Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kirby and the Rainbow Paintbrush

WiiU Kirby HAL

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 10 czerwca 2014 - 17:58

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 074 Postów:


 
Kontynuacja Kirby Power Paintbrush z DSa na WiiU planowana na 2015. Zanim zaczniecie krzyczeć "kolejna platformówka" 2D to zagrajcie w oryginał - mimo że już wiekowy to wciąż jedna z najlepszych zręcznościówek pod stylus.


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 11 marca 2015 - 10:05

  • 0

#2 Kaxi Napisany 10 czerwca 2014 - 21:36

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Kolejna platformówka 2D!


  • 0

#3 mic Napisany 10 czerwca 2014 - 21:45

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:

Bo tego gatunku Wii U potrzebuje najbardziej !


  • 0

#4 Pious Napisany 10 czerwca 2014 - 23:44

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Super, że to wychodzi na WiiU, bo 3DS by nie ogarnął gry w 2D pod stylus :hihi:


  • 1

#5 BeSOS Napisany 11 czerwca 2014 - 08:15

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

kolejny dowod na to jak bardzo FUSION jest potrzebne N na rynku...robia jedna gre na dwie konsole i voila.


  • 0

#6 Tawotnica Napisany 14 czerwca 2014 - 21:08

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 074 Postów:

http://www.gamersyde...y-32354_en.html

 

tyle chwalenia Yoshi's Wooly World za art style, który już był, a równie dobrze wyglądający Kirby tylko 4 komentarze :( 

 

Let's spread some Kirby love:

wiiu_kirby_scrn10_e3q8sqn.png

wiiu_kirby_scrn04_e369sbz.png

wiiu_kirby_scrn03_e3g8spn.png

wiiu_kirby_scrn06_e3pfs1z.png

 

 


  • 2

#7 fingus Napisany 14 czerwca 2014 - 21:10

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Plastelinowy Kirby wygląda przesuperancko. Poza tym uważam, że to bardzo fajnie, że Nintnendo samo robi sobie indyki. :tak:
  • 0

#8 cybercotlet Napisany 17 czerwca 2014 - 14:25

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

Plastelinowy Kirby wygląda przesuperancko. Poza tym uważam, że to bardzo fajnie, że Nintnendo samo robi sobie indyki. :tak:

Żeby tylko nie było szoku jak grę zobaczymy w pudełku  :ftopa:. Tak czy siak przygarnę gierkę z otwartymi rękoma #nintendobeton

tyle chwalenia Yoshi's Wooly World za art style, który już był, a równie dobrze wyglądający Kirby tylko 4 komentarze :(

Ja chwaliłem grę chyba jako jeden z pierwszych ale jakoś zapomniałem jeszcze tu przyjść wybacz :(

Ten post był edytowany przez cybercotlet dnia: 17 czerwca 2014 - 14:28

  • 0

#9 Tawotnica Napisany 26 grudnia 2014 - 05:07

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 074 Postów:

Nowy trailer:

 

wow! To się zapowiada niebo lepiej niż Power Paintbrush - od robienia zawijasów, żeby przyspieszać przez przemiany w u-boot czy czołg po genialnie wyglądające walki z bossami. Touch Kirby Super Rainbow! Jest boner. :tak: 


  • 1

#10 Kaxi Napisany 29 grudnia 2014 - 13:26

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Najs :)


  • 0

#11 Inuki Napisany 21 stycznia 2015 - 22:12

Inuki

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 118 Postów:


  • 0

#12 Tawotnica Napisany 11 marca 2015 - 10:07

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 074 Postów:


The gloriously colourful #Kirby and the Rainbow Paintbrush will arrive on #WiiU on 8th May!


https://twitter.com/...582018555240449

Maj będzie mocno Nintendowy - Kirby, STEAM i Splatoon

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 17 marca 2015 - 18:50

  • 0

#13 Michalson Napisany 24 marca 2015 - 13:36

Michalson

    Blanka

  • Narybek
  • 179 Postów:

Trochę sobie pograłem. Pierwsze wrażenia:

 

- Sam gameplay jest bardzo fajny, choć nie nadaje się na dłuższe posiadówy. Po dwóch godzinach przychodzi lekkie znużenie i trzeba zrobić sobie przerwę.

- Przejście jednego poziomu trwa na oko tak z 10 minut. Pierwsze poziomy były oczywiście banalne i niezbyt innowacyjne, ale im dalej, tym więcej pojawia się ciekawych mechanik.

- Podoba mi się to, że podobnie jak w Mario nauka nowych rzeczy przebiega intuicyjnie i samoczynnie. Nie ma żadnych tutoriali do nowych elementów wzbogacających rozgrywkę. Ewentualnie gdy się zatniemy na ekranie pojawia się na moment animacja stylusa rysującego kreskę w odpowiednim miejscu. 

- Nie powiem, że gra pasowałaby lepiej na 3DS-a - dolny ekranik konsolki byłby moim zdaniem zbyt mały do dostarczania tak fajnych wrażeń i precyzyjnego sterowania jak gamepad Wii U. Nie zmienia to jednak  faktu, że Wii U też nie sprawdza się idealnie. Na telewizorze gra wygląda rewelacyjnie. Dbałość o szczegóły, odbicia palców w plastelinie i ogólna słodkość powalają. Niestety na gamepadzie za sprawą mniejszej przekątnej ekranu, niższej rozdzielczości i wypranych kolorów nie jest już tak efektownie. A naprawdę nie da się w to grać patrząc na TV.

 


Ten post był edytowany przez Michalson dnia: 24 marca 2015 - 17:07

  • 1

#14 mic Napisany 24 marca 2015 - 16:57

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Szkoda trochę tej opinii odnośnie "nie da się grać patrząc na TV" sam właśnie tak wolę bo nie chcę degradować ładnej grafiki hd do ekranu gamepada. Tam niech sobie będzie mapa i ekwipunek jakiś i ewentualnie retro gry z vc ????
  • 0

#15 Tawotnica Napisany 08 maja 2015 - 02:32

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 074 Postów:
91CtxEV.jpg

Dawno nie grałem w porządny tytuł „na stylus”, bo zarówno 3DS jak i WiiU gdzie indziej stawiały priorytety, dlatego z odpowiednio dużym apetytem rzuciłem się na Rainbow Paintbrush. Gdzieś tak po drugim świecie przypomniałem sobie wszystkie tricki z pierwszej części na DSa i nie mogłem się oderwać od ekranu GamePada.

Na samym początku pewne rzeczy mogłyby być jaśniej zakomunikowane. Na przykład które bloki rozwala chargé attack, a które wyrzut z armaty albo jak efektywnie kasować narysowane linie czy rysować zawijasy przyspieszające Kirbiego. Do tego wszystkiego dosyć szybko się samemu dochodzi metodą prób i błędów, ale trochę zabrakło mi typowego dla Nintendo etapowego wprowadzania nowych mechanik.

Brak limitu czasowego, wolne tempo poruszania się i spora swoboda w doborze trasy niby zachęcają do dogłębnej eksploracji każdego zakamarka, ale źle mi się grało, kiedy wracałem się po każdą ominiętą gwiazdke czy niezabitego przeciwnika. Plansze mają swój rytm z którego lepiej się nie wybijać. Nie wyjdzie ci jeden zawijas dookoła znajdźki? Trudno, powtórzysz przy kolejnym przejściu, ponieważ cofając się tylko psujesz sobie dobrą pozycję do pokonania następnych przeszkód. Odkąd przyjąłem regułę „no backtracking” grało mi się wyśmienicie i mogłem docenić pomysły twórców na rozbudowanie i doprecyzowanie formuły Power Paintbrush.

Sam level design jest mniej free-roamingowy niż jeszcze w PP i za to bardziej skupiony na zadaniach potrzebnych do zdobycia skrzynek i gwiazdek. Moim zdaniem do dobra zmiana, ponieważ wprowadza więcej platformówkowego klimatu do rozgrywki i zapewnia większą różnorodność. Transformacje w czołg, łódź podwodną i rakietę pozwalają na zmianę tempa gry i w zależności od potrzeb na przeniesienie ciężaru na walkę bądź ucieczkę. Animacje zamiany zawierają drobny ukłon w stronę helperów z Dream Land, co daje do myślenia czemu właściwie Rick, Kine i Coo są tak często pomijani we wszelkich spin-offach, kiedy do konceptu zazwyczaj pasowaliby jak ulał.

Sterowanie w zależności od formy ulega lekkim zmianom, ale punktem wyjścia zawsze jest rysowanie linii. Rozmiar GamePada pozwala na bardziej złożone akcje niż jeszcze na DSie, na przykład:
Spoiler

Poziom trudności jak to w grach z Kirbym nie jest zbyt wysoki. Wymasterowanie całego poziomu wymaga za to już trochę kombinowania i wprawy.

Za największą wadę muszę niestety uznać recycling bossów. Żeby na tak krótką grę (4,5h na przejście Story Mode) zabrakło pomysłów do walk z szefkami to skandal. Tym bardziej, że wyczajanie sposobów na nich było jednym z najbardziej satysfakcjonujących elementów gry. Jeszcze gdyby te walki były chociaż mocno przemodelowane, ale nieee, dokładnie to samo + parę przeszkadzajek więcej. Słabo.

nsIU2L9.jpg

Na szczęście rekompensuje to fenomenalna oprawa w dalszych światach. Wizualnie spokojnie poziom Raymana czy DKCR, a pod względem ilości cukru nawet Epic Yarn blednie. Dużym, pozytywnym zaskoczeniem jest oryginalny soundtrack, tzn. nie remixy tylko nowe kompozycje. Stonowane, przyjazzowane brzmienie, przypominające momentami Davida Wise’a czy swingowe Mario Kart. Nie brakuje przy tym epickości:





Podsumowując, dla mnie nowy Kirby to porównywalny do Captain Toad cukierek w bibliotece WiiU. Krótki, czarujący, pomysłowy tytuł za ¾ standardowej ceny. Czekałem z wywalonym jęzorem i się nie zawiodłem.

Spoiler

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 08 maja 2015 - 02:33

  • 5

#16 ramzes64 Napisany 23 października 2015 - 00:12

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:

popełniłem recke tego tytułu, więc może kogoś zainteresuje

http://retroage.net/...id=231:recenzje


  • 0



Inne z tagami: