Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resident Evil 7: Biohazard

Capcom PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
602 odpowiedzi na ten temat

#61 ACZ Napisany 14 czerwca 2016 - 21:54

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:

No ewidentnie to jest puszczenie serii na nowe tory, tak jak swego czasu zrobił to RE4, tylko że w przypadku siódemki zmiany są drastyczne, bo mamy przeskok z TPP na FPP.

Moim zdaniem Capcom dużo ryzykuje, bo nie ma doświadczenia w takich grach jak teamy od Somy czy Outlasta. Po demie gracze kręcą nosem i piszą, że to taki Outlast 1.5.


  • 0

#62 BeSOS Napisany 14 czerwca 2016 - 22:06

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
http://www.eurogamer...be-the-next-p-t

Eurogamer to fajnie opisał.

Jak dla mnie póki co żółta kartka dla giereczki. Bezmyślna kalka a te slimacze chodzenie wkurwia po 5 minutach (dobrze że demo trwa całe 15), niesamowita sztuka biorąc pod uwagę że w PT to kompletnie nie przeszkadzało. Jak widac gry o chodzeniu też trzeba umieć robić :reggie:
  • 0

#63 Kazuo Napisany 15 czerwca 2016 - 01:20

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Demko skończone. Z jednej strony trochę rozumiem narzekanie ludzi, bo faktycznie aż za bardzo przypomina to PT czy inne Outlasty, z drugiej drażni mnie to całe pierdolenie, bo tak to każdy chciał schizy i powrotu do survival horroru, a jak seria jest temu najbliżej w jej całej historii to znowu jest "be". Nie wiem, idźcie sobie może złożyć preordera na Umbrella Corps? Demo trwa mniej więcej kwadrans, pokazuje bardzo niewiele i wydaje mi się, że ma stanowić bardziej przedsmak klimatu jaki będzie oferował RE7 niż rzeczywistego gameplayu.Ten fragment w ogóle nie ma się znaleźć w pełnej wersji, protagonista też ma być inny (równie dobrze może to być ktoś znany). Nie sądzę, żeby całkowicie zrezygnowano z broni i widoku TPP. Co, że niby mamy chować się przed potworami pod łóżkiem albo w szafie? Wątpię, żeby aż tak daleko odeszli od założeń serii. Co mi się już teraz podoba to fakt, że nie odcinają się od uniwersum (żaden reboot, wydarzenia mają miejsce po RE6), zombiaki w końcu mogą być straszne, a przy tym stanowić jakieś zagrożenie, no i sama miejscówka ma potencjał (jakieś rezydencje i opuszczone chaty daleko poza miastem). Zabawne, że gra dopiero wczoraj została zaprezentowana, ledwie mogliśmy jej liznąć, a ludzie już dostają pierdolca i ją skreślają. To jest tytuł, który powstaje od niemal trzech lat i stanowi priorytet dla Capcomu, na pewno nie odsłonięto jeszcze wszystkich kart, także ja czekam za dalszym info.


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 15 czerwca 2016 - 01:26

  • 2

#64 burnstein Napisany 15 czerwca 2016 - 05:34

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 114 Postów:

Oczywiście, że odejdą od tpp, całą grę ma się przecież dać przejść w kasku wi ar.


  • 0

#65 Texz Napisany 15 czerwca 2016 - 06:30

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Kogo stać na to całe perdolenie o VR?


  • 0

#66 fingus Napisany 15 czerwca 2016 - 06:53

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Ja nie chciałem powrotu do schizy i horroru, tylko uczciwej strzelanki, jaką była trylogia 4-5-6 (z porządnym split screenem). :cf:
  • 0

#67 Danteusz Napisany 15 czerwca 2016 - 07:07

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:

Oczywiście, że odejdą od tpp, całą grę ma się przecież dać przejść w kasku wi ar.

Są gry VR w TPP i ludzie je chwalą, więc jedno nie wyklucza drugiego. Jednak zmiana perspektywy w trakcie gry byłaby dziwnym pomysłem, sądzę że zostaną przy FPP
  • 0

#68 Kazuo Napisany 15 czerwca 2016 - 10:45

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Oczywiście, że odejdą od tpp, całą grę ma się przecież dać przejść w kasku wi ar.

 

Mogą dać opcję przełączania między widokiem fpp i tpp. Widok z oczu to jedyna rzecz, której naprawdę bym tu nie chciał, za bardzo mi się to kojarzy z crapiastymi Gun Survivorami.


  • 0

#69 BeSOS Napisany 15 czerwca 2016 - 10:47

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

No troche ejstem spokojniejszy ze demo to nie kawalek gry a jej smak jedynie. 

 

Zeby nie bylo bo Kazik zaraz popusci - wole 100x bardziej to co pokazali niz kierunek jaki seria obrala przy RE6/Revelations 2. Ale demko dali wiec powinni wiedziec ze po nim gracze moga miec albo hype albo obawy. ja mialem wiecej obaw ale skoro bylo to sklejone szybko na potrzebe E3 to moze jeszcze ejst szansa ze beda z tego ludzie.

 

Ja ogolnie zawsze bede czul niesmak ze RE4 z pierwszych pokazow zamienil sie w to co sie zamienil. I liczylem ze z RE7 w tym kierunku pojdzie.

 

Cala nadzieja w RE2 :)


  • 0

#70 burnstein Napisany 15 czerwca 2016 - 10:48

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 114 Postów:

 

Oczywiście, że odejdą od tpp, całą grę ma się przecież dać przejść w kasku wi ar.

 

Mogą dać opcję przełączania między widokiem fpp i tpp. (...)

 

Szczerze wątpię.


  • 0

#71 Danteusz Napisany 15 czerwca 2016 - 16:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:


Oczywiście, że odejdą od tpp, całą grę ma się przecież dać przejść w kasku wi ar.


Mogą dać opcję przełączania między widokiem fpp i tpp. Widok z oczu to jedyna rzecz, której naprawdę bym tu nie chciał, za bardzo mi się to kojarzy z crapiastymi Gun Survivorami.
To jest możliwe, ale trudne. Musieliby zrobić dwie różne mechaniki, inaczej wyjdzie potworek jak ES/Fallout w TPP
  • 0

#72 fingus Napisany 15 czerwca 2016 - 16:50

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Niech robią co chcą, jeśli będzie split screen, to kupię. :olo:
  • 0

#73 burnstein Napisany 15 czerwca 2016 - 17:51

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 114 Postów:

Oczywiście, że nie będzie.


  • 0

#74 Kaxi Napisany 15 czerwca 2016 - 19:49

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 155 Postów:

http://www.gamezilla...ersji#fp=ksgame

 

 

Ja mam wrażenie, że to trochę wycofywanie się rakiem po średnioletnim przyjęciu pokazu.


  • 0

#75 BeSOS Napisany 15 czerwca 2016 - 19:52

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Poprostu jak już chcą kopiować PT to niech to robią z klasą....a to było pod każdym względem o klasę słabsze.
  • 0

#76 Kazuo Napisany 15 czerwca 2016 - 22:14

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

 

 

Oczywiście, że odejdą od tpp, całą grę ma się przecież dać przejść w kasku wi ar.


Mogą dać opcję przełączania między widokiem fpp i tpp. Widok z oczu to jedyna rzecz, której naprawdę bym tu nie chciał, za bardzo mi się to kojarzy z crapiastymi Gun Survivorami.
To jest możliwe, ale trudne. Musieliby zrobić dwie różne mechaniki, inaczej wyjdzie potworek jak ES/Fallout w TPP

 

 

Fakt, ale dłubią nad tym 3 lata, więc niech pokażą tego efekty. W grafikę raczej zbyt mocno nie zainwestowali, więc ta praca musiała zostać włożona gdzieś indziej. Obowiązkowe FPP to już niestety zbyt drastyczna zmiana, nawet dla najbardziej zatwardziałych fanów.

 

IMO troszkę sobie sami zaszkodzili tym demem. Atmosfera wprawdzie jest gęsta co stanowi dowód, że Capcom jednak słucha fanów i dąży do tego by seria chociaż klimatem wróciła do korzeni (i chyba właśnie to chcieli tu pokazać), ale niestety jest też bardzo krótko, przewidywalnie i zakładam (albo inaczej - mam taką nadzieję), że to demo nie oddaje nawet w ułamku tego co zobaczymy w pełnej grze. Rewolucja udała się tylko raz przy okazji RE4 i tylko ze względu na to, że Mikami tworzył tę grę. Tym razem bym nie ryzykował.


  • 0

#77 burnstein Napisany 15 czerwca 2016 - 22:20

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 114 Postów:

Capcom ma RE w dupie. Jest moda na fppowe horrorki, więc się podłączyli, a żeby podbić sprzedaż dorzucili znany tytuł ze swojego portfolio.


  • 0

#78 Kazuo Napisany 15 czerwca 2016 - 22:57

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Popraw mnie jeżeli się mylę, ale czy wcześniej Kojima nie chciał przypadkiem tak samo zrobić z Silent Hillem? Jakoś wszyscy wtedy robili pod siebie z podniecenia i nikt nie jęczał, że szykuje się zrzyna z Amnesii czy Outlasta więc o co teraz ten płacz? Pomijając już pewien szczegół - gdyby Capcom naprawdę miało w dupie RE, to skupiliby się już wyłącznie na śmieciowych shooterkach pokroju ORC albo UC, a jednak tworzą RE7, które jest zupełnym przeciwieństwem tych gier + pracują nad rimejkiem legendarnej dwójki. Moim zdaniem im zależy, problemem natomiast jest brak utalentowanych ludzi, którzy potrafiliby pchnąć serię w odpowiednim kierunku.


  • 0

#79 burnstein Napisany 15 czerwca 2016 - 23:15

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 114 Postów:

Problemem jest właśnie to, że ją pchają. Mieli rewelacyjną piąteczkę, ale posłuchali retardów którzy wszędzie płakali, że ma być dynamiczniej, że trzeba biegać i strzelać i o, wyszła crapiasta szóstka.

 

I nie wiem czemu porównujesz odbiór PT do Kiczena dziwiąc się, że jest inny, SH było shizujace, PT też, RE to szczelanka z elementami horroru, a Kiczę to łazidło z teleportującymi się manekinami, nie ma nic wspólnego z RE poza przygodówkowym używaniem przedmiotów.


  • 0

#80 Kazuo Napisany 16 czerwca 2016 - 00:22

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

 

Problemem jest właśnie to, że ją pchają. Mieli rewelacyjną piąteczkę, ale posłuchali retardów którzy wszędzie płakali, że ma być dynamiczniej, że trzeba biegać i strzelać i o, wyszła crapiasta szóstka.

 

Niektórym zawsze będzie w dupie źle (nie mówię teraz o Tobie, mówię ogólnie). Wcześniej: "za dużo strzelania, za dużo akcji, meeeh" i to narzekanie było jeszcze na długo zanim wyszła Szóstka, RE5 też się obrywało, ba nawet RE4 ("to już nie to samo, dajcie horror, płaaaacz"). Teraz: "minimum, albo zero strzelania, samo chłonięcie klimatu i też tragediaaaa, ojejku ojejku". Jak wyjdzie remake dwójki, to też tak będzie, nie ważne jakie proporcje zostaną zastosowane, i tak nie będzie na tyle dobrze, żeby zadowolić wszystkich jęczydup. Zgłupieć można. Sorry, ale RE6 było dobre (i o wiele bardziej hejtowane niż na to zasługiwało), Siódemka też będzie dobra, w przypadku numerowanych odsłon Capcom nigdy nie schodzi poniżej pewnego poziomu. No, ale zrzędzić i jęczeć trzeba, najlepiej po pierwszym trailerze, po niewiele mówiącym demie, ot tak na zapas. Troszkę mnie to denerwuje. Może poczekajmy aż Capcom pokaże coś więcej? I wbrew pozorom nie jestem zaślepionym fanbojem, też widzę, że od dawna z serią jest coś nie tak i że kupę czasu minęło od ostatniego Residenta, który był hitem. Inna sprawa, że żadnej tragedii też nie ma. Ok, wychodzą czasem potworki pokroju Umbrella Corps, ale w międzyczasie pokazują się też naprawdę solidne odsłony (ostatnie dwie części Revelations). Też czekam za Residentem, który zaora tak jak swego czasu RE2 albo RE4. Może się doczekam, może nie, póki co cieszę się, że seria utrzymuje w marę przyzwoity poziom i wciąż potrafi sprawić, że z wypiekami na twarzy wypatruję kolejnej odsłony.

 

 

I nie wiem czemu porównujesz odbiór PT do Kiczena dziwiąc się, że jest inny, SH było shizujace, PT też, RE to szczelanka z elementami horroru, a Kiczę to łazidło z teleportującymi się manekinami, nie ma nic wspólnego z RE poza przygodówkowym używaniem przedmiotów.

 

Przypominam, że w  SH 1-4 też się sporo strzelało, a w Origins rozwalało potwory waląc je po mordzie pralką... tak na marginesie, PT bardzo się od tego różniło. Ok, przyznaję, mimo wszystko i tak ta formuła bardziej pasowała do Silenta niż Residenta, ale tutaj też może się to udać. Fabularnie wystarczy jakiś pretekst (wirus wywołujący halucyny, tak jak w RE3.5, problem z głowy), furtka na mocny horror otwarta. Niech no tylko dadzą do tego możliwość grania w TPP, jakieś strzelanie (nie wierzę, że całkowicie z tego zrezygnują) i serio może być dobry szit.


  • 0

#81 Mateo Napisany 16 czerwca 2016 - 00:41

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 110 Postów:

P.T wyznaczyło kierunek.. a że Konami dało pośladki do dymania..


  • 0

#82 BeSOS Napisany 16 czerwca 2016 - 06:45

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
To nie chodzi o FPP Kazuo. PT mimo że było tylko demem rozjebalo mózgi ludziom o czym świadczą najlepiej te wszystkie kickstarterowe kalki i jęki po jego skasowaniu. Inna sprawa że SH umarł jak seria dużo wczesniej niż RE bo już na PS2 kiedy Team Silent Hill się rozpadł....od tamtej pory każda część z serii była robiona przez podrzędne studio albo wogole jakiś zoltodziobow (Vectra). SH straszył i to stanowiło o sile (plus fabuła) i PT to pierwsze zrobiło w taki sposób ze ludziom pospadały kapcie.

Capcom tak jak piszesz nie ma najwyraźniej ludzi (choć jeśli pracują tam nadal ludzie od RE5 to chyba ma....) którzy by skierowali serie na właściwe tory bo kopia PT to imo nic więcej jak dowód na brak jakichkolwiek inwencji twórczej.

Dodatkowo dam sobie głowę uciąć że teraz się z tego wycofują widząc hejty ludzi na demko kuchni. A jeśli faktycznie kitchen było sklejone na szybko tak jak Kojima skleil PT (też przecież twierdził że to było tylko tech demo a sama gra być może będzie w TPP) to tylko kolejny dowód na to jak bezmyślnie kopiuje Capcom od Kojimy, łącznie z kampanią reklamową chyba tylko o to tu chodziło.

Podsumowując - klimat tak, FPP ok jeśli nie dadzą ciała z całą resztą. Na prawdę nie mam problemu z FPP byle gierka była dobra

Btw, mam nadzieję że Mikami pracuje nad Evil Within 2 :( dla mnie to był taki RE na jakiego czekałem od piątki.

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 16 czerwca 2016 - 06:52

  • 0

#83 fingus Napisany 16 czerwca 2016 - 06:54

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Tylko idiota starałby się na siłę dogodzić fanom. :hihi: Problemem szóstki nie było to, że nie podobała się fanom, tylko to że była zwyczajnie kiepska i nieudana - starali się pójść śladami piątki, ale popsuli wiele rzeczy, które tam po prostu działały. Na czwórkę też mogli sobie fani narzekać, że to nie horror, ale to nie zmieniało tego, że gra była świetna i została dobrze przyjęta i oceniona przez wszystkich którzy nie mieli wypranych mózgów. Tu będzie podobnie - niech nie kombinują z której strony dogodzić fanom, którzy sami nie wiedzą czego chcą, ani w jakich proporcjach wymieszać motywy starych gier, tylko jak zrobić dobrą, porządną giereczkę. Jak będzie niepodobna do reszty serii, to może jakaś garstka krzykaczy na forach będzie marudzić, ale recenzenci i kupujący ocenią ją prawidlowo - za to czym jest, a nie czy dobrze trzyma się kanonu.
  • 3

#84 twilitekid Napisany 16 czerwca 2016 - 07:36

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

Poza tym PT to była tylko zajawka w FPP, nowe SH już miało mieć klasyczną perspektywę z trzeciej osoby.

 

Myślałem, że ogram demo, a to tylko dla plusowiczów :/


  • 0

#85 Shinigami Napisany 16 czerwca 2016 - 07:41

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Największym błędem szóstki było to, że chcieli dogodzić wszystkim robiąc trzy różne kampanie. Horror, szczelanka i gra akcji w jednym nie zagrały tak dobrze, jak powinny.


  • 0

#86 BeSOS Napisany 16 czerwca 2016 - 08:16

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Plus grafa byla kupiasta jak na standardy RE.


  • 0

#87 Psycho-Mantis Napisany 16 czerwca 2016 - 10:13

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:

Tu nie potrzeba żadnej rewolucji, mają gotową receptę od dawna i  z uporem nie chcą z niej skorzystać. Gameplay z 5 + klimat z 1 i 2, do tego worek zombiaków i szczypta mutantów, a nie jakieś uje-muje z szóstki. Split/coop i gra wywala oceny w kosmos, a branża klęka.


  • 0

#88 BeSOS Napisany 16 czerwca 2016 - 10:35

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Fajny artykul z masa zdjec o demku :) Kurde, przyznam ze nie zauwazylem tych rzeczy a wlos jezy sie na glowie (szczegolnie ta laska pojawiajaca sie w roznyh miejscach :)


  • 0

#89 Spuczan Napisany 16 czerwca 2016 - 10:43

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 033 Postów:

A o jakim artykule piszesz?  :hmmm:


  • 0

#90 burnstein Napisany 16 czerwca 2016 - 10:54

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 114 Postów:

Oj od razu byś wszystko chciał na tacy.


  • 0



Inne z tagami: