Tak sobie kalkuluję na serwetce.
Czysto liczbowo to jak się spojrzy na wszystkie większe, udane projekty na KS, które wystartowały podobnie do Ukulele (Shadowrun Returns, Torment: Tides of Numenera, Grim Dawn, Wasteland 2 - wszystkie miały pierwszego dnia dużo kasy, drugiego połowę, później dzienne zbiórki były dosyć niskie i na koniec był drugi zryw; Double Fine AG miało podobny trend, tyle że od drugiego dnia) to większość zbierała 2-5x kasę z pierwszych dwóch dni. Jeśli nie zrobią czegoś głupiego i uda im się ponownie zbudować hype pod koniec kampanii, to skończą z mniej więcej trzema bańkami.
Nie wydaje mi się jednak, żeby kasa mogła kupić wcześniejszą datę premiery. Jest ich kilku i pracują w sposób, w jaki budowali gry 10-15 lat temu. Podwojenie składu może i przyspieszyłoby produkcję, ale niekoniecznie zadziałałoby sprzyjająco na jakość finalnego produktu. Druga połowa 2016 wcale nie jest tak odległa. ;]