Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ninja Gaiden 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1315 odpowiedzi na ten temat

#1 xell Napisany 07 września 2006 - 12:21

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Ok, edytowałem posta, żeby były wszystkie informacje w pierwszym poście.
-powstaje na 360 (stąd dział, w którym zakładam temat)
-zamierza wykorzystać moc oferowaną przez konsolę na zwiększenie interakcji między bohaterem a otoczeniem
-bardzo ważne jest AI przeciwników - Team Ninja może poświęcić nawet dwa sprzętowe wątki CPU, aby AI wymiatało
-Ninja Gaiden 2 ma mieć trochę zmieniony styl graficzny. Itagaki jest również przekonany, że dwójka będzie wyglądać lepiej niż Sigma.

-06.11.2006 DoAX2 gotowe - NG2 rusza pełną parę:]
http://www.worthplay...=thread&order=0
  • 0

#2 Scorpio Napisany 07 września 2006 - 12:39

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Interakcja ... czyżby coś na kształ Assassins Creed stało się wizytówką next-genowych gier tego typu? Tak naprawde to dobrze, bo zawsze milej czuć realizm w taki sposób, niż w czyste "popchnij wszystko co możesz w HL2" :P
Zwiększenie AI. Ciekawe ... może poziom trudności podskoczy dzieki temu nie tylko przez magiczne zwiększanie siły i pasków życia przeciwnikom :)
Czego chciałbym ... mniej poziomów "teraźniejszych" i mniej żołnierzy z gunami. Mnisi, potwory, ninja ... taki asortyment (w dużym uproszczeniu) byłby jak najmilszy :)

Tyle przyszło mi najpierw na myśl po przeczytaniu tego skromnego info :)
  • 0

#3 Ryo-San Napisany 07 września 2006 - 13:41

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
tak sobie wlasnie pogrywam w demo Dead or Alive 4 na HDczku i pomijajac juz sam fakt ze jak ktos mi teraz powie ze graficznie DOA4 to takie podciagniete DOA z Xa pierwszego to kopne go w twarz : o
a tak wracajac do tematu to jak Hayabusa bedzie wygladal tak jak wyglada w DOA4 to juz sie posram :ninja:
  • 0

#4 xell Napisany 07 września 2006 - 14:14

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Interakcja ... czyżby coś na kształ Assassins Creed stało się wizytówką next-genowych gier tego typu? Tak naprawde to dobrze, bo zawsze milej czuć realizm w taki sposób, niż w czyste "popchnij wszystko co możesz w HL2"

Ciężko właśnie stwierdzić, co Itagaki rozumiał jako zwiększoną interakcję, bo rzucił jedynie takim ogólnikowym hasełkiem w którymś z wywiadów.
  • 0

#5 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 14:22

Gość__*
  • Goście
Graficznie napewno zarządzi. Wysokie AI oponentów, wyśrubuje prawdopodobnie poziom trudności do stanu niebotycznego, i dobrze :ninja:

-zamierza wykorzystać moc oferowaną przez konsolę na zwiększenie interakcji między bohaterem a otoczeniem


Zniszczalne otoczenie byloby niewątpliwą zaletą, ale fajnie byłoby np. rzucić shityukenem w line przytrzymujacą most, tak aby spadli z niego przeciwnicy, lub wrzucić przeciwnika do ogniska, czy tez przez okno do jakiegos budynku.
  • 0

#6 filip Napisany 07 września 2006 - 14:23

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:

"popchnij wszystko co możesz w HL2"


Myślę, żę nie tylko popnij ale nawet zniszcz :ninjadance: Już widze rozpadające sie prze walce stoły, belki, może nawet drewniane filary i cały dach :ninja: Oczywiście bez przesady, NG to nie Otogi ;)

Mnie szczególnie intryguje ta interakcja między bohaterem a otoczeniem - mam nadzieję, że teraz będzie można wspinać się na wszystko co możliwe, odbijać od czego się da (w jedynce były płaszczyzny nieinteraktywne pod tym kątem), a może nawet jakieś zniszczenie w otoczeniu siać?


Dokładnie :D Zwiększyło by to możliwości gracza i tym samym pogłębiło (jeszcze bardziej o__O) rozgrywke.

-być może dostaniemy więcej nowinek o grze na TGS


Przynajmniej date premiery z dokładnością do kwartału :zakochany:
Nie cierpie zapowiedzi typu "coming in 2008", a właśnie pewnie czegoś takiego należy sie spodziewać :(
  • 0

#7 Ryo-San Napisany 07 września 2006 - 14:26

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
biorac pod uwage fakt ze team pracuje jeszcze nad siatkowka z dupami;/ to faktycznie premiera NG2 przy dobrych wiatrach moze odbyc sie gdzies w koncowce 2k7 a i to nie jest pewne...
NG zaliczyla bodajze 8 miesieczny obsuw no ale bylo warto czekac..Itagakiego nie mozna pospieszac bo mistrz musi miec tyle czasu ile mu potrzeba;]
  • 0

#8 MaxVarEmreis Napisany 07 września 2006 - 14:30

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

NG to nie Otogi ;)

A dlaczego by nie pojsc ta droga ?? Oczywiscie z zachowaniem pewnych proporcji. Jednym cięciem nie rozwalimy betonowego filara ( no i bez magi w takiej ilości). Ja tam bym chetnie zobaczył jak na przeciwnika zwala sie kupa gruzu czy inny element otoczenia. Albo po skonczonej walce delektowac sie zmiana dekoracji wnetrza jaka sobie zafundowalismy :)
  • 0

#9 xell Napisany 07 września 2006 - 14:33

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

biorac pod uwage fakt ze team pracuje jeszcze nad siatkowka z dupami;/

Ale nad DoAX2 pracuje zdaje się ta mniejsza część Team Ninja. Choć oczywiście NG2 należy najwcześniej oczekiwać w ostatnim kwartale 2k7.
  • 0

#10 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 14:33

Gość__*
  • Goście

Ja tam bym chetnie zobaczył jak na przeciwnika zwala sie kupa gruzy czy iny element otoczenia. Albo po skonczonej walce delektowac sie zmiana dekoracji wnetrza jaka sobie zafundowalismy


Dokładnie. I zeby ciała nie znikały + elementy gore, jak walające sie członki, moze krwii itd :twisted:
  • 0

#11 filip Napisany 07 września 2006 - 14:36

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
@Max
Dlatego napisałem by było to z umiarem :)
I może betonowego filaru jednym cięciem nie rozwalimy, ale drewnianego podtrzymującego daszek nad tarasem juz tak. Tak samo jednym shurikenem możemy zwalić wielki, kryształowy żyrandol :jeee: Ahh, jak ja bym chciałbym to zobaczyć w walce z Almą w NG :zakochany:
  • 0

#12 syon Napisany 07 września 2006 - 14:37

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Czekam z niecierpliwością na jakiekolwiek info odnośnie tej pozycji. Pierwsza część no co tu dużo mówić była i zresztą ciągle jest jednym z najlepszych slasherów w historii gier :D A czego oczekuję po nowej części? W sumie dla mnie może być więcej tego co było plus jakieś ryjące beret patenty jak choćby ta interakcja :ninja: Mam nadzieję, że na tegorocznym TGS'ie Itakagi puści pare z gęby choć trochę :niepewny:
  • 0

#13 Ryan Napisany 07 września 2006 - 14:44

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Choć oczywiście NG2 należy najwcześniej oczekiwać w ostatnim kwartale 2k7.

O DoA4 nie było wiadomo nic aż do tygodnia przed premierą. Nie bądź takim sceptykiem. ;)
  • 0

#14 filip Napisany 07 września 2006 - 14:46

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
IMO on jest optymistą :ninja:
  • 0

#15 logan Napisany 07 września 2006 - 15:09

logan

  • Forumowicze
  • 2 356 Postów:
Nie gralem w pierwsza czesc w zwiazku z tym mam do Was pytanie. Z tego co slyszalem gra jest bardzo trudna co mnie osobiscie troche odstrasza. A wiec, jest tam do wyboru jakis latwiejszy poziom trudnosci :D?
  • 0

#16 PomezZ Napisany 07 września 2006 - 15:14

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:

Ok, nie ma jeszcze tematu o tej grze, więc go zakładam. To na razie powiedział nam Itagaki o tej grze:
-powstaje na 360 (stąd dział, w którym zakładam temat)
-zamierza wykorzystać moc oferowaną przez konsolę na zwiększenie interakcji między bohaterem a otoczeniem
-bardzo ważne jest AI przeciwników - Team Ninja może poświęcić nawet dwa sprzętowe wątki CPU, aby AI wymiatało
-być może dostaniemy więcej nowinek o grze na TGS
-być może kiedyś powstanie konwersja na PS3, ale na pewno 360 dostanie grę jako pierwsza platforma
-jest prawdopodobieństwo, że na TGS dostaniemy nowe informacje o grze


Hmmm to chyba bardzo mało wiadomo o grze skoro tak liczysz na TGS :hejka:
  • 0

#17 Kot Fritz Napisany 07 września 2006 - 15:32

Kot Fritz

    Mega Man

  • Narybek
  • 143 Postów:

Czego chciałbym ... mniej poziomów "teraźniejszych" i mniej żołnierzy z gunami. Mnisi, potwory, ninja ... taki asortyment (w dużym uproszczeniu) byłby jak najmilszy :)


A ja właśnie oczekiwałbym więcej poziomów typu czołgi, helikoptery, sterowce, nowoczesne miasta i bazy wojskowe... co nie znaczy, że tych "innych" ma być mniej;)
Co do innych spraw, to rzeczywiści - nowe SI i większa interakcja z otoczeniem to jedyne rzeczy, o których mógłbym sądzić, że można je poprawić :^^:
  • 0

#18 xell Napisany 07 września 2006 - 18:59

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Hmmm to chyba bardzo mało wiadomo o grze skoro tak liczysz na TGS :hejka:

Oj się czepiasz. Bym przeczytał tego posta, to bym to wywalił. Miałem małą przerwę w pisaniu go (toaleta) i jakoś chyba wydawało mi się, że o tym nie pisałem.
  • 0

#19 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 21:55

Gość__*
  • Goście
ta gra to będzie wielki HIT jak poprzedniie tylko, aby dali więcej informacji o tej grze
  • 0

#20 Gość__* Napisany 27 września 2006 - 10:54

Gość__*
  • Goście
robią ninja gaiden na PS3 w takim razie ja chce God of War na X360 ;]
  • 0

#21 McDrive Napisany 27 września 2006 - 11:39

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

robią ninja gaiden na PS3 w takim razie ja chce God of War na X360 ;]

Marzenia: bezcenne...
  • 0

#22 Texz Napisany 27 września 2006 - 12:46

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

robią ninja gaiden na PS3

Robią, ale remake poprawionej pierwszej części NG - Ninja Gaiden 2 powstale bezapelacyjnie na X360. :D
  • 0

#23 Gość__* Napisany 28 września 2006 - 22:43

Gość__*
  • Goście
no ale na Xboxa 360 nie są łaskaw zrobić remake God Of War banda leni Bill mygby sie o cos postarac :D, a cos wiecie na temat Ninja Gaiden 2
  • 0

#24 ACZ Napisany 29 września 2006 - 10:37

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:

no ale na Xboxa 360 nie są łaskaw zrobić remake God Of War banda leni Bill mygby sie o cos postarac

LOOOOOOOOL
Czas chyba młodemu użytkownikowi tego forum coś wyjaśnić.
God of War robi wewnętrzny team Sony, więc nie zobaczysz na konsoli Billa żadnego God of War. To tak jakbyś pisał, że Sony mogłoby się postarać o remake Halo.
Team Ninja nie jest wewnętrznym studiem Microsoftu, więc może wydawać gry na co im się chce.
  • 0

#25 Texz Napisany 29 września 2006 - 12:07

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
3chu, on to dokładnie wie :) To była celowa prowokacja. Przecież nikt przy zdrowych zmysłach nie podważałby faktów które przytoczyłeś :)
  • 0

#26 xell Napisany 30 września 2006 - 13:04

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
http://www.gametrail... ... v&id=13647

Wywiad z Itagakim. Jak go posłuchacie, to zrozumiecie, dlaczego tu wklejam;]
  • 0

#27 Matrox Napisany 30 września 2006 - 13:34

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3 057 Postów:

http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=13647

Wywiad z Itagakim. Jak go posłuchacie, to zrozumiecie, dlaczego tu wklejam;]


Normalnie fanboy Xboxa, rozwalil mnie rysujac ten X w powietrzu ;)

"my next game is gonna be what everyone is expecting" i wszystko jasne :)
  • 0

#28 xell Napisany 30 września 2006 - 13:41

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
No i ten tekst "Father of Xbox software" i parę innych fajnych cytatów;]
Tak swoją drogą, to Itagaki stwierdzi, że PS2 ma jedną piątą czy szóstą mocy.
  • 0

#29 Gość__* Napisany 30 września 2006 - 13:43

Gość__*
  • Goście

"my next game is gonna be what everyone is expecting" i wszystko jasne :)

w sumie tego mozna bylo sie domyslac, ale poszczalem sie z radosci slyszac te slowa ;]
  • 0

#30 Scorpio Napisany 01 października 2006 - 12:32

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

"my next game is gonna be what everyone is expecting"

jak na słowa Itagakiego oznacza to ... chyba tyle co "na razie jeszcze nie pracujemy nad tym za mocno". Bo jakoś bez słów hiper, kick ass, konkurencja sux, we are the champions itd. się obyło w zdaniu :P Kto jak kto, ale Itagaki to Itagaki :P
  • 0