tylko kogo to obchodzi? TO JEST BURNOUT Hell yeah.


Mam nadzieje, ze Criterion bedzie kolaborowac z Ninny i wypuszcza wspolnymi silami Burnouta na Wii:). Niech Excite Truck bedzie jedynie wprawka przed dzielem od EA, a wtedy zakrzykne w pelni ukontentowany - hell yeah:). A tak... to tylko kolejny Burnout. A moze az nastepny, ktory znow spowoduje kupno maszynki, ktora nie ma loga Big N.
  • 0

#62 gruby Napisany 16 września 2006 - 12:40

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Mam nadzieje, ze Criterion bedzie kolaborowac z Ninny i wypuszcza wspolnymi silami Burnouta na Wii:). Niech Excite Truck bedzie jedynie wprawka przed dzielem od EA, a wtedy zakrzykne w pelni ukontentowany - hell yeah:). A tak... to tylko kolejny Burnout. A moze az nastepny, ktory znow spowoduje kupno maszynki, ktora nie ma loga Big N.

Fajnie by było, ale mój prawdopodobnomierz wskazuje w tej kwestii 0%.
  • 0

#63 McDrive Napisany 16 września 2006 - 16:09

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Macie tu mietki scany w lepsiejszej;) jakości:
http://xs.to/xs.php?...6374&f=scan.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0001.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0002.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0003.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0004.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0005.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0006.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0007.jpg
  • 0

#64 Texz Napisany 16 września 2006 - 16:56

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
W końcu pokazana mapka Paradice City. Napiszę tylko: ojejku :)
  • 0

#65 Gość__* Napisany 16 września 2006 - 17:14

Gość__*
  • Goście

Asfalt słabszy niż w Revenge 360 :ninja:


Bardzo to śmieszne! XD
  • 0

#66 McDrive Napisany 16 września 2006 - 16:09

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Macie tu mietki scany w lepsiejszej;) jakości:
http://xs.to/xs.php?...6374&f=scan.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0001.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0002.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0003.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0004.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0005.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0006.jpg
http://xs.to/xs.php?...&f=scan0007.jpg
  • 0

#67 Texz Napisany 16 września 2006 - 16:56

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
W końcu pokazana mapka Paradice City. Napiszę tylko: ojejku :)
  • 0

#68 Gość__* Napisany 16 września 2006 - 17:14

Gość__*
  • Goście

Asfalt słabszy niż w Revenge 360 :ninja:


Bardzo to śmieszne! XD
  • 0

#69 Texz Napisany 08 listopada 2006 - 20:45

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Powiem szczerze, że strasznie się na tą grę napaliłem, chociaż jeszcze nie było żadnego filmiku choćby z gameplayu. Zapowiedź w listopadowym N+ robi, nie ukrywam.

Najbardziej ucieszył mnie motyw kamery wewnątrz fur podczas wypadków. Już dawno temu pisałem, że CHCĘ coś takiego zobaczyć, jak widać nie tylko ja. Dla mnie to oprócz otwartego miasta (któremu przyklaskuję - dobry pomysł!), otwartych eventów po których się poruszamy jak chcemy, to właśnie widok z wewnątrz fury to jest prawdziwa rewelacja. :klaszcze:

Can't Wait!
  • 0

#70 Grz3chu Napisany 09 listopada 2006 - 16:55

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:
Fajnie, że już wiemy jak będzie rozbudowany free-ride i że idzie w zupełnie inną stronę niż w NFS, co powoduję, że czas gry się bardzo wydłuży. Widok z kabiny to będzie niezły kosmos, mam nadzieję, że zademonstrują to na najbliższym trailerze.
  • 0

#71 sulidia Napisany 12 listopada 2006 - 21:07

sulidia

    Pikachu

  • Narybek
  • 89 Postów:
Artykuł w nowym Neonie na temat Burnouta naprawde fajny i ciekawy ale ja już bym chciałbym zobaczyć demo tejże gry .Wydaje mi się ,że na więcej informacji poczekamy . :bue:
  • 0

#72 Texz Napisany 12 listopada 2006 - 22:36

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Założę się, że gierka pojawi się na Ryneczku w typowym dla Burnoutów okresie końca lata - wrzesień / październik 2007 :lol:
Po prostu inny okres nie wchodzi w grę.
  • 0

#73 syon Napisany 13 listopada 2006 - 09:18

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Akcja z widokiem ze środka auta w momencie dzwona z nadjeżdżającym z przeciwka tirem może być niezła :ninja:
  • 0

#74 Gość__* Napisany 13 listopada 2006 - 21:01

Gość__*
  • Goście
Po zapowiedzi z N+ się napaliłem na Burnouta. Pomysł z miastem podoba mi się średnio, za to akcje z widokiem ze środka auta a szczególnie obracanie sixaxisem i przez to obracanie samochodem podczas crashy czy hopek zapowiada sie bosko. Kiedy screeny i trailery :sciana:
  • 0

#75 Texz Napisany 20 listopada 2006 - 18:24

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
C'était un Rendez-Vous czyli filmik inspiracja dla Criterion w sprawie Burnouta piątego.
... ed&search=

Mówcie co chcecie, ale wbijanie się na żywca przez skrzyżowanie na czerwonym... obłęd :D Ale się udało i filmik pierwsza klasa.
  • 0

#76 Bruce Napisany 28 listopada 2006 - 12:03

Bruce

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 657 Postów:
Świetny film :ninjadance:
Jeżeli twórcy Burnouta będą dążyli do zapewnienia takiej adrenaliny jaką miał kierowca Mercedesa to ja się piszę na wszystkie kolejne części :^^:
Nic lepiej nie odpręża nic Crash Junction!
  • 0

#77 Gość__* Napisany 16 grudnia 2006 - 20:07

Gość__*
  • Goście
Burnout 5 ze wskazaniem na PS3
http://www.gameonly.pl/newsy/10575

Czy mogę ręką pomachać? :hejka:
  • 0

#78 Gość__* Napisany 16 grudnia 2006 - 20:24

Gość__*
  • Goście
Mnie to nie dziwi w końcu Burnouty 1-3 były robione najpierw na PS2.
  • 0

#79 Texz Napisany 16 grudnia 2006 - 23:41

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Burnout 5 ze wskazaniem na PS3

Wiadomo było już od pierwszych wypowiedzi Criterion.
Choć patrząc na architekturę X360 i jego Devkity (to jak odnoszą się do nich deweloperzy), o jakość wersji na X360 nie mam co się bać.
  • 0

#80 Gość__* Napisany 17 grudnia 2006 - 13:36

Gość__*
  • Goście
Czy wersja na X360 nie bedzie gorsza? Bo jeśli Criterion tak bardzo "lubi" Sony i ich "dzieci"(PlayStation), to moze dojsc do sytuacji ze konsola MS bedzie "zaniedbana" i moze wyjsc troche gorzej, jak myslicie? :niepewny:

Alex Ward, szef Criterion przyznał, że Burnout 5 jest tworzony przede wszystkim na PlayStation 3 i pod jej architekturę, a nie pod Xboxa 360. "Jesteśmy jakby specjalistami od konsol Sony i to tą drogą zawsze podążała seria Burnout" - przyznaje Alex...


  • 0

#81 mleko2099 Napisany 17 grudnia 2006 - 13:39

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1 354 Postów:
O wersję na maszynę MS możemy być spokojni. Ward zapewnił, że ta ma się całkiem dobrze.
  • 0

#82 Gość__* Napisany 17 grudnia 2006 - 13:43

Gość__*
  • Goście
Tak, ale skoro mają dobrze wykorzystać tilt, to czemu nie :ninjadance:
  • 0

#83 Gość__* Napisany 04 stycznia 2007 - 10:02

Gość__*
  • Goście
Trochę screenów. Szkoda że wszystkie już był w N+
Oby poprawili asfalt bo wygląda biednie
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

Edit:
Te same foty ale znacznie większe
http://www.playsyde....ws_3925_en.html
  • 0

#84 leon Napisany 12 stycznia 2007 - 15:06

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Trochę screenów. Szkoda że wszystkie już był w N+
Oby poprawili asfalt bo wygląda biednie

Supersoniczku znów mylisz screeny z gry z renderami. W tym przypadku targetrenderami :) Chociaż może ta ostatnia piątka jest prawdziwa.
Wszystkie były w N+ oprócz drugiego ;]
Swoją drogą to ciekawe czy kiedyś doczekamy się w Burnaucie ścigającej nas policji :hmmm: Otwarte miasto bardzo temu przecież sprzyja.
  • 0

#85 Gość__* Napisany 12 stycznia 2007 - 16:34

Gość__*
  • Goście
Z tego co wiem to 4 i 5 fotass jest z silnika gry ( tak bylo napisane w PSXie).
  • 0

#86 Gość__* Napisany 12 stycznia 2007 - 18:53

Gość__*
  • Goście

Supersoniczku znów mylisz screeny z gry z renderami.

Leosiu wiem które są z gry a które target renderami (w N+ było o tym)
Nie powiesz mi że to jest target render (ja przynajmniej nie widziałem target renderów z tak słabo wykonanym asfaltem)
Dodany obrazek
Za to ten wiadomo że nie jest screenem z gry
http://img221.images... ... ethfc2.jpg

Z tego co wiem to 4 i 5 fotass jest z silnika gry ( tak bylo napisane w PSXie).

Dokładnie, było

Mam nadzieję że nigdy w Burnout nie uświadczę ścigającej policji, to już zupełnie nie pasuje do serii. Po co komu kolejny NfS :blah:
  • 0

#87 xell Napisany 12 stycznia 2007 - 22:37

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Nie powiesz mi że to jest target render (ja przynajmniej nie widziałem target renderów z tak słabo wykonanym asfaltem)

Ja jak napisałem, że asfalt jest słaby, to zostałem brutalnie zbesztany. :hmmm: Może Criterion założyło, że w asfalt władują mało zasobów, żeby dopakować otoczenie i wózki. Ogólnie dziwne podejście, choć ogólnie wszystkie screeny to chyba jednak target rendery, aże wyglądają jak gra to chyba oczywiste, bo inaczej nie byłyby target renderami, a jedynie konceptami;)
  • 0

#88 BeSOS Napisany 12 stycznia 2007 - 22:59

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Criterion nigdy nie zawodził jeśli chodzi o asfalt, więc jestem spokojny ;]
Natomaist po 40h z Revange na 360 nadal nie byłbym w stanie spojrzeć na jakiegokolwiek Burnouta :bue:
  • 0

#89 Gość__* Napisany 12 stycznia 2007 - 23:15

Gość__*
  • Goście

Criterion nigdy nie zawodził jeśli chodzi o asfalt, więc jestem spokojny ;]
Natomaist po 40h z Revange na 360 nadal nie byłbym w stanie spojrzeć na jakiegokolwiek Burnouta :bue:

Natomiast ja osobiście jestem po 70 godzinach burnouta na PS2, xbox'a i PSP, i chce więcej. Dominator napewno głodu nie zaspokoi... co innego 5teczka :).


Supersonic - „Mam nadzieję że nigdy w Burnout nie uświadczę ścigającej policji, to już zupełnie nie pasuje do serii. Po co komu kolejny NfS " - cośo tym takze było napisane w PSXie, że policji nie będzie, bendą co nahwyżej zadania je wqurwiające (czyli to co zwykle, ale inaczej nazwane :) ). JAk tylko znajde 112 PSXa, to zapodam cytata.
  • 0

#90 xell Napisany 12 stycznia 2007 - 23:17

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Natomaist po 40h z Revange na 360 nadal nie byłbym w stanie spojrzeć na jakiegokolwiek Burnouta :bue:

No nareszcie sam widzisz, że Burnout ssie pałę. :ninjadance:
  • 0



Inne z tagami: