Skocz do zawartości

Zdjęcie

P.T.

PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
195 odpowiedzi na ten temat

#31 Wezyr Napisany 14 sierpnia 2014 - 07:20

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 409 Postów:

Ja się nie przejmuję.

 

Teaser jest mocarny, design mocno silenthillowy, a do wszystkiego mamy latarkę i radio. Wątpię, by miałby to być horror psychologiczny, ale będzie to najlepszy SH od lat. Kropka.


  • 0

#32 DanteTDH Napisany 14 sierpnia 2014 - 09:47

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:

Albo się starzeję, albo gra naprawdę jest na tyle przerażająca, że nie jestem w stanie przysiąść do niej na dłużej bez bardzo dużego dyskomfortu oraz stresu. Wczoraj przysiadłem do niej z dziewczyną i skończyło się rozlanym Martini (bo zasłoniła oczy akurat tą ręką, która trzymała szkło. I nie, nie żyję w alko-patologii:D) oraz ucieczką kota do kuchni.

 

Zaznaczam, że DedSpejsy i inne Firy przehulałem bez najmniejszego problemu. 


  • 0

#33 Kurzy Napisany 14 sierpnia 2014 - 09:51

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:

Albo się starzeję, albo gra naprawdę jest na tyle przerażająca, że nie jestem w stanie przysiąść do niej na dłużej bez bardzo dużego dyskomfortu oraz stresu. Wczoraj przysiadłem do niej z dziewczyną i skończyło się rozlanym Martini (bo zasłoniła oczy akurat tą ręką, która trzymała szkło. I nie, nie żyję w alko-patologii:D) oraz ucieczką kota do kuchni.

Zaznaczam, że DedSpejsy i inne Firy przehulałem bez najmniejszego problemu.

A Outlast?;)
  • 0

#34 DanteTDH Napisany 14 sierpnia 2014 - 10:57

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:

No Outlast właśnie bez żadnego problemu... W pewnym momencie czułem się jak u siebie w domu, bo łatwiej jest znieść obecność fizycznie obecnych, chorych umysłowo ludzi, niż bytów, które oddychają Ci chrapliwie do ucha. Do tego pewna powtarzalność w designie pozwoliła mi poczuć się na tyle bezpiecznie, by nie bać się codziennych wycieczek do psychiatryka. 

 

A tutaj?

Jak zrobić spojler, bo chciałem coś wrzucić? :D


  • 0

#35 Wezyr Napisany 14 sierpnia 2014 - 10:59

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 409 Postów:

[ spoiler ] [ / spoiler ]

 

usuń spacje


  • 0

#36 DanteTDH Napisany 14 sierpnia 2014 - 11:12

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:

Dzięki :D

 

No więc

 

Spoiler

 

No nie mogę, takie sytuacje przerażają mnie najbardziej - bo jak mam w takich warunkach eksplorować otoczenie? Nawet obleśni psychopaci z Outlasta nie zrobili na mnie takiego wrażenia...

 

Dzięki za pomoc techniczną - przyda się na przyszłość :)


  • 0

#37 Pico Napisany 14 sierpnia 2014 - 12:15

Pico

  • Forumowicze
  • 10 679 Postów:

Zagraj w demko to dowiesz z jakiego dna czerpał (albo choć poczytaj opinie).

Grać w demo nie grałem, ale widziałem całe, od początku do końca. I z tego co czytałem - to demo to nie jest część gry, choć sama gra ma być w tym dokładnie klimacie. Jeśli faktycznie tak będzie - będzie super. Na razie jednak pozostanę ostrożny z przesadnym optymizmem ;).


  • 0

#38 burnstein Napisany 14 sierpnia 2014 - 12:23

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:

Wiedz, że nie podoba mi się twoje podejście.


  • 0

#39 Pico Napisany 14 sierpnia 2014 - 12:25

Pico

  • Forumowicze
  • 10 679 Postów:

;* Przecież wiesz, że kocham serię SH :P. Tylko boję się, że w grze będzie codec :D ;).


  • 0

#40 Kazuo Napisany 14 sierpnia 2014 - 13:49

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Dzisiaj sobie sprawdzę to demko. Uwielbiam tę serię, jedyna część, która tak naprawdę mi się nie podobała to The Room, natomiast już Homecoming czy Downpour (mimo ogólnego hejtu i nagonki) uważam za bardzo dobre horrory. Shattered Memories stawiam na poziomie SH 1-3, IMO małe mistrzostwo świata. Czekam mocno za tym co odpierniczy Kojima, to może być piękne odrodzenie serii.


  • 0

#41 ACZ Napisany 16 sierpnia 2014 - 15:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:

premiera najwczesniej w 2016.

 

Kojima:

Nie jestem jeszcze tego pewien. Proces tworzenia gry ciągle przerabia widok z oczu bohatera i ten zza jego pleców, dając wybór tego jak będzie grała dana osoba. Nie wiemy czy damy wybór, czy ustawimy kamerę na sztywno za plecami bohatera. Ale chcemy w wybranych fragmentach przenieść kamerę "w oczy" naszego bohatera. Ale by zdecydować mamy dużo czasu. Gra najwcześniej pojawi się w 2016 roku. O ile nie później.

 


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 16 sierpnia 2014 - 15:04

  • 0

#42 Shinigami Napisany 16 sierpnia 2014 - 17:21

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Nie po to płacą za sławną tearz, by dawali widok z oczu.
  • 0

#43 BeSOS Napisany 16 sierpnia 2014 - 17:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
A lustra to co? :hihi:
  • 0

#44 Shinigami Napisany 16 sierpnia 2014 - 17:26

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Kawałki szkła.
  • 0

#45 burnstein Napisany 16 sierpnia 2014 - 17:28

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:

Ja tam tej gęby nie znam, więc raczej przepłacili.


  • 0

#46 Kazuo Napisany 16 sierpnia 2014 - 18:19

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Nie podoba mi się ta moda na wrzucanie znanych ryjów do gier wideo. Najpierw Jack "damn it!" Bauer w MGS, później Kevi Spejsi w CoDzie, teraz Daryl Dixon w SH. Co dalej? Ben Affleck w nowym Batmanie od Rocksteady? Bruce Willis jako Kratos? Ron Jeremy jako Mario? Starczy już.


  • 0

#47 Texz Napisany 17 sierpnia 2014 - 06:39

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

To demko to małe mistrzostwo świata. Kamera FPP rewelacyjna bo twórcy mogą kontrolować w którą stronę patrzy gracz. Napiszę to wprost. Dawno nie grałem w tak sugestywny kawał kodu. Błagam, niech zostaną przy tej konwencji to dostaniemy coś o czym będziemy pisać przez następne 10 lat. 


  • 2

#48 Texz Napisany 18 sierpnia 2014 - 08:36

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

iqQQmZC2LUaJC.gif

 

 

Niezły wybór z babkami :)


  • 0

#49 Wezyr Napisany 18 sierpnia 2014 - 08:44

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 409 Postów:

Widok z oczu bohatera dał radę w SH4 (i to tylko w domu). Wolałbym jednak klasyczne TPP.


  • 0

#50 Nexus Napisany 18 sierpnia 2014 - 09:14

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:
Też tak mniej więcej reaguję...

Jak im się uda taki klimat powtórzyć w pełnej grze to będzie rewelacja.
  • 0

#51 BeSOS Napisany 18 sierpnia 2014 - 09:34

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
No ja sie zesralem jak na korytarzu ta zdeformowana postac nieruchomo stala :) choc poleglem jakos w polowie dema, nie umialem rozszyfriwac zagadki z krokami za moimi plecami (swoja droga tez zryta akcja :)))

Ogolnie - dawno tak sie nie balem jak w tym demku a ogolnie tego typu gry przechodze zawsze bez wiekszej spiny i obowiazkowo w nocy :)
  • 1

#52 DanteTDH Napisany 18 sierpnia 2014 - 10:35

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:

Jedyn - dokładnie te same odczucia. Jak mogę rozwiązać jakąkolwiek zagadkę, kiedy za moimi plecami porusza się zjawa, która nie tylko jęczy mi prosto do ucha, ale do tego rzuca cień na ścianę, jeśli ustawić się w odpowiednim miejscu? Mi się udało dojść do końca, odpuściłem sobie tylko w pełni randomową - w moim mniemaniu - ostatnią zagadkę z odebraniem telefonu. Jak dla mnie to Teaser przewałkowany i teraz czekam na pełnoprawny tytuł.


  • 0

#53 leon Napisany 18 sierpnia 2014 - 12:36

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Demko masakruje. Jest świetnie.


  • 0

#54 Pawlik Napisany 18 sierpnia 2014 - 20:17

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

mnie aż tak nie porwało. doszedłem do momentu jak wszystko jest przykryte czerwonym filtrem, my poruszamy się dużo szybciej a na zegarku jest 0:00 i generalnie kręciłem się w kółko nie wiedząc co robić dalej, po 10min dałem sobie siana.

Generalnie demko ma momenty pyszne, ale miedzy nimi jest tak dużo dłużyzn, że klimat strachy mi umykał.


  • 0

#55 Aleks Napisany 18 sierpnia 2014 - 21:29

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

taka ciekawostka:

 


  • 0

#56 Nexus Napisany 18 sierpnia 2014 - 21:34

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:
Też się dziś zaciąłem na tym etapie.
  • 0

#57 Pawlik Napisany 19 sierpnia 2014 - 08:21

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Doszedłem do końca i tam sie zaciolem znowu. Aż luknołem do neta i okazało się, że muszę podłączyć headset do pada bo inaczej nie usłysze telefonu... Dałem sobie spokój, nie chciało mi sie chodzić na strych po pudło po konsoli i szukać słuchawek.
Generalnie dla mnie to demo jest jednak rozczarowaniem. Klimat ma, grafika śliczna, straszy fajnie, ale sam gameplay jest dla mnie tak randomowy, że czasem nie wiedziałem dlaczego posunąłem "fabułe" do przodu. Dziewczyna obserwował z boku jak gram i też stwierdzała, że to nudy. Większość gry to takie latanie po korytarzu w te i z powrotem w nadziei, że może spojrzymy w to miejsce co chcieli twórcy, przez co uruchomi sie jakiś skrypt. W tedy całe napięcie szlag trafia.
  • 0

#58 BeSOS Napisany 19 sierpnia 2014 - 09:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ale to akurat celowe było Kojima sam pisał ze ludziom zajmie tydzień rozszyfrowanie ostatniej zagadki. Nie sądzę żeby w grze miało być podobnie.
Najważniejsze funkcje demo spełnia -straszy wchuj i wygląda;)
  • 0

#59 Pawlik Napisany 19 sierpnia 2014 - 10:05

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

Może, ale raz po dłuższej zawieszce jak w końcu coś zrobiłem dobrze (nie wiem co) bo zobaczyłem zjawę, i zamiast się przestraszyć to się ucieszyłem, że udało się pchnąć do przodu, a to chyba nie był cel jaki chcieli wywołać twórcy.


  • 0

#60 DanteTDH Napisany 19 sierpnia 2014 - 11:14

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:

Podejrzewam, że we właściwym tytule zagadki zostaną stonowane - tutaj chodziło o jak największe wydłużenie czasu ich rozkmniania. No i nie stresujmy się, że zabrakło waypointów - taki urok tej prezentacji i łykam taką konwencję bez popitki :)


  • 0



Inne z tagami: