Skocz do zawartości

PlayStation Store


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
4111 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 24 listopad 2006 - 18:13

Gość__*
  • Goście

Ma szansę stać się tak kultowe jak Riiiiiidge Racer!

Dla wielu graczy starej daty już jest kultowy Metal Slug :^^:


Chyba Ryan'owi chodziło o sposób w jaki YETI napisał METAL SLUG ( „METAL SLUUUUUG "), przypominający sławną już intonacje gościa mówiacego o Ridge RAcer (jak sie nie myle na psp ? ) - It's „Riiiiiidge Racer! ". Riiiiiidge Racer!!!.

A Metal Slug jest kultowy nawet dla graczy sredniej daty (mua :) ).
  • 0

#32 Ryan Napisany 25 listopad 2006 - 03:49

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32174 Postów:

Dla wielu graczy starej daty już jest kultowy Metal Slug

Mówiłem o okrzyku, nie o grze. ;) Er_WolvEr ma zatem 100% rację.
  • 0

#33 Gość__* Napisany 30 listopad 2006 - 17:11

Gość__*
  • Goście
Czychu... Mam dla Ciebie..... bardzo złą wiadomość...... :pociesza: ..... Ta kicz-metalowa gra gdzie walczyło się z clownami i misiami..... DOSTAŁA MARNĄ OCENĘ!!! :ninjadance: :ninjadance: :ninjadance:
Następnym razem bym sobie życzył coś podobnego, ale w klimatach Smash TV i Cannon Spike.
  • 0

#34 Gość__* Napisany 05 grudzień 2006 - 00:02

Gość__*
  • Goście
Dzis pojawiły sie nowe gry na PSX (PSP)

Crash Bandicoot - 469MB
Cool Boarders - 283MB
Shot Shots Golf - 157MB
Syphon Filter - 385MB
Tekken 2 - 535MB

Dodany obrazek

Jedna gra kosztuje 5.99$

Do marca lista gier pewnie znacznie wzrosnie, nie pozostanie nic innego jak kupic kilka tytułów na PSP (juz bym brał Crasha i Syphon Filtera)
  • 0

#35 logan Napisany 05 grudzień 2006 - 00:08

logan

  • Forumowicze
  • 2094 Postów:
SF sciagnalbym na pewno. Skonczylem 2 (swego czsu moja ulubiona gra na PSXa) i 3, ale w pierwsza czesc nigdy nie mialem okazji zagrac, z checia kiedys nadrobie te zaleglosci zwlaszcza, ze cena jest tak niska :) Takie pytanie, bo juz zapomnialem jak to tam dziala, :P te gry moge normalnie wlaczyc na PS3 czy tylko na PSP czy jeszcze jakos inaczej ?
  • 0

#36 Gość__* Napisany 05 grudzień 2006 - 00:14

Gość__*
  • Goście
Nie wiem czy mozna je uruchomic na PS3 :hmmm: dobre pytanie
Na PSP wiadomo, sciagasz gre na PS3 i przesyłasz na PSP.


Crash na PSP ^^
  • 0

#37 Danteusz Napisany 05 grudzień 2006 - 00:30

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27938 Postów:

Nie wiem czy mozna je uruchomic na PS3 dobre pytanie

Z tego co się orientuję obecnie nie można, ale to ma być dodane w przyszłości.
  • 0

#38 mleko2099 Napisany 05 grudzień 2006 - 09:49

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1352 Postów:

Crash Bandicoot - 469MB
Cool Boarders - 283MB
Shot Shots Golf - 157MB
Syphon Filter - 385MB
Tekken 2 - 535MB



Z chęcią łyknął bym pierwszą część Crasha i Cool Boarders czyli snowboard od (dawnych) mistrzów gatunku ;]
Liczę, że w ciągu najbliższego czasu na PS store przybędzie więcej hiciorów ;]
  • 0

#39 Gość__* Napisany 05 grudzień 2006 - 10:05

Gość__*
  • Goście
Oto co sie znajdzie w PS Store w najblizszym czasie

PSX Games
Jet Moto2
MediEvil (!!!)

Dema:
GT HD i...Heavenly Sword!

nowe mapy do Resistance(multiplayer), nowe demo MotorStorm itd.

wiecej
Dodany obrazek
  • 0

#40 mleko2099 Napisany 05 grudzień 2006 - 10:17

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1352 Postów:

Jet Moto2
MediEvil (!!!)


O ile Jet Moto 2 to dość przeciętne(podobnie jak "jedynka") wyścigi skuterów (?)
tak nadejście przygód sir daniela fresque przyjmę z otwartymi rękoma :) nawet pomimo tego, że ta część pojawiła się już na PSPku (choć ta była przemodelowana) ;]

i...Heavenly Sword!



Jest ! :jeee:
  • 0

#41 Danteusz Napisany 05 grudzień 2006 - 10:41

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27938 Postów:
Widzę ze PS Store się rozkręca, przynajmniej pod tym względem Sony ma szansę przebić MS w kwesti online.
  • 0

#42 Jedyn Napisany 05 grudzień 2006 - 11:10

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19808 Postów:

Widzę ze PS Store się rozkręca, przynajmniej pod tym względem Sony ma szansę przebić MS w kwesti online


Może napiszesz coś wiecej? W jakim sensie ma szanse przebić? Bo gry z PSXa wrzucają? A moze dlatego, bo wrzucą demo HS? Dante, bądź bardziej obiektywny, przynajmniej się postaraj :ninja:

Mnie ciekawi natomiast jak PS store będzie się prezentować na zwykłym kineskopie :hmmm: Chyba nieco go przemodelują, bo nie wyobrażam sobie tych małych literek na moim TV :ninja:
  • 0

#43 Danteusz Napisany 05 grudzień 2006 - 11:13

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27938 Postów:

Bo gry z PSXa wrzucają?

Właśnie dlatego, mogą wrzucać co miesiąc 10 dobrych gier z PSXa. Reszta będzie taka sama, bo więcej się w tej kwestii nie wymyśli (chyba).
  • 0

#44 Jedyn Napisany 05 grudzień 2006 - 11:31

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19808 Postów:
Dante, o jakości tej usługi nie będą bynajmniej świadczyły dostępne downloady do PSP.

BTW, czy wiadomo już jak serwis funkcjonuje? Czy jest stabilny, szybki, łatwy w nawigacji itp?
  • 0

#45 Danteusz Napisany 05 grudzień 2006 - 15:24

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27938 Postów:

Dante, o jakości tej usługi nie będą bynajmniej świadczyły dostępne downloady do PSP.

Downloady na PSP nie, ale z tego co pamiętam gry z PSX w przyszłości mają być dostępne również dla PS3. Wtedy będą do pobrania dema, trailery, nowe małe gry oraz hity z PSXa. Jest możliwe że dzięki temu usługa będzie lepsza od Marketplace i XLA. Wolę pograć w Crasha niż Dig Dug.
  • 0

#46 Gość__* Napisany 05 grudzień 2006 - 19:47

Gość__*
  • Goście

Wolę pograć w Crasha niż Dig Dug.

TY wolisz, a z tego co wiem, mówiąc o old-schoolu większość osób ma na myśli Doom'a czy MK, a nizeli gry z PSX. A większosc osób jara się old-schoolem
  • 0

#47 Ryan Napisany 05 grudzień 2006 - 19:51

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32174 Postów:

w przyszłości

Hail propaganda! Będziemy rozmawiać o tym, kiedy ta funkcjonalność się pojawi. Póki co Sony ma na głowie sporo poprawek, od upscale HD zaczynając.

A właśnie: które to demo można już pobrać na PS3 za kasę? Ktoś mi przypomni? :hmmm:
  • 0

#48 Danteusz Napisany 05 grudzień 2006 - 19:52

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27938 Postów:
Z tego co się orientuję na XBLA rządzą gry Lumines, Geometry Wars czy UMK3 a to nie są pozycje tak old-schoolowe jak Dig-Dug czy Pac-man.
  • 0

#49 Scorpio Napisany 05 grudzień 2006 - 19:55

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:

TY wolisz, a z tego co wiem, mówiąc o old-schoolu większość osób ma na myśli Doom'a czy MK, a nizeli gry z PSX. A większosc osób jara się old-schoolem

Hmmm, osobiście kocham wprost Doom i MK bo jestem oldsqlowcem duszą całą (a, cholera, mała reklama: http://oldsql.planfirm.pl :P ) ale także wolałbym miast Dig Dugować pokręcić się Crashem (Crash trylogia wiecznie żywa!). Cały sęk pozostaje w tym, że będą w obu przypadkach i gry słabe i gry przemocne ... i koniec (na razie z mej strony :P)

Choć w Doom po 7 latach znów bym pograł po sieci ... 7 lat w to nie mąciłem już w multi ...
  • 0

#50 Gość__* Napisany 05 grudzień 2006 - 19:56

Gość__*
  • Goście

A właśnie: które to demo można już pobrać na PS3 za kasę? Ktoś mi przypomni?




Powaznie ? Ja nic nie wiem :jeee: To juz nawet M$ nie żąda kasy za dema :)

A tymi demami nie ma się tak co podniecac :?

I jestem ciekaw tego samego co Jedyn jak ten serwis ogolnie funkcjonuje ?
  • 0

#51 Gość__* Napisany 05 grudzień 2006 - 19:59

Gość__*
  • Goście

sęk pozostaje w tym, że będą w obu przypadkach i gry słabe i gry przemocne ... i koniec (na razie z mej strony )

Też racja. Jeśli chodzi o suport gier, to oba serwisy są mocne
  • 0

#52 Gość__* Napisany 05 grudzień 2006 - 23:42

Gość__*
  • Goście
no mam nadzieję że demka, jakieś trailery będą za free tak ja XBL bo tak się trochę zmartwie :/
  • 0

#53 Gość__* Napisany 06 grudzień 2006 - 00:20

Gość__*
  • Goście

no mam nadzieję że demka, jakieś trailery będą za free tak ja XBL bo tak się trochę zmartwie :/

dema obecnie sa za darmo, ale w przyszłosc trzeba bedzie za nie płacic, w koncu SOny musi na czyms zarabiac (PS Hub jest za darmo, jak wiesz za lajwa musisz płacic rocznie)
  • 0

#54 MaxVarEmreis Napisany 06 grudzień 2006 - 00:26

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

no mam nadzieję że demka, jakieś trailery będą za free tak ja XBL bo tak się trochę zmartwie :/

dema obecnie sa za darmo, ale w przyszłosc trzeba bedzie za nie płacic, w koncu SOny musi na czyms zarabiac (PS Hub jest za darmo, jak wiesz za lajwa musisz płacic rocznie)

Misiu, ale dema możesz sciagac z konta silver.....
  • 0

#55 Gość__* Napisany 06 grudzień 2006 - 00:32

Gość__*
  • Goście
pewnie ze mozna sciagac, ale juz w BF2 czy Lost Planet multi juz sobie nie pograsz ;)

za lajwa płacisz miesiecznie/rocznie na dodatek płacisz za roznego rodzaju dodatki (nowa zbroje dla konia - lol) czy kolejne tryby gry w Lumines (kolejny lol)
Z PS Hub bedzie to samo z tym ze nie płacimy miesiecznie/rocznie za granie online (czyli 200zł zostaje u nas w kieszeni ;) )
  • 0

#56 Jedyn Napisany 06 grudzień 2006 - 00:34

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19808 Postów:
10 zł za miesiąc to faktycznie majątek :ninja:
Szczerze mówiąc wolę płacić abonament i mieć pewność, ze usługa za którą płacę jest na wysokim poziomie. Może gdyby jednak SONY wprowadziło opłaty, to ich serwis szybciej stanąłby na nogi - choć w tym wypadku myślę, że to nie jest kwestia kasy.
  • 0

#57 MaxVarEmreis Napisany 06 grudzień 2006 - 00:38

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

pewnie ze mozna sciagac, ale juz w BF2 czy Lost Planet multi juz sobie nie pograsz ;)

za lajwa płacisz miesiecznie/rocznie na dodatek płacisz za roznego rodzaju dodatki (nowa zbroje dla konia - lol) czy kolejne tryby gry w Lumines (kolejny lol)
Z PS Hub bedzie to samo z tym ze nie płacimy miesiecznie/rocznie za granie online (czyli 200zł zostaje u nas w kieszeni ;) )

Po pierwsze, nie wiem kto płaci 200 zł..... jak mozesz bez problemu kupic zdrapke za 150 zł....
Po drugie, smieszne gadanie z tym BF czy LP. MS wprowadził opłate za gry multi i tyle. Skoro nie mozesz grac w multi w pełnych wersjach to i w demkach tez nie mozesz, proste.
Po trzecie, gadasz o mikrotransakcjach na konsoli MS, tak jakby Sony nie miałe dokładnie tego samego patentu.
Po czwarte, choćbyś nie wiem co twierdził, pomysł płatnych demek jest poroniony....
  • 0

#58 Gość__* Napisany 06 grudzień 2006 - 00:55

Gość__*
  • Goście

Po drugie, smieszne gadanie z tym BF czy LP. MS wprowadził opłate za gry multi i tyle.

Sony za to wprowadzi gigantyczne oplaty (od 1 do 2$) za pobieranie dem
A granie w gry masz za darmo :)


Skoro nie mozesz grac w multi w pełnych wersjach to i w demkach tez nie mozesz, proste.

proste z tym ze (IMO) ch#jowo pomyslane, ktos sciaga demo LPmulti, demko go wciaga i co robi wtedy taki gosc? inwestuje w golda :)

Po trzecie, gadasz o mikrotransakcjach na konsoli MS, tak jakby Sony nie miałe dokładnie tego samego patentu.

przeczytaj moj poprzedni post jeszcze raz


Tak w ogole to EOT :)
nie mam zamiaru sie z wami sprzeczac bo zawsze macie racje, poza tym to nie jest odpwoedni temat do tego typu "dyskusji"

PS. Moze jakis mod przenies kilka ostatnich postow do wojenek?

A właśnie: które to demo można już pobrać na PS3 za kasę? Ktoś mi przypomni? :hmmm:

obecnie żadne
  • 0

#59 Ryan Napisany 06 grudzień 2006 - 03:00

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32174 Postów:

w koncu SOny musi na czyms zarabiac

Dobre wytłumaczenie. Szkoda, że nie każą sobie płacić za oddychanie powietrzem, który doskonale filtruje wiatrak w PS3. :ninja:

YETI: jestem przekonana, że jest już jakieś płatne demo (lub przynajmniej: jest zapowiedziane). Widziałam gdzieś związaną z tym cenę $1...
  • 0

#60 f5k Napisany 06 grudzień 2006 - 07:32

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1864 Postów:
Jak można pobierać dema za kase to bieda z chlebkiem i wona z taką usługą :/ Dema mają być za darmo.
  • 0