Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nintendo Network / eShop

Nintendo gry gierki promocje nowości zapowiedzi

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
284 odpowiedzi na ten temat

#91 Kaxi Napisany 07 grudnia 2012 - 17:38

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
ddp.nintendo.com

To na tej stronie logujecie się swoim NiN ID i dostajecie kody warte 20zł każdy na zakupy w eShopie. Oczywiście jeśli kupiliście wersję Basic, to sami jesteście sobie winni :)
  • 0

#92 sam42 Napisany 07 grudnia 2012 - 17:48

sam42

    Blanka

  • Narybek
  • 239 Postów:
Phi Ja mam basica i jestem z niego dumny bo jest biały :cool:
  • 0

#93 Tawotnica Napisany 10 grudnia 2012 - 13:38

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:
http://www.eurogamer...op-restrictions

und wieder mal sind die Deutschen schuld! Tak jak na różnych forach spekulowano - restrykcje dotyczące sprzedaży gier +18 na eShopie zawdzięczamy zachodnim sąsiadom, bo NoE ma siedzibę Großostheim.
  • 0

#94 Danteusz Napisany 10 grudnia 2012 - 13:45

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Nie, restrykcje zawdzięczamy Nintendo, to oni nie zadbali o takie położenie sklepu aby nie trzeba było ograniczać dostępności zawartości
  • 0

#95 Ney Napisany 10 grudnia 2012 - 17:22

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Gier eskluzywnych +18 to raczej nigdy więcej na WiiU już nie zobaczymy...A już na pewno nie takie wydawane na eshopie.
  • 0

#96 Kaxi Napisany 10 grudnia 2012 - 17:37

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
ciekawe czy zrobią z bayo2 gre na rating 16, czy jednak 18 i będą mieli problem ze sprzedaniem w euro.
  • 0

#97 Malutki Napisany 10 grudnia 2012 - 17:43

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Pierwsza część miała rating 15.
  • 0

#98 Ney Napisany 10 grudnia 2012 - 17:48

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
To gierka głównie na rynej japoński i amerykański chyba więc oby ich nic nie ograniczało tworząc tą grę...Na Europe najwyżej wydadzą wersję taką jaką zwykle dostają Niemcy - z zieloną krwią i bohaterką zakrytą w pancerz żeby nie daj boże pośladki było widać :( masakra z tym Nintendo :(


Malutki - bzdura bo mam przed sobą pudełko Bayonetty1 na Xboxa i jak nic 18 jest na pudełku...

Ten post był edytowany przez Ney dnia: 10 grudnia 2012 - 17:50

  • 0

#99 Kaxi Napisany 10 grudnia 2012 - 17:50

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Pierwsza część miała rating 15.


Nie ma takiego w Europie (PEGI). Miała 18.
  • 0

#100 Malutki Napisany 10 grudnia 2012 - 17:58

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Mam wersję na ps3 i na okładce jest widoczna czerwona 15.
  • 0

#101 Tawotnica Napisany 10 grudnia 2012 - 18:00

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:

Nie ma takiego w Europie (PEGI). Miała 18.



był rating 15 BBFC
  • 0

#102 Ney Napisany 10 grudnia 2012 - 18:04

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
http://www.amazon.de...words=bayonetta

Widać tylko wersja UK "15" dostała a reszta "18"...
  • 0

#103 Malutki Napisany 12 grudnia 2012 - 14:13

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Kolejna świetna gra zawita w sklepiku :)
Unepic heading to Wii U

EnjoyUp Games and Francisco Téllez de Meneses are teaming up for a new platformer/RPG title “Unepic” for Wii U (presumably the eShop) and PC.

The entire adventure takes place in a huge medieval castle. Unepic makes use of an “eighty’s style” but is “completed with the most actual features.”

EnjoyUp sent over the following story description:

The hero is called Daniel, a normal guy from today: great videogame player, big lover of sci-fi movies, novice player of role games, pot-head and overall, a bit horny due to a misterious lack of success with girls. In the middle of a role game he is teleported to a castle and he thinks that he is having a massive hallucination due to any drug that their friends may poor in his beer while playing. So he decides to run his own adventure until the effect of the drug lasts.

In the castle, he will be possessed by a shadow, however this shadow cannot control him (being able only talk). The only way of the shadow to escape from the Hero’s body is by the death of the Hero, so the shadow will lie all the time giving false clues always looking for the Daniel’s death.

In the castle he will visit an oracle and find out what’s the goal of the story: to kill Harnakon, the master of the castle, and free Pure-Spirits. This story sounds typical for a role game, but during the adventure Daniel will discover that everything is not what it seems.

Unepic contains the following features, according to EnjoyUp:


- RPG 2D platform game.
- 200 rooms to explore.
- 7 bosses to kill.
- 70 spells to learn.
- 100 different weapons.
- Impressive lighting engine.
- Funny story and funny dialogs (more than 2000 lines)
- References to other games, films, comic…
- Full RPG character sheet.
- Quests.
- Character sheet with upgrading skills.
- Potions (craft your own potions) + scrolls + rings + magic weapons + magic artifacts
- Pets.
- Achievements.
- Statistics (best strikes can be uploaded to worldwide raking table).
- 3 different ends.
- 4 levels of difficulty.
- Hidden treasures.
- Castle map where you can write down your own notes.
- Statistics.
Source: EnjoyUp Games PR

Screeny:
http://nintendoevery...ii-u/?pid=37189

  • 0

#104 Flyjack Napisany 12 grudnia 2012 - 15:37

Flyjack

    Blanka

  • Narybek
  • 162 Postów:
Ło i to po polsku O.O
  • 0

#105 Tawotnica Napisany 12 grudnia 2012 - 15:47

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:
swiat sie konczy, gra na nintendo po polsku. pewnie tylko na pc bedzie polska wersja jezykowa :olo:
  • 0

#106 funditto Napisany 12 grudnia 2012 - 15:49

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
a może to trailer wersji pc ? serio po polsku wyjdzie na WiiU ?
  • 0

#107 funditto Napisany 12 grudnia 2012 - 15:50

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
a może to trailer wersji pc ? serio po polsku wyjdzie na WiiU ?
  • 0

#108 sam42 Napisany 12 grudnia 2012 - 18:03

sam42

    Blanka

  • Narybek
  • 239 Postów:
uwielbiam takie małe acz wciągające gry ( znaczy mam nadzieje, że ta taka będzie) . Zapowiada się interesująco.
  • 0

#109 Malutki Napisany 14 grudnia 2012 - 09:57

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Play limit on Wii U demos set by publishers, Nintendo says

Unlike PlayStation 3 or Xbox 360 demos, trial versions of Wii U games downloaded from Nintendo's eShop are limited to a certain number of uses.

This number depends from game to game - FIFA 13 is 10 uses, for example, while Rayman Legends is 30 uses. Sonic & Sega All-Star Racing Transformed is 15.

Eurogamer asked Nintendo why the limits on different games varied - and why there were limits at all. The platform holder replied that it was a game's publisher that decided how many times you can try their game.

"Each publisher has the opportunity to decide how long demos will stay on the eShop, and how many times consumers can play them before they expire," a Nintendo spokesperson told us.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=504025
  • 0

#110 lukaszSA Napisany 14 grudnia 2012 - 10:04

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:
No ale samo istnienie limitów to już ich sprawa.
  • 0

#111 Malutki Napisany 14 grudnia 2012 - 10:07

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Z tego co pamiętam to niektóre demka na 3Ds'ie były bez limitów :hmmm:
  • 0

#112 lukaszSA Napisany 14 grudnia 2012 - 10:08

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:
Chyba w Japonii. U nas wszystko ma limit
  • 0

#113 mic Napisany 14 grudnia 2012 - 12:39

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Ja przypominam sobie tylko, że demo Theatrhythm Final Fantasy w USA nie miało tylko tych limitów.
  • 0

#114 Kaxi Napisany 14 grudnia 2012 - 21:16

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
http://9gag.com/gag/6076953

Czy dobrze widzę, że do tego mema wsadzono ikonki z Miiverse?
  • 0

#115 robbie Napisany 15 grudnia 2012 - 18:47

robbie

    Toad

  • Narybek
  • 9 Postów:
Bardzo dobrze widzisz, Kaxi. Sam się zastanawiam czy odbierać to jako hejt na brak osiągnięć. Osobiście jakoś mi ich wcale nie brakuje w MiiVersie, a obecny system "Yeah!" i komentarzy do wpisów wydaje mi się bardziej... hm, interaktywny? Nie jestem pewny czy akurat o to słowo mi chodziło, ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Rzecz w tym, że trofea bywają fajne, ale w pewnym momencie człowiek łapie się na tym, że tkwi w jednej lokacji przez godzinę, tylko po to, żeby zabić 1000 wrogów.
  • 0

#116 torq314 Napisany 15 grudnia 2012 - 19:00

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:

Rzecz w tym, że trofea bywają fajne, ale w pewnym momencie człowiek łapie się na tym, że tkwi w jednej lokacji przez godzinę, tylko po to, żeby zabić 1000 wrogów.


Albo siedzi w Miiverse, w Letterboxie czy jakkolwiek inaczej daje się zniewalać elementom cyfrowego świata.

Albo odwrotnie, nie daje się.

Nie o to więc chodzi by wymyślać, że być moze dla niektórych trofea tworzą jakieś problemy, bo wszystko inne też generuje problemy, hipotetycznie. Idiota siedzący, jak to piszesz, "godzinę" żeby zabić 1000 wrogów dla trofeum, a idiota siedzący godzinę żeby wbić milion monet w Mario, bo takie są reguły gry, to taki sam idiota albo i nie, bo to względne.

Chodzi natomiast o to, że trofea SĄ częścią kanonu, czymś co się przyjęło i od czego nie ma odwrotu. To jak online, jak przeglądarka w konsoli, jak usługi video itd. Itp. Kanon.

I teraz, w tym kontekście KAŻDE tłumaczenie Nintendo jest słabe. Przeglądarkę dali, usługi video są. A trofeów nie ma i nie ma ŻADNEGO powodu żeby miało ich nie być. Dla developerów to pestka, od 7 lat wiedzą jak oprogramowywać trofea w swoich grach. Trofea są nawet na ajpadzie czy na Sony Vita. One po prostu są.

Tylko nie u Nintendo.
  • 0

#117 robbie Napisany 15 grudnia 2012 - 19:17

robbie

    Toad

  • Narybek
  • 9 Postów:
W porządku, nie da się zaprzeczyć, że trofea są. Wszystko jest kwestią umowy i przyzwyczajenia, a jak wiemy Nintendo nie zawsze podąża utartymi przez innych schematami. Dobrze wiemy też, że nie zawsze wychodziło im to na dobre (vide prawie kompletne olanie online'u w erze GC, później kody, żeby dodać znajomego na Wii), ale w tym wypadku naprawdę nie rozumiem szumu wokół trofeów, osiągnięć czy jakkolwiek inaczej miałoby się to nazywać. Po prostu ich nie ma. Nie da się bez tego żyć?
Czy naprawdę w ten sposób tracimy zapał do grania? Nie sądzę. Mamy za to MiiVerse, w którym można coś stworzyć i podzielić się zawartością z innymi. Ostatecznie to też standard, który się przyjął i to znacznie lepiej niż PlayStation Network czy Xbox Live, bo z fejsbuka korzysta chyba znacznie więcej osób. Dla każuali trofea i tak są bez znaczenia, dla fanów Nintendo też. Do tego dochodzi kontrowersyjna polityka centrali Nintendo, więc póki co zapewne żadnego systemu nagradzania nie uświadczymy.
Fanboje Sony i Microsoftu po Wii U i tak by nie sięgnęli- "bo znowu Mario, Zelda, bo to cukierkowe, za kolorowe, za dziecinne, więc pójdę kupić kolejne odkrywcze Halo, później ogram Killzone i popiję Call of Duty". Najważniejsza jest różnorodność. Dobrze, że każda firma nie oferuje nam tego samego, bo utonęlibyśmy w morzu FPS-o-RPGów. Owszem, nie da się też uciekać przed taki rzeczami jak rozgrywka online i innymi współczesnymi oczywistymi oczywistości. Trofeów jednak do tych oczywistości nie zaliczam. Nie narzekałbym, gdyby były, ale nie narzekam też z powodu ich braku.
  • 0

#118 fingus Napisany 15 grudnia 2012 - 19:46

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Hm, nie zgadzam się. Jasne, rozumiem, że "Nintendo wszystko musi zrobić po swojemu", już to zauważyłem. Ale to nieprawda, że "dla fanów Nintendo trofea są bez znaczenia" - no bo niby dlaczego? Ja bym chętnie pozbierał jakieś fajne trofiki w Mario. Nie widzę absolutnie żadnej racjonalnej przesłanki za brakiem trofeów (poza "musimy to zrobić po swojemu", ach, prawda, ta nie jest racjonalna), nie widzę też sensu usprawiedliwiania tego braku. Trofea to nie jest jakaś fanaberia - są wszędzie. To fanaberią jest ich brak. Nintendo nawet nie musiało nic wymyślać - wystarczyło sięgnąć po gotowiec, nikt by o to do nich nie miał pretensji. A tak - wygląda to trochę jakby uparli się że np. nie zrobią save'ów w grach "bo przecież zawsze dotąd graczom wystarczało wpisywanie kodów". Nie rozumiem tego.
  • 0

#119 robbie Napisany 15 grudnia 2012 - 20:13

robbie

    Toad

  • Narybek
  • 9 Postów:
Z jednej strony zgadzam się z Tobą fingus, bo Nintendo w wielu wypadkach rzeczywiście postępuje tak jak opisujesz. Z drugiej jednak strony to ciśnienie na trofea musiało gdzieś mnie ominąć, bo naprawdę jest mi to kompletnie obojętne. Fakt, gdyby były, to pewnie bym coś tam pozbierał w NSMBU, ale skoro ich nie ma, to zbieram Star Coins. Nie mówię, że to dobrze, że nie zaimplementowano osiągnięć. Porównanie do save'ów jednak wydaje mi się nietrafione. Save'y ułatwiły nam życie i uwolniły od ginących kartek z kodami. W czym życie ułatwiły nam trofea? Poza tym podobne zarzuty możnaby skierować pod adresem Sony (może i Microsoftu, ale do Xbox Live'a już od dość długiego czasu nie mam dostępu, więc się nie wypowiadam). W końcu nie można bezpośrednio z panelu konsoli poprosić innych graczy o pomoc w przejściu jakiegoś fragmentu, tylko trzeba siedzieć z laptopem i szukać rozwiązań na youtube'ie albo innych gamefaq'ach. Powiecie, że to jeszcze nie standard. Okej, racja, ale przyznacie, że ten patent jest całkiem fajny i nie zdziwiłbym się, gdyby i konkurencja podłapała go w przyszłości. W końcu Nintendo nie zawsze postępuje racjonalnie. Raz im to wychodzi na korzyść (kontroler ruchowy Wii z dwukrotnie przyspieszonymi bebechami GaCka), raz niekoniecznie (przykładów bez liku, ale może przytoczę ten z domowego ogródka- dobór dystrybutora dla całkiem sporego, potencjalnego rynku, jakim jest Polska).
  • 0

#120 fingus Napisany 15 grudnia 2012 - 20:33

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Ja nie twierdzę, że Sony czy Microsoftowi nie ma czego zarzucać, więc nie ma sensu ich przywoływać. A to, że znajdzie się osoba, której trofea są "kompletnie obojętne" to też żaden argument. Pewnie da się znaleźć jakąś grupkę osób, którym "kompletnie obojętne" będzie voice acting, albo sandboksy, albo fpsy, albo multiplatformy czy w ogóle "gry nie od Nintendo" - ale nie wiem, czy to dobra polityka tak zlewać tych, którym nie jest to "kompletnie obojętne". A bardziej niż tego, że Nintendo źle na tym wyjdzie, boję się tego, że wyjdzie na tym dobrze - i uzna, że jest ok, nie ma sensu tego ruszać.

Jasne, że ma swoje własne, fajne pomysły - systemowy licznik czasu gry z Wii to jeden z takich, tak samo dziwiłbym się, gdyby konkurencja nie próbowała tego skopiować, bo jest to świetne. Podobnie jakiś szybki dostęp w czasie gry do forum z poradami. Zobaczymy, co konkurencja z tego podchwyci. Sony też starało się iść "swoją drogą", ale szybko musiało się podporządkować i wprowadziło trofea w swoim systemie.
  • 0



Inne z tagami: