Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ninja Gaiden 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1315 odpowiedzi na ten temat

#121 xell Napisany 12 września 2007 - 13:04

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 329 Postów:

Ten teaser jest cienki niczym sik pająka.

Team Ninja nie słynie z reżyserii filmików.

W sumie najlepsze jest to, że redaktor IGN tak podniecił się prezentacją NG2 mimo że chwilę wcześniej widział DMC4. gra TN musi być naprawdę świetna :)
  • 0

#122 Raiot Napisany 12 września 2007 - 13:06

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
PS3 raczej nie zobaczy NG2 , powód wydawcą gry jest Microsoft


"As Microsoft is set to announce at a pre-Tokyo Game Show press event shortly, Ninja Gaiden 2 is real, heading to Xbox 360, and -- in an unusual twist -- being published by Microsoft itself, rather than Tecmo. "
  • 0

#123 Gość__* Napisany 12 września 2007 - 13:23

Gość__*
  • Goście

Ten teaser jest cienki niczym sik pająka.

Team Ninja nie słynie z reżyserii filmików.



To dało się zauważyć :D
  • 0

#124 Mani Napisany 12 września 2007 - 14:07

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Dawać mi demko na MARKETPLACE prosto z TGSu !! JA CHCE !!
  • 0

#125 Raiot Napisany 12 września 2007 - 14:23

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
http://www.xbox.com/... ... efault.htm

Some interesting bits.

30-hour story mode

Multiple difficulty levels available from the start of the game

Ninja Gaiden 2’s new auto-healing system featuring semi-permanent damage restored at save points

Ninja Gaiden� 2 makes its long-awaited debut on Xbox 360™ as the blockbuster action-packed sequel to Ninja Gaiden. Ninja Gaiden 2 features a new and improved game engine, developed from the ground up, exclusively for Microsoft and Xbox 360 by Team Ninja and legendary game developer Tomonobu Itagaki, creator of the famed Dead or Alive” franchise.

Guide Ryu Hayabusa on a mission to avenge his clan and prevent the destruction of the human race. Armed with an assortment of ninja weaponry, help Ryu to skillfully maneuver through a world fraught with peril and danger. Ninja Gaiden 2 features an all-new gameplay engine, new auto-health regeneration system, levels, adventures, enemies, and thrilling combat with an extensive assortment of ninja weaponry, representing a true evolution of the highly popular franchise.

Exhilarating ninja action: Assuming the role of a ninja warrior, experience the new "finishing blows" system that combines gore with fast action and a well-honed combat system. In addition to a variety of brutal new primary weapons and enhanced versions of previous favorites, Ninja Gaiden 2 features both land and water-based action with advanced on-water battles providing a beautiful counterpoint to the land-based action.
Easy to play, hard to master: Ninja Gaiden 2’s new auto-healing system featuring semi-permanent damage restored at save points is the natural evolution of the franchise’s distinctive gameplay, and introduces a new twist to managing health. Featuring a newly implemented auto-healing functionality and save point system, as well as an extensive story mode and multiple difficulty levels available from the start of the game, the gameplay is accessible to more casual players and challenging to even the most demanding gamers.

Massive content and engrossing story: The themes of revenge and friendship in Ninja Gaiden 2 give rise to a series of dramatic events to create a truly compelling story. From Tokyo to New York and to the Netherworld, the story leads you through a 30-hour story mode as you skillfully maneuver Ryu Hayabusa through a demonized world fraught with peril and danger. In addition to the single-player campaign, upload Karma scores to Xbox LIVE� leaderboards and participate in an all-new Master Ninja Tournament.

Realistic graphics in next-generation gaming: Built from the ground-up from Team Ninja’s in-house gaming engine for Xbox 360, Ninja Gaiden 2 represents the best in amazing visuals, responsive control, and thrilling combat with an extensive assortment of ninja weaponry.
  • 0

#126 MaxVarEmreis Napisany 12 września 2007 - 16:48

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
No i jestem lekko zawiedziony....
Zobaczymy jak to sie jeszcze będzie prezentować w ruchu. Mam nadzieje, ze jesli to jest nowy silnik, zbudowany od podstaw, to chociaż animacja będzie na bardzo wysokim poziomie.
  • 0

#127 Gość__* Napisany 12 września 2007 - 19:07

Gość__*
  • Goście
Szkoda że NG2 nie wygląda tak jak trailer. 8)

Hayabusa odstawił katany na rzecz pazurów i kosy w stylu Zasalamela ? Eksponuje te nowe bronie na każdym screenie w filmiku jakby to miał obyć podstawowo oręże

Mam nadzieje, ze jesli to jest nowy silnik,

Nie jest. Gdyby Był to TN odstawił by takie cuda graficzne że wylecielibyśmy przez ścianę.
  • 0

#128 Raiot Napisany 12 września 2007 - 19:44

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
NG zawsze ,ale to zawsze lepiej prezentowało się w ruchu!

Mnie póki co jedna rzecz zawiodła , Ryu wygląda tak jak zawsze,mogli by się postarać o jakiś kozackie wdzianko .
  • 0

#129 Danteusz Napisany 12 września 2007 - 19:53

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Nie jest. Gdyby Był to TN odstawił by takie cuda graficzne że wylecielibyśmy przez ścianę.

Cytat z poprzedniej strony:
"Ninja Gaiden 2 features a new and improved game engine, developed from the ground up..."
  • 0

#130 Raiot Napisany 12 września 2007 - 20:05

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Dokładnie, po czekajmy trochę.
  • 0

#131 Gość__* Napisany 12 września 2007 - 21:00

Gość__*
  • Goście

"Ninja Gaiden 2 features a new and improved game engine, developed from the ground up..."

To ja jestem Bill Cosby. Gra wygląda jak Sigma więc dla mnie to mogą sobie pisać i tak nie uwierzę :^^: p

Dokładnie, po czekajmy trochę.

Ja już nie mogę sie doczekać TGS by zobaczyć grę w ruchu. To będzie istna masakra :ninjadance: Co do grafy nie, liczyłbym na zmiany.
  • 0

#132 xell Napisany 12 września 2007 - 21:16

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 329 Postów:

Nie jest. Gdyby Był to TN odstawił by takie cuda graficzne że wylecielibyśmy przez ścianę.

Cały czas piszesz w co drugim temacie "ojej, szkoda że to działa na takim a takim silniku" (jak to robiłeś swego czasu o RE5). Trochę to komiczne. Przecież grę tworzą ci sami ludzie i niezależnie od tego czy wykorzystują technologię z poprzednich projektów czy nie, rozpisywaliby podobne algorytmy, artyści w dalszym ciągu mieliby te same projekty itp. itd.

Jeśli chodzi o samą NG2 - wg IGN i 1up - grafika taka jak w NGS, tyle że na ekranie więcej się dzieje, dochodzi destrukcja otoczenia, jest większa skala poziomów itp. itd. Pewien postęp już jest, oby było jeszcze lepiej Mam nadzieję, że grafę poprawią przez ten rok do wydania gry (stawiam, że wyjdzie w drugiej połowie), ale same dywagacje czy to nowy czy stary silnik nie mają sensu.
  • 0

#133 Gość__* Napisany 12 września 2007 - 21:48

Gość__*
  • Goście
Wydawało mi się że tylko w temacie o NG2 :lol: Jak ci to przeszkadza to nie czytaj. :lol:

ale same dywagacje czy to nowy czy stary silnik nie mają sensu.

Dla ciebie. Jak chcę to mogę. :lol:
  • 0

#134 Raiot Napisany 12 września 2007 - 23:41

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Gra ma zupełnie nowy silnik ,tworzony od podstaw,dzięki czemu może kamera będzie wreszcie pracować normalnie . Grafa z dnia na dzień będzie nabierać rumieńców , dizajn tak jak widać , lokacje mają być spore i będzie co podziwiać. Wprowadzono nowy healing-system , brak odnawiania życia pod czas każdej walki ?! :sciana: Do dali też coś o nazwie finising blows , kozackie animacje które mają zaprezentować , jak się wykańcza ,osłabionych wrogów w grupie , pojedyńczo pewno też. Sotry mode ma trwać 30 godzin :klaszcze: system naliczania punktów (karmy) został przebudowany , każde ciało zabitego wroga zostanie na miejscu gdzie przeciwnik spoczął , to samo z każdą odciętą kończyną :ninjadance: tam gdzie poleci odcięta ręka-noga tam zostanie.

+ Chyba nie muszę dodawać że gra , będzie miała 60 fpsów.

Gameplayowo zapowiada się prawdziwa miazga!!!!
  • 0

#135 117 Napisany 13 września 2007 - 05:36

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

Gra ma zupełnie nowy silnik ,tworzony od podstaw,dzięki czemu może kamera będzie wreszcie pracować normalnie . Grafa z dnia na dzień będzie nabierać rumieńców , dizajn tak jak widać , lokacje mają być spore i będzie co podziwiać. Wprowadzono nowy healing-system , brak odnawiania życia pod czas każdej walki ?! :sciana: Do dali też coś o nazwie finising blows , kozackie animacje które mają zaprezentować , jak się wykańcza ,osłabionych wrogów w grupie , pojedyńczo pewno też. Sotry mode ma trwać 30 godzin :klaszcze: system naliczania punktów (karmy) został przebudowany , każde ciało zabitego wroga zostanie na miejscu gdzie przeciwnik spoczął , to samo z każdą odciętą kończyną :ninjadance: tam gdzie poleci odcięta ręka-noga tam zostanie.

+ Chyba nie muszę dodawać że gra , będzie miała 60 fpsów.

Gameplayowo zapowiada się prawdziwa miazga!!!!

skad to info?
  • 0

#136 Gość__* Napisany 13 września 2007 - 06:10

Gość__*
  • Goście

Grafa z dnia na dzień będzie nabierać rumieńców

Pożyjemy zobaczymy, ja nie byłbym tego taki pewny 8)

każde ciało zabitego wroga zostanie na miejscu gdzie przeciwnik spoczął , to samo z każdą odciętą kończyną

:cooo: :shock: :kult: To jest potwierdzone info?

Gameplayowo zapowiada się prawdziwa miazga!!!!

Dal mnie tylko RE5 i GoW3 mogą (ale nie muszą) się równać grywalnościowo z NG2 resztę tytuł TN zje. :ninjadance:

BTW N2 będzie exclusivem dla 360. A wielu mnie przekonywało że mogę się przejechać tak twierdząc. Nie że odczuwam satysfakcję bo mi to wszystko jedno czy będzie tylko na 360 czy nie ale łudzenie się że NG2 może ukazać sie na PS3 było mocno naiwne.
  • 0

#137 Danteusz Napisany 13 września 2007 - 08:36

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
NG2 jest wydawane przez MS a nie Tecmo więc konwersja na PS3 jest na 99.9% wykluczona.
  • 0

#138 xell Napisany 13 września 2007 - 08:43

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 329 Postów:

NG2 jest wydawane przez MS a nie Tecmo więc konwersja na PS3 jest na 99.9% wykluczona.

lol, kluska zostawia sobie 0.01% nadziei :D
  • 0

#139 Danteusz Napisany 13 września 2007 - 09:20

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

lol, kluska zostawia sobie 0.01% nadziei

W tym biznesie niczego nie można być pewnym :ninja:
  • 0

#140 Gość__* Napisany 13 września 2007 - 09:57

Gość__*
  • Goście

lol, kluska zostawia sobie 0.01% nadziei

W tym biznesie niczego nie można być pewnym :ninja:


w życiu nie można być pewnym na 100%, a co dopiero w branży gier :P
  • 0

#141 gruby Napisany 13 września 2007 - 10:20

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Na screenach wygląda to identycznie jak Sigma. Krew za to zajawkowa, tylko nie podoba mi się, że Hayabusa został wyposażony w mnóstwo ostrzy itd.

NG1 była pierwszą grą jaką wyhaczyłem razem z Xboxem i zawiodłem się na niej bardzo. Za dużo hype'u za mało substancji. Z perspektywy czasu uznaję ją za grę na pewno dobrą, ale nie pozbawioną całego zastępu wad.

Szkoda trochę, że TN cały czas używa dokładnie tego samego designu. Jest fajny, owszem, al co za dużo to nie zdrowo i fajnie by było, żeby chłopaki z zespołu trochę poeksperymentowali z grafiką.
  • 0

#142 TomisH Napisany 13 września 2007 - 12:00

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:
Można być pewnym, że szybciej NG2 wyjdzie na PC, niż PS3 ;]
  • 0

#143 Raiot Napisany 13 września 2007 - 14:45

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
@ Zeratul

Skąd ifno , a n/p stąd http://www.iberiansngrealm.com/phpBB2/index.php :ninja:

@ Supersonic

Ad1 Pożyjemy zobaczymy.

Ad2 Tak , potwierdzone info ma mieć jakiś wpływ , na sam gameplay , esencje z padLiny?! Kij wie .

I to że to ex tylko na X360 jest pewne .

"..As Microsoft is set to announce at a pre-Tokyo Game Show press event shortly, Ninja Gaiden 2 is real, heading to Xbox 360, and -- in an unusual twist -- being published by Microsoft itself, rather than Tecmo. While still under development by Tecmo's Team Ninja, the publisher shift puts it next to games like Halo 3 and Mass Effect as part of Microsoft's first-party lineup..."

I taka mała ciekawostka NG2 jest ponoć kure*** szybkie :ninjadance: przez co....


"...The reason the director will play is so that Itagaki can talk. He says the game is too fast for him to play while speaking to the audience...."

"...The gameplay is so fast that it's hard to watch. Hard to keep up with. Lots of blood. Bodies getting chopped in half. Ryu pins enemis on the ground, thrusts his sword in, and they explode!.."

:ninjadance:


Dodany obrazek

I co byś Cię powiedzieli ,gdyby przy nie których ciosach , n/p takich jak ten zmieniała się dynamicznie kamera właśnie w taki sposób ?! :jeee:
  • 0

#144 filip Napisany 13 września 2007 - 16:23

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:

Na screenach wygląda to identycznie jak Sigma. Krew za to zajawkowa, tylko nie podoba mi się, że Hayabusa został wyposażony w mnóstwo ostrzy itd.

IMO tylko technicznie. Ogół robi IMO lepsze wrażenie.

I nie pękajcie, ta gra, jak napisał soul, zamiecie w ruchu :D
  • 0

#145 Gość__* Napisany 13 września 2007 - 18:58

Gość__*
  • Goście

I nie pękajcie, ta gra, jak napisał soul, zamiecie w ruchu

Nawet przez chwilę nie miałem wątpliwości.

taka mała ciekawostka NG2 jest ponoć kure*** szybkie :ninjadance:

:jeee:

Brutalność w rozwalaniu przeciwników mnie powala. Coś pięknego. Byle do TGS, jak to zobaczę w ruchu to wylecę przez okno z wrażenia.
  • 0

#146 Raiot Napisany 13 września 2007 - 22:40

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Thought during my massive trolling of places for info regarding our soon to be beloved and time devouring NG2 I'd share what someone posted from the IGN podcast discussing the pre-TGS footage.

-Great graphics and framerate
-FAST gameplay
-looks HARDER than the xbox one (maybe they said)
-New ninpo shown, hurricane ninpo
-D-pad for switching weapons and ninpo, no more pause menu for switching
-Few small lingering camera issues, like 95% fine, couple little instances
-Overall, looks crazy, if the xbox one was the best action game ever and 11/10, this is 12/10

Though I'd highlight the D-pad switching, since I know for many of us this is a game changer, probably a game enhancer. It's one of the things that I thought about a lot with NG/NGB as potentially being great or potentially really difficult to implement.

Tłumaczyć czy wiecie , o ce be?!
  • 0

#147 Texz Napisany 13 września 2007 - 22:42

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

-looks HARDER than the xbox one (maybe they said)

sobie K...urde jaja robią. Gra sprzeda się świetnie, a dzień później na eaby pojawią się używki ludzi, którzy będą pisać "Can't end first Boss, plz buy it!"
  • 0

#148 Gość__* Napisany 14 września 2007 - 06:57

Gość__*
  • Goście

sobie K...urde jaja robią.

Ja będę wniebowzięty ja kto się okaże prawdą. Chciałbym żeby to była najtrudniejsza gra w ogóle. :ninjadance:
  • 0

#149 filip Napisany 14 września 2007 - 12:17

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
A ja bym chciał by była "fajnie trudna" tzn. wymagająca. NGB po dobrym opanowaniu (i przede wszystkim po długich godzinach grania) stawał się stosunkowo łatwy (nawet na MN). To tak jak z matmą czy fizyką - problemy sprawiają tylko z początku
  • 0

#150 Raiot Napisany 14 września 2007 - 21:53

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Potwierdzone rzeczy które , na pewno ujrzymy w NG2.

New Weapons:
-Cat Claws
-Sythe

New Ninpo:
-Hurricane/Wind

New Enemies:
-Black Spider Clan Mutant?
-The Bug Bug Guy

New Moves (for old weapons):
-Killing Blow system

Returning Characters:
-Rachel-most likely

Mission Mode:
-Please-

New Modes:
-Survival? Stage Select?-

Amazing new effects/features:
-Dynamic Blood/Entrails
-Bodies stick around longer (dead bodies don't disappear)
-Real time weapon/ninpo switching
-Auto Healing and Permanant Damage system
  • 0