Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nintendo Network / eShop

Nintendo gry gierki promocje nowości zapowiedzi

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
284 odpowiedzi na ten temat

#121 Tawotnica Napisany 15 grudnia 2012 - 20:33

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 112 Postów:

Ja bym chętnie pozbierał jakieś fajne trofiki w Mario.


Gwiazdki? Challenge mode NSMBU? Million monet? Brak zunifikowanego systemu liczenia trofików w OS =/= brak achivementów w grach. Przecież tego typu wabiki były nawet w pierwszym Smash Brosie na N64.
Szkoda, że nie ma licznika, bo większość gier na WiiU i tak ma zaimplementowany własne challenge/achivementy/trophy i nie będzie 'Rankingu użytkowników WiiU' na forum, ale nie jest to jakiś szczególny dealbreaker, jeżeli ci nie zależy na dziwkowaniu calaków/platyn. Dużo większym zawodem jest dla mnie skromny activity log. Spodziewałem się rozwinięcia pomysłu logu z 3DSa, a dostałem praktycznie to samo co w notyfikacjach Wii. Nawet nie ma żadnego Nintendo Channel ma którym można byłoby sprawdzić swoje top10.
Uzupełnienie Activity Loga o coś w rodzaju trofiki albo nawet % skompletowania gry jak w X0 byłoby ekstra. Może dodadzą coś takiego po czasie, kto wie, Nintendo z WiiU bardzo polubiło patche :olo:
  • 0

#122 fingus Napisany 15 grudnia 2012 - 20:45

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Tawotnico - ależ ja wiem, zdaję sobie sprawę, że zbieranie "aczików" w grach to nie jest jakiś nowy mega pomysł. Chodzi tu właśnie o jakieś gromadzenie tego na poziomie systemu (i np. możliwość oglądania osiągnięć z przeglądarki). Abym mógł bez odpalania gry zobaczyć co zdobyłem i porównywać się z innymi. I nie chodzi tu tylko o dziwkowanie - to jest kierunek, jakim mogli pójść dalej niż konkurencja i wprowadzić parę naprawdę fajnych patentów. Np. w Diablo 3 mogę z przeglądarki obejrzeć swoją postać (a także postaci innych graczy), jej ekwipunek, umiejętności, statystyki - super sprawa. No i wyobraź sobie coś takiego na poziomie systemu, a nie widzimisię tego czy tamtego developera - udostępnianie informacji o progresie. Mnóstwo fajnych rzeczy można z tym zrobić.
  • 0

#123 Tawotnica Napisany 15 grudnia 2012 - 20:55

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 112 Postów:
Prawda, w ogóle WiiU chwilę po premierze jawi mi się jako pudło z dużym niewykorzystanym potencjałem. Szczególnie system operacyjny, mimo paru fajnych patentów wydaje się mocno niedopracowany. Z drugiej strony to daje też nadzieję na poprawę w kolejnych firmware updatach. Miiverse już dawno zapowiadali na przeglądarkę, dla smartfonów i innych urządzeń, więc można założyć, że to się wszystko jeszcze rozwinie w jakąś stronę.
  • 0

#124 torq314 Napisany 15 grudnia 2012 - 21:10

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:

szczególny dealbreaker, jeżeli ci nie zależy na dziwkowaniu calaków/platyn.


Wypaczasz. Trofea są elementem społecznościowym, takim samym jak granie online czy voiceczaty. To fajnie że N wymyśla własne i konkurencja to skopiuje, pytanie jest dlaczego N nie może kopiować dobrych pomysłów konkurencji, a raczej - dlaczego kopiuje je WYBIÓRCZO.

Przecież zrobienie na poziomie oesu "gwiazdek" czy jakby je tam nazwać, to żaden problem. I nie chodzi o gamecardy, na ajpadzie nie ich nie ma, a trofiki są.
  • 0

#125 Tawotnica Napisany 15 grudnia 2012 - 21:39

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 112 Postów:

Trofea są elementem społecznościowym, takim samym


jak Miiverse.
Ja w niczym nie chcę usprawiedliwiać braku ogólosystemowych aczików, ale jeśli chodzi o elementy społecznościowe to nie ma co wieszać psów na Nintendo, bo pod tym względem WiiU akurat jest bardzo solidne.

  • 0

#126 robbie Napisany 15 grudnia 2012 - 22:02

robbie

    Toad

  • Narybek
  • 9 Postów:

jak Miiverse.
Ja w niczym nie chcę usprawiedliwiać braku ogólosystemowych aczików, ale jeśli chodzi o elementy społecznościowe to nie ma co wieszać psów na Nintendo, bo pod tym względem WiiU akurat jest bardzo solidne.


W pełni się z tym zgadzam. Chcesz się pochwalić tym, że udało Ci się przejść fragment, w którym wcześniej się zaciąłeś? Super, możesz sobie nawet porysować, żeby o tym opowiedzieć. Droga wolna. Owszem, mogli dać wybór użytkownikom i wprowadzić opcjonalny system osiągnięć, jednak tego nie zrobili. Można psioczyć, pisać maile do NOE, NOA, a nawet do centrali. Jeśli zbierze się wystarczająco dużo osób, to pewnie coś w końcu się w temacie wydarzy. Albo i nie, bo to Nintendo.

A to, że znajdzie się osoba, której trofea są "kompletnie obojętne" to też żaden argument. Pewnie da się znaleźć jakąś grupkę osób, którym "kompletnie obojętne" będzie voice acting, albo sandboksy, albo fpsy, albo multiplatformy czy w ogóle "gry nie od Nintendo" - ale nie wiem, czy to dobra polityka tak zlewać tych, którym nie jest to "kompletnie obojętne".

Mnie jest to obojętne, ale nigdzie nie napisałem, że zlewam tych, którzy myślą inaczej. Obojętny jest mi również online multiplayer, Wisła Kraków i Hannah Montana, ale nie o tym chyba ten temat. Chciałem raczej stwierdzić, że zwyczajnie nie rozumiem pogoni za trofeami "bo są wszędzie, więc muszą być i tu"- nie wiem, może coś mnie ominęło, a może jestem po prostu dziwny. Spoko, staram się zrozumieć, że to jest motywacja, zabawa i tak dalej, dlatego fajnie, jeśli osiągnięcia są. Dla mnie również fajnie, jeśli są, ale nie narzekam z powodu ich braku. I nie każdemu musi to odpowiadać, bo to tylko moja prywatna opinia. Peace.
  • 1

#127 fingus Napisany 15 grudnia 2012 - 22:12

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Spoko, nie piszę, że Ty zlewasz, tylko że Nintendo zlewa. Ty masz prawo mieć taką opinię, na jaką masz ochotę, ale po producencie konsolek dla dzieci można by oczekiwać, że postarają się schlebiać gustom różnych osób, a nie tylko gustom Miyamoto. ;)
  • 0

#128 robbie Napisany 15 grudnia 2012 - 22:16

robbie

    Toad

  • Narybek
  • 9 Postów:
Dobrze by było, gdyby przynajmniej dali graczom możliwość wyboru. Zresztą to nie jedyna taka sytuacja, bo wystarczy przypomnieć sobie ostatnie rewelacje o ograniczeniach eShopa.
  • 0

#129 Kaxi Napisany 20 grudnia 2012 - 12:30

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Szkoda, że promocja Premium trochę "oszukuje". Tzn, w eSHopie placa cenę ustaloną przez dystrybutora, w sensie nie jest to automatyczne przeliczenie, czyli kwota odpowiednio zaokrąglona, zazwyczaj w górę (płacę np. 54,99, a nie 52,37). Z kolei program promocji wprawdzie pokazuje mi na koncie ceny w złotówkach, ale nie wzięte z eShopu, tylko przeliczone automatycznie z ceny w euro, i to na jej podstawie przyznaje punkty. Jest się więc trochę stratnym.

Piszę o tym, bo właśnie brakuje mi 27 pkt do kolejnego kodu żniżkowego :/ To jakieś 10zł wydane w sklepie, które sumarycznie już na pewno wydałem, ale straciłem je na przewalutowaniu (trine 2 kosztuje 54,99, ale cena-podstawa do obliczenia pktów w złotówkach to 46,21 zł).
  • 0

#130 Pious Napisany 20 grudnia 2012 - 12:35

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Trzeba bylo zalozyc konto w uk. Ile w ogole dostaje sie zwrotu? Oplaca sie to?
  • 0

#131 Kaxi Napisany 20 grudnia 2012 - 12:41

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
w UK też byłaby jakaś strata, bo byłyby przeliczane z funtów. plus byłbym stratny na płatności kartą z polskiego konta (spread w przewalutowaniu).

w jakim sensie opłaca? by iść full-digital też z dużymi grami? w takim razie to nie. ale ja już dostałem dwa kody po 20zł, dzięki czemu Trine 2 kosztowało mnie tak naprawdę tylko 15zł. Zawsze to lepiej niż gorzej.
  • 0

#132 Pious Napisany 20 grudnia 2012 - 13:00

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
A ile stoją digitale w eshopie? Ponad dwie setki?
  • 0

#133 Kaxi Napisany 20 grudnia 2012 - 13:18

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Duże gry? Tak. Gry Nintendo mniej więcej tyle co w Ultimie (209-219), ale taki AC3 albo ZombiU mają jakieś chore ceny z kosmosu (ponad 250). Nie wiem czemu takie ceny sobie ubi wrzucił, ale jak sprawdzałem ceny pudełek w niemieckim gamestopie, to te gry rzeczywiście kosztują 69 euro. Jakiś madness, ale myślę, że długo się nie utrzyma ten trend.
  • 0

#134 Kaxi Napisany 19 lutego 2013 - 21:48

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Z jednej strony być może "bomba alert", z drugiej, nawet jeśli wymuszona, jaskółka zmian na lepsze:

6 gier Ubi (czyli chyba wszystkie) na Wii U w wersji cyfrowej za 70% ceny. W tym ZombiU i AC III.


Spoiler

  • 0

#135 Malutki Napisany 22 lutego 2013 - 17:57

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Side-Scrolling Fighter Dusty Raging Fist Is Punching Its Way To The Wii U eShop This Year
Inspired by Double Dragon, Streets of Rage and Devil May Cry
Dodany obrazek
Wywiad :
http://www.nintendol...eshop_this_year

DUSTY Revenge is a 2D action platformer with unique support character mechanics. Players control Dusty, the main protagonist, executing and chaining combos to destroy the enemies. When things get too messy, his allies, Rondel the artillery support and McCoy the sharpshooter, are always ready to lend a hand or two.

Dusty, the man on a quest for revenge when the love of his life was killed in what seemed like a robbery cum arson. As Dusty seeks to avenge for Daisy,his path crossed with 2 most unlikely allies, each seeking the common enemy for a different reason. However, he soon will unravel a scheme much bigger than his personal vendetta.

Rondel joins Dusty in seeking out the enemy for a different purpose. Determined to save the life of his loved one, Rondel faithfully follows Dusty and with his wisdom, assists Dusty in choosing the right path time and again.

A seasoned sharpshooter with a mysterious past, McCoy appeared out of nowhere to save Dusty and Rondel from danger. Ever wary of this rifle-wielding ally, Dusty keeps him close for his bullets kill with deadly accuracy.

Trailer:

  • 0

#136 Malutki Napisany 27 lutego 2013 - 16:45

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Another Castle heading to the Wii U eShop

The Wii U eShop is gaining yet another indie title. Another Castle, a 2D platformer with randomly generated levels, is coming to Nintendo’s console.

David Byers is Another Castle’s sole developer. His past work includes Kid Vector, Love Me Not, Blast Soccer, and Haunted Hallway for iOS and Android.

Speaking about the game’s development and how Another Castle wound up on Wii U, Byers explained:

Uncade right now is basically just me. I’m based in Richmond, Virginia. Part of the reason I named my company Uncade, as in “unlike an arcade”, is that we are in a period of great disruption in the game industry right now. Everything from motion controls, digital distribution, smart phones, fantastic middleware, and the rise of indie development are shaking up what’s possible, even for just a solo developer such as myself.

I’m really excited to be working on the Wii U, and am especially looking forward to coming up with some funky uses for the tablet controller.

With the development for Another Castle I decided to switch things up. Instead of making a small mobile focused title, I decided to work on a larger game where I would release as early as I can for free, and iteratively improve the game, eventually getting to a saleable alpha and then full release.

Emily Rogers ended up playing the prototype and got in touch, asking if I would like to get the game on the eShop. I of course said yes, because I think Another Castle on the eShop should be a slam dunk, it’s something I think Nintendo fans in particular will really enjoy. I spent some time improving the prototype, and Emily then got me in touch with Dan [Adelman] at Nintendo, and I was just approved as a Wii U developer yesterday. The eShop seems pretty indie friendly from what I’ve seen so far, the most important thing for me being the ability to add post release content updates.

http://nintendoeverything.com/114367/another-castle-heading-to-the-wii-u-eshop/
  • 0

#137 Kaxi Napisany 27 lutego 2013 - 17:30

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
"randomly generated levels" - dalej nie musiałem czytać :/
  • 0

#138 Malutki Napisany 13 marca 2013 - 09:16

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Giana Sisters: Twisted Dream coming to Wii U eShop
http://gonintendo.co...story&id=197862

  • 0

#139 Kaxi Napisany 21 marca 2013 - 18:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Toki Tori 2 czwartego kwietnia:


  • 0

#140 Malutki Napisany 23 marca 2013 - 19:20

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Capcom announces remake of the NES classic, Ducktales (collaboration between Capcom, Disney and WayForward)

DuckTales Remastered is currently set to launch this summer on XBLA, PSN and the Wii U e-Shop, and we’ve only just scratched the surface of what’s in store. We’ll have so much more to show in the months ahead, including the game’s new controls, additional areas, a Duckburg museum to track your progress, remixes of some of the most classic videogame music of all-time, and my personal favorite… A MONEY BIN YOU CAN ACTUALLY SWIM IN!

http://gonintendo.co...story&id=198633

 

Capcom announces Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara for Wii U eShop

Dungeons & Dragons: Tower of Doom and its sequel Dungeons & Dragons: Shadow over Mystara, the classic arcade beat-'em-up adaptations of Wizards of the Coast's pen-and-paper RPG are BACK, remastered and refined for the modern age. These games are returning with updated HD graphics and a wealth of other enhancements as a definitive double pack, titled Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara. The double-pack is set for a June digital release on Playstation 3, Xbox 360, Wii U, and Windows PC, developed for Capcom by Iron Galaxy and priced at $14.99/€14.99/£11.99/1200MSP. Hit the jump for more info, screenshots, and of course, that sweet sweet announcement trailer.

http://gonintendo.co...story&id=198632


  • 0

#141 Tawotnica Napisany 28 marca 2013 - 08:48

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 112 Postów:

Nintendo na GDC zdaje się mocno angażować w zdobycie niezależnych developerów na WiiU. Zaprezentowali Nintendo Web Framework, które umożliwi tworzenie apek i gier w np. w HTMLu czy Javie na konsole N. Ponadto przypominają, że Unity też jest dostępne na WiiU. 

Jako odpowiedź na XLA i PSN wydaje się to być najsensowniejsza decyzja Big N od dawna. 

 

btw. Rozwalił mnie formularz rejestracyjny tu: https://gdc2013.nint...com/sign_up.php

 

First name: ex. Mario

Last name: ex. Mario

 

:olo:

 

Linki i zdjęcia: 

 

 

 

WgcYCv9.png

 

Zdjęcia slajdów:

http://game.watch.im...327_593473.html

 

Artykuł na polygon: 

http://www.polygon.c...ii-u-javascript

 

 

 

 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 28 marca 2013 - 08:49

  • 0

#142 Kaxi Napisany 28 marca 2013 - 10:01

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Dużych gier nikt nie chce robić, jedynie gierki an eShopie doznały jakiegokolwiek sukcesu, więc N robi logiczną rzecz i pozyskuje chociaż takie gry, jakie może. Patrząc na eShopa, to może nie być zły kierunek. Jeszcze Wii U zostanie... steamboxem  :cf:


  • 0

#143 Malutki Napisany 28 marca 2013 - 10:37

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Psychoz Interactive looking to bring Forgotten Memories to Wii U eShop

This is a Unity-based game, and the developer is quite eager to get the game out on Wii U.

http://gonintendo.co...story&id=199100


  • 0

#144 Malutki Napisany 29 kwietnia 2013 - 17:06

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Virtual Console - Launch Trailer (Wii U)


  • 0

#145 Tawotnica Napisany 12 maja 2013 - 02:51

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 112 Postów:
Wow, diodka mojego WiiU świeco się na żółto O.o
To znaczy, że coś się aktualizuje, pewnie Wii Street U. Bajer! Ściąganie eShopowe stand-by z wyłączabiem konsoli pod koniec też już wypróbowałem i dzialało bez zsrzutu. Ten update kwietniowy sporo rzeczy naprawił.
  • 0

#146 fingus Napisany 12 maja 2013 - 08:07

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Może Ci procka podkręci. ;)
  • 0

#147 Tawotnica Napisany 14 maja 2013 - 07:59

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 112 Postów:


^ krótkie streszczenie tegorocznego iDEAME. (tj. jakieś gry na WiiU :mog:)

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 maja 2013 - 07:59

  • 0

#148 torq314 Napisany 14 maja 2013 - 08:12

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
1:45 gra w butelkę :fp:

(Tak, TA gra w butelkę)
  • 0

#149 Tawotnica Napisany 14 maja 2013 - 08:15

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 112 Postów:

1:45 gra w butelkę :fp:

(Tak, TA gra w butelkę)

Pamiętam, że Kaxi zapowiedzią tego, bo może być dobre na imprezy :D
  • 0

#150 Kaz Napisany 15 maja 2013 - 15:55

Kaz

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 613 Postów:

1:10 ... kolo ma koszulkę mariana w stroju pikacza... JA TO CHCĘ!


  • 0



Inne z tagami: