Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bloodborne

PS4 From Software rajkoch leszczyk GOTY2015

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
5011 odpowiedzi na ten temat

#61 ACZ Napisany 11 czerwca 2014 - 13:52

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 067 Postów:

fakt, ale w jezyku barbarzynców.


  • 0

#62 Starh Napisany 12 czerwca 2014 - 00:06

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:


  • 3

#63 torq314 Napisany 12 czerwca 2014 - 00:10

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
Wow, Soulsowo jest!
  • 0

#64 ACZ Napisany 12 czerwca 2014 - 00:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 067 Postów:

płaszczyk sie rusza równie fajnie jak w Order.


  • 0

#65 fingus Napisany 12 czerwca 2014 - 00:22

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Mogliby w końcu wypracować jakieś reakcje postaci na przeciwników - bo tutaj tylko wywija w powietrzu bronią, a że przypadkiem zahaczyła hitboksem o wroga, ten zaliczył zgon.
I nie wiem, czy to kwestia youtuba, nagrania, czy wczesnej wersji, ale tam jest momentami góra 10 klatek na sekundę.
  • 0

#66 Kazuo Napisany 12 czerwca 2014 - 02:23

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jak na From Software wygląda to całkiem ładnie. Pierwszy powód do zakupu ps4 już jest.


  • 0

#67 michalmarek77 Napisany 12 czerwca 2014 - 07:21

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Braterstwo_wilk_w_cover.jpg

whhetq.gif


  • 0

#68 Shinigami Napisany 12 czerwca 2014 - 07:23

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

No, moje porównanie do Nightmare Creatures jak najbardziej na miejscu.


  • 0

#69 michalmarek77 Napisany 12 czerwca 2014 - 07:30

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Soooo goooood.....

http://selectstartga...t-3-bloodborne/


  • 0

#70 Shinigami Napisany 12 czerwca 2014 - 07:56

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

O grze. Grafika na żywo ponoć robi.


  • 0

#71 michalmarek77 Napisany 13 czerwca 2014 - 06:09

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Japonska strona gry

 

http://www.jp.playst...tle/bloodborne/

 

:mog:  :mog:  :mog:  :mog:

 

Bp-JjvJCcAAzfdg.jpg

Bp9p-ASCEAEP7Fz.jpg

 

Best of E3 dla gry, ktorej praktycznie nawet nie pokazano ? 

 

G O A T

 

Spoiler


Ten post był edytowany przez michalmarek77 dnia: 13 czerwca 2014 - 06:25

  • 0

#72 michalmarek77 Napisany 13 czerwca 2014 - 07:22

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Ogladajcie bo pewnie zaraz usuna!

 


  • 0

#73 Texz Napisany 13 czerwca 2014 - 07:37

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Po cięciach poszłoby na PS3. To jak ta gra się "rusza" pokazuje, że jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie zanim zobaczymy coś nowego. 


  • 0

#74 michalmarek77 Napisany 13 czerwca 2014 - 07:43

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

backup

 

http://fredo.3d.free.fr/bloodborne.mp4

 

i jeszcze 1080p

 

http://api.viglink.c....RG2SY-Wre3B5bg

 

Przeciez to stary, zeszloroczny , oryginalny build....starszy i DUZO GORSZY od tego preentowanego na tegorocznym E3

Tu nie chodzi o framerate, bo to bedzie stabilne 30 fps na premiere, raczej o ISTOTE gry....

 

 

OMFG DAWAJCIE MI TA GRE!!!!!!


Ten post był edytowany przez michalmarek77 dnia: 13 czerwca 2014 - 07:48

  • 0

#75 Kaxi Napisany 13 czerwca 2014 - 09:07

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Klimat fajny i potencjał, ale na razie to wygląda jak 2+ lat developmentu przed nimi :)


  • 0

#76 Kazuo Napisany 13 czerwca 2014 - 14:25

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Ten klimat :mog: od razu widać, że za lokacje i przeciwników odpowiada team od pierwszego Dark Souls, a nie te niedorajdy od DS2. Czekam strasznie.


  • 0

#77 ACZ Napisany 13 czerwca 2014 - 15:14

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 067 Postów:

iblUUeiHN6V73B.gif

 

iblV2wx87l28L5.gif

 

iT3KDHoiVyLBV.gif

 

itBejEoit44XR.gif

 

ibryERbYjWctvU.gif

 

ifEZpnYsTWlP5.gif


  • 2

#78 nole Napisany 13 czerwca 2014 - 15:22

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

BORZE MUJ  :mog:


  • 0

#79 ACZ Napisany 13 czerwca 2014 - 16:06

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 067 Postów:

Miyazaki:

W 2012 roku, jeszcze przed ogłoszeniem PlayStation 4, Sony Computer Entertainment zapytało nas, czy nie chcielibyśmy stworzyć zupełnie nowej gry na nową platformę. Jak więc widzicie, nigdy nie rozpatrywaliśmy Bloodborne w kategoriach Demon Souls II. Pomysł pracowania na sprzęcie następnej generacji był dla nas bardzo pociągający, natomiast SCE wykazywało wielki entuzjazm związany z naszym projektem.

...

Bloodborne cechuje się innym klimatem. Wpływ na to miało kilka rzeczy, przede wszystkim walka. Myśleliśmy o tym, aby zmienić system i nie opierać go tylko na mieczu i tarczy. Tak też wprowadziliśmy broń palną. Nie chcieliśmy jednak doprowadzić do tego, żeby gra stała się strzelaniną, stąd epoka wiktoriańska, która świetnie odzwierciedla nasze założenia.

 


  • 1

#80 nole Napisany 14 czerwca 2014 - 08:41

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

To co wiadomo zebrane jakośtam do kupy. Po angielsku. (Kto się nie naumiał, jego strata :lukam:)

- Early 2015 release

- Action RPG

- PS4 Exclusive. (Sony IP)

- No easier difficulty. Targeting the same level of difficulty as Demon's Souls.

- Game length will be around the same as Souls games.

- Visually one of the most impressive current gen games.

- Targeting 1080p 30fps. Game is still early so currently has framerate issues, devs have acknowledged this and said will be ironed out.

- Bloodborne was started by the team who developed Demon's Souls and the first Dark Souls after they finished work on the Artorias of the Abyss DLC.

- Bloodborne does not star a static protagonist, can customize character and stats like previous souls games.

- From Software says it's going to be more in line with the death penalties and progression system found in Demon's Souls, which from what we gather means that we'll be collecting souls (Blood?) and returning to a safe zone once again.

- The world and story is completely new, and the setting takes full advantage of the PS4's capabilities


- City is called Yharnam, it's massive, looks like London back in the 19th century


- game will take place during various times of day and weather.


- "If you remember the Tower of Latria level in Demon's Souls, that's the kind of atmosphere we want to create with Bloodborne."  :bowdown:   


- City is very densely layered. 'More complex than Thief'


- When asked, From Software says it's not pursuing the same open structure of Dark Souls II


- The zones of the game are connected between them, as in Dark Souls 1 (conflicts with the above point?)


- Q: Will zones only be filled with enemies? A: You will feel alone.


- But the game has NPC's, can choose to save or ignore some that are in trouble.


- Ragdolls are in


- Cloth physics


- Fog gates are in


- Bosses will not always be behind soul-gates this time. Instead, sometimes they'll just ambush you and the soul-walls will just appear afterwards


- Monsters bleed where you slice them.


- Some areas are really dark, you'll need a torch to navigate.


- There will be no map display in the game


- No shields, focus on faster action.


- Rolling, backstepping, locking on, parry and kicking are all in.


- There are less weapons overall, but he thinks the depth of each of those actually available make up for that difference.


- Still tons of weapons and armor to collect


- Weapons are divided by right and left hand so you cannot dual wield certain weapons.


- Bladed weapon in right hand is referred to as a 'Sawcleaver'


- Firearms are more useful defensively, to stun enemies, giving you time to back up or create counter-attack opportunities.


- If you hit an enemy's torch they get set on fire.


- You cannot play this the same way as Demon's Souls'. Have to be more aggressive.


- He wants combat to not just focus on action but also the strategic element.


- The combat in the game is designed to feel like a life or death struggle.


- Enemies are not static spawns, but walk around and can come from anywhere (behind crates etc).


- The keywords for the game is "blood" and "beast".


- Blood a key focus and is also used to regain your HP and gain various other benefits.


- They said the Virus(bloodborned) has progressions.


- You get blood sucking it from corpses or items.


- Sucking too much blood will turn you into a beast which I suppose is this game’s Soul/Hollow form. The game will apparently become a lot harder to play/control when in beast mode. To become a human again you need human blood and is where the online component comes into play. [translated from Famitsu, not sure if entirely accurate]


- There will be online elements of some sort, and it will involve players "discovering" together. As to how exactly the process of fighting alongside other players will work, Miyazaki's coy. "The key concept, or phrase, that we have right now is it's an open explorative community," is all he'll give away.


  • 0

#81 Scorpio Napisany 14 czerwca 2014 - 10:22

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

"- Ragdolls are in" - mam nadzieję, że nie będzie powtórki z Demons Souls i Dark Souls I gdzie martwi przeciwnicy przyklejali się do nas :D


  • 0

#82 nole Napisany 15 czerwca 2014 - 13:41

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

165675682.jpg
 


  • 0

#83 BeSOS Napisany 15 czerwca 2014 - 15:06

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Jaka cena....u nas 289 pewnie.
  • 0

#84 michalmarek77 Napisany 15 czerwca 2014 - 15:12

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Cena wersji digital  :nikogo:

 

Generalnie, dla wielu, ta gra bedzie kosztowac ok 1950 zl, co bedzie CHOLERNIE NISKĄ cena za TĄ gre.........


  • 2

#85 nole Napisany 16 czerwca 2014 - 22:10

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

5 nowych screenów. Klimat przez duuuuże K:

 

bloodborne-screen-01-ps4-us-10jun14-1024
bloodborne-screen-02-ps4-us-10jun14-1024
bloodborne-screen-03-ps4-us-10jun14-1024
bloodborne-screen-04-ps4-us-10jun14-1024
bloodborne-screen-05-ps4-us-10jun14-1024

 


  • 0

#86 Starh Napisany 16 czerwca 2014 - 22:15

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:

Jaram się na tę grę, jak chomik na kołowrotek. 


  • 0

#87 Kazuo Napisany 16 czerwca 2014 - 22:21

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Design to po prostu mistrzostwo wszechświata.

 

 

Btw, bardzo fajnie, że zrezygnowano z tarczy - to znaczy, że będzie mniej cipkowania, a więcej dynamicznej, agresywnej i skillowej walki. Cud, miód dla slasherowych zjebów :)


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 16 czerwca 2014 - 22:24

  • 1

#88 burnstein Napisany 16 czerwca 2014 - 22:25

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

Tylko Pika trochę żal.


  • 0

#89 Pico Napisany 17 czerwca 2014 - 00:13

Pico

  • Forumowicze
  • 10 674 Postów:

Tylko Pika trochę żal.

Mnie? Bo tarczę noszę w Soulsach? Tak więc nawet lepiej z Bloodborne, dla mnie to będzie zupełnie nowa gra :P.
 
A nikt tutaj tego trailera nie wrzucał?
 


  • 0

#90 Shinigami Napisany 17 czerwca 2014 - 07:56

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

Btw, bardzo fajnie, że zrezygnowano z tarczy - to znaczy, że będzie mniej cipkowania, a więcej dynamicznej, agresywnej i skillowej walki. Cud, miód dla slasherowych zjebów :)

 


Jep. Zawsze mi smutno jak slasheropodobne gry pozwalają na blokowanie zamiast tylko uników i parowania z kontrami.


Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 17 czerwca 2014 - 07:56

  • 0



Inne z tagami: