Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bloodstained: Ritual of the Night

ArtPlay DICO 505 Games Switch PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
111 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 11 maja 2015 - 19:04

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 114 Postów:
QbrfCEQ.png

https://www.kickstar...al-of-the-night



Koji Igarashi, the namesake of "Igavania"-style games, is leading the project, with Michiru Yamane composing the music and Inti Creates leading the development.

Igarashi

Yamane

INTI

:bowdown:

tak bardzo wsparte, wreszcie nowa Castlevania na jaką czekałem :please:

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 czerwca 2019 - 08:22

  • 0

#2 Rudolf Napisany 11 maja 2015 - 19:16

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 735 Postów:

Normalnie bym się jarał, ale ten concept art zasysa :pf:

 

Do tego go jebło z ceną  2x :pf:


Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 11 maja 2015 - 19:17

  • 0

#3 Danteusz Napisany 11 maja 2015 - 19:45

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Normalnie bym się jarał, ale ten concept art zasysa :pf:

Do tego go jebło z ceną 2x :pf:

Cena jest w sam raz, w tej chwili mają $300.000, w tym tempie za kilka godzin będzie ufundowane
  • 0

#4 Rudolf Napisany 11 maja 2015 - 19:56

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 735 Postów:

Tyle, że on walnął ceny jakie gry z KS mają jak wchodzą na rynek, a jednak zawsze dla wspierających dany tytuł taka wersja cyfrowa  była tańsza od tej, która potem była na serwisach typu steam.

 

I wiem, że cel osiągnie, ale to nie o to przecież chodzi  ;) Fani się rzucą i jakoś będzie. ale 30$ dla kogoś kto nie grał w jego poprzednie gry to trochę więcej niż za kameleona od Rare. Dałby 20$ i by to dużo szybciej poszło IMO (i by się przełożyło na kolejne odblokowane stretch goale).


Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 11 maja 2015 - 20:01

  • 0

#5 Danteusz Napisany 11 maja 2015 - 19:59

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Skoro ludzie tyle chcą płacić to czemu miałoby być taniej?
  • 0

#6 burnstein Napisany 11 maja 2015 - 20:04

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

To miło, że dla odmiany chcą zrobić -vanię 2D która nie celuje w piksele wielkości ego Sylvana.


  • 0

#7 Rudolf Napisany 11 maja 2015 - 20:12

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 735 Postów:

Mówię jak mi się wydaje, fani kupią na pewno, natomiast jak na standardy KS i obecne ceny za gierki 2D to jest to całkiem spora suma, jeśli po premierze jeszcze doliczą hajsy to :pf: Chyba, że taka sama cena będzie na premierę to wtedy ok (ale nie ok za nie odrobienie pracy domowej z KS) Może się to przełożyć na sprzedaż tego tytułu imo. Do tego wuja poza tymi conceptami na razie pokazali, a one mi się kompletnie  nie podobają (i jak czytam na necie to nie tylko mi... ).Brak chociażby małego przykładu gameplay'u, słabe arty i spora cena to zły mix. Grafiki kojarzą mi się z tą gierką 2d z Bloodrayne :reggie: i z tym

WjrEkFg.jpg

U8CLAf1.jpg

 

Tyle, że to pseudo megaman, a nie powrót do mrocznej Vanii...


Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 11 maja 2015 - 20:26

  • 0

#8 ACZ Napisany 11 maja 2015 - 20:25

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 146 Postów:

no obrazki słabe. zbyt mocno postacie 3d odrywają się od teł.


  • 0

#9 Rudolf Napisany 11 maja 2015 - 20:29

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 735 Postów:

To są concepty i nawet piszą na KS, że w żaden sposób nie reprezentuje to finalnego produktu. Niestety, na razie dali tylko to i niczym innym się nie da sugerować, a to co widać w żaden sposób nie przypomina poprawionej graficznie wersji na przykład tego

mwwt.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  :olo:

a0QZwpP.gif

 

Ogólnie czekam te 30 dni czy dadzą coś interesującego do tego czasu, potem zobaczymy.

 

 


Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 11 maja 2015 - 21:26

  • 0

#10 Tawotnica Napisany 11 maja 2015 - 21:36

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 114 Postów:

aaaand we're done. Cel osiągnięty, właśnie pękło $500k.  


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 11 maja 2015 - 21:37

  • 0

#11 Ryan Napisany 11 maja 2015 - 22:45

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Chcę, żeby urwało mi jajca, ale muszą pokazać coś choć odrobinę przypominającego ingame content.
  • 1

#12 Rudolf Napisany 12 maja 2015 - 23:30

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 735 Postów:

Kolejne stretch goale i ich ceny to :pf: 


  • 0

#13 Ryan Napisany 13 maja 2015 - 07:41

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Meh. Nadmiar kasy przeznaczą na dopracowanie gry i koszty, o których pewnie jeszcze nie widzą. ;)
  • 0

#14 Rudolf Napisany 13 maja 2015 - 09:21

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 735 Postów:
Wiadomo, ale bardziej mi chodzi o brak ciekawych pomysłów (chociaż Kameleon może w ostatnich dniach po prostu mnie rozpieszcza w tym względzie). Nie chcę mi się wierzyć, że nie widzieli swojej szansy na osiągnięcie tak wielkiego sukcesu tak szybko, te stretch goale są po prostu nieciekawe :reggie: Taki boss rush powinien tam być na starcie, a nie jak dostaną 500 kawałków. Dla mni wygląda to tak, że oni nie za bardzo wiedzą co t powrzucać, więc już te duże unlocki to jakieś pierdoły i źle to wygląda na papierze. No i dalej brak czegokolwiek ingame...
  • 0

#15 Tawotnica Napisany 20 maja 2015 - 21:33

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 114 Postów:

something, something, słaby koncept art:

 

tumblr_nons9nypGi1uumf1jo1_1280.png

 

:spoko:

 

Będzie dobrze.


  • 0

#16 nole Napisany 27 maja 2015 - 19:32

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Tawotnica zachorował czy co?   :cf: Cel "wersja WiiU" został ujawniony - 3 m$ !11!one. Biorąc pod uwagę jak łatwo wbito poprzednie to i ten zostanie osiągnięty.


  • 1

#17 Danteusz Napisany 27 maja 2015 - 21:06

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Powinni spokojnie dobić do 4 mln, więc jeszcze kilka progów wpadnie
  • 0

#18 ACZ Napisany 28 maja 2015 - 18:41

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 146 Postów:

Wydawcą i właścicielem marki będzie Deep Silver.


  • 0

#19 nole Napisany 28 maja 2015 - 21:22

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:
Pudełeczko niech dadzą! (tak jak zrobili z Mighty nr 9)
  • 0

#20 Danteusz Napisany 31 maja 2015 - 09:02

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Wersja WiiU osiągnięta, dwa nowe kroki to asynchroniczny multiplayer za 3,25 mln i port na Vitę za 3,5 mln. Przy obecnym tempie oba pękną w kilka dni
  • 0

#21 nole Napisany 06 czerwca 2015 - 13:26

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Pudełeczko niech dadzą!


No proszę, mówię i mam ;-)! Wersja na Vitę ufundowana i to od razu w pudełeczku. Będzie też cross-save, coby sobie można było przyjemnie pykać naprzemiennie z wersją PS4.

 

small_145733433.jpg


  • 0

#22 nole Napisany 06 czerwca 2015 - 14:04

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:
Na 6 dni do końca pozanliśmy 5 nowych celów:

$3.75 million – Orchestrated Tracks
$4 million – Online Challenge Mode
$4.25 million – 3rd Playable Character
$4.5 million – Prequel Mini-game for PC/Consoles
$4.75 million – Prequel Mini-game for Portables (3DS and Vita pictured)
  • 0

#23 Spuczan Napisany 09 czerwca 2015 - 11:46

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:


  • 0

#24 Danteusz Napisany 12 czerwca 2015 - 06:44

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Kampania dostała na koniec olbrzymiego kopa, zbiórka przekroczyła 4,5 mln na niecałą dobę przed końcem. Powinna dobić do 5 mln, co oznacza rogalikowy labirynt. To jest największy sukces gry na Kickstarterze
  • 0

#25 Tawotnica Napisany 13 czerwca 2015 - 05:27

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 114 Postów:

64,867 backers pledged $5,545,991 to help bring this project to life.


osom. teraz tylko 2 lata czekania na pudło z grą! :>
  • 1

#26 Eldarion Napisany 13 czerwca 2015 - 06:22

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:

 

64,867 backers pledged $5,545,991 to help bring this project to life.


osom. teraz tylko 2 lata czekania na pudło z grą! :>

 

 

muszę kolejny raz skończyć Symphony of the Night, może ustukam w końcu te 200% :)
 


  • 0

#27 Danteusz Napisany 13 czerwca 2015 - 09:08

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

64,867 backers pledged $5,545,991 to help bring this project to life.

osom. teraz tylko 2 lata czekania na pudło z grą! :>
Do tego należy doliczyć ponad 200k z PayPala. Kampania była prowadzona doskonale, swietnie to wszystko rozplanowali, pewnie długo będzie nam czekać na pobicie ich rekordu. Ważne jest też to że mają spory zapas kasy oraz wsparcie wydawcy, więc gra powinna wyjsć bez większych problemów
  • 0

#28 nole Napisany 04 sierpnia 2015 - 19:04

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Asynchroniczne multi będzie miało cross-play pomiędzy XO i PC.

Ujawniono również nową postać- walczącego dwoma mieczami łowcę demonów.

 

bloodstained-new-character-1024x549.jpg


  • 0

#29 burnstein Napisany 04 sierpnia 2015 - 19:06

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

D2JzlAm.jpg


  • 0

#30 Tawotnica Napisany 05 grudnia 2015 - 13:12

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 114 Postów:
wreszcie coś namacalnego z tych updatów kickstarterowych:
 
https://www.kickstar...t/posts/1434252
 

This month, the developers will be showing off four shaders they've been developing as they work to finalize Bloodstained's visual style. Today's update has the first two; in your regularly scheduled December update, at the end of the month, we'll unveil two more. Your feedback will be used to help determine the final look for the game.


sY9P2TC.jpg

ToR9tAB.jpg

Imo drugi zdecydowanie lepiej wygląda.
  • 0



Inne z tagami: