Bloodborne
#4591 Napisany 16 sierpnia 2017 - 13:30
#4592 Napisany 16 sierpnia 2017 - 13:30
Są bronie skalujace i z sila i z umiejętnością. LudwigPo co pakowałeś i w siłę i umiejętność? Czy to się aby nie wyklucza? W sensie, że nie da się korzystać z obydwu jednocżeśnie i to czysta strata punktów?
#4593 Napisany 16 sierpnia 2017 - 13:32
Na toporze z tego co pamiętam dobrze działa quality build a więc drystrybucja na str i skl.
Inna sprawa, że topór w late game'ie już bardzo ch*jowo skaluje i nie wykorzystuje zwrostu statystyk w optymalny sposób. ergo nie jest to dobra bron powyżej pewnego poziomu, choć oczywiście nie da się tego w całości zobiektywizować, bo moveset można oceniać jedynie w relacji do danego gracza. A tutaj to r2 na halabardzie faktycznie jest OP i moje pierwsze przejscie BB to tez było w duzejj mierze eksploatowanie niedorzecznego zasiegu tego ruchu
Ten post był edytowany przez Filipeniek dnia: 16 sierpnia 2017 - 13:32
#4594 Napisany 16 sierpnia 2017 - 13:55
#4595 Napisany 16 sierpnia 2017 - 14:00
Skończ najpierw DLC - tam są fajne nowe bronieOK, to czym rozegrac NG+? Ludwigiem, katana czy milosierdziem?
#4596 Napisany 16 sierpnia 2017 - 14:09
#4597 Napisany 16 sierpnia 2017 - 14:21
Będę oglądałOke. Bede na biezaco wrzucal bossow, bo dzis zaczynam. Potem zmienie gierke na DS2.
Jeśli mogę coś zasugerować, wybierz raczej NIOH zamiast DS2. Powolność DS2 najprawdopodobnie Cię zabije.
#4598 Napisany 16 sierpnia 2017 - 14:22
#teamludwig, wszystko z tym przeszedłem. Soulsy wcześniejsze przechodziłem albo z scimitarami albo jakimś ciężkim mieczem, więc obie formy były u mnie często używane. No i ta broń ma takie skalowanie, że
#4599 Napisany 16 sierpnia 2017 - 14:23
Ja tam grałem ds2 po bb i nie było źle. Tzn. nadal gram, teraz idą dlceki.
#4600 Napisany 16 sierpnia 2017 - 14:39
DS2 i Demon's Souls mi niestraszne, bo ja jestem tym typem od grania w staroci. Rok temu wymasterowalem Krasze, w tym przeszedlem wszystkie Residenty i Brutal Doom 64. To o wiele starsze gry niz Soulsy
#4601 Napisany 16 sierpnia 2017 - 14:50
Mnie również nachodzą od czasu do czasu myśli o PS3 z DS. Gdyby jeszcze DkS tak (przynajmniej rzekomo) nie dropowało na PS3...
#4602 Napisany 16 sierpnia 2017 - 14:53
Akurat duża szkoda, że nie grałeś w DkS przed III. Gra robi wtedy niesamowicie, jako osoba, która nie czytała spoilerów i nie oglądała trailerów, takie ponowne odwiedziny Anor Londo mnie zniszczyły, co to był za moment
II nie jest tak zła jak ją malują, też ogrywałem po BB i jakoś przeżyłem. , Ma wyraźnie słabszych szefków i przeciwników, ale to dalej kawał co najmniej dobrej gry. Po BB i III zauważysz gigantyczną różnicę choćby w takiej animacji bossów (dodatkowo w II jest chamski recykling i gąbki na damage ), I i II są duuuużo wolniejsze (i to tak mocno na minus). Burdel z lokacjami w II przemilczę, tyle dobrze, że DLC bardzo tam nadrabiają i są lepsze niż podstawka, z której w zasadzie pozytywnie wspominam jedynie Heide's Tower (za to bossowie tam to kpina) Dragon Aerie i niech będzie, że Drangleic Castle.
Jedynka na PS3 działa dobrze, dropy konkretne jedynie i w DS i w DkS są na bagnach, gdzie indziej da się żyć (a przejść naprawdę warto!).
Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 16 sierpnia 2017 - 14:54
#4603 Napisany 16 sierpnia 2017 - 14:57
Remaster pierwszego DkS jest ponoć w toku, dowodów na to żadnych nie ma, ale też nie jest to troll.
#4604 Napisany 16 sierpnia 2017 - 14:59
#4605 Napisany 16 sierpnia 2017 - 15:01
#4606 Napisany 16 sierpnia 2017 - 15:06
Jedynka na PS3 działa dobrze, dropy konkretne jedynie i w DS i w DkS są na bagnach, gdzie indziej da się żyć (a przejść naprawdę warto!).
DS działa dobrze i tam dropy są właściwie tylko przy niszczeniu większej ilości obiektów, przy pełnym 720p.
DkS nie dość że subHD, to jeszcze ona nie dropi o ileś tam fps przy obciążeniu, tylko przełącza się w tryb 20 albo 15 fps w konkretnych lokacjach, nie tylko na bagnach.
O ile wtedy to szło przeboleć, tak teraz może być ciężko, szczególnei dla takich kl/s specjalistów jak Nyjacz
#4607 Napisany 16 sierpnia 2017 - 15:08
Skad ta plota?
Pisał o tym kiedyś gostek z GO co robi przy gierkach, o Dark Arisen (zanim oficjalnie zapowiedzieli remastera na konsole), i o DkS właśnie.
#4608 Napisany 16 sierpnia 2017 - 19:28
Ludwiczek padł za trzecim razem. Najpierw próbowałem ataków lekkich i średnich (R1 i L2) i dwa razy byłem o włos, miał max 10% życia. Z R2 się bałem ryzykować, bo ładowanie długo zajmuje, a szef agresywny i atak za atakiem. Potem przypomniałem sobie o ogniu i bestii, które nałożyłem na broń i wyczułem kiedy mogę naładować erkę dwójkę. No i gryzie piach. Broń świetnie mi się skaluje, choć obecnie obrażenia zadaje mniejsze niż miecz Ludwiga, którym to grałem od początku Old Hunters. Ten wydawał się sporo trudniejszy na początku i pewnie tak jest. Zdecydowanie bardziej muszę uważać.
Oczywiście zacząłem NG+, doszedłem do Amelki, dałem się porwać na dodatek i po nim dokończę NG+.
PS. A prawie nie kupiłem, bo widziałem, że DS2 koszci cyfrowo 39zł! Ileż to godzin grania miałbym w porównaniu do Old Hunters. Ale trzeba kończyć, co się zaczyna, a po jakości tego co widziałem do tej pory, jestem spokojny o dalszą część. Wypadałoby jeszcze oprócz Ludwiga i broni widocznej na filmie, sprawdzić inne.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 16 sierpnia 2017 - 19:41
#4609 Napisany 16 sierpnia 2017 - 21:02
A żywe porażki poszły za pierwszym. Liczę na to, że każdemu xD
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 16 sierpnia 2017 - 21:04
#4610 Napisany 16 sierpnia 2017 - 21:11
Maria poszła za pierwszym razem. Możecie mi powiedzieć, dlaczego nie mogę udostępnić filmu? Nie mogę zapisać klipu share/kwadrat, a jak daję share/udostępnij klip, to pokazuje mi ten poprzedni, z ufo
#4611 Napisany 16 sierpnia 2017 - 21:14
Pięknie lecisz Nyjacz.
Ciekawe co napiszesz o Kosie.
#4612 Napisany 16 sierpnia 2017 - 21:17
#4613 Napisany 16 sierpnia 2017 - 22:17
Zajebiście się to ogląda.
#4614 Napisany 17 sierpnia 2017 - 05:16
PotwierdzamZajebiście się to ogląda.
#4615 Napisany 17 sierpnia 2017 - 08:20
Pięknie lecisz Nyjacz.
Ciekawe co napiszesz o Kosie.
Gdybyscie mowili, ze fajnie sie oglada, to bym wszystkie walki Wam pokazal z podstawki! Na NG+ zeby uruchomic Old Hunters, musialem pokonac trzech szefow - kleryka, ojca i amelie. Wszyscy poszli za pierwszym %)
#4616 Napisany 17 sierpnia 2017 - 09:28
Ty tu masz 150lv czy co? NG+ i po 2 uderzeniach zostaje pół paska HP???
Czy oni serio to tak ułatwili, lol. Bo ostatnio sobie zrobiłem nową postać i tez w sumie wiekszość padało jak muchy, ale zwalałem to na fakt, że wiem co i jak.
Znalazłem jakiś filmik z NG+, (moje się poszły kochac jakiś cas temu).
Obrażenia po jednym silnym ciosie:
U Ciebie:
Jak tu zginąć, jak się nie da. lol
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 17 sierpnia 2017 - 09:43
#4617 Napisany 17 sierpnia 2017 - 09:46
Vitality prawie 50. Na kielichach się dorobiłem, bo tam dużo krwi wpadało. Jak zaczynałem NG+/Old Hunters, to miałem około 120, tak mi się wydaje. Pakowałem w pasek życia i w siłę przez całą grę, bo chciałem mieć długi pasek życia, bo się bałę. Średnio w wytrzymałość i trochę w umiejętność. 70% gry grałem tą kosą, resztę Ludwigiem i obie pasowały.
Mówiliście, że na NG+ trudniej - i rzeczywiście męczyłem się bardziej niż w podstawce, bo moby zabiły mnie więcej razy niż bossowie razem wzięci. Co nie jest sztuką, tylko dwóch padło nie za pierwszym razem, a za kolejnym lub prawie kolejnym.
Zresztą, o co chodzi? Prawilniaki nie pakują w pasek życia? Używają beznadziejnych broni? Wiem, widziałem takich na YT i chwała im za to. Grałem jak lubię, bronią na dystans z czardżem, na w miarę dobrze opanowanych unikach, bez używania praktycznie żadnych przedmiotów albo zabawek tropiciela, tylko estusy, grudki krwi bestii i papiery. Grałem tak, bo czułem się w miarę bezpiecznie, to dopiero moje drugie Soulsy, a ja nie lubię kombinowania i statystyk : )
Laurence poszedł za drugim.
Tym samym, po znalezieniu z czterech broni, wpadło 100% w Old Hunters:
Old Hunters ma świetne lokacje, polecam!
EDIT:
A, no to sorki, następnym razem nie będę levelował xD
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 17 sierpnia 2017 - 09:47
#4618 Napisany 17 sierpnia 2017 - 09:55
Jemu chodzi o to, że znacznie obniżyli damage szefków, jakbym nie wiedział, że to jest NG+ to też bym nie uwierzył. Długość paska nie ma znaczenia, bo życia schodzi zawsze tyle samo mniej więcej.
#4619 Napisany 17 sierpnia 2017 - 09:55
O to mi chodzi, że brandzlujesz przy każdym filmiku że za pierwszym razem, kiedy tu się właściwie zginąć nie da. Dwa meteory porażek Cię nie zabiły, jak ja tam pierwszy raz podchodziłem na NG++ to mnie jeden udupił.
Ty to traktujesz jak slaszerka, gdzie każdy ma tak samo (prawie) w każdym momencie, a tak nie jest.
No trochę się, jak to dzisiejsza młodzież mówi, stajgerowałem. :przepraszam:
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 17 sierpnia 2017 - 09:59