Znaczy nie porównujmy?
#91 Napisany 20 stycznia 2016 - 20:42
#92 Napisany 20 stycznia 2016 - 20:54
tak, nie porównujmy, to inna szkoła baletu.
#93 Napisany 21 stycznia 2016 - 00:24
Dark Souls skończyło się na części pierwszej, a ty Mateo mógłbyś wreszcie zacząć czytać swoje posty przed wysłaniem.
@Pawlik - jeszcze Assetto Corsa wychodzi w kwietniu.
#94 Napisany 10 marca 2016 - 18:01
#95 Napisany 10 marca 2016 - 18:05
i jeszcze tu:
Jasna cholera, ależ to wygląda!
#96 Napisany 10 marca 2016 - 19:50
#97 Napisany 10 marca 2016 - 19:54
Bożusiu ty mój
#98 Napisany 10 marca 2016 - 20:23
Wygląda prześlicznie. Day one.
#99 Napisany 10 marca 2016 - 21:02
#100 Napisany 10 marca 2016 - 21:08
ToD jasne był taki se, ale Crack In Time był zajebisty
#101 Napisany 10 marca 2016 - 21:36
Wygląda zajebiście ten Remake.
#102 Napisany 11 marca 2016 - 08:56
Jak dla mnie nie wyglada to jakos wiele lepiej niz gry z PS3 ktore i tak juz wymiataly oprawa ale moze pamiec plata figle. Ogolnie spodziewalem sie wiekszego przeskoku i nadal zaluje ze to jest remake najgorszej czesci serii a nie nowa gra jedynke ledwo skonczylem.
#103 Napisany 11 marca 2016 - 09:00
Nie wygląda jak gierki z PS3. Powiedziałbym że to w końcu poziom bajek Pixara o których mówili już przy premierze pierwszej gierki na PS3, ale do Zootopii to sorry ale Raczet nawet nie doskoczy
#104 Napisany 11 marca 2016 - 09:29
czy ja wiem czy taki przeskok...tu ratchety z ps3:
#105 Napisany 11 marca 2016 - 09:49
Jedyn jak zwykle w punkt. Mega się jarałem pierwszymi screenami i trailerami bo faktycznie wyglądały jak pixar, ale teraz obejrzałem te gameplaye i nie czuje przeskoku generacyjnego, jest ślicznie i w ogóle, ale tak już było w CiT i ToD, teraz mam wrażenie, że tylko wszytko jest podciągnięte do 1080p. Ale nie mam mowy o mega skoku.
#106 Napisany 11 marca 2016 - 09:53
vs
jakiś rak pamięci panowie
edit. polecam ten pierwszy odpalić na 1:06 h a drugi na 16 min jednocześnie
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 11 marca 2016 - 09:55
#107 Napisany 11 marca 2016 - 10:16
Poczatek Crack in Time akurat nawet mnie odrzucil, gra graficznie rozwija sie po kilku aldnych godzinach. Natomiast Nexusa konczylem dopiero co i wyglada juz mega slicznie wiec raka to ty masz, mozgu.
I jak zwykle nie czytasz ze zrozumieniem, poprostu zwracam uwage na to ze nie ma mega przeskoku jak miedzy PS2 a PS3.
a teraz zerknij na screeny powyzej.
a teraz popatrz na ten screen i powiedz szczerze ze nie pomyslalbys ze to z ps3:
#108 Napisany 11 marca 2016 - 10:18
#109 Napisany 11 marca 2016 - 10:19
w Nexusa nie grałem niestety
#110 Napisany 11 marca 2016 - 10:22
Szkoda Szrot, bo tu uber_miodna odsłona serii. Na PS3 tuż za a Crack in Time.
#111 Napisany 11 marca 2016 - 10:30
Gardzę tą serią.
#112 Napisany 11 marca 2016 - 10:45
mi niestety Dante te gameplaye z ps4 mi nie robia - patrze nawet na poszczegolne elementy ktore moglyby zostac dojebane skoro nie ma mega przeskoku - woda nadal nie jest next genowa (obczaj gameplay z levelu plazowego...) i wyglada zwyczajnie slabo, dynamiczne oswietlenie w zasadzie nie istnieje (widac w ciemnych pomieszczeniach gdzie nawet bronie rozblyskow na scianach nie powoduja), animacja postaci na poziomie ps3, fizyka bez zmian......, zero bonera i wyglada to bardzo 'been there done that'. Moze dlatego ze remake, dlatego hejtuje ten fakt na kazdym kroku.
Zeby nie bylo, jestem mega ratchet-zjebem i juz preorder na PSn zlozylem 9za ta cene w sumie gzrech krecic nosem) ale ja lubie narzekac wiec bede kiedy widze ze moja kochana seria stoi w miejscu kiedy moglaby rozwinac nieco bardziej skrzydla na nowym hardwarze.
#113 Napisany 11 marca 2016 - 10:48
Dante - wiem ze z TOD screeny to bardziej bullshoty ale taks amo wyglada wersja na PS4 gameplay vs screeny. taki urok reklamy. Natomiast Nexus w akcji wyglada tak jak na screenach.
#114 Napisany 11 marca 2016 - 12:21
Witam ponownie.
Nie grałem w żadną wcześniejszą część, więc dla mnie ten Remake to jak manna z nieba. Wygląda niesamowicie, czekam na kwiecień.
#115 Napisany 11 marca 2016 - 22:24
Wygląda jak Pixar Ale chyba z '95. Od ilu generacji to powtarzacie?
Gierka na kilkanaście godzin wygląda jak animacja trwająca 1,5h, zrobiona za 250 mln $.
Zejdźcie na ziemię, albo odpalcie obie pozycje na czymś większym, niż znaczek pocztowy.
#116 Napisany 13 marca 2016 - 01:43
#117 Napisany 13 marca 2016 - 01:53
#118 Napisany 13 marca 2016 - 10:25
#119 Napisany 23 marca 2016 - 17:38
#120 Napisany 23 marca 2016 - 19:22
Jeszcze pomyślę, ale może łyknę gierkę na premierę. Wygląda obiecująco
Jest też polska wersja zwiastuna:
Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 23 marca 2016 - 19:34
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|