Piękne rzeczy Tawot. Szkoda, że o patchu na pstryka zapomnieli haha.
Bloodstained: Ritual of the Night
#91 Napisany 31 października 2019 - 13:12
#92 Napisany 31 października 2019 - 22:03
#93 Napisany 01 listopada 2019 - 07:46
Hahaha!!!! Właśnie obejrzałem i chciałem wpaść sam siebie zripostować. Dzięki i tak haha, zaraz sprawdzę jak to będzie wyglądać teraz na pstryku.
#95 Napisany 05 maja 2020 - 16:59
#96 Napisany 05 maja 2020 - 17:13
#97 Napisany 07 maja 2020 - 22:30
Info: trzeba jeszcze raz ostatniego szefka rozklepać, żeby odblokować Zangetsu, nawet jak się ma 100%.
Pierwsze wrażenie: OMG, toż to będzie speedrun. Można kręcić ćwierćobroty, przyciągać przeciwników łańcuchem i zmieniać element miecza (ogień/lód/elektryczny/neutral). Mocno przepakowany się Zangetsu wydaje, a że nie zrezygnowali z elementów rpg (tj. z levelowania, itemów nie można używać ani nie ma eq) to na normal będzie raczej rozgrzewka tylko.
Ależ będzie oranko w weekend
#98 Napisany 10 czerwca 2020 - 15:01
Classic Mode brzmi najciekawiej.
#99 Napisany 22 listopada 2020 - 21:06
Przetrwałem pierwsze - najgorsze jak się wraca do metroidvani - ciężkie chwile (o kurde nie zapisałem gry a tu bosik), więc pewnie skończę. Najgorsze że ta gra mi przypomniała, że sprzedałem 3DSa nie przechodząc tego ostatniego Metroida
#100 Napisany 23 listopada 2020 - 02:17
Całkiem fajna i grywalna giereczka. 15 h na liczniku, więc pewnie niedługo koniec (zły ending już widziałem, ale nie traktuję tego jako ukończenie gry), aczkolwiek mam dwa ALE:
- brak możliwości rozpoczęcia gry na hardzie. SERIO? Na normalu jest stanowczo zbyt łatwo
- sposób w jaki zdobywa się niektóre przedmioty konieczne do ruszenia dalej fabuły to kompletny bullshit. Można sobie biegać i marnować długie godziny nawet nie wiedząc, że jeden z tych przedmiotów cały czas miało się pod nosem
#101 Napisany 23 listopada 2020 - 08:33
#102 Napisany 23 listopada 2020 - 09:35
- brak możliwości rozpoczęcia gry na hardzie. SERIO? Na normalu jest stanowczo zbyt łatwo
rozpocznij nową grę z nazwą sejwa NIGHTMARE. Viola, wyższe poziomy trudności odblokowane.
#103 Napisany 23 listopada 2020 - 10:25
#104 Napisany 15 stycznia 2021 - 17:39
aaaaaa
Classicvania a la Bloodstained! Wsparcie tej gry po wydaniu jest znakomite.
#105 Napisany 22 stycznia 2021 - 20:20
jakoś nie miałem w pamięci, że to WayForward odpowiadało za tryb classic. Dostarczyli!
Przepiękny throwback, w któym czuć ducha classicvanii
Jedyne co mam do zarzucenia, to że po zdobyciu sub-broni nie wypada stara broń na podłogę. Zryło mi to plan w pierwszych paru planszach.
Leveli jest 5 i pół. Mówię "i pół", bo ostatni to tylko walka bossem uprzedzona jednym korytarzem pełnym świeczników.