Podoba mi się działanie filtra regionalnego w listach rankingowych. Pokazuje zawodników z własnego kraju, a nie z całego kontynentu. Chętnie zobaczyłbym taki filtr w Splatoon i Mario Kart 8.
Aktualnie więc przynajmniej 15-stu graczy naparza w tekkenowe pokemony. To jest przynajmniej 15 graczy odważyło się zaznaczyć swoją obecność w rankingowym zestawieniu (kilku graczy - w tym ja - na dzień dobry dało się rozgromić, by tylko się tam pojawić ).
Co do samych walk przez internet - wszystko śmiga. Na razie zero lagów. Przeciwników odnajduje w kilka sekund (po 10 sekundach czekania wrzuci Cię w sparing z CPU - jeszcze mi się nie przytrafiło). No i punkty karne za ucieczkę z nieprzychylnych nam potyczek:
Quitting the middle of battle is rude to your opponent, and you'll suffer a Penalty, so please, PLEASE, refrain from doing so.
Pewnie od czasu do czasu niesprawiedliwie stracę trochę Poke Gold poprzez zatrważającą stabilność mojej radiówki, ale uważam, że to dobry pomysł.
Co do samej gry, system walki fajnie przemyślany. Przeskakiwanie pomiędzy trybami 3D a 2D, czasowo ograniczone specjalne tryby zawodników, system ataków oparty na zasadzie papier-kamień-nożyce (normalne-przechwytujące-kontra), mierniki do specjalanych ataków napełniające się w czasie konkretnych ruchów, pokemony wspomagające, do tego dochodzą same rodzaje pokemonów, podkręcanie parametrów w czasie zdobywania doświadczenia, i jeszcze parę ciekawych elementów, których pewnie przez krótką chwilę grania nawet nie dostrzegłem (będę chyba musiał przejść wreszcie ten tutariolek). Walki pokemonów są bardzo widowiskowe. W pierwszym kontakcie z grą wygląda to dobrze, nawet bardzo.