Nintendo Network / eShop
#91 Napisany 07 grudnia 2012 - 17:38
To na tej stronie logujecie się swoim NiN ID i dostajecie kody warte 20zł każdy na zakupy w eShopie. Oczywiście jeśli kupiliście wersję Basic, to sami jesteście sobie winni
#92 Napisany 07 grudnia 2012 - 17:48
#93 Napisany 10 grudnia 2012 - 13:38
und wieder mal sind die Deutschen schuld! Tak jak na różnych forach spekulowano - restrykcje dotyczące sprzedaży gier +18 na eShopie zawdzięczamy zachodnim sąsiadom, bo NoE ma siedzibę Großostheim.
#94 Napisany 10 grudnia 2012 - 13:45
#95 Napisany 10 grudnia 2012 - 17:22
#96 Napisany 10 grudnia 2012 - 17:37
#97 Napisany 10 grudnia 2012 - 17:43
#98 Napisany 10 grudnia 2012 - 17:48
Malutki - bzdura bo mam przed sobą pudełko Bayonetty1 na Xboxa i jak nic 18 jest na pudełku...
Ten post był edytowany przez Ney dnia: 10 grudnia 2012 - 17:50
#99 Napisany 10 grudnia 2012 - 17:50
Pierwsza część miała rating 15.
Nie ma takiego w Europie (PEGI). Miała 18.
#100 Napisany 10 grudnia 2012 - 17:58
#101 Napisany 10 grudnia 2012 - 18:00
Nie ma takiego w Europie (PEGI). Miała 18.
był rating 15 BBFC
#102 Napisany 10 grudnia 2012 - 18:04
#103 Napisany 12 grudnia 2012 - 14:13
Unepic heading to Wii U
Screeny:EnjoyUp Games and Francisco Téllez de Meneses are teaming up for a new platformer/RPG title “Unepic” for Wii U (presumably the eShop) and PC.
The entire adventure takes place in a huge medieval castle. Unepic makes use of an “eighty’s style” but is “completed with the most actual features.”
EnjoyUp sent over the following story description:
The hero is called Daniel, a normal guy from today: great videogame player, big lover of sci-fi movies, novice player of role games, pot-head and overall, a bit horny due to a misterious lack of success with girls. In the middle of a role game he is teleported to a castle and he thinks that he is having a massive hallucination due to any drug that their friends may poor in his beer while playing. So he decides to run his own adventure until the effect of the drug lasts.
In the castle, he will be possessed by a shadow, however this shadow cannot control him (being able only talk). The only way of the shadow to escape from the Hero’s body is by the death of the Hero, so the shadow will lie all the time giving false clues always looking for the Daniel’s death.
In the castle he will visit an oracle and find out what’s the goal of the story: to kill Harnakon, the master of the castle, and free Pure-Spirits. This story sounds typical for a role game, but during the adventure Daniel will discover that everything is not what it seems.
Unepic contains the following features, according to EnjoyUp:
- RPG 2D platform game.
- 200 rooms to explore.
- 7 bosses to kill.
- 70 spells to learn.
- 100 different weapons.
- Impressive lighting engine.
- Funny story and funny dialogs (more than 2000 lines)
- References to other games, films, comic…
- Full RPG character sheet.
- Quests.
- Character sheet with upgrading skills.
- Potions (craft your own potions) + scrolls + rings + magic weapons + magic artifacts
- Pets.
- Achievements.
- Statistics (best strikes can be uploaded to worldwide raking table).
- 3 different ends.
- 4 levels of difficulty.
- Hidden treasures.
- Castle map where you can write down your own notes.
- Statistics.
Source: EnjoyUp Games PR
http://nintendoevery...ii-u/?pid=37189
#104 Napisany 12 grudnia 2012 - 15:37
#105 Napisany 12 grudnia 2012 - 15:47
#106 Napisany 12 grudnia 2012 - 15:49
#107 Napisany 12 grudnia 2012 - 15:50
#108 Napisany 12 grudnia 2012 - 18:03
#109 Napisany 14 grudnia 2012 - 09:57
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=504025Unlike PlayStation 3 or Xbox 360 demos, trial versions of Wii U games downloaded from Nintendo's eShop are limited to a certain number of uses.
This number depends from game to game - FIFA 13 is 10 uses, for example, while Rayman Legends is 30 uses. Sonic & Sega All-Star Racing Transformed is 15.
Eurogamer asked Nintendo why the limits on different games varied - and why there were limits at all. The platform holder replied that it was a game's publisher that decided how many times you can try their game.
"Each publisher has the opportunity to decide how long demos will stay on the eShop, and how many times consumers can play them before they expire," a Nintendo spokesperson told us.
#110 Napisany 14 grudnia 2012 - 10:04
#111 Napisany 14 grudnia 2012 - 10:07
#112 Napisany 14 grudnia 2012 - 10:08
#113 Napisany 14 grudnia 2012 - 12:39
#114 Napisany 14 grudnia 2012 - 21:16
#115 Napisany 15 grudnia 2012 - 18:47
#116 Napisany 15 grudnia 2012 - 19:00
Rzecz w tym, że trofea bywają fajne, ale w pewnym momencie człowiek łapie się na tym, że tkwi w jednej lokacji przez godzinę, tylko po to, żeby zabić 1000 wrogów.
Albo siedzi w Miiverse, w Letterboxie czy jakkolwiek inaczej daje się zniewalać elementom cyfrowego świata.
Albo odwrotnie, nie daje się.
Nie o to więc chodzi by wymyślać, że być moze dla niektórych trofea tworzą jakieś problemy, bo wszystko inne też generuje problemy, hipotetycznie. Idiota siedzący, jak to piszesz, "godzinę" żeby zabić 1000 wrogów dla trofeum, a idiota siedzący godzinę żeby wbić milion monet w Mario, bo takie są reguły gry, to taki sam idiota albo i nie, bo to względne.
Chodzi natomiast o to, że trofea SĄ częścią kanonu, czymś co się przyjęło i od czego nie ma odwrotu. To jak online, jak przeglądarka w konsoli, jak usługi video itd. Itp. Kanon.
I teraz, w tym kontekście KAŻDE tłumaczenie Nintendo jest słabe. Przeglądarkę dali, usługi video są. A trofeów nie ma i nie ma ŻADNEGO powodu żeby miało ich nie być. Dla developerów to pestka, od 7 lat wiedzą jak oprogramowywać trofea w swoich grach. Trofea są nawet na ajpadzie czy na Sony Vita. One po prostu są.
Tylko nie u Nintendo.
#117 Napisany 15 grudnia 2012 - 19:17
Czy naprawdę w ten sposób tracimy zapał do grania? Nie sądzę. Mamy za to MiiVerse, w którym można coś stworzyć i podzielić się zawartością z innymi. Ostatecznie to też standard, który się przyjął i to znacznie lepiej niż PlayStation Network czy Xbox Live, bo z fejsbuka korzysta chyba znacznie więcej osób. Dla każuali trofea i tak są bez znaczenia, dla fanów Nintendo też. Do tego dochodzi kontrowersyjna polityka centrali Nintendo, więc póki co zapewne żadnego systemu nagradzania nie uświadczymy.
Fanboje Sony i Microsoftu po Wii U i tak by nie sięgnęli- "bo znowu Mario, Zelda, bo to cukierkowe, za kolorowe, za dziecinne, więc pójdę kupić kolejne odkrywcze Halo, później ogram Killzone i popiję Call of Duty". Najważniejsza jest różnorodność. Dobrze, że każda firma nie oferuje nam tego samego, bo utonęlibyśmy w morzu FPS-o-RPGów. Owszem, nie da się też uciekać przed taki rzeczami jak rozgrywka online i innymi współczesnymi oczywistymi oczywistości. Trofeów jednak do tych oczywistości nie zaliczam. Nie narzekałbym, gdyby były, ale nie narzekam też z powodu ich braku.
#118 Napisany 15 grudnia 2012 - 19:46
#119 Napisany 15 grudnia 2012 - 20:13
#120 Napisany 15 grudnia 2012 - 20:33
Jasne, że ma swoje własne, fajne pomysły - systemowy licznik czasu gry z Wii to jeden z takich, tak samo dziwiłbym się, gdyby konkurencja nie próbowała tego skopiować, bo jest to świetne. Podobnie jakiś szybki dostęp w czasie gry do forum z poradami. Zobaczymy, co konkurencja z tego podchwyci. Sony też starało się iść "swoją drogą", ale szybko musiało się podporządkować i wprowadziło trofea w swoim systemie.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|