Tworca: Capybara Games
Dotychczas stworzyli: m.in. Might and Magic: Clash of Heroes /Multi/
Co jeszcze robia: Below /Xbox One/
Data wydania: 14.V.2014 /XBLA, Xbox One/
Cena - 59zl /Xbla/ 15$ /Xbox One/
Super Time Force to uberhardcorowy run'n'gun, w przepieknej pixelartowej stylizacji placzony z nieustajaca zabawa z czasem.
W skrocie : Mieszanka 8-bitowej Contry / Gunstar Heroes z Braidem.
W grze wcielamy sie w tytulowy oddzial Super time Force. Historia to misz masz odniesien do popkultury lat 80-tych....
Celem gry jest pokonanie poziomow w wyznaczonym czasie. W osiagneiciu celu przeszkadza nam mnostwo przeciwnikow i zastraszajaco szybko uciekajacy czas.
Na przejscie calego poziomu, w momencie jego rozpoczenia mamy od 60 do 200 sekund! Dodatkowo, gra nie ma zadnych wskaznikow enegii - one shot -one kill.
Przynajmniej na poczatku. Jak na razie wszystko wyglada niemal standardowo.
Jako , ze jestesmy elitarnym przedstawicielem SFT mamy do dyspozycji zabwy z czasem. Rozpoczynajac poziom, mamy do dyspozycji pule 30 mozliwosci cofniecia czasu...
Jak grac by wygrac..
-bedac w trudnej sytuacji, mozemy cofnac czas i po wybraniu odpowiedniej chwili, od ktorej chcemy rozpoczac, wybieramy postac, ktora od tego momentu sterujemy.
Po wybraniu, uprzednio sterowana przez nas postac, nadal wystepuje w grze, i wykonuje akcje zgodnie z tym , jak nia gralismy...Nasza nowa postac wystepuje ramie w ramie, z wczesniejszym "duchem"....
W wyraznie trudnych sytuacjach, mozemy czas cofac do woli /max 30 razy/, co, de facto, pozwala nam stworzyc armie sterowanych przez nas postaci......
Wybierajac nowa postac, mozemy wybrac jedna, z kilku, ktore mamy do dyspozycji, kazda ma inne mozliwosci, uzbrojenie /poczatkowo mamy trzy postaci do wyboru - grajac mamy okazje odblokowania kolejnych /w sumie 16/, wysoce zroznicowanych, przedstawicieli SFT./
-w momencie gdy ginie sterowana przez nas postac, mozemy cofnac czas - w sytuacji gdy ocalimy, uprzednio stracona postac /np, przez zabicie przeciwnika, ktory przyczynil sie do jego smierci, ewentualnie ochronienie go przed smiercionosnym pociskiem/ mozmy taka postac "zebrac"...
Po zebraniu, dostajemy dodatkowy hit point /nie tracimy momentalnei zycia/ i nasze moce wzrastaja o moce zebranej postaci, czyli np, gramy Jean Rambois, ktorego moca jest spreadshot, zbieramy uratowanego snajpera, wiec po zebraniu, mamy dodatkowy hit point i przy uzyciu mocy bohatera oprocz spredshota, strzelamy takze moca snajpera /w tym momencie strzalem, ktory przechodzi przez rozne powierzchnie, np sciany/....
Uratownie kilku poprzednich postaci odpowiednio zwieksza moc i hit pointy biezacej postaci /mozna stworzyc sobie w ten sposob doslownie uber_killera/
-zabawa iloscia czasu dodatkowo "uprzykrza" nam gre - czasu standardowo ZAWSZE jest za malo by ukonczyc poziom....
Na szczescie w jego trakcie, mamy mozliwosc zdobycia 10 sekundowych bonusow. Wazne jest to, ze po zebraniu takiego czasu, cofajac sie do poczatku poziomu, ktory zaczynalismy z 60 sekundami, mamy juz tych sekund 70, badz odpowiednio wiecej w zaleznosci od zebranych upgrade'ow...
-dodatkowo w trakcie poziomow, mozna zebrac extra zycia /zwiekszajace o jeden mozliwosc cofneicia czasu/ oraz chwilowe zwolnienia akcji na ekranie /latwiejsze lawirowanie postacia w tym piekle bullet-hell/
trailer
Recenzje gry:
Destructoid - 9/10[/size]
Edge - 8/10[/size]
EGM - 8.5/10[/size]
Eurogamer - 8/10[/size]
Game Informer - 8.5/10[/size]
Game Reactor - 9/10[/size]
Game Trailers - 7.5/10[/size]
GamesRadar - 4/5[/size]
Gamespot - 8/10[/size]
Gaming Trend - 95/100[/size]
Hardcore Gamer - 5/5[/size]
IGN - 7.5/10[/size]
Joystiq - 3.5/5[/size]
OXM UK - 7/10[/size]
Polygon - 8.5/10[/size]
US Gamer - 3.5/5[/size]
Video Gamer - 7/10[/size]
Trailery
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:32