Na ch*j mi ten crap?
#121 Napisany 02 czerwca 2016 - 14:06
#122 Napisany 02 czerwca 2016 - 19:03
Podobno mają nerfić typa z last wordem.
Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#123 Napisany 02 czerwca 2016 - 20:38
#124 Napisany 02 czerwca 2016 - 22:41
10 lvl wbity, co za gra, co za gra Tracer
#125 Napisany 02 czerwca 2016 - 23:05
Przeglądam reddita i niektóre akcje to sztosik
https://gfycat.com/S...idEquatorialCur
https://gfycat.com/B...myArchaeopteryx
https://gfycat.com/MajesticUnfitBasil
https://gfycat.com/MajesticUnfitBasil
https://gfycat.com/F...MessyBoilweevil
https://gfycat.com/T...sFlyingsquirrel
Sama gra dobiła do 7 milionów graczy
https://twitter.com/...468561245638657
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 02 czerwca 2016 - 23:07
#126 Napisany 02 czerwca 2016 - 23:07
#127 Napisany 02 czerwca 2016 - 23:15
słaby net, mi to pobrało w 50 minut
edit, ta akcja lucio
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 02 czerwca 2016 - 23:20
#128 Napisany 02 czerwca 2016 - 23:28
#129 Napisany 03 czerwca 2016 - 07:19
#130 Napisany 03 czerwca 2016 - 08:07
Mi się podoba to co widzę, ale póki co olewam bo Mirror's Edge aka gra generacji zaraz wychodzi i do tego Mistrzostwa Europy każdego dnia przez miesiąc ( ), ale nie wykluczam, że w lipcu/sierpniu zapoluje gdzieś na angielską wersję.
#131 Napisany 03 czerwca 2016 - 08:11
#132 Napisany 03 czerwca 2016 - 08:16
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 03 czerwca 2016 - 08:18
#133 Napisany 03 czerwca 2016 - 08:19
Przydałby mi się jakiś dobry tytuł do multiplayera, przynajmniej póki U4 się nie rozkręci. Trochę mi się to kojarzy z Time Splitters (szybka rozgrywka, wesoły klimacik, zróżnicowane lokacje, jajcarskie postacie), a tam multi rządziło niesamowicie. Ile tu jest trybów gry? Są jakieś ciekawsze czy raczej standardowo deathmatch, flagi, bazy itp? Mają coś dodawać z czasem? Gra jest dobrze zbalansowana? Nie nudzi po kilku meczach?
#134 Napisany 03 czerwca 2016 - 14:37
#135 Napisany 03 czerwca 2016 - 14:43
Przydałby mi się jakiś dobry tytuł do multiplayera, przynajmniej póki U4 się nie rozkręci. Trochę mi się to kojarzy z Time Splitters (szybka rozgrywka, wesoły klimacik, zróżnicowane lokacje, jajcarskie postacie), a tam multi rządziło niesamowicie. Ile tu jest trybów gry? Są jakieś ciekawsze czy raczej standardowo deathmatch, flagi, bazy itp? Mają coś dodawać z czasem? Gra jest dobrze zbalansowana? Nie nudzi po kilku meczach?
Odpowiadam Ci już drogi waszmości iż te cudo rozdające każdemu z osobna wiele radości ujęłoby Cie swą perfekcyjnością już po pierwszym starciu. Rodzajów zabawy znajdziesz tu wiele poczynając od anihilacji kolejnych wrogów, konwojowania pojazdów, a kończąc nad zaciętą obroną placówek bojowych. Herosi ach Herosi to prawdziwi bohaterowie z krwi i kości. Clint, Gundam, Raiden, kuszący okularek, Raynor, Pan wieżyczka, Pan od smoków, Auriel i rzesza wielu innych. Słowem kamracie nudzić się nie będziesz, czasem tylko spluniesz pod nosem na widok pana wieżyczki i lecącego kungfu smoka.
#136 Napisany 03 czerwca 2016 - 15:46
Fingus kupił grę pvp only, bez kanapowego co-opa, koniec świata Jak Taikun i Ty wytrzymacie do lipca to też może dołącze do strzelania.
#137 Napisany 03 czerwca 2016 - 15:54
Ile tu jest trybów gry? Są jakieś ciekawsze czy raczej standardowo deathmatch, flagi, bazy itp?
Gra sprowadza się do pchania wagonika i kontroli punktu. Czyli w praktyce są 2 tryby, w teorii 4, gdzie pozostałe 2 to mieszanina poprzednich. 4 tryby x 3 mapy = 12 map. Jest też tryb, gdzie co tydzień zmieniają się zasady, np. w becie po zgodnie dostawało sie losową klasę postaci. Tyle.
Mają coś dodawać z czasem?
Mają i podobno za darmo, co ma zrekompensować zaporową cenę gry. Kupować można jedynie skrzynki z pierdołami do wyglądu (takie same jak te, co się dostaje za level up).
Gra jest dobrze zbalansowana?
Mapy i balans to najwyższa liga. Mistyczny OP Bastion czy McCree są na 2-3 rakiety Fary obciągary, mojej ulubionej postaci
Nie nudzi po kilku meczach?
Jak orałeś w enemy territory czy jakiegoś team fortressa, to to ten gatunek gier. W multi raczej się nie nudzą, o nie odrzuci Cie mechanika.
//
Fingusie bronie można zmieniać tylko u niektórych postaci, np. Mercy oprócz leczenia ma też pistolet, co dla większości ludzi jest szokiem i po jego użyciu można dostać PMki typu "skąd masz pistolet?".
#138 Napisany 03 czerwca 2016 - 16:11
Overwatch, wydaje mi się, przez brak confentu będzie typowa gra do pogrania przez max kilka tygodni dla odprężenia się ale z racji braku contentu ludzie szybko ją odstawia na półkę.
#139 Napisany 03 czerwca 2016 - 20:01
Dzięki za odpowiedź Starh i Hellmans w sumie wydaje mi się tego trochę mało tego wszystkiego, ale raczej na 99% i tak kupię, za mocno to hajpujecie.
#140 Napisany 03 czerwca 2016 - 20:17
Nie, wcale to tak nie działa. Gierka nie wywołuje efektu wow, a i po paru meczach nie ma specjalnego zakochania. Na razie widzę tyle: jak się trafi sensowny team, to jest przyjemnie i odchodzą fajne akcje, ale jak team jest bezsensowny i np. zamiast pilnować celów łazi gdzieś po mapie lub próbuje grać w deathmatcha (albo np. czterech na sześciu weźmie sobie tę panienkę z okładki, boczemubynie) to gra przestaje sprawiać frajdę a męczy. Sama podstawa mechaniczna (strzelanie, ruchy, moc) nie jest na tyle rajcująca, aby bawiła sama w sobie. Ciekawie robi się dopiero na poziomie taktycznym. Trzeba więc włożyć nieco wysiłku w poznanie map, poznanie postaci i ich mocy (tego jak mogą ze sobą współgrać, etc.). Dlatego czarno widzę granie w to z randomami, to jest jednak wyższy poziom złożoności niż jakiś tam destinowy control. Ale w pełnym teamie zgranych, dogadanych gości, którzy się komunikują i współpracują, na pewno jest super.już po pierwszym starciu
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 03 czerwca 2016 - 20:18
#141 Napisany 03 czerwca 2016 - 20:42
Fingus kupił grę pvp only, bez kanapowego co-opa, koniec świata Jak Taikun i Ty wytrzymacie do lipca to też może dołącze do strzelania.
Ja to traktuje jak zajebista odskocznią, pyk pyk i gramy a gra się zajebiscie. Akurat mam mniej czasu na granie obecnie więc wieska nawet nie odpalam.
#142 Napisany 03 czerwca 2016 - 20:44
Swoją drogą - kiedy w drużynie jest więcej niż jedna Tracer, to nawiązują między sobą ciekawe dialogi Detal, a cieszy.
Co do randomów to prawda, czasem jest chujnia, ale randomy randomom nierównie, już niejeden mecz wygrałem razem z drużyną nieogarów, która w ostatniej minucie nagle dostaje olśnienia, zmienia klasy na wymagane i jakimś cudem zamyka przeciwników na respie. Czasem wystarczy też wskrzeszenie medyka w dobrym momencie. Przy ilości postaci kombinacji akcji do zobaczenia jest dużo i na pewno gra się szybko nie znudzi.
#143 Napisany 05 czerwca 2016 - 15:15
W grze są prywatne mecze. Można się dzielić jak się chce na 2 teamy i ustalać zasady gry. Jak by się na forum uzbierało 8 osób to by można było przynerdzić.
Pobiegałem z last wordem
Rozjebałem w pizdu cały team!
Tak wiem polski dubbing. Trudno.
#144 Napisany 05 czerwca 2016 - 15:54
#145 Napisany 05 czerwca 2016 - 17:51
#146 Napisany 05 czerwca 2016 - 17:55
2 minuty
#147 Napisany 05 czerwca 2016 - 18:23
#148 Napisany 05 czerwca 2016 - 18:55
Widzę, że gra się przyjęła
#149 Napisany 05 czerwca 2016 - 23:41
leon ślij invite jak będziesz następnym razem grał
#150 Napisany 06 czerwca 2016 - 11:37
Ten post był edytowany przez Kradziej dnia: 06 czerwca 2016 - 11:37