Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rise of the Tomb Raider

Crystal Dynamics Square Enix XONE X360 PS4 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
675 odpowiedzi na ten temat

#631 vagrant3 Napisany 14 października 2016 - 15:01

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

Świeżego k**asa zamawiałeś?


a co miał nieświeżego zamówić?

Ten post był edytowany przez vagrant3 dnia: 14 października 2016 - 15:01

  • 1

#632 fingus Napisany 14 października 2016 - 16:30

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Akurat ten Dick, o którym mówimy, jest od 34 lat martwy. :(
  • 0

#633 BeSOS Napisany 14 października 2016 - 17:53

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Dla nekrofila to nie problem :cf:


  • 0

#634 Woroq Napisany 16 października 2016 - 18:27

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 781 Postów:
Lag przy strzelaniu z łuku jest tak fatalny że psuje całą radość z walki. Po paru zgonach przy pierwszym niedzwiedziu obnizam poziom trudności z weterana na normal :(
Jak można było to tak spi....ć! W poprzedniej części nie było tego problemu a przecież tam było ~60 fps ów. :(
  • 0

#635 Starh Napisany 16 października 2016 - 19:51

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:
Beka bo na 36p tego problemu nie ma :D
  • 0

#636 torq314 Napisany 16 października 2016 - 21:09

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
Kurcze, żadnego laga nie mam, gra mi się tak samo jak poprzednio :hmmm:
  • 0

#637 Spuczan Napisany 16 października 2016 - 21:14

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
http://www.gamefaqs....raider/72834703
  • 0

#638 torq314 Napisany 16 października 2016 - 21:18

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
To ja jestem w tej większości która tam pisze że niczego nie zauważa. Sieję headshoty z łuku i ogólnie robię co chcę i jak chcę.
  • 0

#639 Woroq Napisany 16 października 2016 - 22:04

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 781 Postów:
Nie zmieniłem poziomu trudnosci ale lag jest dokuczliwy. Przy poruszaniu też występuje, ale przy celowaniu, od wychylenia sticka do reakcji czekam ~ 0,3 - 0,5 sekundy.
I nie jest to kwestia telewizora, w Dark Soulsach nie odnotowalem laga :(
Mam nadzieję że na PS4 Pro tego nie będzie, chyba poczekam z graniem.
  • 0

#640 torq314 Napisany 17 października 2016 - 07:44

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
próbowałem wczoraj to wyczuć, w sensie - nie sądzę żebyś zmyślał i że coś jest na rzeczy.

no więc, nie potrafiłbym powiedzieć że to jest "0,3 - 0,5 sekundy" ale opóźnienie takie na mrugnięcie okiem mam. aż któregoś razu wrzucę poprzednią część żeby to porównać. znaczy, to jest tak ledwie wyczuwalne że nie przeszkadza mi w ogóle, dopiero jak ekstra zwróciłem na to uwagę to mogę powiedzieć że chyba tak jest. tyle że przy każdej innej broni jest to samo i nie wiem dlaczego przy łuku miałoby mi to bardziej przeszkadzać.

gra jest super, napiszę coś może kontrowersyjnego, ale AD 2016 to to jest lepsza gra niż U4, w co najmniej dwóch elementach.

po pierwsze, te pseudo sandboksowe lokacje, są naprawdę napakowane detalami, żywe. w U4 miałem zwykle wrażenie jednak sterylności, korytarzyka, a tam gdzie było więcej luzu, to z kolei było pustawo.

po drugie, zagadki i opcjonalne grobowce, tym razem ktoś naprawdę fajnie przysiadł i zagadki są różne i potrafią zatrzymać na moment. często wykorzystują jakiś patent z fizyki silnika i to jest dodatkowa frajda.
  • 6

#641 Pawlik Napisany 17 października 2016 - 08:19

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

no bo TR to zwyczajnie lepsza gra. U4 to super film, jako gra to takie 7.


  • 5

#642 BeSOS Napisany 17 października 2016 - 08:32

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tez mu sie podoba nardziej choc nie kumam decyzji osadzenia akcji w poradzieckim obozie ale widac w kazdym TR musi sie znakezc cos w tym stylu :fp: oby wiekszosc gry tu nie nie toczyla...

Graficznie nadal zawod, te naaycenie kolorow sporo ujmuje oprawie, jaskinie nie maja klimatu takiego jak w Definitive Efition przez to, sporo shimmeringu tez w oddali, wyglada to imo jak podrasowane DE z ladniejszymi postaciami co powinno wystarczac ale Uncharted 4 :reggie: do tego ten lag, chociaz juz nieco przywyklem to ja lubie w TR robić rozpierdol a tak lepiej stealth...

Natomiast gameplayowo jak zawsze mowilem to jest to czym Uncharted byc powinno i juz widze ze będzie o wiele lepiej.
  • 0

#643 Pawlik Napisany 17 października 2016 - 09:43

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Aż może sobie dziś odpale i zobaczę czy faktycznie gra przez rok tak się postarzał graficznie, bo ja zapamiętałem ją rok temu jako cud malinkę, tylko nieznacznie odbiegająca od Ordera. Pamietam, że "środek" gry miał pare wahań graficznych, przy czym zawsze wyglądała bardzo dobrze, to pierwsze godziny i ostatnie zapamiętałem jako orgie graficzną.
  • 0

#644 Ney Napisany 17 października 2016 - 09:47

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

Po U4 zestarzała się bardzo, niestety :(


  • 0

#645 filip Napisany 17 października 2016 - 09:48

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:

Dzwoniłem, nawet wyczekałem z 10 min ale oczywiście nie szło się dodzwonić. 

 

Wysłałem maila przez formularz z prośbą o PRIORYTETOWE (tak, był caps) potraktowanie paczki w związku z wyjątkowo długim czasem oczekiwania  :doge:

 

Wtrącę się jeszcze króciutko z relacją zakończenia sprawy :potter:

 

W Sb dostałem smsa, że kurier będzie czekać do godziny 18 przy paczkomacie. Nie może jej tam zostawić, dlatego jeżeli termin do 18 mi nie pasuje, to mogę poczekać dalej.

 

No to ruszyłem dupsko i paczkę odebrałem, ale cała operacja mocna na minus dla inpostu i raczej wrócę do tradycyjnych usług kurierskich.

 

Dziękuję za uwagę, EOT!


  • 0

#646 fingus Napisany 17 października 2016 - 10:04

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Wybieraj inny paczkomat, może ten jest zbyt popularny albo okoliczni mieszkańcy zbyt leniwi i nie śpieszą się z wyciąganiem przesyłek. :dunno:
  • 0

#647 BeSOS Napisany 17 października 2016 - 11:03

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Grafa jest sporo za Orderem i U4, tak jak pisałem wcześniej poziom definitive edition z poprawionymi postaciami. Nawet wybuchy past genowe jakieś. Nie to żeby było słabo, jest poprostu bardzo ładnie i tylko tyle, nawet screenów za często nie cykam. Może ta kolorystyka też sporo odejmuje oprawie bo wszystko jakieś wyprane jest :reggie:
  • 0

#648 Woroq Napisany 17 października 2016 - 11:34

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 781 Postów:
Torq. Nie wiem czy pamiętasz pierwszą walkę z miśkiem. Trzeba było go wywabic z jaskini, strzelić do niego zatrutą strzalą, misiek stawał - wystarczyło go wtedy rozstrzelac zwykłymi strzałami.
Niestety ja zmarnowalem wszystkie zatrute strzały wcześniej. Musiałem więc uciekać i korzystać z okazji żeby strzelać zwykła amunicja. Niestety mis był szybki, więc lag w celowaniu powodował że dostawałem szybki cios przed strzałem. W końcu się udało go zabić ale łatwo nie było.
Przy walce z dystansu lub ostrzeliwania zza zasłony, opóźnienie nie przeszkadza, ale przy bezpośredniej konfrontacji bardzo mi przeszkadzało.

A grafika ładna, brakuje mi natomiast tych 60 klatek z Definitive Edition :(
  • 0

#649 torq314 Napisany 17 października 2016 - 13:45

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
ok, ja lamię tak że w walce w zbliżeniu i tak sobie nie radzę, łukiem, pistoletem, czymkolwiek, mój problem to nie lag tylko to że jest w opcjach ustawienie czułości celowania i to ustawienie nie działa, znaczy, obojętnie czy jest ustawione max w prawo czy max w lewo to kursor celowania porusza się z dokładnie tą samą prędkością.
  • 0

#650 Kazuo Napisany 18 października 2016 - 09:20

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Torq. Nie wiem czy pamiętasz pierwszą walkę z miśkiem. Trzeba było go wywabic z jaskini, strzelić do niego zatrutą strzalą, misiek stawał - wystarczyło go wtedy rozstrzelac zwykłymi strzałami.
Niestety ja zmarnowalem wszystkie zatrute strzały wcześniej. Musiałem więc uciekać i korzystać z okazji żeby strzelać zwykła amunicja. Niestety mis był szybki, więc lag w celowaniu powodował że dostawałem szybki cios przed strzałem. W końcu się udało go zabić ale łatwo nie było.

 

Miśki to twarde sukinkoty. Pamiętam jak walczyłem z tym strzegącym ostatniego sekretnego grobowca, pech chciał że wcześniej skończyło mi się niemal całe ammo, więc napieprzałem go tylko ostrzem. Walka trwała chyba z pół godziny, ale dziad padł :)


  • 0

#651 BeSOS Napisany 18 października 2016 - 09:40

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Widze ze starali sie takiego pseudo openworldowego tego TRa zrobic, imo dobry kierunek i licze na to ze w 3 juz pojda w pelni w tym kierunku. Podoba mi sie ze jest tu tyle do robienia i gra sie coraz fajniej aczkolwiek nie mam bonera jak przy reboocie bo brakuje juz tej swiezosci, oprocz zmiany settingu (imo na gorszy ale to juz subiektywna kwestia, nie znosze zimowych leveli) po 10h grania nie zauwazylem zmian wiec nieco slabo bo system mieli gotowy, wystarczylo rozbudowac jakos fajnie.

 

Poki co solidne 8.


  • 0

#652 torq314 Napisany 18 października 2016 - 10:43

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
ja jadę na pełnym bonerze cały czas, każda kolejna miejscówka ocieka detalami i zawstydza U4. bardzo odpowiada mi to co już poprzednio wprowadzili, czyli czerpanie z formuły metroidvanii, typu, grobowiec wymaga akwalungu i teraz nie możesz ale wróć tu za 3h gry ze sprzętem to sobie zwiedzisz.

jest to fajne bo opcjonalne, mozna zapewne przelecieć przez grę jak przez U4 a można cofać się do poprzednich miejscówek i dodatkowe smaczki odkrywać.

do tego naprawdę oszałamia design tych półotwartych poziomów. to co się mi dzieje teraz na syberii, gdzie mam kawałeczek mapy i już widzę dalej że jest tylko jest płot, ale 5h później od drugiej strony wchodzę i jestem po drugiej stronie płotu i teraz mogę już oba kawałki mapy połączyć w jeden, to jest mistrzostwo, w połączeniu ze swobodą operowania układem wertykalnym (coś niżej, coś wyżej) daje to w sumie nie duże mapki ale napakowane contentem po brzegi.
  • 0

#653 Schrodinger Napisany 18 października 2016 - 10:45

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

ja jadę na pełnym bonerze cały czas,


"Priapizm to dramatyczna choroba. Nieleczona może doprowadzić do trwałej impotencji, a w skrajnych przypadkach do martwicy członka i konieczna może być nawet jego amputacja. Dlatego każdy przypadek erekcji trwającej dłużej niż fizjologiczna powinien niezwłocznie trafić na urologiczny ostry dyżur – alarmuje Piotr Szulc, lekarz urolog, Ordynator Oddziału Urologii w Szpitalu Specjalistycznym EuroMediCare we Wrocławiu."

http://www.medonet.p...ul,1665424.html
  • 0

#654 BeSOS Napisany 18 października 2016 - 10:51

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

 każda kolejna miejscówka ocieka detalami i zawstydza U4. 

 

W tym momencie przestalem czytac dalej :reggie:

 

Spoiler


  • 0

#655 Shinigami Napisany 18 października 2016 - 10:54

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
To ten sam gość, co nie widzi różnicy pomiędzy 720 a 1080 i laga przy celowaniu?
  • 1

#656 burnstein Napisany 18 października 2016 - 10:56

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

 

ja jadę na pełnym bonerze cały czas,


"Priapizm to dramatyczna choroba. Nieleczona może doprowadzić do trwałej impotencji, a w skrajnych przypadkach do martwicy członka i konieczna może być nawet jego amputacja. Dlatego każdy przypadek erekcji trwającej dłużej niż fizjologiczna powinien niezwłocznie trafić na urologiczny ostry dyżur – alarmuje Piotr Szulc, lekarz urolog, Ordynator Oddziału Urologii w Szpitalu Specjalistycznym EuroMediCare we Wrocławiu."

http://www.medonet.p...ul,1665424.html

 

Wszystkie elementy układanki wskazują, że torqa spotkał pajonka:

http://www.se.pl/wia...awa_861748.html


  • 0

#657 nole Napisany 21 października 2016 - 18:20

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Jest już łatka 1.04 naprawiająca laga... ale niestety powudująca też błędy i crashe. Podobno pomaga odłączenie konsoli od neta  :fp:.


  • 0

#658 BeSOS Napisany 21 października 2016 - 19:09

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
LOL. Kurwa rok mieli na naprawę laga i dopiero teraz łaskawie wydają???
  • 0

#659 BeSOS Napisany 21 października 2016 - 22:43

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Faktycznie lag poprawiony ale kolory nadal zjebane. Az odpalilem z ciekawości screeny z reboota i różnica jest kolosalna.
Wogole ta gra jest pod każdym względem imo gorsza od jedynki,design średni, fabuła straszna kupa, misje fabularne niczym nie zaskakuja, jedno z największych rozczarowań moich ever :/.

I na chuja kurwa wcisneli tutaj te obozowiska?? Jakieś misje dla tubylców pasujące to jak pięść do oka, po górach porozstawiane skrzynie w których zamiast skarbów są części do broni wtf. Gra zrobiona jakby przez inny team, gdzie reboot zaskakiwal na każdym kroku lokacjami i pomysłami a dodatkowo serwował to w idealnym pacingu tak tutaj jest średnio od początku i wieje nudą (nawet im dalej tym gorzej...). Do tego tona znajdziek które irytuja swoją ilością i zbędne zbieranie surowców, od 5godzin nic nie zebrałem bo ciągle mam pełny plecak, chyba nie ma dna :olo:

...Aż poczytam czy w CD nie zaszły jakies zmiany bo chyba ostatnio odszedł ktoś ważny i może to zaważyło na tak kupiastym sequelu. :reggie:
  • 0

#660 Pawlik Napisany 27 listopada 2016 - 09:21

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Ok, pograłem sobie wczoraj chwile bo wykupiłem pakiet dodatków z promocji za 18zl. Myślałem, że przesadzacie, ale ta gra faktycznie przez rok czasu mocno się postarzała. To co rok temu powodowało opad szczeny, dziś jest może tylko poprawne, kolory jakieś sprane, obraz mocno zwiększony przez filtry, generalnie wszystko jakieś nieostre. Jedynie co to włosy Lary dalej osom.
Jebane uncharted.

Ale i tak pobiegać sobie po rezydencji i spotkam babę yage :)
  • 0



Inne z tagami: