#241 Napisany 14 listopada 2017 - 10:18
#242 Napisany 14 listopada 2017 - 19:08
#243 Napisany 14 listopada 2017 - 19:24
Jeszcze trochę i dadzą małego, mangowego dinozauraNastępną postacią będzie Crash
#244 Napisany 14 listopada 2017 - 23:58
#245 Napisany 15 listopada 2017 - 00:07
ale ze wywalili kangurka i dali za niego taliba to powinni sie trzasnac w pysk i ci obroncy zwierzat tez
#246 Napisany 25 listopada 2017 - 21:55
Chyba najbardziej spektakularny powrót w historii Turniejów Króla Żelaznej Pięści, od 0-4 do 5-4!
#247 Napisany 12 grudnia 2017 - 10:20
Lada dzień paczyk mający za zadanie uporać się z lagiem:
https://segmentnext....responsiveness/
Ten post był edytowany przez nole dnia: 12 grudnia 2017 - 10:22
#248 Napisany 12 grudnia 2017 - 21:00
#249 Napisany 14 grudnia 2017 - 16:31
możesz na mnie zapolować w godz. wieczornych aczkolwiek nic nie obiecuję. nie grałem od dawien dawna i musiałbym się przestawić z Wieśkowego machania mieczem
#250 Napisany 15 grudnia 2017 - 17:58
@kowal chętnie pogram w weekend jakby co
#251 Napisany 07 września 2018 - 00:12
#252 Napisany 07 września 2018 - 17:07
#253 Napisany 07 września 2018 - 22:19
#254 Napisany 07 września 2018 - 23:33
#255 Napisany 02 listopada 2018 - 18:44
Ja przestałem już sam siebie oszukiwać, że wrócę do którejś z starych postaci lub nauczę się nowej... Lenistwo, brak czasu i chyba już za stary jestem I tak pewnie będę katował Paula do śmierci, jego lub mojej ???? Gram niemal tylko w ranking match, doszedłem do rangi Fighter i od 3 dni nie mogę się przebić wyżej. Już byłem w zagrodzie i witałem się z gąską... A wszystko dlatego, że jestem uparty jak osioł i kiedy trzeba odpuścić to walczę "o honor" o kończę pojedynek z bilansem 2-8 i dwie rangi niżej. Aż się dziwię, że mam 50% wygranych. W sumie to nawet nie wiem czy to mało czy dużo?
Anyway, jeśli ktoś ma ochotę na sparing to zapraszam (Hanz?)
#256 Napisany 02 listopada 2018 - 22:20
#257 Napisany 03 listopada 2018 - 10:35
#258 Napisany 03 listopada 2018 - 11:59
Wczoraj odpaliliśmy sobie tego Tekkena na domówce u znajomych i jak dla mnie przez rage arts (czy jak się nazywają te gówniane ciosy zbijające na raz 50% hp) gra jest kompletnie niegrywalna. Można to jakoś wyłączyć w opcjach?
#259 Napisany 03 listopada 2018 - 12:21
Z Hanzem już grałem także wiem na co się piszę. Czasami wygrywasz, a czasami się uczysz. A jak się uczyć to od (naj)lepszych.
#260 Napisany 03 listopada 2018 - 18:02
Nie. A ja rage arts nawet polubiłem. A konkretnie rage drive. zabójczy w combo i praktyczne nie karalny. Ogólnie dodają pikanterii gdy w końcowej fazie pojedynku masz przeciwnika na strzał ale jeden fałszywy ruch i runda w dupę.
Właśnie to jest kretyńskie i czyni nowego Tekkena grą dla lamerów. Nie uważam się za wymiatacza, nie gram w Tekkena regularnie, ale zawsze potrafiłem kleić fajne comba i nawet juggle ładnie mi wychodziły. Wczoraj grałem ze znajomymi, którzy są kompletnymi casualami, ale potrafili korzystać z rage drive i używali tego w każdej walce, ja przez długi czas się opierałem, bo się po prostu tym brzydziłem. Znajomki-niedzielniacy wygrywali 80% partyjek, to chyba mówi samo za siebie dla jakiego targetu jest przeznaczony ten tytuł.
Takie coś to może i pasuje do mashingowych gierek pokroju Dragon Ball czy Mortal Kombat, a nie do tak złożonej bitki jak Tekken, w której zawsze liczył się skill i dobra znajomość sterowanej postaci. Formuła najwyraźniej się wyczerpała, skoro developer zaczyna ładować brednie skopiowane z innych gier, kompletnie nie pasujące do całości. Nie wierzę, że ktokolwiek grający w Tekkena na poważnie (czyli chociażby ktoś uczestniczący w turniejach) jest zadowolony z takich "patentów".
Cóż, na tę chwilę seria jest do zaorania, mam nadzieję, że jak wyjdzie nowa odsłona to będzie bardziej przypominać T3 albo T5.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 03 listopada 2018 - 18:07
#261 Napisany 03 listopada 2018 - 18:10
Specjale są wrzucone właśnie dla ludzi pokroju twoich znajomych, żeby sobie odpalili grę i się dobrze bawili. Sztuką jest nie dać się złapać lepem na ślepo albo nie dać im w ogóle go wyprowadzić.
#262 Napisany 03 listopada 2018 - 18:23
No ale gierka ma chyba słaby balans jeśli nie ma równych szans mimo, że Kazek był lepszy, bo gierka zagrała na korzyść słabszych.
#263 Napisany 03 listopada 2018 - 18:24
Sztuką jest nie dać się złapać lepem na ślepo albo nie dać im w ogóle go wyprowadzić.
Nie sądzę, to raczej ruletka na zasadzie "kto pierwszy, ten lepszy". Handicap takiego kalibru w grach nigdy nie był dobry, przypomina mi to granie w gry wyścigowe pokroju Mario Kart, gdzie osoba na ostatnim miejscu dostaje najlepsze dopałki, żeby chamsko sobie wygrać przed metą z osobą, która od samego początku się starała. Tutaj starać się nie trzeba, wystarczy trochę pomashować, na końcu uderzyć specjalem i cieszyć się bardzo "sprawiedliwą" wygraną.
#264 Napisany 03 listopada 2018 - 18:30
#265 Napisany 03 listopada 2018 - 18:33
Zawsze możesz tego używać tak samo jak znajomi, więc to połączenie + jakiś tam skill dadzą Ci 95% wygranych. Skoro to tylko gierka imprezowa, to też nie ma co się przejmować.
#266 Napisany 03 listopada 2018 - 18:37
Rage art można zablokować. Zdecydowana większość jest łatwa do pokarania wybitką. Trochę nie rozumiem problemu.
#267 Napisany 03 listopada 2018 - 18:38
W sumie to czuję Twój ból bo tak samo klnąłem jak zrobili ściany. Ale jak chce się grać to nie ma co płakać tylko trzeba nauczyć się wykorzystywać to na swoją korzyść.
#268 Napisany 03 listopada 2018 - 18:48
Polecam obejrzeć finały Evo.
#269 Napisany 03 listopada 2018 - 18:54
Pograłbyś tydzień i zmieniłbyś zdanie. W casualowym graniu w Tekkena mało kto zaprząta sobie głowę obroną, zazwyczaj jest to atak za atak, a że aktywowany rage art absorbuje uderzenia to często wchodzi jak w masło. Zablokowany wystawia nas jak na tacy. Są też takie bezpieczne na bloku ale można ich uniknąć kucnięciem lub podskokiem. Pooglądaj kilka walk z Evo, czasami w całym pojedynku nikt tego nie używa ani razu.
W sumie to czuję Twój ból bo tak samo klnąłem jak zrobili ściany. Ale jak chce się grać to nie ma co płakać tylko trzeba nauczyć się wykorzystywać to na swoją korzyść.
No ok, teraz jak to napisałeś, to brzmi to trochę lepiej. Niemniej naprawdę nie obraziłbym się jakby dali możliwość wyłączenia tego bajeru, wtedy wszyscy byliby zadowoleni.
#270 Napisany 03 listopada 2018 - 19:17
No to temat zamknięty, pozostaje tylko czekać na post Szrota, że haha, Kazek jest no-skillem i pokonują go najebani Janusze.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|