1. Final Fantasy X
2. Tekken 3,5
3. GTA San Andreas
4. Okami
5. God of War II
TOP 5 PAST GEN !!!
Rozpoczęte przez
Gość
, 13 11 2006 21:43
129 odpowiedzi na ten temat
#121 Napisany 30 czerwca 2010 - 21:36
#122 Napisany 01 lipca 2010 - 00:34
ICO
Shadov of the Collossus
The Last Guardian
MGS ileśtam
Final Fantasy to samo
Shadov of the Collossus
The Last Guardian
MGS ileśtam
Final Fantasy to samo
#123 Gość_Zero_* Napisany 01 lipca 2010 - 00:43
grałeś w ogóle w coś z tej listy ?
#124 Napisany 01 lipca 2010 - 00:50
grałeś w ogóle w coś z tej listy ?
w The Last Guardian
#125 Napisany 29 lipca 2010 - 20:20
1. Okami
2. Resident Evil 4
3. Silent Hill 2
4. Devil May Cry
5. Metroid Prime
2. Resident Evil 4
3. Silent Hill 2
4. Devil May Cry
5. Metroid Prime
#126 Napisany 25 października 2010 - 11:04
1.RE4
2.Burnouty
3.REmake
4.SHotC
5._____
2.Burnouty
3.REmake
4.SHotC
5._____
#127 Napisany 21 czerwca 2011 - 16:32
1.Gran Turismo3
2.WRC2 i 4
3.MGS3
4.Tekken
5.Virtua fighter evolution
2.WRC2 i 4
3.MGS3
4.Tekken
5.Virtua fighter evolution
#128 Napisany 22 czerwca 2011 - 06:45
Kolejnosc zasadniczo losowa :
-Shadow of the colossus
-Final fantasy X
-Zoe 2nd runner
-Ace combat 5
-God of war
honorowo RE4 ale ze top 5 to juz nie ma gdzie wcisnac.
-Shadow of the colossus
-Final fantasy X
-Zoe 2nd runner
-Ace combat 5
-God of war
honorowo RE4 ale ze top 5 to juz nie ma gdzie wcisnac.
#129 Napisany 19 lipca 2011 - 00:23
Nie do końca losowo:
1. Metroid Prime 1&2 -taki klimat, taki świat, tyle grania i do tego sekrety - mistrzostwo!
2. Eternal Darkness - fabuła, wielowątkowość, patenty na schizy, do tego świetny system czarów (do dzisiaj puszę się jak paw, że od połowy gry miałem zaklęcia na Pool i runy Mantorok )
3. Resident Evil 4 -mimo, że uwielbiam 1 i 0 na GCN, to RE4 był na tyle świeży, na tyle inny i na tyle dopracowany, że do dziś sobie go czasem odświeżam (choć teraz rzadziej, bo cioram w Wii Edition )
4. Zelda Wind Waker - co tu dużo mówić, Zelda to Zelda, a jak dodać do tego ogromny ocean, który momentami przytłacza swoim obszarem (granie bez absolutnie żadnych poradników, więc czasem zdarzały się "wycieczki krajoznawcze"), piękną oprawę (do dziś robi) i fakt, że przez 3 tygodnie nie miałem karty pamięci do GC (kto miał kostkę ten pamięta problemy z dostępnością), przez co w pewnym momencie w 5-6 godzin robiłem grę do Greatfish Island - na samo wspomnienie mi przyjemniej, chyba zaraz załączę WW, choć na chwilę .
5. Soul Calibur II - chyba ostatnia w moim dorobku bijatyka, którą nie dość, że zrobiłem na 100%, to jeszcze potrafiłem potargać na multi - żadem Tekken, żadne Mortale nie dały mi tyle frajdy (Virtua Fighter nie liczę, do serii mam ogromny szacunek za złożoność, ale to nie dla mnie)
1. Metroid Prime 1&2 -taki klimat, taki świat, tyle grania i do tego sekrety - mistrzostwo!
2. Eternal Darkness - fabuła, wielowątkowość, patenty na schizy, do tego świetny system czarów (do dzisiaj puszę się jak paw, że od połowy gry miałem zaklęcia na Pool i runy Mantorok )
3. Resident Evil 4 -mimo, że uwielbiam 1 i 0 na GCN, to RE4 był na tyle świeży, na tyle inny i na tyle dopracowany, że do dziś sobie go czasem odświeżam (choć teraz rzadziej, bo cioram w Wii Edition )
4. Zelda Wind Waker - co tu dużo mówić, Zelda to Zelda, a jak dodać do tego ogromny ocean, który momentami przytłacza swoim obszarem (granie bez absolutnie żadnych poradników, więc czasem zdarzały się "wycieczki krajoznawcze"), piękną oprawę (do dziś robi) i fakt, że przez 3 tygodnie nie miałem karty pamięci do GC (kto miał kostkę ten pamięta problemy z dostępnością), przez co w pewnym momencie w 5-6 godzin robiłem grę do Greatfish Island - na samo wspomnienie mi przyjemniej, chyba zaraz załączę WW, choć na chwilę .
5. Soul Calibur II - chyba ostatnia w moim dorobku bijatyka, którą nie dość, że zrobiłem na 100%, to jeszcze potrafiłem potargać na multi - żadem Tekken, żadne Mortale nie dały mi tyle frajdy (Virtua Fighter nie liczę, do serii mam ogromny szacunek za złożoność, ale to nie dla mnie)
#130 Napisany 15 grudnia 2011 - 12:19
1 Resident Evil 4
2 GTA: San Andreas
3 MGS3: SE
4 FFX
5 SH2
Tekken'y i PES'y wylatują bo choć grałem w nie dużo to i tak były to gierki fantastyczne do grania we dwójkę. Jak grałem sam uczucie "fajowości" spadało do zera.
2 GTA: San Andreas
3 MGS3: SE
4 FFX
5 SH2
Tekken'y i PES'y wylatują bo choć grałem w nie dużo to i tak były to gierki fantastyczne do grania we dwójkę. Jak grałem sam uczucie "fajowości" spadało do zera.