Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Time Force Ultra

Capybara Games PS4 Vita XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 michalmarek77 Napisany 22 maja 2014 - 11:27

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:
logo750uypiz.gif
 
Tworca: Capybara Games
Dotychczas stworzyli: m.in. Might and Magic: Clash of Heroes /Multi/
Co jeszcze robia: Below /Xbox One/
Data wydania: 14.V.2014 /XBLA, Xbox One/
Cena  - 59zl /Xbla/ 15$ /Xbox One/
 
Super Time Force to uberhardcorowy run'n'gun, w przepieknej pixelartowej stylizacji placzony z nieustajaca zabawa z czasem.
W skrocie : Mieszanka 8-bitowej Contry / Gunstar Heroes z Braidem.
W grze wcielamy sie w tytulowy oddzial Super time Force. Historia to misz masz odniesien do popkultury lat 80-tych....
Celem gry jest pokonanie poziomow w wyznaczonym czasie. W osiagneiciu celu przeszkadza nam mnostwo przeciwnikow i zastraszajaco szybko uciekajacy czas.
Na przejscie calego poziomu, w momencie jego rozpoczenia mamy od 60 do 200 sekund! Dodatkowo, gra nie ma zadnych wskaznikow enegii - one shot -one kill.
Przynajmniej na poczatku. Jak na razie wszystko wyglada niemal standardowo.
Jako , ze jestesmy elitarnym przedstawicielem SFT mamy do dyspozycji zabwy z czasem. Rozpoczynajac poziom, mamy do dyspozycji pule 30 mozliwosci cofniecia czasu...
 
Jak grac by wygrac..
 
-bedac w trudnej sytuacji, mozemy cofnac czas i po wybraniu odpowiedniej chwili, od ktorej chcemy rozpoczac, wybieramy postac, ktora od tego momentu sterujemy.
Po wybraniu, uprzednio sterowana przez nas postac, nadal wystepuje w grze, i wykonuje akcje zgodnie z tym , jak nia gralismy...Nasza nowa postac wystepuje ramie w ramie, z wczesniejszym "duchem"....
W wyraznie trudnych sytuacjach, mozemy czas cofac do woli /max 30 razy/, co, de facto, pozwala nam stworzyc armie sterowanych przez nas postaci......
Wybierajac nowa postac, mozemy wybrac jedna, z kilku, ktore mamy do dyspozycji, kazda ma inne mozliwosci, uzbrojenie /poczatkowo mamy trzy postaci do wyboru - grajac mamy okazje odblokowania kolejnych /w sumie 16/, wysoce zroznicowanych, przedstawicieli SFT./
 
-w momencie gdy ginie sterowana przez nas postac, mozemy cofnac czas - w sytuacji gdy ocalimy, uprzednio stracona postac /np, przez zabicie przeciwnika, ktory przyczynil sie do jego smierci, ewentualnie ochronienie go przed smiercionosnym pociskiem/ mozmy taka postac "zebrac"...
Po zebraniu, dostajemy dodatkowy hit point /nie tracimy momentalnei zycia/ i nasze moce wzrastaja o moce zebranej postaci, czyli np, gramy Jean Rambois, ktorego moca jest spreadshot, zbieramy uratowanego snajpera, wiec po zebraniu, mamy dodatkowy hit point i przy uzyciu mocy bohatera oprocz spredshota, strzelamy takze moca snajpera /w tym momencie strzalem, ktory przechodzi przez rozne powierzchnie, np sciany/....
Uratownie kilku poprzednich postaci odpowiednio zwieksza moc i hit pointy biezacej postaci /mozna stworzyc sobie w ten sposob doslownie uber_killera/
 
-zabawa iloscia czasu dodatkowo "uprzykrza" nam gre - czasu standardowo ZAWSZE jest za malo by ukonczyc poziom....
Na szczescie w jego trakcie, mamy mozliwosc zdobycia 10 sekundowych bonusow. Wazne jest to, ze po zebraniu takiego czasu, cofajac sie do poczatku poziomu, ktory zaczynalismy z 60 sekundami, mamy juz tych sekund 70, badz odpowiednio wiecej w zaleznosci od zebranych upgrade'ow...
 
-dodatkowo w trakcie poziomow, mozna zebrac extra zycia /zwiekszajace o jeden mozliwosc cofneicia czasu/ oraz chwilowe zwolnienia akcji na ekranie /latwiejsze lawirowanie postacia w tym piekle bullet-hell/
 
stf_screenshot_106ykek.png
stf_screenshot_6rnjl7.png
trailer
Recenzje gry:
Destructoid - 9/10[/size]
Edge - 8/10[/size]
EGM - 8.5/10[/size]
Eurogamer - 8/10[/size]
Game Informer - 8.5/10[/size]
Game Reactor - 9/10[/size]
Game Trailers - 7.5/10[/size]
GamesRadar - 4/5[/size]
Gamespot - 8/10[/size]
Gaming Trend - 95/100[/size]
Hardcore Gamer - 5/5[/size]
IGN - 7.5/10[/size]
Joystiq - 3.5/5[/size]
OXM UK - 7/10[/size]
Polygon - 8.5/10[/size]
US Gamer - 3.5/5[/size]
Video Gamer - 7/10[/size]
 
Trailery


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:32

  • 4

#2 michalmarek77 Napisany 22 maja 2014 - 11:29

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

IMHO jedna z najlepszych gier tego roku. Jest dla run'n'gun tym czym FEZ dla jump'n'run.
Majstersztyk 

Spoiler


  • 0

#3 vagrant3 Napisany 22 maja 2014 - 11:33

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

patrze i zupełnie nie mam ochoty w takie coś grac.


  • 2

#4 wrog Napisany 22 maja 2014 - 12:50

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Zagrałem demko na X360. Pomysł fajny, wykonanie mnie nie przekonuje. Poczekam aż będzie w Goldzie :>


  • 0

#5 fingus Napisany 21 sierpnia 2014 - 18:57

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Nikt nie wspominał, ale to kolejny "ex konsolowy" - będzie na Steamie za cztery dni. ;)
  • 0

#6 Eldarion Napisany 21 sierpnia 2014 - 18:59

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:

day one, bardzo fajnie wyglada

będą jakieś bonusy na pc ?, bo tytuł zmienili na Super Time Force Ultra :)


Ten post był edytowany przez Eldarion dnia: 21 sierpnia 2014 - 19:00

  • 0

#7 fingus Napisany 09 lutego 2016 - 21:27

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Dodałę platformy i przeniosłę do dział.
  • 0

#8 Spuczan Napisany 09 lutego 2016 - 21:45

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 036 Postów:

Ostatnio mam farta do side-scrollowanych strzelanek. Najpierw prosty Xeodrifter na teraz nieco bardziej rozbudowane Super Time Force Ultra.

 

2016_02_09_162243.jpg
 

Zazdrościłem tej gry Xbotom odkąd tylko zobaczyłem ją po raz pierwszy. Na szczęście gra trafiła także na maszynki Sony i udało mi się ją porządnie ograć. W czym tkwi siła tego tytułu? Według mnie u świetnych postaciach, zdolności do manipulowania czasem i niezłych dialogach. Trudno opisać słowami to co da się wyczyniać w tej grze. Najlepiej oddałby to filmiki które da się obejrzeć po przejściu każdego poziomu. Można tworzyć takie akcje, że aż serducho się raduje. Ale zacznijmy od początku.

 

Do zaliczenia czeka nas kilka światów a pomoże nam w tym kilkunastu bohaterów. Paru z nich mamy do wyboru już na samym początku. Inni dołączą do nas wraz z postępem w grze a niektórych będzie trzeba będzie odblokować lub uratować.

 

2016_02_09_162254.jpg

 

Gameplay to sam miodek. Na początku gra może się wydawać trudna ale po przejściu paru poziomów o okiełznaniu zalet wszystkich postaci zaczynamy siać na planszach pożogę. Kombinacja odpowiednich postaci w odpowiednim momencie sprawia, że lecimy przez przed siebie jak burza i żadni wrogowie nie są w stanie nas powstrzymać. Coś pięknego! Ciężko wymienić mi wszystkie ulubione charaktery. Na pewno dużo używałem: Jean Rambois (standardowy atak okazał się bardzo pomocny), Aimy McKillen (idealna do niszczenia wielu celów w linii prostej, eliminowaniu celów przez ściany i świetne pociski które odbijają się od ścian), Jef Leppard (najlepszy atak okszarowy), Melanie Gibson (świetny shotgun), Re-Bot (bardzo dobry atak), Galahada (świetne zwykłe pociski)  i postaci z Journey (niezastąpiony w planszach z jetpackiem i w każdej walce z bossem).

 

Walki z bossami to moja ulubiona część gry. Wielokrotnie wracałem do nich by jeszcze raz skopać im dupsko. Moją ulubioną jest plansza gdzie zaczynamy walkę z latającą czachą, następnie są bobasy poruszające się na czworaka, smok i mózg w stylu ostatnie walki z Contry. Idealnie obmyślony poziom.

 

2016_02_09_162342.jpg
 
Oprócz trybu story możemy próbować zaliczyć tzw. HellaDecks. Musimy się zmieścić w odpowiednim limicie czasowym, z określoną liczbą żyć (Time Outów) a do dyspozycji mamy tylko określone postacie. Powiem tylko tyle, że po ukończeniu wszystkich HD przejście gry w trybie HardCore było spacerkiem po parku.
 

2016_02_09_162128.jpg
 
2016_02_09_162159.jpg
 
2016_02_09_162206.jpg
 
Oprócz zbierania Shardów i Glorbów możemy spróbować wykonać zadanie Lookerów. Nie będę psuł zabawy tym którzy chcą sobie zagrać w STFU choć ruch w tym temacie utwierdza mnie raczej w przekonaniu, że nawet Xboty nie ruszyły tej gry. A szkoda bo warto w nią zagrać.
 
2016_02_09_162325.jpg
 

 

 

 


  • 3

#9 michalmarek77 Napisany 10 lutego 2016 - 13:23

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Tak, to przezajebista gra. Czasem od ogarniania o co kaman z dyni paruje.

Cóż, nie pierwsza perełka, która na tym forum została niemalże całkowicie pominięta.


  • 0

#10 burnstein Napisany 10 lutego 2016 - 13:37

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:

Nie grałeś w mesjasza Rocket League to się nie odzywaj :cf:


  • 0

#11 Schrodinger Napisany 10 lutego 2016 - 13:40

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

to za darmo jest w plusie na ps4?


  • 0

#12 burnstein Napisany 10 lutego 2016 - 13:42

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:

Było.


  • 0

#13 Schrodinger Napisany 10 lutego 2016 - 13:44

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

musze sprawdzic czy pobrałem bo wygląda całkiem fajnie :hmmm: 


  • 0

#14 Danteusz Napisany 10 lutego 2016 - 18:54

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 882 Postów:
Grałem trochę jakiś czas temu, koncept fajny, ale nie chciało mi się nim dłużej bawić
  • 0



Inne z tagami: