Właśnie się zorientowałem, że w skład edycji nie wchodzi Halo 3:ODST . Ponoć singiel był bardzo w pyte, muszę dokupić zanim zacznę grać od części pierwszej .
Halo: The Master Chief Collection
#211 Napisany 27 sierpnia 2017 - 21:13
#212 Napisany 27 sierpnia 2017 - 21:15
#213 Napisany 28 sierpnia 2017 - 09:54
Wezmę z Microsoftowego Stora (17zł), bo na Xone dali stałe 60fps i podbili rozdziałkę.
#214 Napisany 07 września 2017 - 09:23
Odświeżona jedynka bawi tak samo dobrze jak te x lat temu. Strzelanie jest mega rajcujące i nawet na normalu często gra rzuca kłody pod nogi, bo AI jest naprawdę dobre. Przeskakiwanie w locie pomiędzy starą a nową oprawą robi mocno. W sumie byłem mocno pozytywnie zaskoczony poziomem nowej grafiki. Do tego te bronie i uczucie bycia kozakiem w skórze Chiefa zawsze robi. Mało który tytuł można ukończyć używając startowego ekwipunku, a tu te giwery są na tyle skuteczne, że aż żal je zmieniać (podstawowy pistol i assault rifle). No i ten soundtrack
#215 Napisany 07 września 2017 - 14:49
#216 Napisany 08 września 2017 - 10:10
Teraz tłukę w dwójkę i pierwsze co rzuca się w oczy na dzień dobry, to te nowe CGI zamiast scenek na silniku gry. Na pewno dodaje to grze filmowości i fajnie napędza story do przodu. Muzyka jest bardziej stonowana niż w poprzedniczce, ale dalej robi dobrze. Sterowanie pojazdami zostało zmienione na plus, i do tego w końcu można normalnie skakać, w jedynce Master Chief ważył chyba z tone.
#217 Napisany 27 sierpnia 2018 - 21:16
#218 Napisany 01 października 2018 - 09:27
Jak już się okazało, nie pamiętałem wszystkiego, np. że powinienem wiedzieć iż w Halo Reach
ale akurat dobrze wyszło, bo była przez to większa wczuta, szczególnie z Cortaną, którą
Wiele misji pamiętałem i miło mi się przypominało wszystko, co powinno.
Ale to, co najbardziej mi się przypomniało, to to, co jest ukryte w spoilerach na końcu posta - grafika z tamtej wersji. Czytałem, że w odświeżonej wersji jest inna, ale nie spodziewałem się aż takiego skoku jakościowego, gdzie już na X360 musiało być lepiej, a w wersji 4k na XOX było naprawdę ładnie, że momentami można by pomyśleć, że gra jest z tej generacji.
To, że nie jest grą z tej generacji przypominane było przez rozwiązania takie jak np. strzelanie bez ADSu, ale będąc przygotowanym przez Halo Reach do tego, tym razem od razu się wkręciłem w ten sposób rozgrywki i było ok, a nawet więcej niż ok, bo wymagało trochę innego stylu gry. Jedyną rzeczą, która nadal mi się nie podobała, to sterowanie Warthogiem - jeżdżenie gałą to nie jest to, co lubię ( ), szczególnie że nie strzela się wtedy, więc mogliby dać choć opcję zmiany sterowania na triggery (chyba że była, ale nie zauważyłem).
Generalnie bawiłem się znowu dobrze i tym razem - grając w serię po kolei, bo aktualnie rozpocząłem już Halo 2 - lepiej mi ten świat siadł, niż te naście lat temu.
8.7/10
#219 Napisany 01 października 2018 - 09:32
#220 Napisany 01 października 2018 - 09:43
#221 Napisany 12 marca 2019 - 22:28
Chyba kupię.
#222 Napisany 13 marca 2019 - 06:26
#223 Napisany 13 marca 2019 - 07:11
Przenieść do dział !
to będzie tylko w Microsoft Store\Market czy coś ?
#224 Napisany 13 marca 2019 - 11:06
#225 Napisany 13 marca 2019 - 11:07
#226 Napisany 09 kwietnia 2019 - 20:53
wyjaśnione w 60fps 4K
i jeszcze sobie odpalcie ten prequel do serii
#227 Napisany 09 kwietnia 2019 - 23:00
Halo na Steam controllerze
#228 Napisany 14 listopada 2019 - 22:44
Reach trzeciego grudnia, dziffki
#229 Napisany 03 stycznia 2020 - 18:38
Damn.
#230 Napisany 03 stycznia 2020 - 21:13
#231 Napisany 03 stycznia 2020 - 21:40
Tylko zespół tego kolesia był jeszcze gorszy od tego przeciwnego. Mimo wszystko nie powinni mu tak dać kontrolować miejsca respawnu snajperki. Niemniej klasa, że mając świadomość rosnącego streaka i będąc obserwowanym przez innych tak spokojnie grał.
#232 Napisany 03 stycznia 2020 - 22:38
taki to ze trzy bąbelki wykarmi
#233 Napisany 24 października 2020 - 17:09
Czwórka z twórców pierwszego Halo komentuje speedruna tej giereczki:
Zajebisty filmik, mnóstwo anegdotek z powstawania poziomów, skryptowania, muzyki itp.
Z innych newsów: MCC dostanie wersję na XSX ze wsparciem 120fps i ustawialnym field-of-view, czwórka niedługo wyjdzie na PC.
#234 Napisany 23 listopada 2020 - 21:14
Kurna, jaka ta gra jest swietna. AI przeciwnikow, skala, pojazdy, taktyka, plynnosc celowania, 60 klatek, 110-120 fov i fajny setting, zawsze lubilem.
Teraz dwojeczka, ktorej nigdy nie przeszedlem, a potem cudowne 3 i Reach. Wiadomo, tu i owdzie czuc przestarzalosc w budowie etapow, ale i tak jest super.
Najlepszy stricte konsolowy fpsik
#235 Napisany 23 listopada 2020 - 21:30
#236 Napisany 23 listopada 2020 - 22:06
120Hz odczuje się w gierkach multi pokroju CS:GO, a multi w Halo jest jakie jest. Jednak plusuję opinię Nyjacza i podpisuję się pod nią. Obecna wersja na XSX to wersja ostateczna serii Halo.
#237 Napisany 23 listopada 2020 - 22:43
No prawie, bo połączenie P2P i kick obu (?) graczy przy byle zachwianiu sieci, a potem konieczność zaczynania 40-sto minutowych leveli od nowa (??), bo nie ma checkpointów dla coopa to żart. Oprócz tego kozacka kolekcja. Chyba najlepiej zrobiona składanka z jaką miałem do czynienia.
Szkoda, że nie będzie funu z calakowania, bo to jakiś obłęd jest (700 acziwmentów XD).
#238 Napisany 24 listopada 2020 - 10:58
Gram w czwórkę na PC i w sumie zapomniałem, jaki to był średniaczek, gra niestety wielu elementów, które czyniły poprzedniczki tak szczególnymi pozycjami nie posiada.
Ponadto ten port przynajmniej na moim kompie jest niedorobiony, nigdzie nie widziałem narzekań na ten temat, ale gra mi chodzi początkowo przez kilka minut w 60fps, a później stopniowo, w sposób mniej więcej liniowy, zaczyna frejmrejt spadać (czyli najpierw jest pięćdziesiąt kilka fpsów, później czterdzieści kilka itp.), niezależnie od tego, co się dzieje na ekranie (czyli nawet patrząc na ścianę albo oglądając prerenderowany filmik z terminala). Co zabawniejsze, prędkość rozgrywki jest powiązana z frejmrejtem, więc jak spada do 20fps to wszystko porusza się 3 razy wolniej i w sumie gra się łatwiej. Czasami po zgonie frejmrejt się resetuje z powrotem do 60fps. Zużycie RAM, VRAM, CPU i GPU jest na poziomie 30-50% nawet w najgorszych momentach, więc nie wiem co się dzieje.
Na reddicie nie widziałem żadnych narzekań na ten temat, póki co odpuszczam sobie aż nadejdzie łatka.
#239 Napisany 25 listopada 2020 - 20:01
Zostało mi 5 misji w Halo 2 i w życiu się nie spodziewałem, jak dobra jest to część
Gunplay, więcej sprzętu, możliwości, przeciwników, epickie lokacje, no kurwa, jak Halo mogło zostać tak obśmiewaną serią to ja nie wiem xD
#240 Napisany 25 listopada 2020 - 20:03
jak wejdę w nową generację to na dzień dobry biorę kolekcję HALO, tylko czy port REACH z pc jest w takiej formie 60fps dostępny na konsoli?