Faktem jest, że ten trailer i to, co można było zobaczyć dotychczas z trybu story wygląda mocno odjechanie. Przejścia pomiędzy filmikami a walką będą kosmicznie płynne.
#121 Napisany 25 stycznia 2017 - 11:20
#122 Napisany 27 stycznia 2017 - 15:57
https://muve.pl/promocje/tekken-7
Rak branży (przepustka sezonowa) dotarł do Turnieju o tytuł Króla płatnego DLC. Żelaznej Pięści.
Ten post był edytowany przez Sylvan Wielki dnia: 27 stycznia 2017 - 15:57
#123 Napisany 27 stycznia 2017 - 16:16
Czyli rak dostał raka!
#124 Napisany 31 stycznia 2017 - 10:42
W Tekken 7 najważniejsza jest historia - tak przynajmniej twierdzi Harada. no tak, co się dziwić, w końcu Tekken fabułą stoi...
niech spróbują tylko pokpić online kosztem tej "Dynastii" to gracze ich zlinczują.
#125 Napisany 31 stycznia 2017 - 10:43
Nie pokpią, bo Soul Calibur V i TTT2 miały zajebiście zrobiony kod sieciowy. A fabuła w siódemce zapowiada się palce lizać.
#126 Napisany 31 stycznia 2017 - 12:18
Nie pokpią, bo Soul Calibur V i TTT2 miały zajebiście zrobiony kod sieciowy. A fabuła w siódemce zapowiada się palce lizać.
Lepiej niż Heihachi który leży pół roku na skale, po czym organizuje turniej?
#127 Napisany 31 stycznia 2017 - 13:21
Jest Akuma, więc musi być nawet lepiej
#128 Napisany 31 stycznia 2017 - 15:18
Jest Akuma, więc musi być nawet lepiej
Ty w to na prawdę wierzysz co? z tego serialu nawet scenarzyści Mody na sukces nie wyszliby obronną ręką.
ja życzę sobie tylko, żeby Paul Phoenix nie odstawał od czołówki. bo to, że będzie kilka przegiętych postaci mamy jak w banku. jakiś czas temu widziałem listę to przodują Hworrang i Steve, czyli albo kopiemy, albo boksujemy. połączenie obu widać nie jest już tak efektywne zapewne popracują do premiery nad balansem ale wielkich roszad raczej nie będzie.
#129 Napisany 31 stycznia 2017 - 20:19
Ktoś chętny na partyjkę w TTT2 albo T6?
#130 Napisany 02 marca 2017 - 16:00
#131 Napisany 02 marca 2017 - 18:35
#132 Napisany 02 marca 2017 - 18:45
#133 Napisany 02 marca 2017 - 19:18
#134 Napisany 02 marca 2017 - 19:20
#135 Napisany 03 marca 2017 - 08:21
IMO za słabo poszli w mordoklepkę, a za bardzo w fajerwerki.
#136 Napisany 03 marca 2017 - 11:33
#137 Napisany 03 marca 2017 - 12:15
W ostatnich częściach za mało poświęca się uwagi samemu klepaniu, a bardziej temu, żeby było szybko, żeby było dużo, żeby kamera dynamicznie latała i robiła zbliżenia, oddalenia, żeby można było robić praktycznie wszystko, żeby postacie ze sobą rozmawiały, żeby rzucały jakieś elo-teksty nawet w trakcie walki, żeby areny były różnorodne jak towary w TK Maxxie, żeby coś nam przebiegało, żeby ściany były czymś ciekawszym, niż tylko ścianami, żeby faceci byli napompowani, a laski powabne, żeby ciosy wyglądały na mocarne, a rzuty na taneczne... Ostatni Tekken, któremu poświęciłam więcej czasu (a i tak nie aż tyle, co jego poprzednikom), to TTT2. W T6 pograłam chwilę i oddałam, było tego dla mnie już za dużo.
Jeśli postępem w serii jest zmiana prędkości wejścia prawej piąchy o ćwierć klatki, a opóźnienia lewego kopniaka o pół, a grę kieruje się już głównie do mordoklepkozjebów (coś jak mangowe zjeby, tylko do mordoklepek), to ok, przecież nikt nie zmusza mnie do wydawania pieniędzy na tę grę, a tych 10 osób w kraju na pewno bardzo się cieszy na kolejne nieprawdopodobne zmiany w systemie walki, które odmienią układ w rankingu turnieju w Malezji. Tylko szkoda, że zamiast pokazywać ludziom, że bijatyki to wciąż fajny temat, zachęcać i angażować szerszego odbiorcę i przytrzymać go przy tytule (patrz: post Taikuna), to kiszą Tekkena we własnym sosie doprawiając go kosmetykami zamiast porządnym treningiem
#138 Napisany 03 marca 2017 - 12:22
Tylko czy sam "rdzeń", czyli system walki, nie jest przynajmniej tak dobry jak w T3-5? Bo chyba to najważniejsze. Pytam, bo dawno nie grałem w Tekkeny.
#139 Napisany 03 marca 2017 - 12:48
Niech z tych 50 czy tam ilu postaci wybiorą te 5 które nie zasysają (z tym może być problem) i zrobią jakiegoś sensownego singla wzorem MK, a nie aktualizacje ciosów i ubranek. Inna sprawa że w czasach hybryd gatunków klasyczne nawalanki mi się nudzą po 10 minutach, a w online jestem niszczony bo tam tylko jakieś zjeby grają.
#140 Napisany 03 marca 2017 - 12:59
Nie siedzisz w gatunku, to gra do ciebie nie trafia. Wręcz na tyle nie siedzisz, że nawet nie pamiętasz o trybie strory, którego zwiastun komentowałeś na poprzedniej stronie.
#141 Napisany 03 marca 2017 - 13:07
Obejrzałem "zwiastun fabularny" na ppe, a nie zwiastun trybu fabularnego
Nie siedzę, ale w mortala te 15-20 godzin pograłem, bo było tam co robić dla leszcza. TTT2 co miał? Ladder i na końcu jakiś żałosny filmik na koniec, jak każdy poprzedni tekken.
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 03 marca 2017 - 13:11
#142 Napisany 03 marca 2017 - 13:11
Tryb story to też nie nowość - ani w Tekkenie, ani w gatunku
#143 Napisany 03 marca 2017 - 13:12
Sensowny tryb story, a nie tryb story. Ladder 8 walk i w nagrodę filmik o tym jak Paul ucieka przed niedźwiedziem to nie jest sensowny tryb story.
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 03 marca 2017 - 13:15
#144 Napisany 03 marca 2017 - 13:39
w zasadzie to wszyscy macie rację. świat szedł do przodu a mordobicia po przejściu z 2d w 3d stanęły w miejscu, w porównaniu do innych gatunków. gusta graczy się zmieniły, salony gier niemal odeszły do lamusa a gracze przenieśli się przed konsole. wolą grać w CoD, GTA czy ME. mimo wszystko bijatyki jakoś sobie radzą na rynku, po prostu nie są już w blasku jupiterów jak za najlepszych lat. i wydaje mi się, że producenci utracili w nie wiarę. wolą wpompować kasę w bardziej popularne gatunki niż walczyć o odrodzenie mordobić. od lat na rynku nie pojawiła się żadna nowa marka, która zdolna byłaby przykuć uwagę szerszego grona graczy. inna sprawa, że kiedyś Tekken czy VF masakrowały pod względem grafiki. dzisiaj najlepsi nie kwapią się do ich robienia. a patrząc na to co niektóre studia są w stanie osiągnąć graficznie, i to przy ogromnym otwartym świecie, to mordobicia powinny wręcz ocierać się o fotorealizm. w końcu to tylko 2 ludziki i plansza...
#145 Napisany 03 marca 2017 - 14:10
No czyli:
- Lepsza platforma multi, rangi, rankingi, turnieje, wyzwania
- Lepszy tryb story na wzór MK
- Redesign postaci, aren na bardziej zjadliwe
Wysyłamy list do Namco?
#146 Napisany 03 marca 2017 - 14:20
Ostatnie to kwiestia gustu, do pierwszego się nie ma za bardzo jak przyczepić, szczególnie o kod sieciowy, a drugie zobaczymy jak wyjdzie.
#147 Napisany 03 marca 2017 - 19:56
#148 Napisany 03 marca 2017 - 21:03
#149 Napisany 17 marca 2017 - 11:18
Zostały zapowiedziane trzy nowe rozszerzenia, które będą ukazywały się cyklicznie co kilka miesięcy. Dwa pierwsze będzie można nabyć w bieżącym roku, trzecie w 2k18. Pierwsze DLC obejmie jedną postać i kilkadziesiąt nowych strojów. Oba kolejne zaoferują postać, plansze, jak i nowe stroje.
W przypadku dodatkowych zawodników mają to być gościnne występy (czyli żadne tam Devile, bądź inne Irviny) z gier Namco. Można zatem spodziewać się przykładowo takiego Pakmana.