Ciekawe czyj to drivatar
Pewnie jakiś klapek swoich sił próbował w czymś bardziej wymagającym niż trzymanie niemal non stop R Dwa.
Ciekawe czyj to drivatar
Pewnie jakiś klapek swoich sił próbował w czymś bardziej wymagającym niż trzymanie niemal non stop R Dwa.
Forza 6 zmierza na PC
Ciekawe jakie wymagania, miło by było jak by ruszyło na moim sprzęcie.
Pobieram
Dla zainteresowanych. dodatek dodaje do menu osobną zakładkę, gdzie mamy nową karierę (kolejne wyścigi coraz nowszymi modelami Porsche) i wyzwania (są wytrzymałościówki!). Autek jest chyba 20 + nowa trasa (kilka konfiguracji, wariant nocny i deszczowy). Zrobiłem kilka okrążeń Porsche 962 - ze zmniejszonym dociskiem przekracza 400km/h
Dla zainteresowanych. dodatek dodaje do menu osobną zakładkę, gdzie mamy nową karierę (kolejne wyścigi coraz nowszymi modelami Porsche) i wyzwania (są wytrzymałościówki!). Autek jest chyba 20 + nowa trasa (kilka konfiguracji, wariant nocny i deszczowy). Zrobiłem kilka okrążeń Porsche 962 - ze zmniejszonym dociskiem przekracza 400km/h
Dobra informacja. Próbowałem osiągnięcie 400km/h zrobić Veyronem, ale się nie powiodło.
Venomem gt chyba prościej, na prostej le mans bez szykan.
Dodatek z porszakami zrobiony, tymczasem cichaczem pojawiła się ostatnia paczuszka, chyba bez filmiku.
Meguiar’s Car Pack:
Dodatek niestety nie wchodzi w skład car passa.
jaguar xj-s - cudeńko
do tego charger i rolls, dobry zestawik.
btw próbowałem ostatnio pograć w fm6, ale dopóki nie skończę drivecluba to zupełnie nie ma to sensu. całkowicie zapomniałem jak precyzyjnie w forzy trzeba hamować, przyspieszać, wchodzić w zakręty. wylatywałem na prawie każdym łuku przyzwyczajony do luzackiego śmigania w dc. wiocha straszna, ale człowiek się odzwyczaja.
można już pobrać forze 6 apex na win10
Z ostatniego pacza - Yey
New Damage Option – For Forza players that love endurance racing, we’ve added a brand new damage option – cosmetic damage with fuel and tire wear. This option is ideal for players who want to experience the challenge of racing long distances while their fuel burns down and tires gradually lose grip, without having to worry about a single crash disabling their car and ruining their race results.
I nowe DLC z karierą i nowym torem:
SRSLY Turn10? Nascar?
Z ostatniego pacza - Yey
New Damage Option – For Forza players that love endurance racing, we’ve added a brand new damage option – cosmetic damage with fuel and tire wear. This option is ideal for players who want to experience the challenge of racing long distances while their fuel burns down and tires gradually lose grip, without having to worry about a single crash disabling their car and ruining their race results.
Leniwe pały z Turn 10 wykombinowały jak ukryć brak załogi wymieniającej opony - podczas zjazdu oglądamy teraz planszę z naszą pozycją i czasem gnicia w boksie, a z głośników dobiega odgłos klucza do odkręcania kół. Well played
Powoli dobijam do 100% w karierze.
Leniwe pały z Turn 10 wykombinowały jak ukryć brak załogi wymieniającej opony - podczas zjazdu oglądamy teraz planszę z naszą pozycją i czasem gnicia w boksie, a z głośników dobiega odgłos klucza do odkręcania kół. Well played
Powoli dobijam do 100% w karierze.
inna sprawa, że mogliby już kvrwa zrobić jakieś porządne animacje ekip zmieniających koła i wlewających paliwo (szczególnie, że przed wyścigami ludzie się kręcą tu i tam i wygląda to dobrze).
Darmowy Ford LM do pobrania na tydzień przed Le Mans 24, yey
Podstawka i porsze zrobione Nascar raczej poczekam na promo, bo stanowczo za dużo wydałem już na dodatki Teraz sobie machnę kilka bloków Rebelionem i Fordem GT LM.
Ciężarówka KUPUJĘ!
Uff, te redukcje z 10 do 3 biegu
Z pozostałych sprawdziłem tylko McLarena, który jest dokładnie taki sam, jak każdy poprzedni (do F1 oczywiście)
piękna sprawa
a ja od miesiąca, czyli od odpalenia porsche dlc znów nie mogę się od forzy 6 oderwać.
zbliżam się już niestety do końca:
mogę powoli podsumowywać.
mimo ponad 200h na liczniku dalej nie mogę wyjść z podziwu nad tym jak pięknie turn10 pokazuje samochody w swojej grze. każdy egzemplarz jest super wykonany, a ja oglądam wszystko dokładnie jak ten zj** - w sklepie, po kupieniu, przed wyścigiem, po wyścigu. te najazdy kamery jeśli odłoży się pada są zajebiste.
jedyne co mi się niezbyt podoba to wygląd modeli w sklepie podczas przeglądania ogólnego. one od zawsze są uproszczone, żeby szybko się wczytywało, ale jakoś tak wyjątkowo mało atrakcyjnie się tam prezentują.
oczywiście duży plus za kilka nowości w serii, w tym noc i deszcz. noc co prawda była w tokio w fm1, ale to detal.
kolejny plus leci dla tras. szkoda, że nie ma tym razem japońskich (suzuka ), ale znów to jak są wykonane zadziwia mnie do dziś. uwzględniono bardzo dużo fajnych detali poza trasą, włącznie z polami namiotowymi dla fanów, budami z żarciem, parkingami, kamerzystami itd itd. nie zwraca się na to uwagi podczas ścigania, ale czasem można rzucić okiem poza trasę i te detale robią dobry klimat.
najsłabiej znów wypadają zasady na jakich opiera się kariera, czyli to, że wystarczy być top 3 w każdym wyścigu w grze. nie powiem, żebym miał jakiś pomysł na karierę w forzy motorsport, ale mogliby nawet dodać punktację w poszczególnych turniejach. wcale się nie dziwię, że osoby bez specjalnej motoryzacyjnej zajawki odpadają z nudów po dziesięciu godzinach...
tak czy inaczej fm6 to królowa ścigałek, przepełniona pasją do samochodów i motorsportu
Codemasters w Dirt Rally miało jaja zrobić karierę składającą się z niekończącej się serii sezonów, gdzie większość graczy prawdopodobnie nigdy nic nie wygra, a jakoś ludzie grają i cieszą się z każdego zdobytego punktu. Brakuje takiego szaleńca w Turn 10.
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 15 lipca 2016 - 15:58
podstawka skończona. 100% w karierze i wszystkie acziwmenty.
teraz tylko czekam na przecenę dlc z nascarem i tym akcentem (raczej średnio porywającym ) zakończyłbym regularne granie w fm6.
za miesiąc horizonik 3, a w międzyczasie dokończę chyba dlc w driveclubie.
Ten post był edytowany przez marbel007 dnia: 30 sierpnia 2016 - 21:26