Skocz do zawartości

Zdjęcie

Yooka-Laylee

Playtonic Games PS4 WiiU XONE Switch Team17

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
160 odpowiedzi na ten temat

#1 nole Napisany 30 kwietnia 2015 - 23:20

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

... czyli duchowy spadkobierca Banjo-Kazooie!

Yooka - kameleon i Laylee - nietoperz, postacie stworzone przez Steve'a Mayles'a (twórcy miśka i ptaka właśnie). W ogóle gierkę robi team złożony z ex-RAREmanów.

Jutro rusza kickstarter. Cena 15$, a daty wydania na poszczególne platformy zależeć będą od uzbieranej kasy.


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 19:57

  • 0

#2 Schrodinger Napisany 30 kwietnia 2015 - 23:27

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

jak robi to ex-rare to chyba pierwszy raz wpłace na kickstartera


  • 0

#3 BeSOS Napisany 01 maja 2015 - 09:21

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tez chętnie wplace. Z polski sie da? Trzeba konto zalozyc?

Ciekawe choc wygląda bardziej infantylnie niz BK...no i poki co levele swieca pustkami ale to pewniee z racji tego ze nic nie maja.
  • 0

#4 Pawlik Napisany 01 maja 2015 - 10:25

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

a mnie się nie podoba design tych maskotek. Wyglądają jak odrzuty z lilo i stich.


  • 0

#5 BeSOS Napisany 01 maja 2015 - 10:49

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
To swoja droga. Jak platformowki dla dzieci z ps2.

W sumie nieco Chamrleon Twist :hihi:

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 01 maja 2015 - 10:49

  • 0

#6 Godot Napisany 01 maja 2015 - 20:57

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Rewelacja jak dla mnie :) To chyba będzie pierwszy projekt, który wesprę, zwłaszcza, że ten milion zbiorą raczej na pewno, więc premiera gry będzie jednocześnie na konsolach z pecetami
  • 0

#7 Ryan Napisany 01 maja 2015 - 23:02

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Tez chętnie wplace. Z polski sie da? Trzeba konto zalozyc?


Trzeba założyć, ale to bezbolesny proces. Projekt jest z UK, więc kasa nie idzie przez zewnętrznego płatnika. Podajesz numer karty (możesz zaznaczyć, czy ma ten numer pamiętać, czy nie) i już. Jak się skończy akcja, pobierze Ci z konta pieniądze. Karta może być zwykła, debetowa. Praktycznie każdą jaką do tej pory miałem (czy visa czy mastercard, czy mbank czy ing) używałem i działało. Opłata za shipping to Polski w tym projekcie to 10 funciaków (automatycznie podpowie jeśli w profilu masz Polskę).
  • 0

#8 Damian Napisany 02 maja 2015 - 10:19

Damian

    Link

  • Forumowicze
  • 298 Postów:

Z wywiadu z Gavinem Price o wersji na Wii U:

 

“Our engine, Unity, is multi-platform, but we will see what happens when we try switching on all the dev kits we will be receiving in the future. We have still got that hurdle to come across. But we are looking forward to it. We have a very good technical director, and he is a big Wii U fan. So we will be looking for parity across all the platforms if we can. And it would be nice to take advantage of a few platform features or exclusive content.

With any big company, these discussions don’t happen as fast as us as a team of seven would like. When we want to do something, we can do it tomorrow. But when you are working with partners, we have to work with them at their speed. So something in that area (amiibo) is still very much in our plans, and there is nothing that is impossible to overcome, so what we do with that we will reveal at the right time. But we know what our own expectations are, because we are fans of this stuff ourselves, so we know what is right and what is expected.”

 

(źródło: http://www.mcvuk.com...kazooie/0148919)

 

 

:szau:  The Nintendo64 era is back!

 

 

 

 


  • 0

#9 Ryan Napisany 02 maja 2015 - 10:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
PCfagi są mega irytujący. Przykładowy temat z forum:
"Please disclose Framerate for 120hz 144hz users".
Właśnie, nie ukrywajcie tak istotnej rzeczy jak framerate przed graczami! Ciul ze światem, postaciami, wszystkim, byle było 4K w 144Hz! T_T
  • 0

#10 nole Napisany 02 maja 2015 - 12:54

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Zapowiedziowa gadka-szmatka, ale co ważniejsze dużo czystego gejmpleju pokazane!



Podstawowy cel pękł w 40 minut :o. Można spokojnie założyć, że cel 1,5 miliona $ zostanie osiągnięty, a to oznacza jednoczesną premierę na wszystkie platformy.


  • 1

#11 ACZ Napisany 02 maja 2015 - 20:32

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 136 Postów:

 

Wyglądają jak odrzuty z lilo i stich.

o właśnie to.

 

ale gameplay bedzie na pewno fajny, to najwazniejsze.

 

w tej chwili zebrali ponad 1,1 bańki


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 02 maja 2015 - 20:33

  • 0

#12 Ryan Napisany 02 maja 2015 - 21:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Zapowiedziowa gadka-szmatka, ale co ważniejsze dużo czystego gejmpleju pokazane!

Nie ma tu chyba niczego, czego nie ma w filmiku na KS. ;)
  • 0

#13 cybercotlet Napisany 03 maja 2015 - 09:06

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 598 Postów:

Trzymam kciuki za projekt jak na 3 miesiące pracy wygląda bardzo smakowicie :^^:


  • 0

#14 BeSOS Napisany 03 maja 2015 - 09:39

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Dam im hajsy tez na konsolowa edycje :sir:
  • 0

#15 Godot Napisany 03 maja 2015 - 11:18

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
No i wsparłem :) Oczywiście za 15 funciorów na edycję konsolową. Teraz zastanawiam się jaką wybiorę :) Ciekawe też ile zbiorą, póki co jest 1.200.000 funciorów z haczykiem, wszystkie cele wypełnili, oby dodali nowe rzeczy. Na przykład wcześniejszą datę premiery :)
  • 0

#16 Ryan Napisany 03 maja 2015 - 11:48

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tak sobie kalkuluję na serwetce. ;) Czysto liczbowo to jak się spojrzy na wszystkie większe, udane projekty na KS, które wystartowały podobnie do Ukulele (Shadowrun Returns, Torment: Tides of Numenera, Grim Dawn, Wasteland 2 - wszystkie miały pierwszego dnia dużo kasy, drugiego połowę, później dzienne zbiórki były dosyć niskie i na koniec był drugi zryw; Double Fine AG miało podobny trend, tyle że od drugiego dnia) to większość zbierała 2-5x kasę z pierwszych dwóch dni. Jeśli nie zrobią czegoś głupiego i uda im się ponownie zbudować hype pod koniec kampanii, to skończą z mniej więcej trzema bańkami. :)

Nie wydaje mi się jednak, żeby kasa mogła kupić wcześniejszą datę premiery. Jest ich kilku i pracują w sposób, w jaki budowali gry 10-15 lat temu. Podwojenie składu może i przyspieszyłoby produkcję, ale niekoniecznie zadziałałoby sprzyjająco na jakość finalnego produktu. Druga połowa 2016 wcale nie jest tak odległa. ;]
  • 0

#17 Ryan Napisany 03 maja 2015 - 17:58

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nowy streczgol to muzyka w wykonaniu białkowej orkiestry.
  • 0

#18 xell Napisany 03 maja 2015 - 21:52

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 304 Postów:

Nie jestem fanem dizajnu tytułowej dwójki. No i trochę niepokoi wybór silnika - Unity lubi się dławić przy bardziej zaawansowanych graficznie tytułach. Pokazane demo jest bardzo wczesne, mam nadzieję, że grze przybędzie różnych małych detali i animacji, które są obecne w Super Mario, Donkey Kong i Raymanie, a których tak bardzo brakuje w platformerach indie.

 

Ja osobiście nie wspieram, ale życzę projektowi jak najlepiej. =]


  • 0

#19 Ryan Napisany 04 maja 2015 - 07:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Mnie się dizajn podoba, brakuje mi czegoś, co nazwałbym emocjonalnością postaci. Zrzucam to na prototyp, ale duo powinno mieć więcej różnorodnych animacji i zachowań, zarówno w ramach standardowego cyklu ruchu, jak i kiedy nic nie robią. Liczę też na ciekawe głosy. ;)

Jeśli mają lickę na Unity na różne platformy (a mają), to prawdopodobnie mają dostęp do źródła i mogą sobie dowolnie profilować kod np. modyfikując zachowanie GC we własnym buildzie. Wiem że to jest możliwe, bo robią to w techdemach u nas w firmie. ;)
  • 0

#20 BeSOS Napisany 04 maja 2015 - 08:09

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Ja mam nadzieje ze to co do tej pory pokazali to glownie prototyp a nie czesc gotowych leveli bo wygladaloby to bardzo biednie i pusto, juz w B-K dzieje sie o wiele wiecej. Nie podoba mi sie design glownych postaci oraz to ze levele sa zawieszone w niebie przez co traca na swojej organicznosci, rowniez licze ze to zmieni sie w pelnej wersji bo w innym wypadku blizej grze do CROC HD niz Banjo...Mam nadzieje ze jest to jedynie teaser tego co dostaniemy ostatecznie bo to co widze daje nadzieje na fajna podroz sentymentalna ale nie dobra gre.

 

Ale i tak wespre.


  • 0

#21 Ryan Napisany 04 maja 2015 - 08:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nawet w filmiku promocyjnym są miejscówki, które nie są zawieszone w powietrzu. ;) Jest jaskinia z grzybami i zieloną mazią. Widać też podobną okolicę w dzień i w nocy, więc albo pora będzie przypisana do poziomu, albo będziemy je mogli odwiedzać po kilka razy. Deweloper mówi też o tym, że pagies (monetkami) będzie można płacić budowniczym za dorobienie kawałka planszy. Jeśli planszę można rozbudowywać, to motyw z unoszącymi się miejscówkami może być naturalną konsekwencją tej właśnie mechaniki. No i nie słyszałem w sumie, żeby ludzie na SMG narzekali, a tam się wszystko w powietrzu unosiło. ;>
  • 0

#22 BeSOS Napisany 04 maja 2015 - 09:05

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Ja narzekalem :) Nie lubie takiego level designu. Lubie stapac po ziemi. jak juz pisalem, zbyt takie levele kojarza mi sie z Crockiem ;)

Ryan, ta jaskinia mogla byc poprostu jakas miejscowka wewnatrz wiekszej zawieszonej w powietrzu wysepki :cf:

Pomysl z rozbudowa leveli fajny, licze ze na tym pomysly sie nie skonzca :)


  • 0

#23 Kaxi Napisany 05 maja 2015 - 18:27

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 156 Postów:

Kiepski design bohaterów i  kierowanie gry wpierw na pecety z jednoczesnym jechaniem na nostalgii Nintendo/konsolowej to minusy tej akcji.


  • 0

#24 Ryan Napisany 05 maja 2015 - 19:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

kierowanie gry wpierw na pecety

WAT?!
  • 0

#25 Kaxi Napisany 06 maja 2015 - 10:35

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 156 Postów:

A, nieaktualne, bo już zebrali na jednoczesną premierę na konsolach wszystkich. Ale pierwszy stretch goal sugerował PC jako wiodącą platformę.


  • 0

#26 Ryan Napisany 06 maja 2015 - 10:41

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Bo nie mieli kasy na devkity, certyfikację i inne niezbędne sprawy, żeby wydać na konsoli day one?
  • 0

#27 Ryan Napisany 07 maja 2015 - 09:37

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Fanfarty.

http://www.playtonic...fan-art-attack/
  • 0

#28 BeSOS Napisany 07 maja 2015 - 09:54

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Z takimi hajsami jakie uzbierali licze na prawdziwego nastepce BK a nir tylko podrobke. Trzymam kciuki :)


  • 0

#29 Ryan Napisany 11 maja 2015 - 22:01

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wreszcie wybiło półtorej bańki. Pojawiło się info o postaci NPC - gaciku.

http://www.playtonic...rom-the-bessst/

Trowzer thinks of himself as the best salesman ever, but with his downbeat appearance and 1980’s mobile phone, life never took off for him. He’ll take your money and count it (he’s an Adder…) and because he knows best he’ll even demonstrate the moves you just bought for you to replicate... if you can follow his jiggling.
  • 0

#30 Ryan Napisany 12 maja 2015 - 09:48

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nowy streczgol na 2 bańki: first post-release DLC pack free of charge for all backers.
  • 0



Inne z tagami: