Skocz do zawartości

Folklore


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
80 odpowiedzi na ten temat

#61 Gość_Zero_* Napisany 06 lipca 2008 - 12:26

Gość_Zero_*
  • Goście

Taikun->System walki jest IMO fajny nie narzekałem, fabuła jest bardzo ciekawa ....


Dzięki :) pobieram zatem demko
  • 0

#62 Ney Napisany 26 lipca 2008 - 11:37

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

jsaypray->Ja kupiłem jeden dodatek do Folklore i naprawde ciekawa sprawa bo każdy to nie tylko samo łapanie nowych folków ale mamy 4 questy, po dwa dla obu postaci i dość ciekawe historyjki dotyczące wioski i ich mieszkańców.

F5k mam pytanie o ten dodatek - ściągnąłem jeden z kilkoma questami i strojem, ale jak wybieram downloaded quests to mi facet odpowiada że nic dla mnie nie ma, tak samo w menui głwonym w "costumes" nie mam żadnego dodatkowego...Nie wiesz o co chodzi?Jestem na bardzo wczesnym etapie gry więc może później dochodzi możliwość wykonania tych questów i zmiany stroju?
Mnie demo oczarowało odrazu i kupiłem szybko pełną wersję - strasznie mi brakowało takiej gry...
  • 0

#63 Gość_Zero_* Napisany 26 lipca 2008 - 11:43

Gość_Zero_*
  • Goście
No to dobrze wróży :) ja właśnie zasysam demko (cos ostatnio zapomnialem o tym ;D) i po wczorajszym zobaczeniu na GT recenzji coraz bardziej się nakręcam :)
  • 0

#64 f5k Napisany 26 lipca 2008 - 11:52

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Ney->Ten dodatek który jak kupiłem miał questy które na początku gry sie nie da wykonać bo sie nie ma dostępu do tych światów co w nich trzeba wykonać questy wiec najlepiej przejdź większość gry a potem sie baw w dodatkowe questy. A z tym strojem to nie wiem jak jest dokładnie.
  • 0

#65 Ney Napisany 26 lipca 2008 - 12:55

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Ok, dzięki za pomoc :)
  • 0

#66 Ney Napisany 05 sierpnia 2008 - 13:34

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Gra jest poprostu rewelacyjna. Dawno mnie już nic tak nie zauroczyło jak właśnie Folklore. Atmosfera Doolin, wciągające (i inteligentne) story, pomysł skąd się bierze każdy Realm, walka, bossowie - wszystko rządzi. Nawet questy nie są byle jakie - często udanie dopełniają historię i mają fajne patenty. W życiu bym się tego nie spodziewał, ale bawię się lepiej niż przy MGS4...
  • 0

#67 Gość__* Napisany 05 sierpnia 2008 - 13:41

Gość__*
  • Goście
nic dodać, nic ująć, Ney - mam identyczne odczucia (i też gram w Folklore zaraz po MGS4). no, może tylko tyle, że voice acting w Folklore jest niesamwicie dobry i jak dla mnie spokojnie może być porównywany z tym z pierwszego MGS-a (pod względem jakości, oczywiście).

Folklore nie jest jedną z najlepszych gier na PS3 - to jedna z najlepszych gier tej generacji.
  • 0

#68 f5k Napisany 05 sierpnia 2008 - 17:47

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
No widzicie a debile z GT dali tej grze niższe noty niż crapowatemu Alone in the Dark. Ale musicie przyznać że razi to np że podczas rozmów normalnych brak voice actingu i to razi.
  • 0

#69 Gość__* Napisany 05 sierpnia 2008 - 20:29

Gość__*
  • Goście
wiem, jak to zabrzmi, ale... imho, klimat na tym zyskuje. ;p
  • 0

#70 Gość_Zero_* Napisany 05 sierpnia 2008 - 20:37

Gość_Zero_*
  • Goście
Powiem tylko że nie trawię ostatnio gier bez voice actingu ... zresztą po MGS4 ciężko przejść na grę gdzie się tylko czyta, ALE grając w demko Folklore podobał mi się ten system dialogów :) coś jak dynamiczny komiks ... nia ma VA, ale mimo wszystko daje rade.
  • 0

#71 Scorpio Napisany 07 kwietnia 2010 - 13:43

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Wczoraj ograne demo. W dużym skrócie:

+ folklorowy klimat, tytuł gry idealnie pasuje do istot, jakie widzimy na ekranie. Miłe to, tak wspomnienia z dzieciństwa przynosi, gdy to o takich duszkach i podaniach się czytało czy słyszało, a nie o tej nowoczesnej demoniej hałastrze, co teraz się wszędzie rozpanoszyła
+/- wykorzystanie żyroskopów. Przy zwykłych przeciwnikach czuć, że dodane na siłę i na spokojnie bez tego można było się obejść. Przy większym, gdy trzeba wyczuć moment i kilka razy szturchnąć, jest już lepiej i zahacza o uczucie satysfakcji po ubitym bossie (gdy QTE już się przejadło)
- fabularnie zgroza. Dokładnie: wejście fabularne. Nagle trafiamy na wyspę, skąd pisała do nas umarła mama (SH2, więc na razie norma). Rzecz w tym, że nagle widzimy jak owa nieboszczka skacze z przepaści, pojawia się człowiek, który to widział, w nocy odwiedzamy bar pełen potworów (szczur jak z Dickensa po prostu świetnie opracowany), śledzimy stracha na wróble, wkładamy suknię wiedźmy, trafiamy do obcego świata, wysysamy dusze przez suknię, walczymy z potworami ... i totalnie nie robi na dziewczynie ani grama wrażania! NIC! Może w pełnej wersji jest to poprowadzone inaczej, lepiej wytłumaczone, ale tutaj wygląda to tak, jakby na co dzień ową dziewczynę to spotykało. To burzy mocno przywiązanie do świata gry.
+ pomysł na walkę folkami, które są uporządkowane pod przyciskami
+ artystyczna oprawa: liście, kolory
- przydałoby się choć gram VA lub jakakolwiek mimika na twarzy (że grałem po Heavenly Sword to tak, mam potrzebę na coś więcej niż niema sekwencja z kukłami ... już FFX było technicznie lata do przodu!)
  • 0

#72 f5k Napisany 07 kwietnia 2010 - 15:06

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Szkoda że Sony nie wpompowało więcej miedziaków w tą produkcje bo po tych paru latach tej generacji ta gra jest jedną z moich ulubionych gier wogóle i gdyby mocniejszy nacisk na to by gra nie była tak niszowa że mało kto o niej wie to mogła by być mocnym hiciorem a tak jest gra w której jest VA ale tylko podczas cut scenek których jest mało w samej grze, a w demie to ich wcale nie dali, heh gdy teraz myśle o tych komiksowych filmikach to przypomina mi sie Max Payne z którego zjedli VA. O samej grze już pisałem dawno temu i wtedy tą gre przeszedłem jak action advanture, ale sporo pobocznych questów jest naprawde fajnych i niektóre kostiumy które można odblokować są świetne że o atrybutach sprzyjających walce nie wspomne, tylko trzeba sie nastawić że w tej grze jest sporo czytania i części gry które rozgrywają sie w wiosce portafią być wolne, jest też coś czego nie powinno być: po każdej zmianie folka w menu jest mała pauza wiec zalecam zainstalowanie gry na dysku choć z tego co pamiętam w demie tej pauzy chyba wogóle nie ma.
  • 0

#73 Scorpio Napisany 07 kwietnia 2010 - 15:32

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
W demie są 4 folki, zatem nie ma jak ich zmieniać :mad:

Cóż, kurdens, demo nie napawa zbytnim optymizmem, chyba za mało reprezentatywne. Zwłaszcza, że czytania tam było dwa razy więcej niż grania, co o północy jest słabym pomysłem XD
  • 0

#74 Şichărescu Napisany 07 kwietnia 2010 - 18:11

Şichărescu

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 233 Postów:

W demie są 4 folki, zatem nie ma jak ich zmieniać :mad:

Cóż, kurdens, demo nie napawa zbytnim optymizmem, chyba za mało reprezentatywne.

Pierwsza kraina jest za bardzo infantylna, potem robi się naprawdę klimatycznie, trochę mrocznie, można powiedzieć burtonowsko. Ale gameplay lekko nudzi przez całą grę (chyba że komuś po demie odpowiada, to jeszcze jeden plus). Mimo wszystko za niewielkie pieniądze warto kupić i obejrzeć, co się uroiło w umysłach twórców.
  • 0

#75 f5k Napisany 07 kwietnia 2010 - 20:06

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
No niestety takie gry jak Folklore to sie nadają na wieczór żeby klimat załapać ale na nocne granie to już nie bardzo.
  • 0

#76 ACZ Napisany 18 września 2012 - 16:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
mógłby powstac sequel.

Folklore to jeden z najbardziej niedocenionych i zapomnianych tytułów dostępnych na PlayStation 3. Studio Game Republic, które odpowiadało za grę niestety zbankrutowało i zmuszone było zwolnić wszystkich pracowników, co poskutkowało tym, że de facto studio żyje w postaci założyciela - Yoshiki Okamoto.
Właśnie Okamoto w wywiadzie dla serwisu Polygon, zdradził, że studio tak naprawdę upadło po śmierci wydawcy Brash Entertainment. On sam uznał, że czas przejść na emeryturę i wycofać się ze świata gier w którym nie ma dla niego już żadnych perspektyw. By nadać jeszcze smutniejszy ton tej sytuacji, zdradził, że Folklore 2 mogło powstać:

"Było bardzo dużo rzeczy, które chciałem osiągnąć. Chciałem zrobić drugą część Folklore, ale nie było na to funduszy. Tytuł by powstał gdyby znalazł się jakiś sponsor."


Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 0

#77 Zeus-Nelson Napisany 20 września 2012 - 10:13

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
Szkoda, wg Folklore był jedną z ciekawszych pierwszych gier na PS3. Była oryginalna/niecodzienna co się teraz rzadko zdarza ;)
  • 0

#78 Pico Napisany 20 września 2012 - 22:17

Pico

  • Forumowicze
  • 10 679 Postów:

Szkoda, wg Folklore był jedną z ciekawszych pierwszych gier na PS3. Była oryginalna/niecodzienna co się teraz rzadko zdarza ;)

Będę się czepiał, ale... według kogo? Przecież skrót wg jest od słowa według. Nie pisz proszę, że chciałeś tym napisać "w ogóle"... :|
  • 0

#79 oranje Napisany 20 września 2012 - 22:24

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
albo wg mnie ;)
  • 0

#80 Pico Napisany 20 września 2012 - 22:40

Pico

  • Forumowicze
  • 10 679 Postów:
Też możliwe, no to zjadł słowo :P
  • 0

#81 Zeus-Nelson Napisany 21 września 2012 - 21:55

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:

Będę się czepiał, ale... według kogo? Przecież skrót wg jest od słowa według. Nie pisz proszę, że chciałeś tym napisać "w ogóle"... :|


No raczej wiadomo że miało być: wg mnie ;)
  • 0