myślałem że halo 3 było 720p jak niektóre gry na klocku?
Halo: The Master Chief Collection
#31 Napisany 10 czerwca 2014 - 17:55
#32 Napisany 10 czerwca 2014 - 18:14
Karwa, chyba kypię tego Xbone, chce multi HALO z ekipą! Ale nie nie, obiecałem sobie że 1 next gen...
#33 Napisany 10 czerwca 2014 - 18:20
Nie no, znaczna większość gier na X360 śmiga w natywnym 720p. Oczywiście są wyjątki np właśnie z początku generacji: PD Zero, Halo 3 czy PGR 3.myślałem że halo 3 było 720p jak niektóre gry na klocku?
#34 Napisany 11 czerwca 2014 - 00:15
anniversary powstalo na silniku H3, wiec lepiej nie wyglada, a przeciez w tej kolekcji tez H3 podciagną pod rozdzialke i animke do 1080p60fps.
Wersje Anniversary (jedynki i dwójki) to jedynie nakładki na oryginalne gry, pod wieloma względami wyglądają lepiej od trójki, ale pod niektórymi są w tyle (skala poziomów i ilość obiektów). No i Halo 3 ma najlepsze HDR w grach poprzedniej generacji, jeśli go nie okroją to będzie cudownie
#35 Napisany 12 czerwca 2014 - 11:00
Nie będzie jednak własnej custom listy leveli
Tylko jakieś narzucone z góry, np same poziomy z floodem
Rewelacja, że wszystkie części będa w jednym menu, zawsze przy tego typu "składankach" wkurza mnie przełączanie między poszczególnymi tytułami.
Z ciekawości wszedłem na Halo Waypoint swoje stare statsy zobaczyć i okazuje się, że przez te wszystkie lata z Halo zagrałem 236 singlowych misji, a trzeba by było dodać nie policzone Halo:CE i H2 z pierwszego Xboxa i całkiem sporo na offlinowym X360 w pracy
Myślę, że spokojnie by się ponad 300 tego uzbierało...Mimo to nie ma u mnie zmęcznenia materiałem, jestem halofreakiem
Tylko moja boska kolekcja wszystkich części straciła właśnie sporo na wartości...
#36 Napisany 12 czerwca 2014 - 11:16
No to się przesłyszałem w takim razie, bo wydawało mi się, że dokłanie coś takiego zapowiedzieli na konfie.Nie będzie jednak własnej custom listy leveli
#37 Napisany 12 czerwca 2014 - 11:24
Jest preview ne Eurogamerze i tam wspominają o tym.
http://www.eurogamer...ure-fan-service
"The only negative is you won't be able to create your own custom playlists, which is a shame"
#38 Napisany 12 czerwca 2014 - 14:39
mogliby jeszcze wydac drugą pozycje i na plytce dac ODST i Reach oraz ewentualnie jeszcze do tego dorzucic Halo Wars.
troche ch*jowo, ze pomineli szczegolnie Reach.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 12 czerwca 2014 - 14:40
#39 Napisany 12 czerwca 2014 - 14:50
mogliby jeszcze wydac drugą pozycje i na plytce dac ODST i Reach oraz ewentualnie jeszcze do tego dorzucic Halo Wars.
troche ch*jowo, ze pomineli szczegolnie Reach.
Powinni jeszcze wydać tą popierdółkę Halo Spartan cośtam w FullHD
#40 Napisany 12 czerwca 2014 - 15:05
#41 Napisany 12 czerwca 2014 - 15:11
chyba już naprawiłem
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 12 czerwca 2014 - 15:12
#42 Napisany 13 czerwca 2014 - 21:50
343i ma przywrócić walki między fakcjami AI jak nie to będzie wpyerdol!
#43 Napisany 26 lipca 2014 - 11:48
Miałem nie kupować x1 .
#44 Napisany 27 lipca 2014 - 16:34
To się nazywa remaster, a nie to co odwaliło NG z TLoU.
#45 Napisany 28 lipca 2014 - 10:15
God . Halo 2 to gra, która ma milion lat, The Last of Us jest z dziś, ziom. Zastanów się, gdzie mieli więcej do roboty. Poza tym koniec końców to gra od ND będzie wyglądała ładniej, ba, dużo ładniej. Ba, prawdopodobnie to jakieś TOP3 na konsolach ever.
#46 Napisany 28 lipca 2014 - 12:28
Po odświeżonym Tomb Raiderze które też jest z dziś, ziom, widać, że ND mogli zrobić dużo więcej z tlou. Top3 to to może jest ale na poprzedniej generacji. Dorzucenie 60fps/1080p na ps4 i nic poza tym i dla ciebie to nextgen top ever to fajnie, że masz tak niskie oczekiwania.
#47 Napisany 28 lipca 2014 - 12:35
Wow, gra jeszcze nie wyszła, a tu już takie dogłębne analizy grafiki.
#48 Napisany 28 lipca 2014 - 12:45
Tomb i H2 na Xbox one to prawdziwe remastery, a TLOU zwykła konwersja na mocniejszy sprzęt.
Nie zdziwiłbym się jakby za tym stało kilku chłopaków z ND i w pół roku to zrobili...
Swoją drogą brak upgrade'u (za np 10 Euro) dla tych co kupili wersje na PS3, skoro i tak celują głównie w tych co w Last of Us nie grali to IMO niezbyt fajne zagranie, ale trzeba się przyzwyczajać. Sony już pokazało jakie potrafi być chamskie jak im dobrze idzie za czasów PS2 i początków PS3, dobrego policjanta zgrywają tylko jak dostają po dupie
Koniec offtopu
#49 Napisany 28 lipca 2014 - 14:01
Tomb i H2 na Xbox one to prawdziwe remastery
tomb prawdziwyn renasterem? podbita rozdzialka, 60fps, dodane troche nowych efektow i dodana nowa gęba lary to jedynie podpimpowana konwersja, lekki remaster.
a h2 jest rimejkiem.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 28 lipca 2014 - 14:02
#50 Napisany 28 lipca 2014 - 14:18
Pewnie zgrzeszę, ale dlaczego jaracie się / nie jaracie się Cinematic Trailerem ? i co on ma wspólnego z tym jak będzie wyglądała gra ?
#51 Napisany 28 lipca 2014 - 14:48
Po odświeżonym Tomb Raiderze które też jest z dziś, ziom, widać, że ND mogli zrobić dużo więcej z tlou. Top3 to to może jest ale na poprzedniej generacji. Dorzucenie 60fps/1080p na ps4 i nic poza tym i dla ciebie to nextgen top ever to fajnie, że masz tak niskie oczekiwania.
Tylko, że pierwotny Tomb Raider wciąż był brzydszy niż pierwotny The Last of Us. A TLoU na PS4 wciąż jako produkt to TOP3 wśród ogólnego graficznego wrażenia na konsolach ever. Jeszcze. Chciałem poruszyć dwie rzeczy: porównanie z Halo 2 było bardzo kiepskim porównaniem. To raz. Dwa, że nie ma na co narzekać. Jeśli denerwuje Cię idea konwersji gier na mocniejsze konsole, to narzekaj. Git. Jednak na sam produkt jakim jest TLoU na PS4?
#52 Napisany 28 lipca 2014 - 23:08
#53 Napisany 21 sierpnia 2014 - 23:57
#54 Napisany 18 września 2014 - 17:58
nowe obrazki:
więcej screenów
#55 Napisany 20 września 2014 - 19:58
Odświeżony Lockout, czyli zdecydowanie najlepsza mapa H2:
http://uk.ign.com/vi...source=facebook
No i co zrobić, tyle wskazuje na to, że PS4 jest wyborem lepszym ale tutaj mamy tego pieprzonego Chiefa... i trzeba będzie tego Xboksa kupić.
#56 Napisany 20 września 2014 - 20:46
#57 Napisany 08 października 2014 - 00:18
wszystkie części w pakiecie mają działać w natywnym 1080p i 60fps... nie licząc Halo 2, które będzie śmigać w 1328x1080.
WTF
Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 08 października 2014 - 00:19
#58 Napisany 08 października 2014 - 02:03
dziwna rozdzielczosc pod wzgledem proporcji pikseli, tak jakby gra miala byc wyswietlana w formacie 4:3 z pasami po bokach.
#59 Napisany 08 października 2014 - 02:45
no właśnie o to mi chodzi, już bym wolał 720p skalowane.
#60 Napisany 08 października 2014 - 06:00
Xbone za slaby
Faktycznie remaster