Robiąc wszystkie zadania i przetrząsając kąty w poszukiwaniu śrubek powinno wyjść może 12 godzin, a lecąc przed siebie i zaliczając tylko cele niezbędne do pchnięcia fabuły spokojnie można zejść poniżej 10. Przy okazji posiłkując się internetem zrobiłem sobie zestawienie planet/lokacji w oryginale i w remake'u.
PS2:
Planet Veldin - Kyzil Plateau
Planet Novalis - Tobruk Crater
Planet Kerwan - Metropolis
Planet Aridia - Outpost XII
Planet Eudora - Logging Site
Nebula G34 - Blarg Station
Planet Rilgar - Blackwater City
Planet Umbris - Qwark's HQ
Planet Batalia - Fort Krontos
Planet Gaspar - Blarg Depot
Planet Orxon - Kogor Refinery
Planet Pokitaru - Jowai Resort
Planet Hoven - Bomb Factory
Oltanis Orbit - Gemlik Base
Planet Oltanis - Gorda City Ruins
Planet Quartu - Robot Plant
Planet Kalebo III - Gadgetron Site
Veldin Orbit - Drek's Fleet
PS4:
Veldin
Novalis
Kerwan
Aridia
Nebula G34
Rilgar
Gaspar
Batalia
Pokitaru
Quartu
Kalebo III
Deplanetiser
Szczerze mówiąc gry na PS2 nie skończyłem, bo w tamtym czasie wolałem piąty raz ogrywać Jak & Daxter, ale z tego co teraz widzę to nie dość, że planet było znacznie więcej, to na część z nich wracało się po dwa a nawet trzy razy, gdzie aktualnie wracamy tylko na Deplanetiser. Mnie w ten remake grało się zajebiście, ale kolega, który jest fanem serii, nazwał go pociętym i uproszczonym rozczarowaniem.
Poza tym chętnie zapytałbym Teda Price'a, dlaczego w wywiadzie na zeszłorocznym PSE łgał o trzech nowych planetach.
Ten post był edytowany przez Iras dnia: 27 kwietnia 2016 - 21:41