Gram właśnie w Resident Evil 0 i to kiepsko zaprojektowana gra? Eksploracja i walka ujdą w tłoku, ale przez brak slotów w ekwipunku ciągle trzeba przerzucać przedmiotami i po coś się wracać, czasami po >10 ekranów (właśnie byłem w kościele i musiałem się wrócić do wraku pociągu po hook shota).
#211 Napisany 25 kwietnia 2020 - 16:24
#212 Napisany 25 kwietnia 2020 - 17:08
To jest największy debilizm tej gry. I to tak duży najwyraźniej, że nigdy więcej już tego nie zobaczyliśmy w żadnym Residencie.
#213 Napisany 25 kwietnia 2020 - 19:15
#214 Napisany 25 kwietnia 2020 - 23:10
#215 Napisany 26 kwietnia 2020 - 00:33
Przecież to inne typy gier.
#216 Napisany 26 kwietnia 2020 - 01:02
Bredzi i majaczy, nic nowego.
#217 Napisany 26 kwietnia 2020 - 07:16
#218 Napisany 26 kwietnia 2020 - 07:43
To o japonskich grach to czyste trolowanie
Przecież to inne typy gier.
W Stasis masz trudniejsze zagadki i brak walk, ale tematycznie obie gry to izometryczne horrory.
Lol.skonczyl grę która wyszła 2 generacje temu i psioczy na archaizmy?
Nie na archaizmy tylko na debilizmy. 2 sloty ekwipunku na postać więcej i nie trzebaby tyle czasu marnować. Gra trwałaby 5-6 godzin zamiast 9, ale znacznie by na tym zyskała.
#219 Napisany 26 kwietnia 2020 - 08:47
Swoją drogą jak nie jestem fanem multi w Residentach, tak Zero aż się prosiło o możliwość wspólnego pykania. Może kiedyś jak zrobią remake...
#220 Napisany 26 kwietnia 2020 - 10:17
#221 Napisany 26 kwietnia 2020 - 13:46
Na pewno sensowniej niż przełączanie się między nimi, bot wystrzeliwujący ammo z najlepszych broni itp.
#222 Napisany 26 kwietnia 2020 - 21:31
Coop w horrorze imo jest bez sensu. Działało to w re5 bo gra z horrorem nie miała nic wspólnego ale granie we dwóch w zero? Pudło.
Z RE Zero też żaden horror, no chyba że ktoś się boi uciekając przed wielką glizdą albo nietoperzem.
#223 Napisany 27 kwietnia 2020 - 20:59
Pierwszy speedrun na very easy + invisible enemy 2:12. Teraz normal, choć nie pamiętam dokładnie kolejności wszystkich czynności i czasem mi się plącze, ale chyba wejdzie. Real Survival strasznie łatwy, bez porównania do Nightmare w RE3, a w tamtym to nawet nie ostatni poziom trudności
Splatynowałbym potem RE0, ale boję się, że znowu mi się odechce po pierwszym przejściu, bo tam item management jest tragiczny. A przy okazji z bratem pykam w Operation Raccon City i Darkside Chronicles
Fajnie by było mieć wszędzie 100%, jebana choroba, ale o ile w wielu odsłonach w tej grze jest to super, tak w takim ORC ciężko mi wyobrazić sobie robienie tego na siłę, a pewnie będę XD
#224 Napisany 27 kwietnia 2020 - 21:21
Miałem marzenie, żeby zrobić we wszystkich Residentach 100%, ale zobaczyłem ile trzeba się przemęczyć w gównianym versusie RE5 i RE6, a później wyszło Umbrella Corps i mi się odechciało
#225 Napisany 28 kwietnia 2020 - 00:45
Cokolwiek byś postanowił w przyszłości, to pamiętaj, że napisałeś oficjalnie, że już nigdy nie będziesz grał w RE7
RE6 chyba całkiem spoko akurat (?).
#226 Napisany 28 kwietnia 2020 - 13:59
W coopie jak najbardziej, ale versus jest tragiczny. Wytrzymałem tam całe 5 minut.
Cokolwiek byś postanowił w przyszłości, to pamiętaj, że napisałeś oficjalnie, że już nigdy nie będziesz grał w RE7
Platyna już dawno wbita, a na 100% mi nie zależy. Nie jest to na pewno Resident moich marzeń
#227 Napisany 28 kwietnia 2020 - 20:54
Ale multik RE6 ma sporo trybów, Mercenaries, Siege itp. i czytałem opinie, że spoko, samo 100% nie zajmuje długo. Inaczej właśnie z Versusem w RE5, które jest gównem i wymaga 40h grania na trofiki. W każdym razie ja obie te rzeczy olewam. Skupiam się teraz na soczystym ORC