#91 Napisany 04 maja 2016 - 08:41
#92 Napisany 04 maja 2016 - 09:53
Fabularnie - intryga mnie nie wciągnęła. Przecież Black Ops 1 był rewelacyjny pod tym względem.
Gameplayowo - widać, że pisane pod coopa i w nim pewnie byłoby spoko. Samemu nudno, bo naprawdę to pierwszy CoD, gdzie przez całą kampanię nie robi się NIC oprócz ciągłego strzelania - za wyjątkiem poziomu z odrzutowcem. W innych CoDach jednak to inaczej wyglądało, zdecydowanie większa różnorodność, misje spokojniejsze przeplatane dynamicznymi, ukrywanie się, strzelanie z daleka, ucieczki, eskorty.
#93 Napisany 04 maja 2016 - 10:24
Co jest z kampanią nie tak? Dużo osób pisze że jedna ze słabszych w CODach, i wonder why...
W tej części po prostu idziesz prostymi jak drut korytarzami i strzelasz - nie ma żadnych skryptów typu - zjazd po linie, wbicie się do pokoju, strzelanie z działa etc. Zero różnorodności, poziomy rodem z klasycznych FPP z lat 90-tych.
A w takim AW sprzed dwóch lat pierwszy z brzegu poziom obfitował w atrakcja małe i duże - w ciągu 10 minut czyściliśmy po cichu stanowisko obserwacyjne, sterowaliśmy dronem prowadząc cichą eliminację jak i "głośną", potem przebijaliśmy się przez spanikowanych cywilów przez rynek pełen żołnierzy, w międzyczasie namierzał nas snajper i trzeba było według skryptów fikać po balkonach by ostatecznie go zdjąć z wyrzutni rakiet. Potem zasadzka na BinLadena i wybijanie obstawy z granatnika i krótka sekwencja walki wręcz w QTE A to tylko jeden poziom.
A w Black Ops III idziesz prosto, skręcasz w lewo, czasem dla odmiany wejdziesz po schodach albo po drabinie Po drodze eliminujesz 3 rodzaje przeciwnika, zwłaszcza tony robotów - sekcje strzelane, zwłaszcza pod koniec w Szwajcarii są do wyrzygu - przesadzili z ilością armat i mechów, w dodatku wszystko się odradza i trzeba biec na pałę do określonego miejsca.
#94 Napisany 04 maja 2016 - 12:10
poziomy rodem z klasycznych FPP z lat 90-tych.
A w Black Ops III idziesz prosto, skręcasz w lewo, czasem dla odmiany wejdziesz po schodach albo po drabinie
Do tego nie da się nie przypierdolić, bo to jedna z największych głupot jakie można napisać na temat FPS-ów z lat 90-tych.
https://www.google.p...isch&q=doom map
Właśnie dlatego FPS-y w pewnym momencie zaczęły kroczyć w tył - bo nie mogliście w Doomie wyjść z takiego labiryntu, a było ich 30-60 na odsłonę
O Quake'u nawet nie wspominam, bo tam można zrzygać się z dezorientacji. A gry od id to nie wyjątek.
Zdecydowanie chciałbym, żeby w dzisiejszych FPS-ach były poziomy inspirowane tymi z lat 90-tych.
Na końcu pokazany prawdziwy Kłej i nieźle widać ten przeskok. Tu jeszcze dobry link wyjaśniający, dlaczego DOOM wciąż jest TOP1:
http://www.newstates...ing-better-doom
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 04 maja 2016 - 12:17
#95 Napisany 04 maja 2016 - 12:33
Masz rację - labirynty w FPP to domena zeszłego wieku - i całe szczęście w przypadku BO III miałem na myśli to, że w grze walisz z karabinów i idziesz przed siebie - tylko tyle i aż tyle. Strzelanki z lat 90-tych miały podobnie schematyczną rozgrywkę.
#96 Napisany 04 maja 2016 - 12:42
Spoko. Just sayin.
Niby się tylko szło i strzelało, a były mniej nudne niż wszystkie CoD-y razem wzięte. Czemu? Bo się w nie grało, a nie oglądało. Strzelanie było syte, nie miałkie. Postać była szybka, pocisków, kul ognia trzeba było unikać, a nie chować się za murkiem. No i bardzo nieliniowe poziomy z gonieniem, szukaniem kluczy, przełączników i sekretów, które często przed wejściem do kolejnego pomieszczenia były MUSEM, żeby w ogóle to przeżyć. Kwintesencja gier FPS i BO3 totalnie taki nie jest - jest właśnie takim zwykłym CoDem, tylko jeszcze bardziej uproszczonym i mniej urozmaiconym.
#97 Napisany 04 maja 2016 - 16:08
Dałem plusa za nostalgiczny ton też mam swoje dziwactwa na zasadzie "kiedyś było lepiej" - fajna sprawa
#98 Napisany 04 maja 2016 - 17:22
#99 Napisany 04 maja 2016 - 18:16
MW było genialne, szkoda że poszli w inną stronę...
fix knorra
#100 Napisany 04 maja 2016 - 18:28
Z tego calego szajsu od MW po AW najbardziej podeszly mi BO, MW2 i AW.
BO2 bylo mega zawodem z chujowa fabula, MW3 nie pamietam kompletnie, Ghosty w sumie mi sie podobaly glownie dzieki levelowi w kosmosie ale calosc byla troche zbyt petetyczna i druga polowa gry byla nudnawa.
MW zawsze bede wspominal za level w Prypeciu i opening na statku ale cala reszta...nie pamietam co tam sie dzialo
Dla mie to sa gierki na jeden wieczor, przejsc i ewentualnie milo wspominac
#101 Napisany 04 maja 2016 - 18:58
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|