Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bloodborne

PS4 From Software rajkoch leszczyk GOTY2015

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
5011 odpowiedzi na ten temat

#91 torq314 Napisany 17 czerwca 2014 - 07:58

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:


Btw, bardzo fajnie, że zrezygnowano z tarczy - to znaczy, że będzie mniej cipkowania, a więcej dynamicznej, agresywnej i skillowej walki. Cud, miód dla slasherowych zjebów :)

 

Jep. Zawsze mi smutno jak slasheropodobne gry pozwalają na blokowanie zamiast tylko uników i parowania z kontrami.


a mi smutno jak gra slasheropodobna sama decyduje o tym jak mam grac. piękno Soulsów polegało na tym, że było wiele różnych dobrych sposobów gry, pancerny czołg zza tarczy, zręczny szermierz, mag ziejący z daleka. dla każdego coś miłego.

a tu, cieszy Was to że będzie tylko jeden rekomendowany sposób?

mam nadzieję że tarcze jednak będą.
  • 2

#92 fingus Napisany 17 czerwca 2014 - 08:01

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Walka z tarczą stanowiła o wyjątkowości Soulsów, a oni chcą teraz robić jakiegoś zwykłego slaszera, szkoda.
  • 1

#93 michalmarek77 Napisany 17 czerwca 2014 - 08:04

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Z tego co na dzien dzisiejszy wiadomo o grze, Bloodborne to w zadnym razie slashero-podobna gra......

To po prostu soulsy bez tarczy. Roznica jest ogromna! Nikt nie gral w DkS 2 w ten sposob ?

Jaki slasher WYMAGA strategicznego zarzadzania stamina.....

 

Soulsy z wieksza dynamika - jak najbardziej, Soulsy jako slasher -nigdy w zyciu.....

 

 


  • 0

#94 Shinigami Napisany 17 czerwca 2014 - 08:22

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

a mi smutno jak gra slasheropodobna sama decyduje o tym jak mam grac. piękno Soulsów polegało na tym, że było wiele różnych dobrych sposobów gry, pancerny czołg zza tarczy, zręczny szermierz, mag ziejący z daleka. dla każdego coś miłego.


a tu, cieszy Was to że będzie tylko jeden rekomendowany sposób?

mam nadzieję że tarcze jednak będą.

 


Dla mnie Soulsy nawet nie wpisują się tutaj w produkt slasheropodobny. To muszą być szybkie i agresywne gry, a tego pierwszego Soulsom brak. Mówię tu bardziej o wypadkach w stylu God of War czy kuriozalnym przycisku do bloku w Ninja Gaiden.

I tak, dla mnie jeden sensowny sposób na grę jest podstawą slashera.


Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 17 czerwca 2014 - 08:24

  • 0

#95 ACZ Napisany 17 czerwca 2014 - 11:01

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

premiera prawdopodbine w pierwszym kwartale 2015.
 
pssite.com:

Jak donosi serwis Videogamer, oficjalna broszura Sony na E3 zawierała nieco bardziej szczegółowe informacje odnośnie daty wydania Bloodborne. Wiemy już, że premiera zawężona została do określonego kwartału, i wszystko wskazuje na to, iż From Software oraz Sony nie każą nam długo czekać.

Wspomniana ulotka mówi o premierze gry w ostatnim kwartale tego roku fiskalnego – oznacza to, że duchowy spadkobierca Demon’s Souls i Dark Souls do sprzedaży trafi między styczniem a marcem 2015 roku.


  • 0

#96 fingus Napisany 17 czerwca 2014 - 11:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Ojojoj, mogę nie zdążyć zrobić new game plusa w soulsach pierwszych i drugich. :(

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 17 czerwca 2014 - 11:08

  • 0

#97 Kazuo Napisany 17 czerwca 2014 - 11:54

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Walka z tarczą stanowiła o wyjątkowości Soulsów, a oni chcą teraz robić jakiegoś zwykłego slaszera, szkoda.

 

Warto dodać, że również trochę ułatwiała rozgrywkę. Teraz poziom trudności powinien lekko podskoczyć w górę, zobaczymy jak będą sobie radzić cwaniaki lubiące się chować pół godziny za osłoną :cf:


  • 0

#98 torq314 Napisany 17 czerwca 2014 - 12:03

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:

Teraz poziom trudności powinien lekko podskoczyć w górę, zobaczymy jak będą sobie radzić cwaniaki lubiące się chować pół godziny za osłoną :cf:

w mojej wersji był pasek staminy i nie można było chowac się "pół godziny" za osłoną.

trzeba było grac normalnie, a nie z jakimiś cheatami tanimi ;)
  • 2

#99 burnstein Napisany 17 czerwca 2014 - 12:12

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

 

Btw, bardzo fajnie, że zrezygnowano z tarczy - to znaczy, że będzie mniej cipkowania, a więcej dynamicznej, agresywnej i skillowej walki. Cud, miód dla slasherowych zjebów :)

 

Jep. Zawsze mi smutno jak slasheropodobne gry pozwalają na blokowanie zamiast tylko uników i parowania z kontrami.

 

a mi smutno jak gra slasheropodobna sama decyduje o tym jak mam grac. piękno Soulsów polegało na tym, że było wiele różnych dobrych sposobów gry, pancerny czołg zza tarczy, zręczny szermierz, mag ziejący z daleka. dla każdego coś miłego.

a tu, cieszy Was to że będzie tylko jeden rekomendowany sposób?

mam nadzieję że tarcze jednak będą.

 

 

Walka z tarczą stanowiła o wyjątkowości Soulsów, a oni chcą teraz robić jakiegoś zwykłego slaszera, szkoda.

Soulsów, soulsów, ale to nie są soulsy. Idźcie do tematu o nowym Mario płakać, że nie można nosić tarczy :^^:


  • 0

#100 Kazuo Napisany 17 czerwca 2014 - 12:14

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

w mojej wersji był pasek staminy i nie można było chowac się "pół godziny" za osłoną.

trzeba było grac normalnie, a nie z jakimiś cheatami tanimi ;)

Chodzi mi o bezpieczny sposób grania grania. Z tarczą dało się przeciągać walki w nieskończoność (blok, blok, blok, odskok, naładowanie staminy i znowu blok, blok, blok) i dzięki temu na spokojnie poznać styl walki przeciwnika. Teraz będzie na to mniej czasu, więc trzeba będzie się skupiać na ciachaniu i ratować się unikami, które IMO są trudniejsze i wymagają więcej umiejętności niż zwykły blok. Mam nadzieję, że nie przesadzą natomiast z bronią palną.


  • 0

#101 michalmarek77 Napisany 17 czerwca 2014 - 12:27

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Teraz poziom trudności powinien lekko podskoczyć w górę, zobaczymy jak będą sobie radzić cwaniaki lubiące się chować pół godziny za osłoną :cf:

w mojej wersji był pasek staminy i nie można było chowac się "pół godziny" za osłoną.

trzeba było grac normalnie, a nie z jakimiś cheatami tanimi ;)

Torq , tarcza z wysokim stability i mozesz niemal w nieskonczonosc blokowac ciosy praktycznie nie tracac staminy....

Silver Knight Shield +5 w DkS czy Havel's Greatshield +5 w obu, to idealne przyklady na obnizenie sobie poziomu trudnosci kilkukrotnie.....

Zeby bylo zabawnie, grajac w DkS 2, z Havelem +5, na NG++, nie zginalem ani razu , dochodzac do zamku Drangleic......

Z dobra tarcza DkS to very_easy_noob_friendly_casual_game.....

 

Grajac bez tarczy, jest ryzykownie, acz frajda nieziemska z tanczenia wobec przeciwnika....

 

/choc 80% czasu gralem z Havelem+5 i Sun Sword +10 /ew  Balder Side Sword +15 w DkS/ - takie combo i jestes doslownie NIEZNISZCZALNY/


  • 0

#102 fingus Napisany 17 czerwca 2014 - 13:51

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:

Soulsów, soulsów, ale to nie są soulsy. Idźcie do tematu o nowym Mario płakać, że nie można nosić tarczy :^^:

No właśnie o to się rozchodzi, że From pokazało jakiś daremny trailer, słabe urywki gameplaya, a tyle osób awansem chwali grę za to "że wcześniej zrobili soulsy". Robili też inne krapy, a ta gra może być kolejnym - zwłaszcza że widać, iż pod wieloma względami nie będzie "jak soulsy". Byłby to pierwszy przykład twórców, którzy po paru fajnych grach wypuszczają lichą?


W kwestii tarcza/uniki - no co za różnica, że bez tarczy? Jeśli da się unikać i turlać "w nieskończoność", to cóż to zmieni? Albo odbiec poza zasięg AI, aby tłuc z daleka (z pistoleta :olo:).
  • 0

#103 Kazuo Napisany 17 czerwca 2014 - 14:26

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Nie sądzę, że będzie dało się tak robić, pewnie wprowadzą ostre ograniczenia jeżeli chodzi o broń palną (mała ilość pocisków, lichy damage, or sth), bo byłoby zbyt łatwo. A to, że nie będzie staminy to jest pewne?


  • 0

#104 fingus Napisany 17 czerwca 2014 - 14:29

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Na tych gaypleyach, które wypłynęły, chyba nie było żadnego interfejsu ani wskaźników, więc nie wiem. Nawiązywałem raczej do tego hipotetycznego "blokowania w nieskończoność" - skoro można wykręcić build by przy odrobinie starań blokować w nieskończoność, to pewnie się da i taki, by turlać się w nieskończoność (co może być nawet łatwiejsze, przy zachowaniu niskiego obciążenia).
  • 0

#105 michalmarek77 Napisany 17 czerwca 2014 - 14:37

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Blokowac w nieskonczonosc mozna w Soulsach bez problemu.....

Turlac sie w nieskonczonosc - nie mozna bylo nigdy........


  • 0

#106 Kazuo Napisany 17 czerwca 2014 - 14:38

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Dalej jestem zdania, że uniki wykonuje się trudniej niż blok. Przy bloku wystarczy cały czas trzymać jeden przycisk i nic ci nie naskoczy (tym bardziej jak masz dobrą tarczę), za to przy unikach trzeba już mieć trochę wyczucia.


  • 0

#107 Shinigami Napisany 17 czerwca 2014 - 14:40

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
To jest oczywiste. A twórcy już mówili, że broń palna będzie sensowna tylko z bliska.
  • 0

#108 burnstein Napisany 17 czerwca 2014 - 15:37

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

Na tych gaypleyach, które wypłynęły, chyba nie było żadnego interfejsu ani wskaźników, więc nie wiem. Nawiązywałem raczej do tego hipotetycznego "blokowania w nieskończoność" - skoro można wykręcić build by przy odrobinie starań blokować w nieskończoność, to pewnie się da i taki, by turlać się w nieskończoność (co może być nawet łatwiejsze, przy zachowaniu niskiego obciążenia).

Widać, że nie przeczytałeś nic co wyciekło o gierce, tylko filmiki oglądasz  :spoko:


  • 0

#109 fingus Napisany 17 czerwca 2014 - 15:39

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
"Wycieki" czytałem, ale dopóki nie zobaczę, nie uwierzę. :reggie:
  • 0

#110 burnstein Napisany 17 czerwca 2014 - 15:40

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

O, mam tak samo z Bogiem :cf:


  • 0

#111 fingus Napisany 17 czerwca 2014 - 15:44

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Dlaczego w innych kwestiach nie jesteś podobnie roztropny?
  • 0

#112 Kazuo Napisany 18 czerwca 2014 - 13:53

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Mój styl walki, jeżeli potwierdzi się, że w Bloodborne nie będzie staminy :cf:

 

 

PcEg2f.gif

 

XGCav8v.gif


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 18 czerwca 2014 - 13:58

  • 1

#113 michalmarek77 Napisany 18 czerwca 2014 - 14:01

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Potwierdzi ? A ktos w ogole KIEDYKOLWIEK twierdzil ze jej nie bedzie  ....... :cf:


  • 0

#114 burnstein Napisany 18 czerwca 2014 - 14:13

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

fingus kilka postów temu.


  • 0

#115 michalmarek77 Napisany 18 czerwca 2014 - 14:20

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

fingus kilka postów temu.

 

No tak, zapomnialem, ze byl na E3, i zadal cale mnostwo pytan Miyazakiemu ......

Sorry.


  • 0

#116 fingus Napisany 18 czerwca 2014 - 14:20

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Nie pisałem, Kazuo coś sobie wymyślił.
  • 0

#117 Kazuo Napisany 18 czerwca 2014 - 17:46

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

A było mówione, że będzie? Jak nie, no to można równie dobrze założyć, że nie będzie. Tym bardziej skoro twórcy sami twierdzą, że gra ma być nastawiona na bardziej ofensywną walkę niż Soulsy.


  • 0

#118 torq314 Napisany 18 czerwca 2014 - 17:49

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:

A było mówione, że będzie? Jak nie, no to można równie dobrze założyć, że nie będzie. Tym bardziej skoro twórcy sami twierdzą, że gra ma być nastawiona na bardziej ofensywną walkę niż Soulsy.


Kazik, pograj w Devil May Cry jakiegoś bo jak długo nie grasz to gwiazdorzysz ;)
  • 0

#119 michalmarek77 Napisany 18 czerwca 2014 - 17:56

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Podczas zamknietych pokazow, wyraznie zasugerowano, ze mechanika  / z grubsza/ odpowiadac bedzie Soulsom, za wyjatkiem braku tarcz /ktore beda mialy swego rodzaju odpowiednik w broni palnej/

 

Dzieki temu gra bedzie dynamiczniejsza i bardziej ryzykowna . Co w pewnym stopniu widoczne jest juz w Soulsach, gdy gramy bez tarczy, w obu rekach trzymajac bron.....

 

Warto poczytac watki dot. Bloodborne na Gaf'ie badz wypowiedzi osob, majacych okazje widziec prezentacje na zywo, ktore zamieszczane sa na roznych stronkach..../warto zaznajomic sie takze z tlumaczeniem tekstu dot. gry zamieszczonego w Famitsu/


  • 0

#120 Ryan Napisany 18 czerwca 2014 - 17:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Cztery strony dyskusji o szrocie, o którym nic nie wiadomo. Czym tu się jarać, ja się pytam?
  • 1



Inne z tagami: