Nowa gra osadzona w uniwersum Wojennego Młotka czterdzieści tysięcy. Ma to być fps z elementami rpg. Akcja będzie rozgrywać sie na tak zwanym Space Hulku czyli ogromnym kosmicznym zlepku porzuconych statków, który to został przejęty przez obcych. Tytułowi Deathwing to elitarna jednostka zakonu Aniołów Śmierci, zostaną oni wysłani do zbadania owej kosmicznej kupy złomu.
Gra hula na UE4, wiec będzie wyglądać świetnie. Premiera jest planowana niby jeszcze na ten rok. Gra z tego co wiem pojawi się na PC i PS4, nie wiem czy na Xbox One, ale prawdopodobnie tak.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 14:45
interesuje mnie każda giereczka na licencji Warhammera - chociaż widzę, po zwiastunie, że genokrady jakby z pierwszej edycji wzięte - to ukłon w stronę fanów czy co
Gra najprawdopodobniej niestety nie ukaże się na Xboxie One.
Eurogamer:
"Sony has confirmed Space Hulk: Deathwing will launch on PlayStation 4 in 2015. A representative for publisher Focus Home Interactive told Eurogamer there was no news on an Xbox One version."
Space Hulk, Genokrady - jestem na tak Spędziłem kupę czasu z planszówką i z Amigową wersją...jaka ta giereczka była wtedy cholernie trudna dla mnie - multum taktycznych zagrań a wystarczył jeden błąd i jeden obcy wypruwał flaki całemu oddziałowi. Podejrzewam że Deathwing będzie głównie nastawiona na akcję, ale mimo to klimat może mocno wciągać.
Dopasiona edycja wyjdzie 22 maja w cenie 40€ (dla już posiadających grę na pc darmowy update). Tylko PS4 i PC.
Class Customization – deep progression system lets players unlock armor and weapon skins, attachments, perks and more for aesthetic and gameplay customization.
Chaplain Class – the Chaplain brings a host of abilities to increase the squad’s survivability and is more than capable of killing hordes of Xenos in melee combat.
New Weapons – more melee and ranged weapons give players even more options to load out their squad in battle.
New Enemy Types – new, unique Genestealer types offer a greater challenge to those who dare enter the depths of the Space Hulk.
Special Missions – randomized objectives and enemy spawns bring a new level of replayability.