Ninja Gaiden 2
#1 Napisany 07 września 2006 - 12:21
-powstaje na 360 (stąd dział, w którym zakładam temat)
-zamierza wykorzystać moc oferowaną przez konsolę na zwiększenie interakcji między bohaterem a otoczeniem
-bardzo ważne jest AI przeciwników - Team Ninja może poświęcić nawet dwa sprzętowe wątki CPU, aby AI wymiatało
-Ninja Gaiden 2 ma mieć trochę zmieniony styl graficzny. Itagaki jest również przekonany, że dwójka będzie wyglądać lepiej niż Sigma.
-06.11.2006 DoAX2 gotowe - NG2 rusza pełną parę:]
http://www.worthplay...=thread&order=0
#2 Napisany 07 września 2006 - 12:39
Zwiększenie AI. Ciekawe ... może poziom trudności podskoczy dzieki temu nie tylko przez magiczne zwiększanie siły i pasków życia przeciwnikom
Czego chciałbym ... mniej poziomów "teraźniejszych" i mniej żołnierzy z gunami. Mnisi, potwory, ninja ... taki asortyment (w dużym uproszczeniu) byłby jak najmilszy
Tyle przyszło mi najpierw na myśl po przeczytaniu tego skromnego info
#3 Napisany 07 września 2006 - 13:41
a tak wracajac do tematu to jak Hayabusa bedzie wygladal tak jak wyglada w DOA4 to juz sie posram
#4 Napisany 07 września 2006 - 14:14
Ciężko właśnie stwierdzić, co Itagaki rozumiał jako zwiększoną interakcję, bo rzucił jedynie takim ogólnikowym hasełkiem w którymś z wywiadów.Interakcja ... czyżby coś na kształ Assassins Creed stało się wizytówką next-genowych gier tego typu? Tak naprawde to dobrze, bo zawsze milej czuć realizm w taki sposób, niż w czyste "popchnij wszystko co możesz w HL2"
#5 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 14:22
-zamierza wykorzystać moc oferowaną przez konsolę na zwiększenie interakcji między bohaterem a otoczeniem
Zniszczalne otoczenie byloby niewątpliwą zaletą, ale fajnie byłoby np. rzucić shityukenem w line przytrzymujacą most, tak aby spadli z niego przeciwnicy, lub wrzucić przeciwnika do ogniska, czy tez przez okno do jakiegos budynku.
#6 Napisany 07 września 2006 - 14:23
"popchnij wszystko co możesz w HL2"
Myślę, żę nie tylko popnij ale nawet zniszcz Już widze rozpadające sie prze walce stoły, belki, może nawet drewniane filary i cały dach Oczywiście bez przesady, NG to nie Otogi
Mnie szczególnie intryguje ta interakcja między bohaterem a otoczeniem - mam nadzieję, że teraz będzie można wspinać się na wszystko co możliwe, odbijać od czego się da (w jedynce były płaszczyzny nieinteraktywne pod tym kątem), a może nawet jakieś zniszczenie w otoczeniu siać?
Dokładnie Zwiększyło by to możliwości gracza i tym samym pogłębiło (jeszcze bardziej o__O) rozgrywke.
-być może dostaniemy więcej nowinek o grze na TGS
Przynajmniej date premiery z dokładnością do kwartału
Nie cierpie zapowiedzi typu "coming in 2008", a właśnie pewnie czegoś takiego należy sie spodziewać
#7 Napisany 07 września 2006 - 14:26
NG zaliczyla bodajze 8 miesieczny obsuw no ale bylo warto czekac..Itagakiego nie mozna pospieszac bo mistrz musi miec tyle czasu ile mu potrzeba;]
#8 Napisany 07 września 2006 - 14:30
A dlaczego by nie pojsc ta droga ?? Oczywiscie z zachowaniem pewnych proporcji. Jednym cięciem nie rozwalimy betonowego filara ( no i bez magi w takiej ilości). Ja tam bym chetnie zobaczył jak na przeciwnika zwala sie kupa gruzu czy inny element otoczenia. Albo po skonczonej walce delektowac sie zmiana dekoracji wnetrza jaka sobie zafundowalismyNG to nie Otogi
#9 Napisany 07 września 2006 - 14:33
Ale nad DoAX2 pracuje zdaje się ta mniejsza część Team Ninja. Choć oczywiście NG2 należy najwcześniej oczekiwać w ostatnim kwartale 2k7.biorac pod uwage fakt ze team pracuje jeszcze nad siatkowka z dupami;/
#10 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 14:33
Ja tam bym chetnie zobaczył jak na przeciwnika zwala sie kupa gruzy czy iny element otoczenia. Albo po skonczonej walce delektowac sie zmiana dekoracji wnetrza jaka sobie zafundowalismy
Dokładnie. I zeby ciała nie znikały + elementy gore, jak walające sie członki, moze krwii itd
#11 Napisany 07 września 2006 - 14:36
Dlatego napisałem by było to z umiarem
I może betonowego filaru jednym cięciem nie rozwalimy, ale drewnianego podtrzymującego daszek nad tarasem juz tak. Tak samo jednym shurikenem możemy zwalić wielki, kryształowy żyrandol Ahh, jak ja bym chciałbym to zobaczyć w walce z Almą w NG
#12 Napisany 07 września 2006 - 14:37
#13 Napisany 07 września 2006 - 14:44
O DoA4 nie było wiadomo nic aż do tygodnia przed premierą. Nie bądź takim sceptykiem.Choć oczywiście NG2 należy najwcześniej oczekiwać w ostatnim kwartale 2k7.
#14 Napisany 07 września 2006 - 14:46
#15 Napisany 07 września 2006 - 15:09
#16 Napisany 07 września 2006 - 15:14
Ok, nie ma jeszcze tematu o tej grze, więc go zakładam. To na razie powiedział nam Itagaki o tej grze:
-powstaje na 360 (stąd dział, w którym zakładam temat)
-zamierza wykorzystać moc oferowaną przez konsolę na zwiększenie interakcji między bohaterem a otoczeniem
-bardzo ważne jest AI przeciwników - Team Ninja może poświęcić nawet dwa sprzętowe wątki CPU, aby AI wymiatało
-być może dostaniemy więcej nowinek o grze na TGS
-być może kiedyś powstanie konwersja na PS3, ale na pewno 360 dostanie grę jako pierwsza platforma
-jest prawdopodobieństwo, że na TGS dostaniemy nowe informacje o grze
Hmmm to chyba bardzo mało wiadomo o grze skoro tak liczysz na TGS
#17 Napisany 07 września 2006 - 15:32
Czego chciałbym ... mniej poziomów "teraźniejszych" i mniej żołnierzy z gunami. Mnisi, potwory, ninja ... taki asortyment (w dużym uproszczeniu) byłby jak najmilszy
A ja właśnie oczekiwałbym więcej poziomów typu czołgi, helikoptery, sterowce, nowoczesne miasta i bazy wojskowe... co nie znaczy, że tych "innych" ma być mniej;)
Co do innych spraw, to rzeczywiści - nowe SI i większa interakcja z otoczeniem to jedyne rzeczy, o których mógłbym sądzić, że można je poprawić
#18 Napisany 07 września 2006 - 18:59
Oj się czepiasz. Bym przeczytał tego posta, to bym to wywalił. Miałem małą przerwę w pisaniu go (toaleta) i jakoś chyba wydawało mi się, że o tym nie pisałem.Hmmm to chyba bardzo mało wiadomo o grze skoro tak liczysz na TGS
#19 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 21:55
#20 Gość__* Napisany 27 września 2006 - 10:54
#21 Napisany 27 września 2006 - 11:39
Marzenia: bezcenne...robią ninja gaiden na PS3 w takim razie ja chce God of War na X360 ;]
#22 Napisany 27 września 2006 - 12:46
Robią, ale remake poprawionej pierwszej części NG - Ninja Gaiden 2 powstale bezapelacyjnie na X360.robią ninja gaiden na PS3
#23 Gość__* Napisany 28 września 2006 - 22:43
#24 Napisany 29 września 2006 - 10:37
LOOOOOOOOLno ale na Xboxa 360 nie są łaskaw zrobić remake God Of War banda leni Bill mygby sie o cos postarac
Czas chyba młodemu użytkownikowi tego forum coś wyjaśnić.
God of War robi wewnętrzny team Sony, więc nie zobaczysz na konsoli Billa żadnego God of War. To tak jakbyś pisał, że Sony mogłoby się postarać o remake Halo.
Team Ninja nie jest wewnętrznym studiem Microsoftu, więc może wydawać gry na co im się chce.
#25 Napisany 29 września 2006 - 12:07
#26 Napisany 30 września 2006 - 13:04
Wywiad z Itagakim. Jak go posłuchacie, to zrozumiecie, dlaczego tu wklejam;]
#27 Napisany 30 września 2006 - 13:34
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=13647
Wywiad z Itagakim. Jak go posłuchacie, to zrozumiecie, dlaczego tu wklejam;]
Normalnie fanboy Xboxa, rozwalil mnie rysujac ten X w powietrzu
"my next game is gonna be what everyone is expecting" i wszystko jasne
#28 Napisany 30 września 2006 - 13:41
Tak swoją drogą, to Itagaki stwierdzi, że PS2 ma jedną piątą czy szóstą mocy.
#29 Gość__* Napisany 30 września 2006 - 13:43
w sumie tego mozna bylo sie domyslac, ale poszczalem sie z radosci slyszac te slowa ;]"my next game is gonna be what everyone is expecting" i wszystko jasne
#30 Napisany 01 października 2006 - 12:32
jak na słowa Itagakiego oznacza to ... chyba tyle co "na razie jeszcze nie pracujemy nad tym za mocno". Bo jakoś bez słów hiper, kick ass, konkurencja sux, we are the champions itd. się obyło w zdaniu Kto jak kto, ale Itagaki to Itagaki"my next game is gonna be what everyone is expecting"