fakt, ale w jezyku barbarzynców.
Bloodborne
#61 Napisany 11 czerwca 2014 - 13:52
#62 Napisany 12 czerwca 2014 - 00:06
#63 Napisany 12 czerwca 2014 - 00:10
#64 Napisany 12 czerwca 2014 - 00:15
płaszczyk sie rusza równie fajnie jak w Order.
#65 Napisany 12 czerwca 2014 - 00:22
I nie wiem, czy to kwestia youtuba, nagrania, czy wczesnej wersji, ale tam jest momentami góra 10 klatek na sekundę.
#66 Napisany 12 czerwca 2014 - 02:23
Jak na From Software wygląda to całkiem ładnie. Pierwszy powód do zakupu ps4 już jest.
#67 Napisany 12 czerwca 2014 - 07:21
#68 Napisany 12 czerwca 2014 - 07:23
No, moje porównanie do Nightmare Creatures jak najbardziej na miejscu.
#69 Napisany 12 czerwca 2014 - 07:30
#70 Napisany 12 czerwca 2014 - 07:56
O grze. Grafika na żywo ponoć robi.
#71 Napisany 13 czerwca 2014 - 06:09
Japonska strona gry
http://www.jp.playst...tle/bloodborne/
Best of E3 dla gry, ktorej praktycznie nawet nie pokazano ?
G O A T
Ten post był edytowany przez michalmarek77 dnia: 13 czerwca 2014 - 06:25
#72 Napisany 13 czerwca 2014 - 07:22
Ogladajcie bo pewnie zaraz usuna!
#73 Napisany 13 czerwca 2014 - 07:37
Po cięciach poszłoby na PS3. To jak ta gra się "rusza" pokazuje, że jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie zanim zobaczymy coś nowego.
#74 Napisany 13 czerwca 2014 - 07:43
backup
http://fredo.3d.free.fr/bloodborne.mp4
i jeszcze 1080p
http://api.viglink.c....RG2SY-Wre3B5bg
Przeciez to stary, zeszloroczny , oryginalny build....starszy i DUZO GORSZY od tego preentowanego na tegorocznym E3
Tu nie chodzi o framerate, bo to bedzie stabilne 30 fps na premiere, raczej o ISTOTE gry....
OMFG DAWAJCIE MI TA GRE!!!!!!
Ten post był edytowany przez michalmarek77 dnia: 13 czerwca 2014 - 07:48
#75 Napisany 13 czerwca 2014 - 09:07
Klimat fajny i potencjał, ale na razie to wygląda jak 2+ lat developmentu przed nimi .
#76 Napisany 13 czerwca 2014 - 14:25
Ten klimat od razu widać, że za lokacje i przeciwników odpowiada team od pierwszego Dark Souls, a nie te niedorajdy od DS2. Czekam strasznie.
#77 Napisany 13 czerwca 2014 - 15:14
#78 Napisany 13 czerwca 2014 - 15:22
BORZE MUJ
#79 Napisany 13 czerwca 2014 - 16:06
Miyazaki:
W 2012 roku, jeszcze przed ogłoszeniem PlayStation 4, Sony Computer Entertainment zapytało nas, czy nie chcielibyśmy stworzyć zupełnie nowej gry na nową platformę. Jak więc widzicie, nigdy nie rozpatrywaliśmy Bloodborne w kategoriach Demon Souls II. Pomysł pracowania na sprzęcie następnej generacji był dla nas bardzo pociągający, natomiast SCE wykazywało wielki entuzjazm związany z naszym projektem.
...
Bloodborne cechuje się innym klimatem. Wpływ na to miało kilka rzeczy, przede wszystkim walka. Myśleliśmy o tym, aby zmienić system i nie opierać go tylko na mieczu i tarczy. Tak też wprowadziliśmy broń palną. Nie chcieliśmy jednak doprowadzić do tego, żeby gra stała się strzelaniną, stąd epoka wiktoriańska, która świetnie odzwierciedla nasze założenia.
#80 Napisany 14 czerwca 2014 - 08:41
To co wiadomo zebrane jakośtam do kupy. Po angielsku. (Kto się nie naumiał, jego strata )
- Early 2015 release
- Action RPG
- PS4 Exclusive. (Sony IP)
- No easier difficulty. Targeting the same level of difficulty as Demon's Souls.
- Game length will be around the same as Souls games.
- Visually one of the most impressive current gen games.
- Targeting 1080p 30fps. Game is still early so currently has framerate issues, devs have acknowledged this and said will be ironed out.
- Bloodborne was started by the team who developed Demon's Souls and the first Dark Souls after they finished work on the Artorias of the Abyss DLC.
- Bloodborne does not star a static protagonist, can customize character and stats like previous souls games.
- From Software says it's going to be more in line with the death penalties and progression system found in Demon's Souls, which from what we gather means that we'll be collecting souls (Blood?) and returning to a safe zone once again.
- The world and story is completely new, and the setting takes full advantage of the PS4's capabilities
- City is called Yharnam, it's massive, looks like London back in the 19th century
- game will take place during various times of day and weather.
- "If you remember the Tower of Latria level in Demon's Souls, that's the kind of atmosphere we want to create with Bloodborne."
- City is very densely layered. 'More complex than Thief'
- When asked, From Software says it's not pursuing the same open structure of Dark Souls II
- The zones of the game are connected between them, as in Dark Souls 1 (conflicts with the above point?)
- Q: Will zones only be filled with enemies? A: You will feel alone.
- But the game has NPC's, can choose to save or ignore some that are in trouble.
- Ragdolls are in
- Cloth physics
- Fog gates are in
- Bosses will not always be behind soul-gates this time. Instead, sometimes they'll just ambush you and the soul-walls will just appear afterwards
- Monsters bleed where you slice them.
- Some areas are really dark, you'll need a torch to navigate.
- There will be no map display in the game
- No shields, focus on faster action.
- Rolling, backstepping, locking on, parry and kicking are all in.
- There are less weapons overall, but he thinks the depth of each of those actually available make up for that difference.
- Still tons of weapons and armor to collect
- Weapons are divided by right and left hand so you cannot dual wield certain weapons.
- Bladed weapon in right hand is referred to as a 'Sawcleaver'
- Firearms are more useful defensively, to stun enemies, giving you time to back up or create counter-attack opportunities.
- If you hit an enemy's torch they get set on fire.
- You cannot play this the same way as Demon's Souls'. Have to be more aggressive.
- He wants combat to not just focus on action but also the strategic element.
- The combat in the game is designed to feel like a life or death struggle.
- Enemies are not static spawns, but walk around and can come from anywhere (behind crates etc).
- The keywords for the game is "blood" and "beast".
- Blood a key focus and is also used to regain your HP and gain various other benefits.
- They said the Virus(bloodborned) has progressions.
- You get blood sucking it from corpses or items.
- Sucking too much blood will turn you into a beast which I suppose is this game’s Soul/Hollow form. The game will apparently become a lot harder to play/control when in beast mode. To become a human again you need human blood and is where the online component comes into play. [translated from Famitsu, not sure if entirely accurate]
- There will be online elements of some sort, and it will involve players "discovering" together. As to how exactly the process of fighting alongside other players will work, Miyazaki's coy. "The key concept, or phrase, that we have right now is it's an open explorative community," is all he'll give away.
#81 Napisany 14 czerwca 2014 - 10:22
"- Ragdolls are in" - mam nadzieję, że nie będzie powtórki z Demons Souls i Dark Souls I gdzie martwi przeciwnicy przyklejali się do nas
#82 Napisany 15 czerwca 2014 - 13:41
#83 Napisany 15 czerwca 2014 - 15:06
#84 Napisany 15 czerwca 2014 - 15:12
Cena wersji digital
Generalnie, dla wielu, ta gra bedzie kosztowac ok 1950 zl, co bedzie CHOLERNIE NISKĄ cena za TĄ gre.........
#85 Napisany 16 czerwca 2014 - 22:10
5 nowych screenów. Klimat przez duuuuże K:
#86 Napisany 16 czerwca 2014 - 22:15
Jaram się na tę grę, jak chomik na kołowrotek.
#87 Napisany 16 czerwca 2014 - 22:21
Design to po prostu mistrzostwo wszechświata.
Btw, bardzo fajnie, że zrezygnowano z tarczy - to znaczy, że będzie mniej cipkowania, a więcej dynamicznej, agresywnej i skillowej walki. Cud, miód dla slasherowych zjebów
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 16 czerwca 2014 - 22:24
#88 Napisany 16 czerwca 2014 - 22:25
Tylko Pika trochę żal.
#89 Napisany 17 czerwca 2014 - 00:13
Tylko Pika trochę żal.
Mnie? Bo tarczę noszę w Soulsach? Tak więc nawet lepiej z Bloodborne, dla mnie to będzie zupełnie nowa gra .
A nikt tutaj tego trailera nie wrzucał?
#90 Napisany 17 czerwca 2014 - 07:56
Btw, bardzo fajnie, że zrezygnowano z tarczy - to znaczy, że będzie mniej cipkowania, a więcej dynamicznej, agresywnej i skillowej walki. Cud, miód dla slasherowych zjebów
Jep. Zawsze mi smutno jak slasheropodobne gry pozwalają na blokowanie zamiast tylko uników i parowania z kontrami.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 17 czerwca 2014 - 07:56