Gierki flash
#61 Napisany 26 listopada 2007 - 10:15
[url=http://imageshack.us][img]http://img513.imageshack.us/img513/6742/koniecuo2.jpg[/img[/url]
#62 Napisany 26 listopada 2007 - 11:58
Zobaczcie jak sie nakombinowałem z drugim levelu dodatkowym
OWNED
Muszę koniecznie dzisia rozpakować to cudo jeszcze raz i zabrać się za granie
#63 Napisany 26 listopada 2007 - 14:15
Niemal jak Van Gogh Narazie wymiatasz w "sztuce"Zobaczcie jak sie nakombinowałem z drugim levelu dodatkowym
[url=[URL=http://imageshack.us]http://img513.imageshack.us/img513/6742/koniecuo2.jpg]Obrazek[/url[/URL]
#64 Napisany 27 listopada 2007 - 10:29
#65 Napisany 30 listopada 2007 - 23:59
#66 Napisany 01 grudnia 2007 - 17:14
Mam nadzieję że te levele z powrotem przywrócą Ci radość z kombinowania 8):O ile poprzednie wymuszały na mnie kombinowanie
http://www.filefacto...om/file/8e05c2/
Są spakowane samorozpakowującym się rarem, więc wystarczy tylko na nie kliknąć i rozpakować, po czym zostaną rozpakowane do folderu "nowelevele". Podobnie jak poprzednio należy skopiować folder "data" i plik ".bat" do katalogu Crayon po czym uruchomić grę klikając w ten plik ".bat". Nazwę ma taką samą jak poprzednie levele ale nie dajcie się zmylić bo zawartość jest o wiele lepsza i obszerniejsza - podmieniłem wszystkie levele z oryginalnego Crayon Oto ich miniaturki:
i level 8 bonusowy
Niektóre są troszkę trudne w szczególności 2, 5 i 3(*na końcu podpowiedź do levelu) ale wiele razy podczas testów je przeszedłem i gwarantuję że da się ukończyć wszystkie 8 leveli Jeżeli by były jakieś problemy to piszcie a walnę printscreena z solucją do konkretnych leveli
W razie problemów gdy Was już zimny pot zalewa możecie skoczyć do kolejnego levelu: w tym celu klikacie "escape" i wybieracie z menu "load level" gdzie:
tutorial to 1 level
two towers 2 level
teetress 3 level
lots of space 4 level
log 5 level
sky captain 6 level
nasty 7 level
i aby dotrzeć do ostatniego bonusowego levela trzeba pokonać ten nasty
Wszystkie levele wykonałem w Edytorze Crayon który wbrew pozorom ma duże możliwości, jedynie trzeba się z nim oswoić. Jakby ktoś jeszcze chciał robić levele to niech pisze do mnie pm'kę to go nauczę kilku tricków bez których nie da się nic zrobić.
Miłej zabawy i jak macie jeszcze jakieś pomysły na fajne levele to narysujcie w paintcie prosty projekt a ja je dla Was zrobię
pozdrawiam
pit
EDIT:
*podpowiedź do levelu 3:
Można go zaliczyć na dwa sposoby
1. Zbierając gwiazdki za dwoma podejściami.. najpierw tą pierwszą, a potem (inaczej ustawiając pochylnię) tą drugą..
2. i najtrudniejszy!! Zbierając gwiazdki za jednym razem!! Podpowiem tylko że trzeba podejść do tego mniej standardowo niż zwykle i poszukać możliwości większego rozpędzenia piłki za pomocą pochylni.. I nie mam na myśli rozpędzania piłki podbijając ją czy też rozpędzając klockami.. obie gwiazdki można zbić samą siłą grawitacji napędzającą piłkę po zbudowanych pochylniach Jak to zrobicie to reszta leveli nie będzie miała dla was żadnych tajemnic
..a co do reszty leveli to układałem je tak żeby wszystkie gwiazdki można było zbić za jednym podejściem, co powinno Wam się udać bez większych kłopotów (oprócz levelu 6 który trzeba raczej rozłożyć na raty). Oczywiście możecie te levele przejść w bardzo prosty sposób bez układania skomplikowanej drogi dojścia do gwiazdek a marnując za to mnóstwo piłek, ale to nie da Wam takiej przyjemności i satysfakcji
Powodzenia
#67 Napisany 04 grudnia 2007 - 17:44
#68 Napisany 04 grudnia 2007 - 22:10
#69 Napisany 04 grudnia 2007 - 22:18
Narazie nie mam czasu, bo trzeba nad tym trochę posiedzieć... ale w weekend spróbuję i potestujęnikt nie chce testować moich leveli
#70 Napisany 04 grudnia 2007 - 22:21
Opisz problem.Chętnie bym potestowała, ale nowe mi nie działają
Ściągasz, klikasz, wypakowuje się do katalogu novelewele, przenosisz zawartość (data i .bat) do katalogu Crayon (klikasz tak na wszystkie i podmieniasz) i klikasz "level_pack_01.bat" po czym po 20 sekundach startuje i grasz
Sprawdzałem na dwóch kompach (Celeronie i Laptopie) i chodziło bez problemu
Czy mógłby jeszcze ktoś tylko dla sprawdzenia je ściągnąć i uruchomić?!!
TRZEBA MIEĆ ORYGINALNEGO CRAYON lub tego z załadowanymi poprzednimi levelami (ten śniegowy i pozostałe 4)
#71 Napisany 04 grudnia 2007 - 22:27
Wszystko działa. Uruchomiłem w ten sam sposób, co levele dodatkowe.Czy mógłby jeszcze ktoś tylko dla sprawdzenia je ściągnąć i uruchomić?!
PS. Wie ktoś kiedy wydana będzie na dopasiona wersja? Z możliwością rysowania czego się chce. Ktoś tu niedawno dawał linka, że podobno autor nad tym pracuje.
#72 Napisany 04 grudnia 2007 - 22:30
Ściągasz, klikasz, wypakowuje się do katalogu novelewele, przenosisz zawartość (data i .bat) do katalogu Crayon (klikasz tak na wszystkie i podmieniasz) i klikasz "level_pack_01.bat" po czym po 20 sekundach startuje i grasz
Robię to wszystko, ładuję 01.bat, pojawia się na ułamek sekundy czarne okno i tyle...
#73 Napisany 04 grudnia 2007 - 22:32
#74 Napisany 04 grudnia 2007 - 22:51
LL, to wina najwidoczniej sprzętu (coś Ci w Windowsie się mota). Nie jestem nic w stanie z tym zrobić :niepewny:Robię to wszystko, ładuję 01.bat, pojawia się na ułamek sekundy czarne okno i tyle...
Podpowiedź :Generalnie dobra robota, ale za cholerę nie mogę przejść drugiego
(nie mogę na razie dać prinscreena bo byłaby to zbyt dosłowna podpowiedź ).........._
..._____
..........[]
.______
.........._
gdzie kropki to powietrze, a kreski to figury:)
Uff, ciężar spadł mi z sercaWszystko działa. Uruchomiłem w ten sam sposób, co levele dodatkowe.
http://www.neo-plus.... ... 591#360591PS. Wie ktoś kiedy wydana będzie na dopasiona wersja? Z możliwością rysowania czego się chce. Ktoś tu niedawno dawał linka, że podobno autor nad tym pracuje.
Jeszcze nie dostałem wiadomości o ukończeniu (wpisz swój email do subskrypcji >> http://www.kloonigames.com/crayon/ to też dostaniesz informację gdy gra zostanie ukończona)
Dobra robota pani porucznikSpoko piterekd... właśnie wrzuciłam Twoje levele osobom wprost zachlannym na te gierkę i one na pewno przetestują, możliwe, że dzisiaj, to nocne marki
edit:
aha, zapomniałem dodać ze level 6 też można przejść jedną piłką, ale trzeba troszkę pokombinować
#75 Napisany 11 grudnia 2007 - 03:00
Autorowi leveli w które graliście przed moimi bardzo się spodobały zrobione przeze mnie nowe levele Już nie będę Was dalej męczył nimi na forum tylko skupię się na robieniu ich i umieszczaniu bezpośrednio na stronce kloonigames oraz przesyłaniu logr'owi.. Tym postem kończę wątek w tym temacie dotyczący Crayon. Na koniec solucja do moich ostatnich leveli:
Dziękuję Wszystkim którzy sprawdzili moje levele i mam nadzieję że dobrze się bawiliście
pozdrawiam
pit
#76 Napisany 13 stycznia 2008 - 18:28
Tutaj mamy parę klipów z nadchodzącej płyty, jak ktoś chce, może sobie odpalić, co by się bardziej wczuć.
Wracając do gry, nosi nazwę The Soothsayer, jest przygodówką typu point and click, a można w nią pograć m.in. tutaj
Nie jest zbyt łatwa, jak ktoś się zatnie, chętnie służę pomocą.
#77 Napisany 13 stycznia 2008 - 19:25
http://portal.wecreatestuff.com/
#78 Napisany 01 czerwca 2008 - 14:21
Audiosurf zajął chyba 3 miejsce w konkursie gier niezależnych a na pierwszym jest Crayon (który wyjdzie w pełnej w 100% funkcjonalnej wersji w tym roku na pc - będzie można rysować samochody etc.). Audiosurf kosztuje 10 dolarów i można go pograć ze Steam.. Gra już ktoś??Z tą grą wiąże się pewien zabawny fakt. Mianowicie na niedawno zakończonym Festiwalu Gier Niezależnych „Audiosurf” otrzymał nagrodę za najlepsze udźwiękowienie. Dokładniej zaś owo wyróżnienie nazywa się „doskonałość dźwiękowa”. I faktycznie, gra jest dźwiękowo doskonała, bo... jest oparta na genialnym pomyśle. Jakim? Otóż nie ma w niej w zasadzie żadnych dźwięków, oprócz kilku, z których najbardziej znaczącą jest denerwująca muzyka w menu. Ale mimo tego, że „Audiosurf” jest szalenie ubogi pod względem ścieżki dźwiękowej, w pełni zasłużył na wspomnianą nagrodę, podobnie jak i na drugą, którą dostał – czyli wyróżnienie publiczności. A to dlatego, że w tej grze publiczność sama umieszcza taką muzykę, jaka jej się podoba, więc siłą rzeczy dla dowolnej osoby grającej w „Audiosurf” gra ta posiada najlepszą oprawę dźwiękową, gdyż każdy „odtwarza” za jej pomocą swoją ulubioną muzykę. Proste i genialne. I grywalne tak, że aż wyciska łzy z oczu.
Oczywiście, nie z powodu nadmiaru emocji, pozytywnych czy negatywnych, choć z drugiej strony, nie raz zdarzy się szpetnie zakląć w trakcie grania, czy też wybuchnąć szaleńczym śmiechem tryumfu. Ale łzy się biorą z czego innego – ze zmęczenia oczu. Po kilku godzinach wpatrywania się w kolorowe klocki śmigające po ekranie można naprawdę nabawić się jakiegoś wytrzeszczu, czy też awersji do mrugania. A mrugać tu nie wolno, chyba że akurat jest jakiś wolniejszy kawałek.
Generalnie idea jest taka – „Audiosurf” jest jak maszyna do mielenia mięsa i robienia parówek. Zamiast mięsa wrzucamy do niej swoje ulubione utwory w dowolnym formacie – mp3, ogg, wav czy prosto z CD. Gra je mieli i drugim końcem wypuszcza długą, wijącą się, błyszczącą trasę, która faktycznie trochę przypomina pęto parówek... jeżeli ktoś lubi parówki. Trasa ta, którą trudno jest nazwać wyścigową, bo się z nikim na niej nie ścigamy, jest upstrzona kolorowymi blokami. Program rozmieszcza je na podstawie matematycznej analizy wrzuconego doń utworu. Sama trasa też jest odpowiednio pofałdowana, nachylona i pokręcona, w zależności od tempa i rytmu danego kawałka. A potem przez tę trasę przejeżdżamy małą rakietką/samolocikiem, lawirując pomiędzy kolorowymi klockami – oczywiście w rytm wybranego utworu.
Do wyboru mamy kilka różnych trybów zabawy, podzielonych na trzy różne poziomy trudności i trzy różne style gry. Najwięcej jest tu wariacji na temat trybu zręcznościowo-logicznego, który przypomina trochę muzycznego „Tetrisa” – kolorowe bloki należy łapać i układać w jednorodne zestawy, które są punktowane w zależności od wielkości oraz koloru bloków. Bloki barwią się całym spektrum tęczy – od fioletowych przez niebieskie i zielone aż do żółtych i czerwonych, przy czym zestawy tych ostatnich są najlepiej punktowane. Oczywiście bloki żółte i czerwone są też najtrudniejsze do zdobycia, bo występują tylko na „spadkach”, czyli w bardzo szybkich fragmentach utworów. Na wolnych „podjazdach” znajdzie się więcej niebieskich i fioletowych bloków. W zależności od trybu możemy łapać bloki do późniejszego wykorzystania, spychać je na boczne kolumny, lub też wymazywać określone kolory – każdy wybierze sobie ten tryb, który mu najbardziej odpowiada.
A jeżeli nie bawi go samotne układanie, zawsze może „pojechać” jakiś kawałek z drugą osobą, bo twórca przygotował też tryb podwójny... który może być obsługiwany przez jedną osobę oczywiście, jeżeli wydaje się jej, że jest oburęczna i ma koci refleks. Fani kociego refleksu najprawdopodobniej jednak zainteresują się trybem Mono, który dzieli klocki na trasie tylko na dwa kolory – szare i kolorowe. Tych pierwszych należy unikać jak ognia, te drugie zbierać i układać w sekwencje. Przy wolniejszych utworach jest to banalne, ale przy szybszych trzeba się wykazać koordynacją ręka-oko, której nie powstydziliby się mistrzowie sieciowych strzelanek.
Główną i podstawową atrakcją jest tu jednak sama muzyka, a raczej doświadczanie jej w całkiem nowy sposób. To naprawdę coś fantastycznego, móc przejechać się po swoim ulubionym utworze, bez różnicy, czy jest trudny, czy nie. A niektóre są niezmiernie trudne, zwłaszcza jeżeli ktoś jest fanem ostrego i szybkiego grania – ścieżki generowane przez „Audiosurf” z takiej muzyki są naprawdę zawrotne. Nie we wszystkich przypadkach owa generacja tak dobrze wychodzi, a niektóre utwory po prostu się do grania nie nadają, ale olbrzymią i niekłamaną przyjemność sprawia samo poszukiwanie tych, które dobrze „jadą”.
Po prostu trudno jest się oderwać. W „Audiosurf” działa syndrom „jeszcze jednego kawałka”, tak jak w „Cywilizacji” działa podobny mechanizm jeszcze jednej tury. Nie ma krótkich spotkań z „Audiosurf”, przynajmniej dopóki nie przesłuchamy i nie przejedziemy na nim całej naszej kolekcji oraz płyt pożyczonych od kolegów i koleżanek. A prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero potem.
Każdy „przejazd” jest skrupulatnie przez program odnotowywany i umieszczany na internetowej liście wyników. Możemy zobaczyć, jak wypadamy na tle świata, własnego kraju lub kilku znajomych – i rywalizować można na wszystkich tych poziomach, choć od razu uprzedzam, że czołówka światowa jest praktycznie rzecz biorąc nieosiągalna. Oczywiście, niektóre utwory są bardziej popularne od innych, co jest całkowicie zrozumiałe, podobnie jak to, że najpopularniejsze jest pamiętne „Still Alive” z „Portala” – „Audiosurf” bowiem sprzedawany jest w komplecie ze ścieżką dźwiękową „The Orange Box”. Owa sprzedaż odbywa się poprzez Steam, a grę można tam kupić za naprawdę głupie i nieznaczące 10 dolarów.
I jest to dziesięć dolarów chyba najmądrzej wydane w tym roku. Jeżeli lubicie muzykę, jeżeli macie swoją ukochaną kolekcję i jeżeli nie są to jakieś powolne smuty do usypiania niemowląt tylko coś, co ostro i szybko gra, to nie zastanawiajcie się ani sekundy. No, ewentualnie zastanówcie się tak długo, jak ze Steama ściąga się wersja demonstracyjna „Audiosurf”. Jeżeli się spodoba, to wiecie już co robić – a jeżeli nie, to bardzo mi przykro, ale pocieszcie się tym, że nie tylko Wam słoń nadepnął na ucho.
+ genialny pomysł
+ własna muzyka
+ tryby logiczne
+ zręcznościowe Mono
+ sieciowe rankingi
+ tanie!
- denerwująca muzyka w menu
- wolna muzyka odpada
- daje po oczach i to zdrowo
Źródło: http://gry.onet.pl/3...f,recenzja.html
Jeden z filmików z youtuba:
Polecam zlukać filmik z muzą z mario - wymiata!!
I właśnie to mi się podoba ze można polatać na utworach z własnej kolekcji mp3
#79 Napisany 01 czerwca 2008 - 16:32
W sumie po spędzeniu kilku godzin w jej towarzystwie muszę się zgodzić ze zdaniem, że bliżej jej do interaktywnej wizualizacji odtwarzanych mp3 niż pełnokrwistej gry. No ale zawsze znajdzie się grupa osób, a zważywszy na fakt iż gra sprzedała się jak ciepłe bułeczki jest to dość duża liczba, która to będzie masherować każdy kawałek w swojej biblioteczce muzycznej, aż do upadłego i będzie im to sprawiać ogromną frajdę.
#80 Napisany 01 czerwca 2008 - 19:52
Ściągnąłeś ze Steama czy w jakiś inny sposób??
#81 Napisany 02 czerwca 2008 - 07:36
#82 Napisany 02 czerwca 2008 - 11:24
#83 Napisany 02 czerwca 2008 - 13:53
http://armorgames.co...ay/1642/epsilon
#84 Napisany 02 czerwca 2008 - 22:37
viewtopic.php?p=427579#p427579
#85 Napisany 27 października 2008 - 00:58
Bardzo fajna gierka, w której zajmujemy się kesterminacją zombich Szczególnie polecam piłę łańcuchową Moje ulubione bronie to *375 Revolver i Shotgun 8)
#86 Napisany 10 stycznia 2009 - 21:03
Czyli czas sprawdzić pełną wersję 8) Ciekawe czy jeżdżące furki można rysować i co tym razem sączy się w tleCrayon Physics Deluxe is now available for the PC at http://www.crayonphysics.com/
The full version of the game costs 19.95$ and there's a free demo that you can download.
Crayon Physics Deluxe is a 2D physics puzzle / sandbox game, in which you get to experience what it would be like if your drawings would be magically transformed into real physical objects. Solve puzzles with your artistic vision and creative use of physics.
The game features over 70 levels, ropes, rockets and hinges. There's also a very easy to use level editor and website where user generated levels can be uploaded and downloaded.
Petri
#87 Napisany 02 marca 2009 - 12:58
http://crayonphysics... ... 52demo.exe
a i w necie jest pełna wersja, kto szuka ten znajdzie
#88 Napisany 02 marca 2009 - 13:20
Ale jeżdżącej furki nie udało mi się narysować Choć trzeba przyznać, że teraz można wszystko nakreślić, a dodatkowo wszędzie prawie się da zrobić kółeczka na których można dorysować ruchome elementy - które niesamowicie wkręcają i dają masę rozrywki Np. Kij do hokeja, którym trafiamy do dołka
#89 Napisany 01 lipca 2009 - 21:24
Zombie Grinder 60000.
http://www.gamersent... ... inder-6000
Musisz przetrwać zagładę zombie. Najważniejszy jest dźwięk, bez niego to nie gra.
Polecam, gra mi się potwornie podoba.