Skocz do zawartości

Zdjęcie

A Way Out

Hazelight EA PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
94 odpowiedzi na ten temat

#91 fingus Napisany 09 kwietnia 2018 - 21:22

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Lucky you. I w czym jedno szkodzi drugiemu?
  • 0

#92 bartezoo Napisany 10 kwietnia 2018 - 11:52

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

Czy to znaczy, że ta gra jest tak wybitnym badziewiem, jak Brothers?

 
No coś takiego, gry od tego kolesia chyba głownie skupiają się na "innowacjach" niż przykładaniu się do gameplayu
 

Nie grałem w Braci. A gta5 czy uncharted 4 mają strasznie lipny gameplay, więc skąd te uwagi o „pójściu do przodu”?


No cóż... Zarówno jak GTA jaki Uncharted to kombajny sklecające kilka rodzajów gameplayu w jedno i tak model jazdy w obu grach jest dośc przeciętny (chociaż GTA V jak na sandboxy to i tak wymiata w porównaniu do Watch Dogsów, Sleeping Dogsów czy Saints Row - tutaj tylko Mafia może rywalizować) strzelanie jest ok, porówynywalne do Maxa Payne 3 z trochę osłabionym feelingiem broni w Uncharted 4 strzelanie jest naprawdę ok, skradanie jest przeciętne ale i tak obie gry robią to dużo lepiej niż to co dostajemy w A Way Out gdzie strzelanie i jazda autem jest na poziomie gierki z koszyka za 9,99zł, nie rozumiem w ogóle po co implementować takie sekwencje jak robi się to w takiej jakości jak w grze Farosa. Te pościgi w których trzeba było strzelać przypominało sekwencje strzelania celowniczkiem z Yakuzy 1/Kiwami czyli totalne dno.

Koleś mógł skupić się na opowiadaniu historii i dać już te qte w każdej sekwencji albo ominąć jakoś te wymiany ognia i bijatyki w których naciskalo się A.
  • 0

#93 fingus Napisany 10 kwietnia 2018 - 17:09

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
To Twoja opinia. :dude: Moim zdaniem strzelanie w U4 było takie se. Nie będę już wnikać czy ciut lepsze czy ciut gorsze od tego w AWO, bo większe znaczenie ma dla mnie to, że w jednej gierce jest to wałkowane przez kilka godzin aż zaczyn wychodzić bokiem, a w drugiej raptem przez kilka minut, więc wpływ na ostateczny odbiór ma dużo mniejszy lub nawet żaden. Co do modelu jazdy, to moje najświeższe wspomnienie to FFXV, bo właśnie w niego gram - i tam jest to naprawdę tragedia. Skradanie? Podobnie prosty model, co w uncharted czy horizon. Nic odkrywczego ani wymyślnego, ale znów - parę sekwencji, więc nie męczy. Ale nie pisałem że to gameplajowy mesjasz - dlatego porównuję ją z innymi gameplajowymi krapikami. :cf:
  • 0

#94 Shinigami Napisany 10 kwietnia 2018 - 17:11

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Dedi, dej już spokój. Podobało ci się, rozumiemy.
  • 0

#95 fingus Napisany 10 kwietnia 2018 - 17:15

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Uff :uff: A przez moment miałem wrażenie, że bartezoo chce mnie przekonać że mi się nie podobało. :cf:
  • 0



Inne z tagami: