#91 Napisany 03 kwietnia 2017 - 18:39
#92 Napisany 03 kwietnia 2017 - 18:41
a to dużo, czy 10 min grania?
to będziesz mi tutorial dawał
Nie podoba mi się ta gra coopie, w sumie już wiem dlaczego, poza tym, że od razu na głęboką wodę wskoczyłem to jest za małe pole widzenia jak się ciśnie we czwórkę.
Ten post był edytowany przez Zeus-Nelson dnia: 04 kwietnia 2017 - 21:06
#93 Napisany 04 kwietnia 2017 - 08:34
#94 Napisany 03 maja 2017 - 09:48
#95 Napisany 03 maja 2017 - 10:17
#96 Napisany 03 maja 2017 - 14:13
To jest opis Diablo?Popykałem wczoraj z kolegą i gra jest raczej słaba. Dead Nation wydawał się przyjemniejszy, z tym logiczniejszym i przejrzystszym modelem rozwoju i kampanią. Tutaj przekombinowali z lootem i awansami, gra wcale na tym nie zyskuje, a robi się bardziej marudna, przez to że więcej zależy od levelu niż skillzów ciężko się zgrać z postaciami o różnym poziomie zaawansowania, do tego to idiotyczne awansowanie świata które potrafi odciąć od kogoś z kim przed chwilą byłeś w stanie grać. Po dwóch misjach olaliśmy i wróciliśmy do pykania w Destiny, gdzie strzela się znacznie przyjemniej i reguł endgejmu są lepsze. Wam też to radzę. Źle, oj źle mi Szrot doradził bym ją kupował - a teraz nawet sam nie chce ze mną grać.
#97 Napisany 03 maja 2017 - 14:18
#98 Napisany 03 maja 2017 - 14:55
#99 Napisany 03 maja 2017 - 15:11
#100 Napisany 03 maja 2017 - 15:21
#101 Napisany 03 maja 2017 - 17:48
Popykałem wczoraj z kolegą i gra jest raczej słaba. Dead Nation wydawał się przyjemniejszy, z tym logiczniejszym i przejrzystszym modelem rozwoju i kampanią. Tutaj przekombinowali z lootem i awansami, gra wcale na tym nie zyskuje, a robi się bardziej marudna, przez to że więcej zależy od levelu niż skillzów ciężko się zgrać z postaciami o różnym poziomie zaawansowania, do tego to idiotyczne awansowanie świata które potrafi odciąć od kogoś z kim przed chwilą byłeś w stanie grać. Po dwóch misjach olaliśmy i wróciliśmy do pykania w Destiny, gdzie strzela się znacznie przyjemniej i reguł endgejmu są lepsze. Wam też to radzę. Źle, oj źle mi Szrot doradził bym ją kupował - a teraz nawet sam nie chce ze mną grać.
taa, a jak ja o tym wspominałem podczas pykania na party i potem to:
'łeeee fłank nie znasz się!nie masz skilla i twój tata'
#102 Napisany 03 maja 2017 - 18:02
#103 Napisany 03 maja 2017 - 18:04
to co Dead Nation w kopie ?
#104 Napisany 07 lipca 2018 - 10:23
Gram! Trochę LttP, ale nie dziwię się sobie, że wcześniej nie grałem, bo zdecydowanie bardziej wolę typowe arcadówki Housemarque jak Reso czy Nex niż takie rozlazłe Diabolo-like.
Przekartkowałem temat i nie mam tu wiele do dodania - jest tak jak Deb pisał, że to tytuł na co-op, najlepiej kanapowy. Wtedy jest dużo większy chaos, nie można się oddalać za bardzo od siebie (najczęstszy powód zgonu: ktoś z ziomków biegnie w inną stronę niż reszta) i można fajni miksować klasy i bronie np. jeden naparza z powershota na dystans, drugi trzyma się blisko i miał załatwia z shotguna czy miotacza ognia.
Wszystkie sub-bronie są spoko, ale brakuje mi więcej podstawowych modeli. Chętnie bym zamienił mój karabinek Bio-specjalisty na przykład na SMG. System lootu tylko spowalnia rozgrywkę, bo od szczęścia zależy czy wypadnie lepsza giwera. Do dziesiątej misji kisiłem się z podstawową 'uncommon' i zabicie takiego goliatha na veteran trwało wieki.
Ciekawa sytuacja miała miejsce w dwunastej misji - tej, gdzie w końcówce wieżyczka naparza lawą aż do przylotu helikoptera. Jak się próbuje wyciągnąć przeciwników pojawia się horda i to wreszcie było godne poziomu trudności veteran. Jakie było moje zdziwienie, że można aktywować save point przy miejscu lądowania, wyczyścić całą alejkę z mobków i spacerkiem ominąć spadające pociski. Nawet po zgonie podczas odliczania czasu nie trzeba było powtarzać wieżyczki.
Do tego dochodzą niewidzialne ściany, brak 'marchewki' jak się idzie w ślepe uliczki i wspomniany przez fingusa rozciągnięty system ulepszania postaci. Nie sądzę, że będzie mi się chciało masterować, przejdę wszystkie misję i zobaczę o co chodzi z tym world 2. Zdecydowanie najsłabsza gra Housemarque w jaką grałem, takie 7/10.
#105 Napisany 07 lipca 2018 - 10:43
#106 Napisany 09 lipca 2018 - 10:55
Dead Nation zacząłem, ale pierwsze wrażenie sprawia gorsze - wolniejsze, bronie jak kapiszony, brzydsza oprawa i mniej elastyczny co-op, bo nie ma ożywiania.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|